Start ICSI juni 2009
-
DVO pixi
- DVO Moderator
-
juffie
Hallo allemaal,
Ik start in juni met mijn behandeling.
Wij hebben op 5 juni intake en dan zou ik op 6 juni moeten beginnen snuiven.
Hebben jullie veel last gehad van de nevenwerkingen?
Vapeurs, gewichtstoename?
Als alles normaal verloopt zouden wij een week na de TP op reis vertrekken, is dat volgens jullie haalbaar of zie je van die PU en TP zo af dat we dat beter niet doen.
De reis ligt al wel effe vast maar ik wil geen risico's nemen.
Veel moed allemaal, ik ben bang voor wat nog moet komen.
Ik start in juni met mijn behandeling.
Wij hebben op 5 juni intake en dan zou ik op 6 juni moeten beginnen snuiven.
Hebben jullie veel last gehad van de nevenwerkingen?
Vapeurs, gewichtstoename?
Als alles normaal verloopt zouden wij een week na de TP op reis vertrekken, is dat volgens jullie haalbaar of zie je van die PU en TP zo af dat we dat beter niet doen.
De reis ligt al wel effe vast maar ik wil geen risico's nemen.
Veel moed allemaal, ik ben bang voor wat nog moet komen.
-
Mom to be
-
Loeki
-
DVO pixi
- DVO Moderator
bese juffie,
Is het de eerste ivf?
Ik wil je niet bang maken maar bij mijn eerste ivf heb ik zo een reactie gedaan op pregnyl, ik kreeg een dikke buik, moest overgeven en zo.. en wij waren dat moment ook op reis ( in de vogezen) Ik ben uiteindelijk toch naar huis gemoeten ( de verschrikkelijkste autorit van mijn leven!)
Mijn gyn had ook gezegd dat we rustig op reis konden gaan, maar bij de volgende ivf zei hij toch maar in het land te blijven - voor alle veiligheid -.
groeten en veel succes
Is het de eerste ivf?
Ik wil je niet bang maken maar bij mijn eerste ivf heb ik zo een reactie gedaan op pregnyl, ik kreeg een dikke buik, moest overgeven en zo.. en wij waren dat moment ook op reis ( in de vogezen) Ik ben uiteindelijk toch naar huis gemoeten ( de verschrikkelijkste autorit van mijn leven!)
Mijn gyn had ook gezegd dat we rustig op reis konden gaan, maar bij de volgende ivf zei hij toch maar in het land te blijven - voor alle veiligheid -.
groeten en veel succes
-
juffie
Ik heb voor alle zekerheid nog een annulatieverzekering genomen, maar ik ben reeds gewoon van pregnyl te spuiten voor een eisprong te krijgen, dus daar ben ik niet echt bang voor, en het is pas 14 dagen na de PU ( ongeveer) dus dan zouden de complicaties er al zijn zo te horen.
Maar we zullen maar met goede moed aan de behandeling starten hé.
Bedankt en nog veel sterkte allemaal!
Maar we zullen maar met goede moed aan de behandeling starten hé.
Bedankt en nog veel sterkte allemaal!
-
Fieke
-
Nikita76
oooh Ivonna, wéér eens een tegenslag voor jou... ik vind t zo jammer. we zijn al enige tijd bezig, en jij nu nog langer en dan zoveel tegenslagen kennen... het is niet altijd makkelijk he. Maar ook jij kruipt elke keer weer uit het dal, op weg naar een nieuwe poging. Heel erg moedig van je!
Heel veel succes en sterkte en dat t deze keer dan EINDELIJK ook eens voor jou mag lukken he meid !
X
Heel veel succes en sterkte en dat t deze keer dan EINDELIJK ook eens voor jou mag lukken he meid !
X
-
Mom to be
@Ivonna: spijtig dat te horen. Maar we kunnen dan samen aan onze poging beginnen misschien? Ik zou beginnen suprefacten op 23/05
@camille: helaas geen ervaring met Cetrotide.
@camille: helaas geen ervaring met Cetrotide.
Laatst gewijzigd door Mom to be op 13 mei 2009, 12:17, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Loeki