ICSI ancienkes

ICSI Forum
Panacea
Berichten: 476
Lid geworden op: 25 november 2014, 17:39

Re: ICSI ancienkes

Bericht door Panacea » 12 september 2016, 16:43

Hey setta, hopelijk vind je hier wel de steun die je nodig hebt. Ik lees gewoon in alle topics mee en reageer waar ik het nodig acht :-) of waar ik nood aan heb. Officieel pas ik nog niet bij de ancienkes, maar na 2 jaar al in de medische mallemolen en 5tp'en verder, voel ik me wel al zo, haha. Ik lees ook al te lang mee op het forum en heb ook al veel namen zien komen en gaan, jammer genoeg erger ik me de laatste tijd ook veel. Hopelijk is het snel aan ons ;-)
Afbeelding

Setta
Berichten: 1425
Lid geworden op: 4 april 2014, 19:28

Re: ICSI ancienkes

Bericht door Setta » 12 september 2016, 17:00

@Panacea: fijn dat jij me nog steeds steunt. Ik waardeer het dat jij je neutraal gehouden hebt en niet veroordeelt. Hoe pijnlijk het ook is als anderen wel het geluk hebben: ik hoop enorm hard dat het snel aan jou mag zijn(je hebt al meer dan genoeg leed gehad).
Laatst gewijzigd door Setta op 12 september 2016, 18:40, 1 keer totaal gewijzigd.
'14-'15: 9 IUI's, neg. Ernstige Endo.
JP Gent Dr. D. : 3 ICSI's neg.(11EC- 15EC- 34EC)1 cryo(nt ontdooid).
Okt. '16: overstap Jette: 26 EC- 2 TP(1-ranking) - 15/12: 2 morula's, neg. - 16/02: 1 mor.- Nog 6 cryo's

Panacea
Berichten: 476
Lid geworden op: 25 november 2014, 17:39

Re: ICSI ancienkes

Bericht door Panacea » 12 september 2016, 18:21

heb het je toen ook al gezegd, ik ken dr decleer niet, dus kan me er niet uitspreken over juist of fout. Maar zou nooit of te nimmer bij die arts willen gaan, alle verhalen, zowel de positieve als de negatieve doen me huiveren, echt niet mijn soort mens...
Afbeelding

Setta
Berichten: 1425
Lid geworden op: 4 april 2014, 19:28

Re: ICSI ancienkes

Bericht door Setta » 12 september 2016, 18:40

Panacea schreef:Maar zou nooit of te nimmer bij die arts willen gaan, alle verhalen, zowel de positieve als de negatieve doen me huiveren, echt niet mijn soort mens...
De mijne ook niet, maar daar heb ik nooit een punt van gemaakt. Een dokter moet deskundig en betrouwbaar zijn voor mij, meer niet. Kan perfect zijn dat hij voor jou wel lief zou zijn. Vervelend dat het een soort haatcampagne geworden is, tenslotte was dat niet mijn bedoeling. Hopelijk kan ik in Jette terecht, anders is het pas echt fout :wink:
'14-'15: 9 IUI's, neg. Ernstige Endo.
JP Gent Dr. D. : 3 ICSI's neg.(11EC- 15EC- 34EC)1 cryo(nt ontdooid).
Okt. '16: overstap Jette: 26 EC- 2 TP(1-ranking) - 15/12: 2 morula's, neg. - 16/02: 1 mor.- Nog 6 cryo's

Panacea
Berichten: 476
Lid geworden op: 25 november 2014, 17:39

Re: ICSI ancienkes

Bericht door Panacea » 12 september 2016, 20:26

Setta schreef: tenslotte was dat niet mijn bedoeling. Hopelijk kan ik in Jette terecht, anders is het pas echt fout :wink:
denk inderdaad dat het niet je bedoeling kon zijn, maar vond wel dat je je gevoelens en gedachte over een arts ook mocht uiten. Maar nu zullen we het topic hier ook maar sluiten anders gaan we heel die discussie nog naar hier overhevelen en dat kan ook niet de bedoeling zijn :wink: nu concentreren op jette, een nieuwe kijk op je dossier zal sowieso goed zijn. Als mijn 2de punctie niets wordt, ga ik ook naar Jette gaan, puur voor het labo...
Afbeelding

Setta
Berichten: 1425
Lid geworden op: 4 april 2014, 19:28

Re: ICSI ancienkes

Bericht door Setta » 12 september 2016, 20:47

Panacea schreef: Maar nu zullen we het topic hier ook maar sluiten anders gaan we heel die discussie nog naar hier overhevelen en dat kan ook niet de bedoeling zijn :wink: nu concentreren op jette, een nieuwe kijk op je dossier zal sowieso goed zijn. Als mijn 2de punctie niets wordt, ga ik ook naar Jette gaan, puur voor het labo...
Inderdaad :wink: normaal gezien weigert die arts geen patiënten(volgens enkele bronnen), dus mijn hoop is nu op Jette gevestigd(ook eigenlijk voor het labo, hoewel een andere dokter totaal geen kwaad kan in mijn geval :roll: ).
'14-'15: 9 IUI's, neg. Ernstige Endo.
JP Gent Dr. D. : 3 ICSI's neg.(11EC- 15EC- 34EC)1 cryo(nt ontdooid).
Okt. '16: overstap Jette: 26 EC- 2 TP(1-ranking) - 15/12: 2 morula's, neg. - 16/02: 1 mor.- Nog 6 cryo's

plonske
Berichten: 373
Lid geworden op: 14 juni 2013, 21:58

Re: ICSI ancienkes

Bericht door plonske » 12 september 2016, 21:41

Ik begrijp jullie gevoel wel had ik ook soms...maar euh ik ben wel geen nieuwke op fertivlak en is hier superbang wachten met verleden.duim echt voor jullie.
Icsi1 : prachtige zoon. Icsi1.1 eskimosterretje * mk 8 weken - Icsi 2: mislukt - Icsi3: sterrenwolkje * mk 9weken3dagen - icsi 3.1 mislukt. - icsi poging 4 wachten op bn 10.09 3 cryo in dv

Setta
Berichten: 1425
Lid geworden op: 4 april 2014, 19:28

Re: ICSI ancienkes

Bericht door Setta » 12 september 2016, 23:12

@Plonske: we hadden het niet over jou hoor meid :wink: grootste respect voor jou/jullie. Vind het ook fijn dat jij me niet veroordeeld hebt, ondanks een goede band met de dokter. Ik hoop, van ganser harte, dat het een blijvertje is. En nogmaals, gewoon voor de lieve 'vrede': niet alles aan de dokter is slecht. Hij kan wonderen verrichten, maar is daar blijkbaar selectief in. (Nee ik start niet nog eens de discussie :P )
'14-'15: 9 IUI's, neg. Ernstige Endo.
JP Gent Dr. D. : 3 ICSI's neg.(11EC- 15EC- 34EC)1 cryo(nt ontdooid).
Okt. '16: overstap Jette: 26 EC- 2 TP(1-ranking) - 15/12: 2 morula's, neg. - 16/02: 1 mor.- Nog 6 cryo's

KBBP
Berichten: 47
Lid geworden op: 16 juli 2014, 10:37

Re: ICSI ancienkes

Bericht door KBBP » 28 november 2016, 14:13

Dag Iedereen,

Ongeveer 2 jaar geleden begon ik mijn 2e ICSI poging. Die liep niet goed af.
Nadien heb ik mijn vriend verlaten en mezelf gelukkiger gemaakt. Nu ben ik samen met mijn huidige vriend en daar liggen alle opties om een kind een mooie thuis te bieden open.

Er gaat geen week voorbij of ik denk aan jullie, aan alle dames en heren die het zo hard verdienen en ervoor vechten voor dat geluk! Het steekt nog steeds als ik mensen zie die hun kinderen verwaarlozen. De moeder die dagelijks met haar kind naar de bakker gaat en een goede vettige boterkoek in de brooddoos van haar kind steekt, dat maakt me boos, en dan denk ik aan enkelen onder jullie die dit soms ook voelen.
Een alcoholdoekje opendoen en daar zijn ze dan die herinneringen.

Ik wou dus even zeggen: denk aan jullie, jullie zijn sterk, ook al voelt het soms echt niet zo aan.
30 jaar -
27-28j > UZ Gent - Halve baarmoeder|Hoge AMH|2 eistokken, 1 aangesloten|exvriend had minder zaad - ICSI 1: Geen TP, ICSI 2: Geen TP - en onoplosbaar defect bij exvriend EINDE RELATIE

Lotje1981
Berichten: 2239
Lid geworden op: 28 maart 2013, 11:44

Re: ICSI ancienkes

Bericht door Lotje1981 » 28 november 2016, 14:39

Na 3 jaar behandelen, 4 miskramen en een stilgeboorte zijn wij vorige week ouders geworden van Rube. Ik hoop dat alle dames hier snel dat geluk mogen ondergaan. Geef de moed niet op!
2013:ICSI 1: mk twins 1.1 Hesse*
2014:ICSI1.2 neg.1.3 ann. 2 mk 2.1 neg 2.2 neg
2015:ICSI 3 neg, 3.1 neg, 3.2 mk 3.3 ann 3.4 mk
2016: ICSI4: zwanger
Afbeelding
https://titato.wordpress.com/

Ster_
DVO Lid
DVO Lid
Berichten: 2947
Lid geworden op: 18 juli 2011, 10:53

Re: ICSI ancienkes

Bericht door Ster_ » 28 november 2016, 15:08

Oh lotje proficiat!!! Ik was al vaak komen kijken hier en op je blog. De opluchting moet immens zijn. Geniet van dit groot wonder!
Drie zoontjes... Drie wonderen... Ons grootste geluk.

Setta
Berichten: 1425
Lid geworden op: 4 april 2014, 19:28

Re: ICSI ancienkes

Bericht door Setta » 28 november 2016, 16:33

Dikke proficiat meisje! :D
'14-'15: 9 IUI's, neg. Ernstige Endo.
JP Gent Dr. D. : 3 ICSI's neg.(11EC- 15EC- 34EC)1 cryo(nt ontdooid).
Okt. '16: overstap Jette: 26 EC- 2 TP(1-ranking) - 15/12: 2 morula's, neg. - 16/02: 1 mor.- Nog 6 cryo's

Lotje1981
Berichten: 2239
Lid geworden op: 28 maart 2013, 11:44

Re: ICSI ancienkes

Bericht door Lotje1981 » 28 november 2016, 17:46

Thx all. Hopelijk jullie ook snel
2013:ICSI 1: mk twins 1.1 Hesse*
2014:ICSI1.2 neg.1.3 ann. 2 mk 2.1 neg 2.2 neg
2015:ICSI 3 neg, 3.1 neg, 3.2 mk 3.3 ann 3.4 mk
2016: ICSI4: zwanger
Afbeelding
https://titato.wordpress.com/

Leniemienie
DVO Lid
DVO Lid
Berichten: 1213
Lid geworden op: 12 april 2012, 23:39

Re: ICSI ancienkes

Bericht door Leniemienie » 28 november 2016, 20:45

@lotje, proficiat! Eindelijk is jouw gezinnetje compleet! Geniet ervan!
Nov2010 pilstop, na 6 verse ICSI pogingen, 3 cryo tp en 2 mk's een wolk van een dochter gekregen juni 2015 en een 2de klein mirakeltje in mei 2017

ValentineR
Berichten: 6
Lid geworden op: 17 juli 2018, 18:14

Re: ICSI ancienkes

Bericht door ValentineR » 28 juli 2019, 21:15

lies27 schreef:
1 oktober 2014, 10:46
@tita, wat erg dat de cryo niet verder doordeelde :( maar, je moet blijven geloven in die volgende cryo. Dat die van dezelfde poging is en daarom mss ook niet zal doordelen mag je niet denken, het is perfect mogelijk dat deze cryo wel van goede kwaliteit is. Ik begrijp wel dat je er moedeloos van wordt, maar, probeer om er zo veel mogelijk in te geloven dat deze cryo wel goed is en wie weet binnenkort in je armen ligt.
Wat die accupuncturiste zegt is echt te gek voor woorden, als je haar theorie volgt, dan zou niemand die niet aan accupunctuur doet zwanger kunnen worden...

@leniemenie, ik duim voor je ! Het hoeven geen toppertjes te zijn van bij het begin om te blijven plakken, dat hebben er al velen bewezen :wink:

@sloebertje, wel, toen we voor de 2e keer op rij geen enkele bevruchting hadden op ongeveer 10 eicellen heb ik allerlei documenten ondertekend voor een soort "wetenschappelijk onderzoek" dat ze zouden doen op mijn eicellen (dus de eicellen die al geinjecteerd waren). Daar is niets bijzonders uitgekomen. Er is ons nooit gezegd dat het aan slechte kwaliteit eicellen zou liggen, volgens mijn gyn is het echt een raadsel waarom er geen bevruchting is. Mijn AMH waarde is nu 2,71. Dus in principe is dat ok. Weet jij je AMH waarde ?

Mijn dokter is/was dokter Billiet. Ik heb deze week een paar telefoontjes gedaan om mijn dossier op te vragen (moet dat blijkbaar zelf via UZ Gent en Jan Palfijn opvragen ipv via mijn gyn), en nu kreeg ik ineens telefoon van de secretaresse van mijn gyn, om toch nog eens langs te komen voor een gesprek om alles eens te overlopen. Deze middag om kwart voor 5 mag ik gaan, ben benieuwd wat ze zal zeggen, maar, we gaan zoiezo over naar Jette, want ik geloof echt dat zij een beter labo hebben dan hier in Gent. En aangezien dat voor ons net de meest cruciale stap is, de bevruchting in het labo, gaan we de stap naar Jette zeker zetten.

Mijn schoonmoeder ziet het in ieder geval al helemaal zitten, ze heeft een visioen gehad dat het van de eerste keer ging lukken in Jette, en dat het een tweeling zou zijn :P
Dat is eigenlijk te gek voor woorden, en toch geeft het me hoop... :oops:
Hallo, wij maken hier ook de overstap van dokter Billiet naar Jette.
Dit na 4 IUI, en 4 ISCI's gehad te hebben. Met de eerste ISCI kwam ons eerste wonder... ons zoontje!
Maar ondertussen hebben we zonet onze 4 beurt ISCI gehad en heb ik de knop omgedraaid om ook naar Jette te gaan. Mag ik vragen wat IUI-D precies is? Ik las dit tussen jouw fertiliteitstraject... Alvast bedankt voor de reactie!

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 21 gasten