PU

ICSI Forum
Inti

Bericht door Inti » 9 juli 2009, 16:53

Nikita hoe gaat het nu met je? Hoop dat alles nog in orde is.

Ik ben ondertussen bevallen van een dochtertje Febe.
Ze is geboren op 29 juni en was 49 cm en woog 3750 kilo.
Ze is geboren na een zwangerschap van 37 weken en 3 dagen.

Groetjes,

Inti

Loeki

Bericht door Loeki » 9 juli 2009, 16:59

Proficiat met je dochtertje Inti!

Nikita76

Bericht door Nikita76 » 9 juli 2009, 17:12

ooooh inti dikke proficiat !!!! met je dochter !!!!

normaal zou ik rond de 16de moeten bevallen zijn van de eerste, in miskraam uitgelopen, zwangerschap... gaat effe slikken zijn die dag.

Maar omdat ik vandaag nog zwanger mag zijn :wink: , zal die "pijn" een beetje verlicht worden die dag...
gisteren had ik de allereerste echo met een flink geflikker opt scherm.
...jeeetje, ik ga voor de 2de echo op 16 juli (SLIK), dan ben ik alweer 8w2d... brrrr... ik hoop zo dat alles nog in orde is dan. In die periode liep t in december mis... hellep, daar stond ik nog ni bij stil dat t net op die uitgerekende datum een 2de echo is. Alé weer een "zorg" erbij :roll:

Inti, geniet van jullie wondertje !!!
XXX

trienemieke

Bericht door trienemieke » 19 juli 2009, 20:08

hey inti,
een heel dikke proficiat hoor!!!
heel mooi gewicht hoor voor die duur!

Hey nikita,
hoe verloopt alles bij jou?

ik ben intussen ook bevallen,wel eerder dan verwacht,ik ben bevallen op 32w en 5 dagen van een tweelingjongens: Maurre en Matty!
ze den het enorm goed hoor,geen verzorging of geneesmiddelen,enkel bedje en aankomen,binnen weekje mogen ze mee naar huis!

Inti

Bericht door Inti » 20 juli 2009, 11:06

Trienemieke was vast even schrikken toen je jongens zich zo vroeg aankondigden.
Ben je gewoon bevallen of met keizersnede? En wat was de oorzaak dat je zo vroeg bent bevallen?

Nou ja, ze doen het goed en dat is het allerbelangrijkste he.
Ben heel blij voor je dat ze gezond zijn en binnen een weekje naar huis mogen.

Groetjes en geniet maar van je 2 jongens,

Inti

xxx

Nikita76

Bericht door Nikita76 » 21 juli 2009, 13:42

hey Trienemieke, ook een hele dikke proficiat met de jongens ! Mooie namen ook trouwens !

Hier was verleden donderdag nog alles in orde. 2de echo was ook ok, een regelmatige hartslag, beebje zat enkele daagjes voor op schema, dus was ook goed. Toch maak ik me altijd nog zorgen, zeker als de symptomen afnemen.. :roll:

ik ga deze week terug om een echo en volgende donderdag moet ik voort eerst bij eigen (een nieuwe) gynaecoloog. Ik hoop dat ik deze week weer eens gerust gesteld word. En volgende week ook nog en dan zal t gedaan zijn met t "gepamper" en zal ik maar eens om de zoveel weken een echo krijgen zeker ? (jammer...)

Succes met de wondertjes nog !
x

trienemieke

Bericht door trienemieke » 21 juli 2009, 20:25

ik moet eerlijk zeggen,wij hadden gebouwen en zijn nog verhuisd in mei,aangezien mijn man zelfstandig is heb ik enorm veel gedaan en gehoffen :roll: ik weet het,is niet slim maar kon niet tegen die bakken en dozen aanzien!
Tegen de rust was terug gekeerd ben ik koorts beginnen maken,stress enz... enzo heb ik een infectie in bloed gehad wat op zich gemakkelijk te behandelen viel e-maar kreeg plots contracties..ze hebben het nog 10 dagen kunnen stoppen maar uiteindelijk ging ik daar ook door en is alles dus natuurlijk begonnen,kindjes hadden wel longrijping gehad enzo dus er was geen ECHT gevaar! ze zijn vaginaal kunnen komen,een unieke ervaring maar was erna wel kapot en door het tijdsgebrek ben ik zonder epuderale bevallen!

nikita, alles zal wel vlot verlopen,weet dat het moeilijk soms is maar je moet positief ingesteld staan! binnen x aantal maanden ga je er zuiver van genieten hoor!

inti,
bij jou alles natuurlijk verlopen? en hoe stelt je wondertje het?

xxx

Ivonna

Bericht door Ivonna » 22 juli 2009, 13:44

wat leuk om te horen dat er toch mensen zwanger kunnen worden en bevallen zijn door de hulp van de medische wereld.

Ik heb net mijn3de icsi gehad en weer niks. Nu hebben we maar 1 cryotje over en ben bang dat het niet zal overleven.

Bij ons lukt blijkbaar de innestelling niet.

succes en proficiat à de moeders,
Ivonna

Nikita76

Bericht door Nikita76 » 23 juli 2009, 13:57

Ivonna, dikke dikke knufff meid !
Kunnen ze bij jou dan geen assisted hatching proberen ?

Trienemieke,
toch fijn dat uiteindelijk alles goed is verlopen !
Ook ik zit nu volop in de bouw en verhuis (eerst verhuizen naar schoonouders nu en n paar maanden later hopelijk in ons nieuwe huis ! Maar dan ga ik PROBEREN niet teveel te sleuren en heffen als nu hoor...)

X

Ivonna

Bericht door Ivonna » 23 juli 2009, 14:09

Nikita,

Ik ga dat eens vragen.
Het cryootje moet wel nu eerst overleven hé.

Waarom stellen de dokters dat zelf niet voor ?

Ik was heel diep teleurgesteld. Een tp van 3 embryo's en geen ene die innesteld.

Waarom ?

grtjs

Nikita76

Bericht door Nikita76 » 23 juli 2009, 14:16

ja zou ik toch maar ns vragen dan Ivonna.. tja bij sommige centra moet je er wel zelf achter zitten denk ik. Maar een nee heb je, een ja kan je krijgen ?

Alsnog veel geluk met de cryo !
Ik had er destijds ook maar eentje en dat overleefde... maar helaas, na 5w weer n miskraam.

ik blijf hopen dat alles goed blijft gaan nu, maar genieten kan ik niet, ik panikeer bij t minste.

X

Inti

Bericht door Inti » 3 augustus 2009, 11:52

Hallo,

Hoe gaat het met iedereen???
Hier gaat alles goed. Mijn kleine meisje is vandaag alweer 5 weekjes oud. Wat gaat de tijd toch snel.

Groetjes,

Inti

Nikita76

Bericht door Nikita76 » 5 augustus 2009, 14:37

hoi inti,

ik zou zeggen, neem ns een kijkje op de topic "zwanger/kinderen" zou k zeggen, daar vind je mn verhalen onder oa zwanger en bang... k heb een bloeding achter de rug en heb een risicozwangerschap (kans op vroeggeboorte, vroegtijdig breken vd vliezen, vroegtijdig platliggen...) En de schrik zit er goed in. Vandaag ben ik 11 weken 1 dag ver en volgende week op 13 augustus heb ik de 12w echo. Lijkt zoooooover weg en ben daartegen allang kapot van de zenuwen denk ik !

Ja de tijd gaat snel voor jullie, maar voor mij kan die niet snel genoeg voorbij gaan. :wink:

Inti

Bericht door Inti » 5 augustus 2009, 15:10

Nikita veel sterkte gewenst.
Ik had ook een risico zwangerschap. Heb meerdere zware bloedingen gehad en heb de eerste 12 weken moeten platliggen. Wat niet simpel was als je doodziek bent en constant boven de toiletpot moet gaan hangen.
Tot 30 weken heb ik het heel rustig aan moeten doen. Moest zelfs een poetsvrouw in dienst nemen omdat ik echt niets belastend mocht doen.
Ik heb het uiteindelijk kunnen volhouden tot 37 weken en ons meisje was kerngezond maar heb er wel heel veel voor moeten laten tijdens mijn zwangerschap. Kan niet zeggen dat mijn zwangerschap een fijne periode was.

Groetjes,

Inti

Nikita76

Bericht door Nikita76 » 5 augustus 2009, 15:57

goh... k kan me dan aansluiten bij jou...
t was echt schrikken dat t bloed eruit gutste op 10 weken. K mag ook niet meer heffen en sleuren en bij t minste ik doe kan k een nieuwe bloeding opwekken. Wat we niet willen natuurlijk, maar is idd niet makkelijk, k voel me afhankelijk, en k kan niet veel meer doen. Platliggen moest k nu niet. K hoop t nog zolang mogelijk uit te stellen ook, want ben echt geen zittend gat !

k heb nu al een paar dagen felle steken in mn schede (??? k kan de plek niet echt thuiswijzen) zelfs daarstraks bij t eten, ni normaal, ik kon me niet eens een beetje voorover zetten en dus enkel kaarsrecht zitten en k moet zeggen, da éét dus echt ni eh 8) pfff... k hoop maar dat t normaal is tijdens de zw-schap en niet dat k volgende week geen levend beebje meer heb hoor.

Tot hiertoe kan k echt niet genieten, de angst blijft overheersen... heel eventjes is er een euforisch gevoel tijdens de echo's en tot kort erna, en dan weer ... de angstmonsters eh... niet te doen.
Hopelijk beleef ik volgende week weer zo'n moment!

X

Plaats reactie