Ervaring met stimulatieprotocol bij ICSI-patiënten

ICSI Forum
Plaats reactie
jesse99
Berichten: 18
Lid geworden op: 12 maart 2024, 11:25

Ervaring met stimulatieprotocol bij ICSI-patiënten

Bericht door jesse99 » 12 november 2025, 9:06

Hallo allemaal, ik ben benieuwd naar jullie ervaringen met het stimulatieprotocol tijdens een ICSI-traject. Welke medicijnen hebben jullie gebruikt,Infinite Craft Game en merkte je verschil in effectiviteit of bijwerkingen tussen de verschillende protocollen? Alle tips en persoonlijke ervaringen zijn welkom!

hueljannie
Berichten: 3
Lid geworden op: 19 december 2023, 4:41

Re: Ervaring met stimulatieprotocol bij ICSI-patiënten

Bericht door hueljannie » 30 maart 2026, 9:22

De protocollen kunnen best verschillen per persoon, dus wat voor de één goed werkt hoeft dat niet voor de ander te doen. Misschien handig om te delen welke medicatie je zelf overweegt of voorgeschreven hebt gekregen, dan kunnen ervaringen gerichter helpen.

Vilmard
Berichten: 1
Lid geworden op: 11 januari 2025, 3:16

Re: Ervaring met stimulatieprotocol bij ICSI-patiënten

Bericht door Vilmard » 6 mei 2026, 4:42

Dat antwoord lijkt wat off-topic voor een ICSI-discussie. Bij stimulatieprotocollen verschillen reacties echt per persoon, vooral qua bijwerkingen en aantal follikels, welk protocol volg jij nu?

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 2 gasten