Ervaring met stimulatieprotocol bij ICSI-patiënten
-
jesse99
- Berichten: 18
- Lid geworden op: 12 maart 2024, 11:25
Ervaring met stimulatieprotocol bij ICSI-patiënten
Hallo allemaal, ik ben benieuwd naar jullie ervaringen met het stimulatieprotocol tijdens een ICSI-traject. Welke medicijnen hebben jullie gebruikt,Infinite Craft Game en merkte je verschil in effectiviteit of bijwerkingen tussen de verschillende protocollen? Alle tips en persoonlijke ervaringen zijn welkom!
-
hueljannie
- Berichten: 3
- Lid geworden op: 19 december 2023, 4:41
Re: Ervaring met stimulatieprotocol bij ICSI-patiënten
De protocollen kunnen best verschillen per persoon, dus wat voor de één goed werkt hoeft dat niet voor de ander te doen. Misschien handig om te delen welke medicatie je zelf overweegt of voorgeschreven hebt gekregen, dan kunnen ervaringen gerichter helpen.
-
Vilmard
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 11 januari 2025, 3:16
Re: Ervaring met stimulatieprotocol bij ICSI-patiënten
Dat antwoord lijkt wat off-topic voor een ICSI-discussie. Bij stimulatieprotocollen verschillen reacties echt per persoon, vooral qua bijwerkingen en aantal follikels, welk protocol volg jij nu?
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 2 gasten