eerste pick up vrijdag 27 maart
-
Vanne
-
Vanne
rond 17u vanavond kon ik het niet meer houden, nog steeds geen verlossend telefoontje.........
dan maar zelf gebeld, ze waren het vergeten...... slimmerikken
nu het resultaat is het belangrijkste: er zijn er 9 bevrucht, ben er blij mee, had mezelf gezegd dat ik content ging zijn als er een 5 à 6 bevrucht geraken en ik heb er een beetje meer, dus mag ik zeker nie klagen hé
ze mogen er toch maar eentje terugplaatsen, dus hopen dat ze het goed doen tot morgen
dan maar zelf gebeld, ze waren het vergeten...... slimmerikken
nu het resultaat is het belangrijkste: er zijn er 9 bevrucht, ben er blij mee, had mezelf gezegd dat ik content ging zijn als er een 5 à 6 bevrucht geraken en ik heb er een beetje meer, dus mag ik zeker nie klagen hé
ze mogen er toch maar eentje terugplaatsen, dus hopen dat ze het goed doen tot morgen
-
Loeki
Vanne waaw, 9 van de 13, das een superresultaat!
Vandaag krijg je er eentje terug dan hé? Hopelijk ist een toppertje, maar als je kan kiezen uit 9 zit er vast wel een goeike tussen. Hopelijk komt er een kindje van en ook veel cryootjes hé!
Martha je weet 't hé, nog niet wanhopen, zolang er geen bloed te zien is kan 't nog alle kanten op!
Vandaag krijg je er eentje terug dan hé? Hopelijk ist een toppertje, maar als je kan kiezen uit 9 zit er vast wel een goeike tussen. Hopelijk komt er een kindje van en ook veel cryootjes hé!
Martha je weet 't hé, nog niet wanhopen, zolang er geen bloed te zien is kan 't nog alle kanten op!
-
Vanne
-
Loeki
-
Vanne
hey Loeki
jij mag eens jaloers zijn maar het kan ook nog misgaan hoor bij mij
ik ben er zeker nog niet van overtuigd dat het al in kannen en kruiken is
heb wel zo een beetje last nu van de TP, ofwel is het nog een beetje van de PU want daar voelde ik deze morgen ook wel nog van
volgende week donderdag moet ik voor mijn eerste BN om te zien of de Utrogestan genoeg zijn werk doet, anders moet ik Pregnyl spuiten bijkrijgen
jij mag eens jaloers zijn maar het kan ook nog misgaan hoor bij mij
ik ben er zeker nog niet van overtuigd dat het al in kannen en kruiken is
heb wel zo een beetje last nu van de TP, ofwel is het nog een beetje van de PU want daar voelde ik deze morgen ook wel nog van
volgende week donderdag moet ik voor mijn eerste BN om te zien of de Utrogestan genoeg zijn werk doet, anders moet ik Pregnyl spuiten bijkrijgen
-
Catarina
Hoi iedereen,
Eerst en vooral hier iedereen heel veel succes met jullie behandeling!
Voor mij is het nog even wachten. Ik mag pas op 22/04 beginnen met suprefact.
Dit is mijn eerste ICSI-poging dus ik weet nog niet zo goed waar ik me allemaal aan kan verwachten.
Daarom volg ik graag een beetje met jullie mee.
groetjes
Eerst en vooral hier iedereen heel veel succes met jullie behandeling!
Voor mij is het nog even wachten. Ik mag pas op 22/04 beginnen met suprefact.
Dit is mijn eerste ICSI-poging dus ik weet nog niet zo goed waar ik me allemaal aan kan verwachten.
Daarom volg ik graag een beetje met jullie mee.
groetjes