AZ Jan Palfijn / Dr Decleer

ICSI Forum
Plaats reactie
Hope88
Berichten: 810
Lid geworden op: 18 april 2017, 10:34

Re: AZ Jan Palfijn / Dr Decleer

Bericht door Hope88 » 18 mei 2017, 20:31

Nogmaals dikke proficiat Elijne. Ik ben blij voor jou dat tot nu toe alles zo goed loopt. Ik duim dat het zo mag verder gaan. Hopelijk zie je op de volgende echo het hartje kloppen, want dat is toch ook een mooi teken dat alles prima verloopt.

Ik vermoed dat ik dit weekend mijn eisprong zal hebben. Dus nog iets meer dan 14 dagen en dan zit de wachtmaand er weer op en kunnen we starten aan een volgende poging. Vorige week ben ik al eens moeten langsgaan om een nieuw stimulatieschema op te stellen en het ziet er helemaal anders uit dan vorige keer. Hopelijk deze keer dus meer succes.

Ik weet niet of er hier verder nog iemand bezig is met het hele icsi-traject, want het is hier de laatste weken erg stilletjes... :wink:
Na 5 tp: een dochter! (20/06/18)

Start brusje:
2 pu, 11 tp, 2 biochemiche zwangerschappen
Overstap naar Jette
ICSI 5: 3 cryo's
-> tp 12: biochemische
-> tp 13: zwanger!

mineke
Berichten: 98
Lid geworden op: 10 januari 2012, 14:22

Re: AZ Jan Palfijn / Dr Decleer

Bericht door mineke » 19 mei 2017, 15:01

Hoi dames,
Hier ook bezig voor een 2e 'sessie'; maar weinig positief nieuws jammer genoeg te vermelden. 5 jaar geleden was het na 2 TP's (ICSI 2) raak, een tweeling. Dachten we een jaar geleden, laten we voor dat 3e gaan, zo lang zal dat wel niet duren. Niets was/is minder waar. 9 TP's later nog steeds geen resultaat. Die tweeling was blijkbaar een mirakel van jewelste! Het verlangen blijft groot, maar de realiteit dringt zich op. Nog 1 cryo en een 1 betaalde poging over. De dokter blijft hoopvol, maar ik niet meer. Nu nemen we even een pauze, werk-en vakantiegewijs komt dat ook beter uit, maar ik weet niet of ik het ga kunnen loslaten, ook al beweert iedereen dat pauze nemen eens goed kan doen. Even niet leven van hoop nr teleurstelling, dag in dag uit. Het vergt veel! Dat verlangen, hé... terwijl ik al zo gelukkig zou moeten zijn met mijn supergezonde, mooie en lieve kindjes. En dat ben ik ook natuurlijk, maar toch is er dat verlangen...
Veel succes iedereen, of proficiat aan de gelukkigen!

More
Berichten: 3
Lid geworden op: 20 mei 2017, 7:51

Re: AZ Jan Palfijn / Dr Decleer

Bericht door More » 20 mei 2017, 8:21

Hi iedereen,
Wij ook sinds deze maand bij dr decleer. Wat een fijne man!
Op zijn aanraden hebben wij een 10dgn geleden 2 embryo's laten terugplaatsen. 1 was 7 delig en 1 8 delig. Morgen moet ik mijn bloedafname laten doen en dan maandag ochtend wachten op die telefoon.
Ik heb alvast heel veel vertrouwen in die man. Of het nu lukt of niet...
we mogen niet vergeten dat hij niet voor god kan spelen. Hij is altijd eerlijk en oprecht.

Succes aan iedereen die volop bezig is!!!
En een mega proficiat aan al de zwangeren onder ons!!

Groetjes More

Hope88
Berichten: 810
Lid geworden op: 18 april 2017, 10:34

Re: AZ Jan Palfijn / Dr Decleer

Bericht door Hope88 » 24 mei 2017, 18:36

@ More en Mineke: Welkom hier! Leuk dat er weer wat nieuwe meiden zijn om ervaringen mee uit te wisselen en om voor te kunnen duimen. :mrgreen:

@ More: Hoe was je bloeduitslag? Ik hoop dat je positief nieuws hebt gekregen...

Volgens mij heb ik het voorbije weekend mijn eisprong gehad, dus ik hoop eind volgende week te kunnen starten met een volgende poging. Die wachtmaand deed wel deugd, maar ze mag nu toch gaan voorbij zijn hoor.
Na 5 tp: een dochter! (20/06/18)

Start brusje:
2 pu, 11 tp, 2 biochemiche zwangerschappen
Overstap naar Jette
ICSI 5: 3 cryo's
-> tp 12: biochemische
-> tp 13: zwanger!

Dreamer83
Berichten: 223
Lid geworden op: 14 januari 2016, 19:37

Re: AZ Jan Palfijn / Dr Decleer

Bericht door Dreamer83 » 16 juni 2017, 15:56

Elijne hoe was je 2e echo?

Hope88 ben je nu gestart met je volgende poging?
Kinderwens sinds 2009, MMM sinds 2013, endometriose, **
RIF batterij: alles OK
23/1 ICSI 5; TP van 2 emmies; nog 2 cryo's
30/10/2016 is onze kleine prins geboren
Wij gaan voor een brusje... ZWANGER
http://www.ilseeveraert.be

Hope88
Berichten: 810
Lid geworden op: 18 april 2017, 10:34

Re: AZ Jan Palfijn / Dr Decleer

Bericht door Hope88 » 16 juni 2017, 17:06

Hey Dreamer,

Intussen idd gestart met poging 2. En deze heeft in aantal eicellen tot nu toe meer resultaat gehad. Vandaag tp gehad en morgen weet ik definitief hoeveel cryo's er zijn. De wachtweken zijn dus begonnen. :wink:

Hoe loopt alles nu bij jou?
Na 5 tp: een dochter! (20/06/18)

Start brusje:
2 pu, 11 tp, 2 biochemiche zwangerschappen
Overstap naar Jette
ICSI 5: 3 cryo's
-> tp 12: biochemische
-> tp 13: zwanger!

onzewens7374
Berichten: 216
Lid geworden op: 22 januari 2016, 18:53

Re: AZ Jan Palfijn / Dr Decleer

Bericht door onzewens7374 » 16 juni 2017, 18:00

Hier ook vandaag terugplaatsing gehad: 3 embryo'kes in mijn buik vanwege mijn leeftijd (bijna 44)! Er waren er in totaal 5 (eigenlijk 6, maar Dr. Decleer zei dat die zesde er niet echt goed uit zag), dus ik hoop nog op 1 of 2 cryo's, maar dat weet ik pas maandag! Ben daarnet alleszins al een dutje gaan doen, want ik ben hondsmoe - per nacht minstens 2 keer wakker om te gaan plassen, maar dat hebben we ervoor over als we volgende lente met ons kleintje mogen gaan wandelen! :)

Dreamer83
Berichten: 223
Lid geworden op: 14 januari 2016, 19:37

Re: AZ Jan Palfijn / Dr Decleer

Bericht door Dreamer83 » 18 juni 2017, 1:34

Hope en onzewens spannend

Hier verloopt alles vlot. 16 weken al.
Kinderwens sinds 2009, MMM sinds 2013, endometriose, **
RIF batterij: alles OK
23/1 ICSI 5; TP van 2 emmies; nog 2 cryo's
30/10/2016 is onze kleine prins geboren
Wij gaan voor een brusje... ZWANGER
http://www.ilseeveraert.be

Ikkenvh
Berichten: 3
Lid geworden op: 15 maart 2017, 8:19

Re: AZ Jan Palfijn / Dr Decleer

Bericht door Ikkenvh » 26 september 2017, 18:00

Na zes mislukte iui kijkoperatie gehad. Twee afgesloten eileiders, dus afgelopen maand beginnen stimuleren voor ivf1.
Resultaat met 300 gonal f en 150 menopur was 3 follikels (20mm, 18 mm en 15 mm).
Helaas maar 1 (zelfs niet helemaal) rijpe eicel gevonden...

Na enkele spannende dagen (rijpt hij verder? Raakt hij bevrucht?) afgelopen woensdag terugplaatsing van een tweedaags icsi-embryootje (want door narijpen dagje achterstand) gekregen... nu afwachten tot volgende maandag of het gelukt is of niet...
Zijn er nog mensen die zo weinig eicellen hadden? En was dat dan bij poging 2 beter? Zou willen vragen om
AMH te bepalen, maar weet niet of Dr. Decleer daarvoor open staat

Hope88
Berichten: 810
Lid geworden op: 18 april 2017, 10:34

Re: AZ Jan Palfijn / Dr Decleer

Bericht door Hope88 » 26 september 2017, 20:59

Ikkenvh schreef:
26 september 2017, 18:00
Zijn er nog mensen die zo weinig eicellen hadden? En was dat dan bij poging 2 beter?
De eerste poging was bij mij ook met gonal f. Ik had toen 6 eicellen, waarvan er 3 rijp genoeg waren om te bevruchten. 2 waren er goed bevrucht en op dag 3 is er 1 teruggeplaatst. Het tweede was jammer genoeg niet kwalitatief genoeg om in te vriezen. Ik was toen best wel in paniek dat het op die manier nooit zo lukken, dat mijn pogingen snel zouden op zijn, enz.
Toen ik moest gaan voor bloedafname zei Dr Decleer zelf dat mijn lichaam eerder zwak reageert op de medicatie dus dat we een volgende poging zouden doen met andere medicatie. Hij zei er ook nog bij dat de kwaliteit van het ene embryo dat teruggeplaatst was wel erg goed was, dus dat het zeker zou lukken. Dat het een kwestie van tijd was.

Poging 2 idd andere medicatie gebruikt en ik had toen 20 eicellen waarvan er 15 rijp genoeg waren om te bevruchten! Uiteindelijk 1 vers teruggeplaatst en 8 cryo's. Bij de eerste cryo ook een positieve bloedafname gehad, maar kort nadien is het jammer genoeg misgelopen.

Geef het dus zeker niet op! De eerste poging moeten ze echt gaan kijken hoe jouw lichaam reageert. Ik heb ook echt het gevoel dat hij gewoon erg eerlijk is over wat hij ziet en wat hij denkt dat er aan de hand is. En bespreek het gerust met hem indien je amh wil laten controleren. Het is uiteindelijk maar een extra vakje aankruisen op de aanvraag voor de bloedafname he ;)
Veel succes!
Na 5 tp: een dochter! (20/06/18)

Start brusje:
2 pu, 11 tp, 2 biochemiche zwangerschappen
Overstap naar Jette
ICSI 5: 3 cryo's
-> tp 12: biochemische
-> tp 13: zwanger!

Liesbetvhl
Berichten: 3
Lid geworden op: 29 oktober 2017, 10:46

Re: AZ Jan Palfijn / Dr Decleer

Bericht door Liesbetvhl » 29 oktober 2017, 17:34

Hier ook nog een decleer patiente zwanger na ivf 5😀.
Eerst kindje was er na icsi1.
Nadien lukte het precies niet meer deze zomer dan maar terug kijkoperatie en endo opgekuist.
Volgende poging terug zwanger!!
De gelukte pogingen waren telkens met suprefact en menopur only.
Heb ook nog gonal f gebruikt mar dat was geen succes, enlonva daar had ik het meeste eicellen van en embryo's maar geen resultaat.

Dus voor mij is decleer wel een topdokter!!

Deborah88
Berichten: 533
Lid geworden op: 8 oktober 2016, 13:25

Re: AZ Jan Palfijn / Dr Decleer

Bericht door Deborah88 » 29 december 2017, 12:51

Fijn om zulke reacties te lezen over Decleer. Ik moet eerlijk toegeven dat ik al een beetje begon te twijfelen omdat ik al aan IVF/ICSI 5 zit. Nu heb ik al een beter gevoel.
Bn op 03/01/2018. Wachten duurt zo lang! :roll: :oops: :cry:
pu 6: 08/18 (Jette) zwanger --> zoontje geboren 19 mei 2019
CRYO: opstartgesprek 26 april 2022

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 35 gasten