PICK UP IN NATUURLIJKE CYCLUS - IEM ERVARING MEE?

ICSI Forum
Plaats reactie
Noa
Berichten: 1820
Lid geworden op: 1 september 2008, 10:44

Bericht door Noa » 10 maart 2010, 10:15

bbfc, nog een dikke knuffel van mij! Het went nooit hé, slecht nieuws... Maar wat goed dat je er opnieuw tegenaan gaat! Veeel veeeeeeeel geluk deze keer!

Kago, succes met jouw 8-cellig emby'ke!

Loesje, hopelijk lukt het je een beetje de wachtweken door te komen!

Veel geluk allemaal!

loesje
Berichten: 568
Lid geworden op: 3 juni 2009, 9:41

Bericht door loesje » 10 maart 2010, 17:48

bbfc: een geluk bij een ongeluk dat je :evil: doorgekomen zijn hé. Hopelijk mag je nu vlug gaan voor je echo.
kago: lukt het een beetje om die wachtweken door te komen?
Ik probeer er zo weinig mogelijk aan te denken. Wij zijn van plan om serieus te verbouwen dus probeer ik mij daar op te concentreren. Maar het is niet makkelijk, ik voel zo af en toe steken in mijn onderbuik en in mijn zij. Ik vraag mij af wat dat is, heb het voordien nog nooit gehad. Hopelijk is het een goed teken hé :roll:
Maar durf er niet teveel op te hopen.
Noa bedankt voor de positieve wensen

vele groetjes aan iedereen

bbfc
Berichten: 188
Lid geworden op: 25 februari 2009, 21:51

Bericht door bbfc » 10 maart 2010, 20:28

Wat een toeval Loesje, ik concentreer me ook al de ganse tijd op verbouwingen dat we gaan doen! Een kwestie van de gedachten eens op iets helemaal anders te zetten hé.
Ik heb de eerste week van mijn wachtweken ook steken in mijn onderbuik gevoeld, maar de tweede week had ik dat niet meer. Dus misschien hopen dat de steekjes blijven...Probeer rustig te blijven, maar ik weet maar al te goed dat dat niet gemakkelijk is.
@Kago hoe gaat het met jou?
@Noa, hoe is het eigenlijk met jou?
Groetjes

kago
Berichten: 279
Lid geworden op: 10 maart 2009, 22:17

Bericht door kago » 11 maart 2010, 11:40

Bbfc, mooi zo, op naar de volgende ronde...., en hopelijk méér succes deze keer :!: Die steekjes heb ik ook telkens gehad na een iui......., en deze keer ook...., we zien wel :!:

Loesje, momenteel heb ik nog geen last van de wachtweken....... :lol: maar wacht maar tot de dag zelf.... dat is een heel ander verhaal.... :shock:

Veel klusplezier aan jullie beiden :lol: Zowel met 't ventje als de verbouwingen, :!: hihi :roll:

Groetjes

loesje
Berichten: 568
Lid geworden op: 3 juni 2009, 9:41

Bericht door loesje » 17 maart 2010, 11:04

hey

hoe gaat het nog met jullie??
hier slecht nieuws, 6de poging is opnieuw mislukt. Hopelijk gaat het bij jullie beter.
groetjes

bbfc
Berichten: 188
Lid geworden op: 25 februari 2009, 21:51

Bericht door bbfc » 17 maart 2010, 12:04

Och, zeg dat het niet waar is. Ik weet niet wat zeggen...heb er geen woorden voor...Ik wens je alle sterkte toe. Loesje, ik heb echt met jou te doen...Dat is toch echt niet meer eerlijk...Ik wou dat ik iets voor jou kon doen. Aan de ontgoochelingen kom je niet gewoon, integendeel, ze wegen zwaarder en zwaarder door...Ik kan begrijpen hoe jij je nu voelt en toch je staat al zoveel pogingen verder. Ik heb zo'n bewondering voor je doorzettingsvermogen. Vind het zo erg dat je er niet voor beloond wordt. Een dikke knuffel en ik hoop dat er iets of iemand is waaraan je u nu kan optrekken om ook hier weer bovenop te geraken. Kijk met je gezicht naar de zon en laat de schaduw achter je vallen en voel haar warmte. Dikke dikke knuf

kago
Berichten: 279
Lid geworden op: 10 maart 2009, 22:17

Bericht door kago » 17 maart 2010, 20:41

Loesje, ik heb zo met je te doen meid...... :!: Probeer maar effe goed te balen...., dan wat bekomenen en uiteindelijk, met hopelijk verse moed er weer tegenaan :!: STERKTE :!: Ik durf al niet meer om bn te gaan zaterdag....

dikke knuffel meisje

loesje
Berichten: 568
Lid geworden op: 3 juni 2009, 9:41

Bericht door loesje » 18 maart 2010, 12:44

Tja, er zit niets anders op dan de moed weer bijeen te rapen en :evil: af te wachten en op dag drie een bn te laten doen. Misschien dat de eerste zonnestraaltjes wat zullen helpen bij het innestelen.
Kago zaterdag komt toch steeds dichterbij hé, hopelijk krijg je wel goed nieuws te horen

bbfc
Berichten: 188
Lid geworden op: 25 februari 2009, 21:51

Bericht door bbfc » 18 maart 2010, 14:45

Kago mijn duimen draaien op volle toeren...
Gisteren heb ik opnieuw bloedafname en echo gehad. Follikeltje was 12 mm.
Het gaat dus blijkbaar stuk trager dan vorige maand. Morgen opnieuw. Ben benieuwd wanneer ik pregnyl zou moeten spuiten en PU.
Dit weekend was er een weekendje geregeld met 12 vrienden in de Westhoek.
We hebben vandaag beslist om niet mee te gaan, :( :( . Ik zal toch waarschijnlijk opnieuw naar Jette moeten voor echo of voor PU. Ppppffff het is soms zo lastig dat je nooit meer iets kan regelen. Ik had daar zo naar uitgezien. Hopelijk worden we er eens allemaal voor beloond.

loesje
Berichten: 568
Lid geworden op: 3 juni 2009, 9:41

Bericht door loesje » 18 maart 2010, 15:40

Ik ben er zeker van dat we er eens voor zullen beloond worden. Vraag alvast aan je vrienden of ze een Westvleteren willen meebrengen hmmmmm

Noa
Berichten: 1820
Lid geworden op: 1 september 2008, 10:44

Bericht door Noa » 18 maart 2010, 17:02

De ene maand lijkt iedereen wel zwanger en de andere maand krijgen we niets dan negatief nieuws te horen. Slechte pollen in de lucht blijkbaar!
Hier nog 5 dagen en we weten het verdict. Raar, maar 'k durf precies niet meer te hopen. De vorige 3 waren ook topembryootjes, en die hadden geen zin om te blijven, en dan steekt het doemdenken de kop op: "waarom zou dit ukje het wel uithouden bij mij"... Grrrr, dat verschrikkelijke wachtmonster ook. Gelukkig lees ik hier elke dag mee en jullie doorzettingsvermogen doet me toch weer positief denken en moed houden! We horen het dinsdag wel. 'k Denk dat ik weer boven de pot zal hangen van de stress :roll:

blub
Berichten: 279
Lid geworden op: 2 februari 2010, 19:49

Bericht door blub » 18 maart 2010, 19:51

ik begrijp wat je bedoelt noa,
hier ook binnen 5 dagen het verdikt
durf er ook niet op te hopen
wens je nog heel veel sterkte met de laatste wachtdaagjes!!!

Noa
Berichten: 1820
Lid geworden op: 1 september 2008, 10:44

Bericht door Noa » 18 maart 2010, 22:09

blub, jij ook veel geluk hé! Dat we hier nu eindelijk weer de trend mogen zetten voor positief nieuws!! En hopelijk kun je de laatste dagen nog een beetje jouw gedachten verzetten, Knf, Noa.

blub
Berichten: 279
Lid geworden op: 2 februari 2010, 19:49

Bericht door blub » 19 maart 2010, 11:18

thanks noa!!!
hoop ook dat we een positieve trend mogen zetten!!!
liefs

kago
Berichten: 279
Lid geworden op: 10 maart 2009, 22:17

Bericht door kago » 20 maart 2010, 14:25

NEGATIEF!!!!!

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 23 gasten