vraagje omtrent cryo

ICSI Forum
calani

Bericht door calani » 5 augustus 2009, 13:09

hey itteke
wat een mooi nieuws, het was een cryo en dan nog je eerste!!
dat geeft moed!!
en het is best normaal om nog geen last te hebben hoor, van je zw bedoel ik

ik wens je een leuke controle toe

vraagje dan ivm cryo, je hebt erna nog stimulatie gekregen? hoe gaat alles dan in zijn werk na de tp?

itteke

Bericht door itteke » 5 augustus 2009, 16:33

calani, ik bedoelde extra stimulatie door de acupunctuur hé. Van de gynea zelf heb ik niks extra's meer gekregen, buiten de Utrogestan en de Omnibionta die ik zowiezo al nam.

ben dag na TP naar acu geweest, dat raadde hij aan om de doorbloeding van de baarmoeder te stimuleren zodat het vruchtje beter zou vasthouden. En dan een week erna nog eens, voor hetzelfde in feite.

calani

Bericht door calani » 6 augustus 2009, 17:04

oooo ok
dacht al even van help, de gyn heeft me ook enkel van foliumzuur en utrogestan gesproken :)
ok maar acapunctuur is NIETS voor mij hoor
ik en naalden, brrrrrrr

itteke

Bericht door itteke » 7 augustus 2009, 9:40

calani, echt, daar moet je dus echt geen schrik voor hebben, dat voel je amper. Veel minder dan de prikken voor BN of de andere spuitjes tijdens de stimulatie!! Bij acu zijn het hele dunne naaldjes en die worden maar net onder de huid geprikt.

Allez ja, ieder maakt dat voor zich uit natuurlijk. En hopelijk heb je het niet nodig hé, lukt het nu zondag! Morgen even stressen waarschijnlijk tot je het bevrijdende telefoontje krijgt dat je emmie ok is...

ben zelf gisteren op 1ste echo geweest, heel zenuwslopend omdat ik dus nog altijd geen symptomen heb, maar het hartje klopt, ben dus wel degelijk zwanger - wie weet is die acu toch écht goed :D

succes morgen en hopelijk zondag!

Dieke

Bericht door Dieke » 7 augustus 2009, 15:32

Dorie, te veel werk om hier wat tijd te nemen, maar ik wou je toch veeeeeeeeel succes wensen met het cryootje, Calani!

En verder super super super nieuws, Itteke.

Pfiew, word nog moe van mezelf zo met al dat rushen :lol:

calani

Bericht door calani » 7 augustus 2009, 16:38

hihi, ja je hebt wel gelijk, door alle prikjes die bij een behandeling horen is mijn angst wel al serieus afgenomen, maar toch, naalden en ontspanning kunnen voor mij niet samengaan, maar mss moet ik mezelf eens nascholen, is er reeds een gunstig effect van bewezen?
en proficiat met je echo!!!! mooi hoor!!!!!!!!

Dieke bedankt om aan mij te denken

Oja ik denk dat ik zondag (net voor de tp) pas een telefoontje zal krijgen, of gaat dat sneller? bijv zaterdag al??? (jette)

calani

Bericht door calani » 9 augustus 2009, 15:37

hey
de ontdooiing begint pas op de dag zelf,
gelukkig was ons cryootje zo flink dat ie direct verder deelde na ontdooiing en alles is goed gegaan
zit nu lekker in de zetel te genieten,
straks een filmpje opzetten :)

itteke

Bericht door itteke » 10 augustus 2009, 8:39

en calani, hoe voel je je? ik duim hé zeg, ik hoop echt dat dit voor jou ook een geslaagde poging mag zijn. Bij mij was het emby na ontdooiing ook verder gedeeld, dus dat is zeker een goed teken! wanneer heb je BN?

calani

Bericht door calani » 10 augustus 2009, 11:14

hey itteke
bedankt
bloedname 24/08/09...
werd bij de verse icsi reeds ongi 10 dagen na tp / 15d na ovulatie,
bloedname is nu echter pas 15d na tp dus 20d na ovulatie
ik denk dus eigenlijk dat ik het wel sneller zal weten... maw ongi of niet...

Dieke

Bericht door Dieke » 10 augustus 2009, 12:25

Jeeeeeeeey, super dat je emby'ke tot nog toe zo'n vechtertje is :lol:

En nu blijven plakken, hé!!! 't Is echt wel spannend, zenne.

Voel je je nu al een beetje relaxter dan bij de 1ste TP? Domme vraag, bedenk ik me net, hihi, ik zou het ook even spannend vinden.

Succes alvast!!

calani

Bericht door calani » 10 augustus 2009, 16:56

hihi dieke
wat een enthousiaste openingszin, een vechtertje hmm
daar hou ik wel van, van die woorden :)

en zoals je zelf al raadt, voel me hetzelfde als vorige keer, was vorige keer relatief rustig tot ik ongikrampen kreeg, met die krampen werd ik helemaal kierewiet... ben momenteel dus nog rustig...

jij mag bijna op gesprek hé, is het niet de 17e?

Dieke

Bericht door Dieke » 11 augustus 2009, 10:09

Ja, ja, een vechtertje, wees er maar zeker van! Zoals mijn broer tijdens mijn 1ste TP zei: "Geef 'em anders huisarrest" :lol:

Ik ga vrijdag op gesprek, dus vind het allemaal wel spannend. We weten ook zo weinig over dat onderzoek, hé. Ben trouwens ook niet zo zeker dat ik nog 'ns zou meedoen. Ik wil het gevoel hebben dat we vooruit geholpen worden, en niet puur dat we studiemateriaal zijn. Enfin, ik heb alle vertrouwen in Jette, maar wat als de ontdooide eicellen niet bevrucht raken om de een of andere manier? Dan zou ik met toch wel schuldig voelen, of boos... Mmmmm, ben weer goed bezig met mijn emotietjes vandaag, hihi.

Geniet nog van je TP, zenne, en hopelijk verhuis je gauw naar het zwangeren-forum!!

Veel liefs!

calani

Bericht door calani » 11 augustus 2009, 16:09

hey dieke
ja he tis nu natuurlijk nog even afwachten wat er met je ontdooide eicellen gebeurt maar ik denk ook dat ik liever zou hebben dat ze dat allemaal niet doen en gewoon cryo's maken...
maar wat goed dat je vrijdag al mag gaan, hou ons op de hoogte hé
knuff
calani

Plaats reactie