De progynova houdt inderdaad wel de ms tegen. En de utro ook. Maar op den duur krijg je toch wel afscheiding (in mijn geval toch)
In het begin dat ik dat moest nemen wist ik niet eens dat je geen eisprong kreeg door de progynova...
Wel had ik (wel positief getest) dat door deze medicijnen ik steeds wel een innestelingetje kreeg, maar na een week was dit weg.
Ik vermoed dat die medicijnen (in mijn geval) mijn lichaam doen 'geloven' dat het dat embryo moet aannemen...
Beetje vreemd uitgelegd, maar ik heb 2 maal met progynova moeten werken en dit 2 maal gehad...dus ja
Dr H had bij mij gezegd dat al die medicijnen in mijn geval niet nodig zijn daar ikzelf voldoende slijmvlies aanmaak, maar hij is onze behandelende arts niet meer dus ja...
Ik raad je wel aan om na 3-4 pogingen toch over te schakelen naar een ander centrum. Verander geeft ook een andere kijk op de zaken.
Wij hebben pas na onze 4de poging gewijzigd en dit was eigenlijk al laat...
Het wachten is 'frustrerend', I know
Toch merk ik dat er hier meer en meer mensen zwanger worden en anderen 'wegblijven'...
Veel post ik hier ook niet meer, het wordt te pijnlijk om iedereen succes te zien krijgen..
Veel geluk!!

[url]