Hopelijk...
Vandaag naar het UZA geweest, wat een negatieve ervaring was dit!
De gynaecoloog waarbij ik een afspraak had vond dat ze al genoeg gewerkt had en was al geïrriteerd toen ik binnen werd geroepen. Vervolgens vond ze heel geirriteerd nog steeds dat ze me niet kon helpen en heeft ze me doorverwezen naar een andere gynaecoloog.
Die vond de operatie die ze in het uz Gent hebben gedaan nutteloos, het litteken is nog steeds dun, nog steeds overal verklevingen door de littekens, .... Niks positief dus! Dus weer met een slecht gevoel naar huis gegaan, ik hoop dat Jette hier niet in meegaat want de echo die ik daar 3 weken geleden heb gehad vonden ze wel goed. Frustrerend! Als kers op de taart vond deze gynaecoloog dat er veel vocht in mijn eileider zat, dit terwijl ik er geen meer heb...
Ik hoop ooit te mogen opstarten, maar stilaan zakt de moed mij wel in de schoenen.
Hoe verloopt het bij jullie?
Groetjes,
Tagomi
ICSI-clubje
-
Re: ICSI-clubje
Wat erg allemaal!
Had je zelf voor UZA gekozen? Zijn er nog andere opties?
Misschien UZ Leuven, Gent of Jette zelf. En proberen daar enkel extra opvolging te doen en toch de reguliere opvolging bij jou in de buurt bij een gyn waar je je goed voelt.
Hopelijk heb je snel meer duidelijkheid en vooral groen licht.
Succes

Had je zelf voor UZA gekozen? Zijn er nog andere opties?
Misschien UZ Leuven, Gent of Jette zelf. En proberen daar enkel extra opvolging te doen en toch de reguliere opvolging bij jou in de buurt bij een gyn waar je je goed voelt.
Hopelijk heb je snel meer duidelijkheid en vooral groen licht.
Succes

2010: start kinderwens
2014: start mmm
03/15: overstap Jette 08/15 start icsi-d
03/17: dochter (icsi-d 6) 12/17: start brusje
09/18: start ecd
06/19: twins
11/20: start brusje
01/22: dochter
01/23: start brusje --> onverwacht einde verhaal

2014: start mmm
03/15: overstap Jette 08/15 start icsi-d