testen tijdens de ww- een goed idee

ICSI Forum
pelkie
Berichten: 1927
Lid geworden op: 15 oktober 2007, 9:49

Bericht door pelkie » 1 september 2008, 11:20

Ik ben moe, slap en heb een hele gevoelige buik. Niet echt alsof ik mijn regels ga krijgen, de pijn is oppervlakkiger en komt met vlagen. Af en toe een beetje misselijk, maar niet om over te geven. Percies of ik iets verkeerd gegeten heb en goed aan de diarree zit.

En voor de rest: geweldig natuurlijk. Ik kan het nog niet vatten. We laten ons even op onze wolk meedrijven en rekenen nu effe niet teveel op't risico dat er natuurlijk nog wel is.

Loeki
Berichten: 12951
Lid geworden op: 8 mei 2008, 9:30

Bericht door Loeki » 1 september 2008, 11:21

Pelkie proficiat meid!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kheb heel erg aan je gedacht dit weekend!

Heidi 1 jij ook?! Ook nen "dikke" proficiat!!

Manman, das nog eens wat anders dan een tijdje terug op het forum he! Hopelijk valt er op het IUI forum ook veel goed nieuws... :D

Iris
Berichten: 123
Lid geworden op: 3 februari 2007, 9:06

Bericht door Iris » 1 september 2008, 11:31

Proficiat, Pelkie (en Heydi natuurlijk ook)!

Was dit weekend aan zee en heb verschillende keren aan je gedacht.

Eindelijk, hè!? Genieten is de boodschap nu! Hopelijk verloopt het vanaf nu allemaal wat vlotter ...

meisje
Berichten: 24
Lid geworden op: 22 augustus 2008, 23:15

Bericht door meisje » 1 september 2008, 13:17

waauw!! proficiat pelkie! moet inderdaad ongelooflijk zijn om die woorden 'proficiat u bent zwanger' te horen te krijgen!

dikke knufjes en geniet er van!!

frits
Berichten: 43
Lid geworden op: 24 januari 2008, 12:16

Bericht door frits » 1 september 2008, 14:14

Pelkie en Cindy

Fantastisch dikke proficiat.
Mijn haren komen er hier van overeind. Wat fjn dat er eindelijk ngo eens goed nieuws te lezen is op dit forum :D :D
Gewoon genieten nu en niet veel vanalles en nog wat afvragen

phie
Berichten: 2
Lid geworden op: 5 oktober 2007, 13:13

Bericht door phie » 15 september 2008, 11:25

Pelkie en heidi ,

dikke proficiat!

Sinds gisteren mag ik mij bij het groepje van gelukkigen bijvoegen, ook voor ons was de 3de icsi een succes!

Nog een beetje afwachten maar we zijn toch zowieso alweer een stap verder in het hele verhaal!

Een fijne en gezonde zwangerschap gewenst en aan diegene die nog niet zover zijn veel succes en hou de moed er zeker in!

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot], Google [Bot] en 6 gasten