Terugplaatsing cryo

ICSI Forum
Plaats reactie
Kimmi
Berichten: 109
Lid geworden op: 14 januari 2014, 17:27

Terugplaatsing cryo

Bericht door Kimmi » 24 februari 2016, 11:55

Beste lotgenootjes

Na een lang proces zijn we in 2014 mama en papa geworden van een klein wondertje. We willen nu gaan voor een tweede kindje. Na lang twijfelen toch, want zo' behandelingen... Het kruipt niet in je koude kleren he..

We hebben nog 4 cryo's in de vriezer van 2014, dus we hebben nog hoop op een korte weg.

We zijn in behandeling in jette, bij dr van de vijver. Op mijn eerste dag van mijn menstruatie (vandaag!!) moet ik bloed laten nemen. Verder weet ik nog niets over het vervolg. Behalve dat ik progynova en utrogestan moet nemen. Is er iemand die weet hoe dit proces voort verloopt, op welke dag de terugplaatsing gebeurt?

Bedankt voor de info.
Ik wens jullie allemaal een wondertje toe!

Panacea
Berichten: 476
Lid geworden op: 25 november 2014, 17:39

Re: Terugplaatsing cryo

Bericht door Panacea » 24 februari 2016, 18:21

Heb net ook vorige week een terugplaatsing van een cryo achter de rug in een kunstmatige cyclus (dus met progynova en utrogestan), wel niet in jette. Ik moest gewoon beginnen met 2 keer 1 pilletje per dag progynova op dag 2 van mijn cyclus, na een week verhogen naar 2x2/d, op dag 14-15 naar de echo+bloedname, die was ok, de volgende dag starten met utrogestan (dus zo simuleren ze een eisprong) en dan 2dagen later terugplaatsing (dag 3 embryo, wanneer je dg 5 embryos hebt, zal je eerst 4dagen utrogestan moeten doen). Utrogestan en progynova blijven nemen (ik geloof tot 12weken zwangerschap). succes!
Afbeelding

Kimmi
Berichten: 109
Lid geworden op: 14 januari 2014, 17:27

Re: Terugplaatsing cryo

Bericht door Kimmi » 25 februari 2016, 11:41

Bedankt voor je reactie! Ik ben ondertussen ook mogen starten met progynova, 2 per dag.
Spannende tijden voor jou nu..Heel veel succes !!

cicimoi
Berichten: 10
Lid geworden op: 31 augustus 2016, 14:44

Re: Terugplaatsing cryo

Bericht door cicimoi » 31 augustus 2016, 14:47

In april 2015 is mijn zoontje geboren. Hij was mijn eerste cryootje en meteen raak. Geluk gehad, net zoals zijn grote zus. Laat de moed niet zakken en luister goed naar wat de dokters zeggen.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten