Icsi 2016 oktober-november-december

ICSI Forum
Plaats reactie
Fiekemarieke
Berichten: 502
Lid geworden op: 27 januari 2016, 21:16

Re: Icsi 2016 oktober-november-december

Bericht door Fiekemarieke » 13 december 2016, 10:01

Isabelle, dan kunnen we samen aftellen ! Waar ben jij geweest? Wel raar dat jij 23/12 al mag testen. Ik mocht pas 24, maar had al beslist een dagje vroeger te gaan. Of had je een dag 5 embryo?
2013 : diagn. PCO
2014-15 : LEO, IUI
2016: 4xIVF/ICSI : 4 TP's --> 1x mk op 6w
2017 : overstap Jette, toch geen PCO ? ICSI5 : zwanger ! nog 3 cryo's

IsabelleV
Berichten: 163
Lid geworden op: 26 augustus 2016, 14:44

Re: Icsi 2016 oktober-november-december

Bericht door IsabelleV » 13 december 2016, 10:15

Ja, dag 5 inderdaad!
Wij gaan in Sint-Lucas in Gent.

Ik duim voor jou!! Het is niet zo lang meer!
IUI 3 keer zonder resultaat
ICSI: november 2016 - 18 follikels, 1 teruggeplaatst, geen cryo's.
September 2017: een zoon!
ICSI 2: oktober 2019 - 12 follikels, 1 teruggeplaatst, 2 cryo’s!
Overstimulatie maar wel zwanger!

Herisson
Berichten: 286
Lid geworden op: 5 oktober 2016, 15:00

Re: Icsi 2016 oktober-november-december

Bericht door Herisson » 13 december 2016, 10:38

Hi dames,

Heb zo de indruk dat er weer veel is veranderd de laatste tijd, dus ik ga nog eens een lijstje posten :wink:
Ik doe heel hard mijn best om iedereen op te volgen, maar mocht er hieronder toch een fout staan, let me know...
Fiekemarieke en IsabelleV: ik wens jullie massa's geduld toe in deze helse wachtweek!

Wachten op (her)opstart
Melissaaa
DaniW: 2017
Luchtballon

Wachten op PU
Lombok
Feline
Dreamgirltje89

Wachten op TP
Emmy2 (cryo)
Kaatmattens (cryo)
Mei (cryo)
Setta (cryo)
Lizzy00 (cryo)
Carootje
Honey89: 20/12

Wachten op BN
Fiekemarieke: 24/12
IsabelleV: 23/12

Geen nieuws
Jozefien92: start 17/10
Witramp: BN 26/10
Ilse1977: BN 6/12

Zwanger
Stan02
Dora26
Liesje88
Tinneh
Herisson
Jutta
Panacea
Ingafromsweden
Nijmegen90

Mei
Berichten: 498
Lid geworden op: 4 april 2016, 16:32

Re: Icsi 2016 oktober-november-december

Bericht door Mei » 13 december 2016, 10:54

Herrisson, zo lief van jou!! Hoe ist met jou?
Icsi 1 Negatief.
Icsi 2 Bioch zw.
Icsi 2 Mk.
Icsi 2 Negatief.
Icsi 3 Positief
Icsi 3 Negatief
Icsi 3 Negatief
Icsi 4 Freeze all
Icsi 4 Positief

IsabelleV
Berichten: 163
Lid geworden op: 26 augustus 2016, 14:44

Re: Icsi 2016 oktober-november-december

Bericht door IsabelleV » 13 december 2016, 11:02

Toch een degelijke lijst met zwangere vrouwen! Dat geeft moed!!
Dank je voor het overzichtje en veel succes aan iedereen x
IUI 3 keer zonder resultaat
ICSI: november 2016 - 18 follikels, 1 teruggeplaatst, geen cryo's.
September 2017: een zoon!
ICSI 2: oktober 2019 - 12 follikels, 1 teruggeplaatst, 2 cryo’s!
Overstimulatie maar wel zwanger!

Herisson
Berichten: 286
Lid geworden op: 5 oktober 2016, 15:00

Re: Icsi 2016 oktober-november-december

Bericht door Herisson » 13 december 2016, 11:08

Mei schreef:Herrisson, zo lief van jou!! Hoe ist met jou?
Met mij alles okee. Geen kwaaltjes of goestingskes, maar het humeur kan al eens tegenvallen :wink:

Setta
Berichten: 1425
Lid geworden op: 4 april 2014, 19:28

Re: Icsi 2016 oktober-november-december

Bericht door Setta » 13 december 2016, 17:50

@Fieke: ik duim voor je! Jammer dat er eentje afgevallen is, maar een 11-cellige is meer dan behoorlijk :wink: Ik vrees ook dat ik heel wat embryo's ga verliezen, maar als het per poging niet meer dan eentje is vind ik het nog meer dan de moeite waard.

@Isabelle: jammer dat er niks werd ingevroren, maar langs de andere kant: een embryo van dag 5 is zeer goed. Heeft al wat meegemaakt. In Jette vinden ze dat het 'probleem' met te wachten tot dag 5 om in te vriezen: er gaan er zeer veel verloren en dat is zonde. Succes!

@Honey: maak je hier alsjeblieft geen zorgen over! Vandaag 20mm betekent dat hij nog niet meteen zal springen(ik had vrijdag ook eentje van 20 en heb zelfs de dag nadien pas tegen 11 uur mogen spuiten. Ze kijken ook naar je bloedresultaten hé. Ik pieker me ook een ongeluk hoor :roll: Ik kijk enorm uit naar donderdag, maar heb zo fel schrik dat er veel verloren gaan of dat ik alsnog slecht nieuws ga krijgen....verdomd wantrouwen.

@Mei: waar zit jij nu ergens in je poging? (ik probeer mee te volgen, maar momenteel enorm druk met het werk)

@Herisson: dikke kus van mij, zo fantastisch dat jij ons hier blijft steunen :wink:
'14-'15: 9 IUI's, neg. Ernstige Endo.
JP Gent Dr. D. : 3 ICSI's neg.(11EC- 15EC- 34EC)1 cryo(nt ontdooid).
Okt. '16: overstap Jette: 26 EC- 2 TP(1-ranking) - 15/12: 2 morula's, neg. - 16/02: 1 mor.- Nog 6 cryo's

Mei
Berichten: 498
Lid geworden op: 4 april 2016, 16:32

Re: Icsi 2016 oktober-november-december

Bericht door Mei » 13 december 2016, 18:48

Herisson, redelijk goede zwangerschap dan! Ik heb altijd andere eetgewoontes dan, de mexicano's van mijn laatste zw liggen nog steeds in de diepvries.. hopelijk heb ik er snel terug zin in ;)

Setta: ik moet morgen terug op controle, zit sinds deze week aan 4pillen vd progynova..hopelijk een goede baarmoederslijmvlies, vorige keer (woe) was het 6,4mm. Geen idee eilk wanneer het voldoende is vr een tp. Boven 8mm vinden ze goed hier, maar of ze dan nog dikker willen...
maar ik moet eerlijk zijn dat mijn gevoel er geen goed oog op heeft, gewoon door de laatste 2 mk en omdat ik opeens een heel schema als anders heb, heb ik er geen goed gevoel bij.. (zelfbescherming)

Hoe ist met jou?
Icsi 1 Negatief.
Icsi 2 Bioch zw.
Icsi 2 Mk.
Icsi 2 Negatief.
Icsi 3 Positief
Icsi 3 Negatief
Icsi 3 Negatief
Icsi 4 Freeze all
Icsi 4 Positief

Setta
Berichten: 1425
Lid geworden op: 4 april 2014, 19:28

Re: Icsi 2016 oktober-november-december

Bericht door Setta » 13 december 2016, 20:53

@Mei: als ik op mijn gevoel zou moeten afgaan zou ik er gewoon mee stoppen, geloof me... Ik was vorige week mezelf al weer aan het opwinden omdat ik vond dat het slecht liep...Als ik gewoon even logisch had gedacht had ik tegen mezelf moeten zeggen dat het uitstekend ging, maar toch...Het minste dat nu 'verkeerd' gaat of anders loopt dan verwacht denk ik "zie je wel, ook deze keer zal het niet lukken". Mijn gevoel nu zegt dat het goed komt donderdag, maar ik weet dat ik tegen dan weer anders zal denken. Dat is volgens mij gewoon het spijtige gevolg van de aanhoudende negatieve ervaringen. Je denkt voortdurend "waarom zou het nu wel ineens lukken?".

Ik denk dat ze een slijmvlies van 10 willen, maar heel zeker ben ik daar niet van(ik heb bij de cryo in Gent te horen gekregen dat ze terugplaatsen vanaf 5, dat was wel bij gebruik van Clomid). Tegenstrijdig dus.

Ik heb er eigenlijk geen gedacht meer van hoe ik mezelf kan beschermen. Heb al van alles geprobeerd.
'14-'15: 9 IUI's, neg. Ernstige Endo.
JP Gent Dr. D. : 3 ICSI's neg.(11EC- 15EC- 34EC)1 cryo(nt ontdooid).
Okt. '16: overstap Jette: 26 EC- 2 TP(1-ranking) - 15/12: 2 morula's, neg. - 16/02: 1 mor.- Nog 6 cryo's

Honey89
Berichten: 169
Lid geworden op: 23 september 2016, 10:33

Re: Icsi 2016 oktober-november-december

Bericht door Honey89 » 13 december 2016, 20:58

IsabelleV, maar je zal waarsschijnlijk ook wel certotide gespoten hebben. Dat houdt de eisprong tegen. Ik zit nu in een cryo terugplaatsing in natuurlijk cyclus. Dat is dus zonder stimulatie enkel pregnyl zetten.
Ik heb het voor de zekerheid toch nog eens nagevraagd en planning zou moeten kloppen.
Ik ga ook naar st lucas in gent! Maar ik doe de opvolging in zottegem.
Veel succes!

Setta, ik tel mee af naar donderdag!
08/2014: pco
09/2015: Icsi 1: geen tp overstim.8 Cryo's/4lage hcg v 30.
08/2016: Icsi 2: MK lege vruchtzak2.1 neg 2.2 geen tp
01/2017: Icsi 3: MK 7w (3cryo)

Carootje
Berichten: 293
Lid geworden op: 15 juli 2015, 19:57

Re: Icsi 2016 oktober-november-december

Bericht door Carootje » 13 december 2016, 22:29

@herrison, zou je mij een vakje lager willen zetten, zit ondertussen ook al sinds zaterdag op het wachtbankje. Heb na een teleurstellende pick-up donderdag. Slechts 2 eicellen :( , waarvan helaas maar 1tje bevrucht is geraakt. Heb dan op zaterdag een 2-daags embryo terug geplaatst gekregen, dat volgens de embryoloog gelukkig wel een prima 4-cellig ukje was. Nu is het wachten tot de 22e om te weten of we een schitterend kerstcadeautje krijgen of niet.
Fijn trouwens om te horen dat met jou en je kleintje alles ok is. En dat humeur....nu heb je een excuus, profiteer er maar van :wink: en ook van mij een dikke merci voor de steun :)

@fieke en Isabelle, is er nog een plekje vrij bij jullie op het wachtbankje? En toitoitoi ...

@honey, mijn grootste follikel was bij mijn laatste echo, vorige week dinsdag, 24mm. Ik had dus ook megaveel schrik dat die tegen donderdag ging weg zijn. En had dan ook nog eens als laatste pas 's middags mijn pick-up. Maar hij zat nog netjes op zijn plaats hoor. Dus hij heeft ook braaf zijn 36 uur afgewacht. Ik denk dat daarvoor de bn nog steeds de belangrijkste factor is.

@mei en setta, hopelijk voor jullie beiden binnenkort ook goed nieuws
Azoospermie bij vriend bevestigd/ tese negatief UZA
02/16 start KID, 3 iui: 1 neg, 1 bioch., 1 Pos. Mk 7 weken, 08/16 start ivf, ivf 1 escape iui, ivf 1 bis: bioch., ivf 2 neg
12/16 overstap jette, tese positief!! Ivf 3: zwanger!!!

Herisson
Berichten: 286
Lid geworden op: 5 oktober 2016, 15:00

Re: Icsi 2016 oktober-november-december

Bericht door Herisson » 13 december 2016, 23:34

Carootje schreef:Heb na een teleurstellende pick-up donderdag. Slechts 2 eicellen :( , waarvan helaas maar 1tje bevrucht is geraakt. Heb dan op zaterdag een 2-daags embryo terug geplaatst gekregen, dat volgens de embryoloog gelukkig wel een prima 4-cellig ukje was.
One is all it takes, meid. Ik tel dus ook voor jou mee af vanaf nu.

Wachten op (her)opstart
Melissaaa
DaniW: 2017
Luchtballon

Wachten op PU
Lombok
Feline
Dreamgirltje89

Wachten op TP
Emmy2 (cryo)
Kaatmattens (cryo)
Mei (cryo)
Setta (cryo)
Lizzy00 (cryo)
Honey89: 20/12

Wachten op BN
Fiekemarieke: 24/12
IsabelleV: 23/12
Carootje: 22/12

Geen nieuws
Jozefien92: start 17/10
Witramp: BN 26/10
Ilse1977: BN 6/12

Zwanger
Stan02
Dora26
Liesje88
Tinneh
Herisson
Jutta
Panacea
Ingafromsweden
Nijmegen90

Mei
Berichten: 498
Lid geworden op: 4 april 2016, 16:32

Re: Icsi 2016 oktober-november-december

Bericht door Mei » 14 december 2016, 9:36

Setta, het ding is dat ik sowieso niet met een goed gevoel of geen gevoel start, ik ga er niet meer vanuit dat ik zwanger geraak of van, volgend jaar ben ik mss zwanger. Alle met de start vd icsi dacht ik: dit jaar ben ik zwanger.. blabla, oke, 2x geweest, ma ni blijvend, dus met dat idee wil ik niet meer verder. Ik ga ni veranderen v denken dus als ik deze stop zou zetten.. heeft ni veel nut, want wil mijn denkwijze ni veranderen. Wa komt, dat komt, ma ik wil er ni meer mee bezig zijn dan nodig is, dat is ook beter voor mijn rust en geeft me minder stress op dat gebied. Ik ben geen doemdenker, maar wil ook niet echt positief zijn. Gewoon doen en zien wat volgt.. want anders zet ik druk op mezelf als ik er (te) positief voor ga.. ken mezelf...dus kort samengevat: pure zelfbescherming...
mijn bms was nog steeds 6,4mm. Mag nu 5pilletjes progynova nemen. Zaterdag terug op controle en dan beslissen ze of ze gaan terugplaatsen of deze poging stop zetten (uiterste datum dat fertiliteit sluit dan tijdens feestdagen)( domper, dus trek me da wel aan ;) )
De gynae vond het wel heel mooi uitzien en zou zelfs nu al durven terugplaatsen.. ook al is het eilk niet zo dik als ze willen, maar was ook zeer persoonlijk zei ze.. de dikte v bms...
Laatst gewijzigd door Mei op 14 december 2016, 13:03, 1 keer totaal gewijzigd.
Icsi 1 Negatief.
Icsi 2 Bioch zw.
Icsi 2 Mk.
Icsi 2 Negatief.
Icsi 3 Positief
Icsi 3 Negatief
Icsi 3 Negatief
Icsi 4 Freeze all
Icsi 4 Positief

Sarahke82
Berichten: 806
Lid geworden op: 12 augustus 2012, 10:54

Re: Icsi 2016 oktober-november-december

Bericht door Sarahke82 » 14 december 2016, 9:58

Mei schreef:Herisson, redelijk goede zwangerschap dan! Ik heb altijd andere eetgewoontes dan, de mexicano's van mijn laatste zw liggen nog steeds in de diepvries.. hopelijk heb ik er snel terug zin in ;)

Setta: ik moet morgen terug op controle, zit sinds deze week aan 4pillen vd progynova..hopelijk een goede baarmoederslijmvlies, vorige keer (woe) was het 6,4mm. Geen idee eilk wanneer het voldoende is vr een tp. Boven 8mm vinden ze goed hier, maar of ze dan nog dikker willen...
maar ik moet eerlijk zijn dat mijn gevoel er geen goed oog op heeft, gewoon door de laatste 2 mk en omdat ik opeens een heel schema als anders heb, heb ik er geen goed gevoel bij.. (zelfbescherming)

Hoe ist met jou?
Mijn baarmoederslijmvlies was altijd 17-19mm en ik dacht dat dat teveel was. Maar toch ben ik zo al 2 keer zwanger geraakt. Ik dacht dat het tussen de 7mm en 15mm perfect was.
Afbeelding

IsabelleV
Berichten: 163
Lid geworden op: 26 augustus 2016, 14:44

Re: Icsi 2016 oktober-november-december

Bericht door IsabelleV » 14 december 2016, 10:26

Honey89 schreef:IsabelleV, maar je zal waarsschijnlijk ook wel certotide gespoten hebben. Dat houdt de eisprong tegen. Ik zit nu in een cryo terugplaatsing in natuurlijk cyclus. Dat is dus zonder stimulatie enkel pregnyl zetten.
Ik heb het voor de zekerheid toch nog eens nagevraagd en planning zou moeten kloppen.
Ik ga ook naar st lucas in gent! Maar ik doe de opvolging in zottegem.
Veel succes!

Setta, ik tel mee af naar donderdag!
Ik ben nog een groentje in al deze procedures :) maar ik heb enkel Gonapeptyl en Gonal F moeten spuiten.
Vertrouwen hebben, ze weten wat ze doen daar!

Carootje, er is nog veel plaats ;) Ik duim ook voor jou!

Setta, ik geloof er al heel hard in dat het gaat lukken en dit geeft mij extra steun! Dank je. En daarmee is meteen het verschil in aanpak tussen UZ en Jette uitgelegd vermoed ik?
Maar ik snap ook wat je bedoelt met de gedachte "waarom zou het nu wel ineens lukken?" Dat had ik ook bij de IUI's, bij de eerste dacht ik dat het meteen raak zou zijn, maar bij de tweede en derde minderde dat geloof... En het is normaal dat wanneer je moet wachten op resultaat je gevoel en gedachten van de ene kant naar de andere kant slingeren. Deze week ben ik wel overtuigd en optimistisch maar ik weet hoe langer ik moet wachten dat het moeilijker zal worden.
Fingers crossed! X
IUI 3 keer zonder resultaat
ICSI: november 2016 - 18 follikels, 1 teruggeplaatst, geen cryo's.
September 2017: een zoon!
ICSI 2: oktober 2019 - 12 follikels, 1 teruggeplaatst, 2 cryo’s!
Overstimulatie maar wel zwanger!

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 29 gasten