Icsi 2017 juli-augustus-september

ICSI Forum
Plaats reactie
Soefke_88
Berichten: 57
Lid geworden op: 6 januari 2015, 16:11

Re: Icsi 2017 juli-augustus-september

Bericht door Soefke_88 » 2 september 2017, 18:13

onzewens7374 schreef:
2 september 2017, 18:08
Er is hier precies weer een periode van niet zo'n positieve verhalen aangebroken: iemand op spoed vlak voor haar huwelijksreis, iemand wiens regels doorbreken nog voor het resultaat van de zwangerschapstest bekend is, ... Bestaat er hier ook geen "vind ik niet leuk"-knop?

Bij mij valt er voorlopig ook nog niks fijns te melden: de blasto en de bijna-blasto van dag 5 hebben het invriesproces op dag 6 blijkbaar toch niet gehaald en ik heb dus geen cryo's. Mijn enige hoop op dit moment is dus dat ik deze negatieve ban hier vanavond toch nog kan doorbreken dankzij een positieve bloedtest. Volgens Dr. Decleer zagen de hormoonwaarden er heel goed uit en waren de 2 blasto's die teruggeplaatst zijn van heel goede kwaliteit en ik voel me eigenlijk ook nog wel zwanger, dus... never give up until it's definitely over!

Ik hou jullie op de hoogte!
Was jij dan vanmorgen in Aalter voor bloedname? Misschien hebben we elkaar wel gezien ;-). Ik vind het altijd fijn dat Decleer optimistisch is, zonder te zweven... Voel me echt op m'n gemak bij hem! Ik duimmmmmmm dat het voor jou vanavond wel goed nieuws is!!!!!
IUI 1 : neg.
ICSI 1 : zwanger!
ICSI 2 : negatief, geen cryo's
ICSI 3 : negatief, geen cryo's
ICSI 4: start januari 2018 ~even rust!

BluePixie
Berichten: 366
Lid geworden op: 24 februari 2015, 19:32

Re: Icsi 2017 juli-augustus-september

Bericht door BluePixie » 2 september 2017, 20:33

Pfff geen leuk nieuws zeg hier. Dikke knuffel aan iedereen!

Mijn regels zijn doorgebroken vandaag dus start van een nieuwe poging, dit maal tp in natuurlijke cyclus. Normaal gezien di 12/09 eerste echo. Duimen dat deze de goeie wordt...

Trouwens wat een verschil in humeur hier sinds ik met de progynova en utrogestan ben gestopt! Het was alsof de wolken in mijn hoofd ineens opgeklaard waren!
.oOo. Dream a little dream .oOo.

IUI 1, 2 & 3 in 2015: neg
ICSI 1: juli 2015 - zwanger! 20/03/16: zoontje <3
ICSI 1.2: september 2017 - zwanger! 24/05/2018: opnieuw trotse mama van een zoontje! <3

onzewens7374
Berichten: 216
Lid geworden op: 22 januari 2016, 18:53

Re: Icsi 2017 juli-augustus-september

Bericht door onzewens7374 » 2 september 2017, 23:01

Inderdaad geen leuk nieuws. Hier dus ook niet. Zoals eigenlijk al verwacht. Wat maakt een mens zichzelf allemaal wijs, hé?

Ik was om 8u vanmorgen in Aalter. Heb niemand anders gezien deze keer. Wel de eer en het genoegen gehad om door dokter Decleer himself geprikt te worden. Hij mag dat nog doen! :)

Vorige keer toen ik niet zwanger bleek, zei hij "dju" toen we de volgende keer langs gingen. Benieuwd wat hij nu gaat zeggen. Hij lijkt bijna nog meer teleurgesteld dan ik. :)

Ik ga me hier nu een beetje stil houden en alles verwerken. Misschien lees ik nog wel eens mee of antwoord ik wel eens kort, hoor! Maar alleszins tot in oktober! :)

Tiske
Berichten: 378
Lid geworden op: 9 december 2016, 20:32

Re: Icsi 2017 juli-augustus-september

Bericht door Tiske » 3 september 2017, 9:09

Hoi.... dit is inderdaad niet zo een positieve maand als vorige maand...wat is me dat hier zeg...

Ik heb hier een overzichtje proberen maken om te kunnen volgen. Pas of vul maar aan.

Rustmaand: onzewens7374
Wachten op PU: Daphne 89, soefke88
Wachten op TP: bluepixie, hope88
Wachten op bn: eve1987, wies , titiswens, rianne27, tiske
Zwanger: beertjen, kim1989, doorzetter, stefanie 10

Onlytime
Berichten: 71
Lid geworden op: 2 september 2017, 23:26

Re: Icsi 2017 juli-augustus-september

Bericht door Onlytime » 3 september 2017, 9:52

Hey dames, ik heb een vraagje? Misschien kunnen jullie me helpen? Ik heb maandag 21/8 PU gehad en daarna geen terugplaatsing. Alle embryo's werden ingevroren wegens te grote kans op overstimulatie. Na hoeveel dagen wird je ongesteld? Gr Onlytime
Kinderwens sinds april 2014
Begin 2015 PCOS vastgesteld en
IUI 1 tem 5 negatief
2016 correctie baarmoeder
Jan 2017: ICSI 1 negatief
Feb 2017: ICSI 1.1negatief
Sept 2017: ICSI 2.1 negatief
Okt 2017: ICSI 2.2 zwanger!!!

Tiske
Berichten: 378
Lid geworden op: 9 december 2016, 20:32

Re: Icsi 2017 juli-augustus-september

Bericht door Tiske » 3 september 2017, 21:09

Geen idee onlytime nog niet meegemaakt

Hier een andere vraag: tp is nu 9dagen geleden en ik heb sinds gisteren last van rugpijn en zo een kramperige buikpijn. Lijkt wat op de pijn bij mijn ms alleen hoger (bij mijn ms is dit steeds in mijn onderbuik en nu meer ter hoogte van mijn navel). Ms die eraan komen of beeld ik mij hier vanalles in?

Soefke_88
Berichten: 57
Lid geworden op: 6 januari 2015, 16:11

Re: Icsi 2017 juli-augustus-september

Bericht door Soefke_88 » 3 september 2017, 21:55

@onzewens: oh neu :-( ik had nu écht mee gehoopt dat het voor jullie nu zou lukken!!! Veel moed komende maand en see you in het volgende icsi oktober-november-december topic :-).

@onlytime: ik vermoed hetzelfde als wanneer je wel een tp hebt gehad...

@tiske: nog niet mee gemaakt, maar ik weet 1 ding: in de wachtweken ben je zooo gefocust op je lichaam en alles wat je voelt, dat het eigenlijk altijd vanalles wil zeggen :D bij de een zal dit betekenen dat ze zwanger is en bij de ander zal dit de ms aankondigen... Van ICSI 1 had ik bloedverlies vanaf dag voor de bloedname en lichte menstruatiekrampen en ik was zwanger! Bij ICSI 2 hetzelfde (ms dan wel dag van de bloedname zelf volledig doorgebroken) maar dus niet zwanger... Enfin, kwil maar zeggen: het is zoooo onvoorspelbaar allemaal en dat maakt het juist zo onzeker!
Handig, het lijstje dat je gemaakt hebt! Ik moet soms echt zoeken om te weten wie in welke fase zit ;-). Alleen zit ik nu jammer genoeg ook in een rustmaand.

Veel succes aan iedereen, ik zal hier volgende maand wellicht ook niet te veel aanwezig zijn aangezien het bij ons ook stil ligt... Ik zal me proberen op andere dingen te focussen zodat de maand snel voorbij is!

Groeten, Soefke! x
IUI 1 : neg.
ICSI 1 : zwanger!
ICSI 2 : negatief, geen cryo's
ICSI 3 : negatief, geen cryo's
ICSI 4: start januari 2018 ~even rust!

Kim1989
Berichten: 51
Lid geworden op: 15 juli 2017, 10:02

Re: Icsi 2017 juli-augustus-september

Bericht door Kim1989 » 3 september 2017, 21:59

Onlytime schreef:
3 september 2017, 9:52
Hey dames, ik heb een vraagje? Misschien kunnen jullie me helpen? Ik heb maandag 21/8 PU gehad en daarna geen terugplaatsing. Alle embryo's werden ingevroren wegens te grote kans op overstimulatie. Na hoeveel dagen wird je ongesteld? Gr Onlytime
Ik heb het tweemaal gehad, en had telkens binnen de week mijn ms. De vroedvrouw zei dat ook telkens dat dit normaal heel snel komt,
Icsi 1, 3 cryo's, 3X neg
Icsi 2, verse tp, neg, geen. Cryo's
Icsi 3, 5 cryo's, tp 2e cryo 25/07 Zwanger!!

Tiske
Berichten: 378
Lid geworden op: 9 december 2016, 20:32

Re: Icsi 2017 juli-augustus-september

Bericht door Tiske » 4 september 2017, 12:36

Deze morgen wat bruinverlies bij het afvegen en nu weer niets... als ze dan toch moeten komen kunnen ze dan niet ineens doorbreken... zo wat valse hoop geven dat het toch misschien...

dahlia
Berichten: 88
Lid geworden op: 18 september 2016, 13:15

Re: Icsi 2017 juli-augustus-september

Bericht door dahlia » 4 september 2017, 21:12

Onlytime schreef:
3 september 2017, 9:52
Hey dames, ik heb een vraagje? Misschien kunnen jullie me helpen? Ik heb maandag 21/8 PU gehad en daarna geen terugplaatsing. Alle embryo's werden ingevroren wegens te grote kans op overstimulatie. Na hoeveel dagen wird je ongesteld? Gr Onlytime
Ik had dat bij PU 2. Na 6 dagen had ik al mijn regels, en dat was volgens onze dokter perfect normaal. Dus niet schrikken als het bij jou ook zo snel begint :-)

Amai, dames, er is hier weer veel gebeurd de voorbije weken... Inderdaad superhandig, dat overzicht van Tiske! Dankjewel!

Ik heb deze maand terugplaatsing van een cryootje in natuurlijke cyclus, en het duurde allemaal wat langer dan gewoonlijk. Nog twee keer slapen, en dan terugplaatsing :-) lucky number five hopelijk... want moest het deze keer opnieuw niet lukken, gaan we verdere onderzoeken opstarten.

Heb het overzichtje aangevuld...

Rustmaand: onzewens7374
Wachten op PU: Daphne 89, soefke88
Wachten op TP: bluepixie, hope88, dahlia
Wachten op bn: eve1987, wies , titiswens, rianne27, tiske
Zwanger: beertjen, kim1989, doorzetter, stefanie 10
08/2016: intake fertiliteitscentrum - 3 x IUI - negatief
01/2017: ICSI 1 - TP 1 en 2 negatief
06/2017: ICSI 2 - TP 3, 4, 5, 6 negatief, TP 7 biochemische zwangerschap
06/2018: ICSI 3 - freeze-all van 4 cryo's vanwege overstimulatie

Rianne27
Berichten: 6
Lid geworden op: 28 augustus 2017, 15:27

Re: Icsi 2017 juli-augustus-september

Bericht door Rianne27 » 5 september 2017, 9:16

Dames heb jullie hulp nodig. Ik zit in me wachtweken. Heb vanalles en helemaal niets gevoeld... nu ong krampen en even donkerbloed verloren. Ik ga er vanuit dat het alweer niet gelukt is.. bij mijn vorige keren was de pijn heel hevig en verlor ik heel veel bloed. Wat wil dit nou zeggen ga ik dan echt ogesteld worden? Of heeft dit met de innesteling te maken. Van alle keren had ik bij deze het bestte gevoel.. wat nu totaal verdwenen is.

Leef zo met jullie allemaal mee! Tis allemaal zo oneerlijk!

Tiske
Berichten: 378
Lid geworden op: 9 december 2016, 20:32

Re: Icsi 2017 juli-augustus-september

Bericht door Tiske » 5 september 2017, 10:31

Hoeveel dagen na de tp zit je? Als je nog utro en progynova neemt kan dit je ms tegenhouden...
Ik zit nu 11dagen na tp... gisteren beetje bruinverlies en nu niets weer... best gewoon naar de gyn bellen en bloedafname laten doen

Rianne27
Berichten: 6
Lid geworden op: 28 augustus 2017, 15:27

Re: Icsi 2017 juli-augustus-september

Bericht door Rianne27 » 5 september 2017, 12:12

Het is nu 10 dagen na tp. Ik moest de ustrogan tot en met zondac gebruiken. Ik heb zelf nog nooit progynova gekregen weet ook niet wat dat is.. ook 1 keer na tp niks hoeven gebruiken. Ik ga denk ik morgen maar even naar kinderwens bellen. Ik heb ook nooit bloedafname gehad heb altijd gewoon moetten afwachten na tp. Ik heb het gevoel dat waar ik geholpen word best anders te werk gaat dan bij de meeste van jullie verhalen... en heb je dan bij dat bloedverlies ook ongesteldheids krampen gevoeld?

Tiske
Berichten: 378
Lid geworden op: 9 december 2016, 20:32

Re: Icsi 2017 juli-augustus-september

Bericht door Tiske » 5 september 2017, 12:51

Ja hoor heel veel krampen.... maar wel geen rood bloed... maar vorige cyclus had ik pas bloedverlies op dag 12... best bellen voor een bloedname of zelf al eens een testje doen?

Groetjes

Tiske
Berichten: 378
Lid geworden op: 9 december 2016, 20:32

Re: Icsi 2017 juli-augustus-september

Bericht door Tiske » 5 september 2017, 19:13

Ik zal hier dan morgenvroeg ook eens een testje wagen.. gek dat ik toch opnieuw hoop heb dat het toch misschien... ook al weet ik dan met alle ongikrampen en het beetje bruinverlies het toch weer niets is.

Maar ja dan kan ik naar de gyn bellen en kunnen we weer verder.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 20 gasten