Nu begint de stress bij mij toch echt te komen.
Heb echt schrik dat de droom morgen gaat kapotgeprikt worden.
Sorry moest dit even kwijt

Klopt inderdaad.... En soms laat ik het gewoon gaan....Sannedv schreef: ↑13 juli 2019, 18:53We herkennen dat gevoel allemaal wel intussen, denk ik...Monikyra schreef: ↑13 juli 2019, 7:06Net telefoon gekregen van de gynaecoloog...
Met de woorden:
Ik heb slecht nieuws, je bent niet zwanger...
Kwam hard binnen.....
Even bekomen nu, lichaam op rust laten komen, en in september terug starten....
Tis hard, moeilijk, traantjes vloeien rijkelijk..
Maar we moeten er terug door he...
Toch bedankt voor de steun allemaal!!![]()
Maar laat je tranen nu ook maar even komen. We moeten onze gevoelens niet altijd zo willen wegstoppen. Dus een hele, hele dikke knuffel voor je
En hopelijk vind je in september weer nieuwe moed!![]()

Kan je niet gewoon naar net ziekenhuis gaan voor een spoedecho? Zo weet je toch ietsjes meer... die onzekerheid is moordend.wens2020 schreef: ↑14 juli 2019, 23:18Nu begin ik het toch wel lastig te krijgen dat ik nog zo lang moet wachten op de volgende echo.
Ik acht de kans redelijk groot dat we slecht nieuws gaan krijgen. Er komt geen volgende poging meer, dus de zenuwen beginnen nu wel. Vooral ook omdat we zo dichtbij zijn (of waren).
Ik heb enkele dagen wat bloedverlies gehad, regelmatig buikpijn en mijn symptomen waren er soms wel en soms helemaal niet.
Daarbij dan de 6 weken echo waar ik achteraf geen goed gevoel bij had.
Laten we hopen op een wonder![]()
Dat wachten is inderdaad moordend. In jette adviseren ze enkel dat je vroeger moet gaan als het echt rood bloedverlies is en dus geen roosverlies. Terwijl dat in mijn ogen even erg kan zijn in bep. gevallen... deze nacht zeer slecht geslapen, mijn hormoonhuishouding ligt overhoop & terug roosverlies. Ik start mijn dag met zulk verdriet en eindig ook zo en ondertussen gebruik ik die vieze bollenwens2020 schreef: ↑14 juli 2019, 23:18Nu begin ik het toch wel lastig te krijgen dat ik nog zo lang moet wachten op de volgende echo.
Ik acht de kans redelijk groot dat we slecht nieuws gaan krijgen. Er komt geen volgende poging meer, dus de zenuwen beginnen nu wel. Vooral ook omdat we zo dichtbij zijn (of waren).
Ik heb enkele dagen wat bloedverlies gehad, regelmatig buikpijn en mijn symptomen waren er soms wel en soms helemaal niet.
Succes vandaag! Hopelijk krijg je zeer positief nieuws!nieuweling schreef: ↑14 juli 2019, 19:42Morgen mogen we eindelijk naar de dokter.
Nu begint de stress bij mij toch echt te komen.
Heb echt schrik dat de droom morgen gaat kapotgeprikt worden.
Sorry moest dit even kwijt![]()
![]()
Wij zitten ook in Jette. Toch zijn we vorige zaterdag via spoed echo laten nemen. Jammer dat dat echt een hele rare vrouw was. Om 17u mogen we vandaag gaan. Dus nog dagje wachten. Imare ik blijf voor je duimen. Inderdaad elk bloedverlies is eng. Welke kleur dan ook. En ik zou in jou plaats ook sneller willen gaan.Imera schreef: ↑15 juli 2019, 8:40Dat wachten is inderdaad moordend. In jette adviseren ze enkel dat je vroeger moet gaan als het echt rood bloedverlies is en dus geen roosverlies. Terwijl dat in mijn ogen even erg kan zijn in bep. gevallen... deze nacht zeer slecht geslapen, mijn hormoonhuishouding ligt overhoop & terug roosverlies. Ik start mijn dag met zulk verdriet en eindig ook zo en ondertussen gebruik ik die vieze bollenwens2020 schreef: ↑14 juli 2019, 23:18Nu begin ik het toch wel lastig te krijgen dat ik nog zo lang moet wachten op de volgende echo.
nog 2 dagen...
Jaaaaaaaaaaa!!! We gaan er samen voorYvonne1983 schreef: ↑15 juli 2019, 8:47Wij gaan samen in september zwanger worden, neem een vakantie doe, eet en drink dingen die je tijdens behandeling niet doet/eet/drinkt zodat je in september je weer helemaal uitgerust bent om opnieuw te beginnen.Monikyra schreef: ↑13 juli 2019, 7:06Net telefoon gekregen van de gynaecoloog...
Met de woorden:
Ik heb slecht nieuws, je bent niet zwanger...
Kwam hard binnen.....
Even bekomen nu, lichaam op rust laten komen, en in september terug starten....
Tis hard, moeilijk, traantjes vloeien rijkelijk..
Maar we moeten er terug door he...
Toch bedankt voor de steun allemaal!!![]()
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten