icsi juli augustus september 2016

ICSI Forum
Plaats reactie
CiMo
Berichten: 38
Lid geworden op: 29 september 2016, 13:12

Re: icsi juli augustus september 2016

Bericht door CiMo » 4 oktober 2016, 16:44

Ewel, nu opgestart voor een Frozen Embryo Transfer (de tweede) en hopelijk lukt het. Mijn eerste (en enige) icsi poging was een succes en heeft geleid tot de geboorte van mijn meisje 4 jaar geleden. Uit dezelfde picking is mijn zoontje geboren en nu ben ik opgestart voor mijn laatste embryo. Gewoon doen wat ze zeggen, en laat je niet zot maken.

Dora26
Berichten: 534
Lid geworden op: 7 november 2015, 19:54

Re: icsi juli augustus september 2016

Bericht door Dora26 » 4 oktober 2016, 22:50

Sarahke82 schreef:Ja hoor, eens ze goed ontdooit zijn is de kans evenveel om te slagen.
Het labo is er inderdaad wel heel goed en ze zijn constant aan't uitzoeken hoe het beter kan.
Mij hebben ze ook gezegd dat je met 1 cryo 30% kans hebt en met 2 net iets meer (dus ik ga uit van 35% ofzo). Zou ik beter gelijk naar Jette gaan als ik daar nog eens 9% extra kans heb, toch?
Kinderwens sinds september 2014
Januari 2016: Laparascopie, endometriose graad 3
17 maanden op de natuurlijke manier, 3 mislukte IUI's, IUI4 stopgezet, ICSI1.1 mislukt, ICSI 1.2 (tp 2 cryo's), nog 3 cryo's over -> ZWANGER!

Emmy2
Berichten: 214
Lid geworden op: 11 april 2016, 12:09

Re: icsi juli augustus september 2016

Bericht door Emmy2 » 5 oktober 2016, 13:58

.
Laatst gewijzigd door Emmy2 op 6 december 2016, 15:45, 1 keer totaal gewijzigd.

Dora26
Berichten: 534
Lid geworden op: 7 november 2015, 19:54

Re: icsi juli augustus september 2016

Bericht door Dora26 » 5 oktober 2016, 14:02

Emmy2 schreef:Hier echo gehad en er klopt een hartje! Nu 7 weken zwanger :D
Wat een mooi nieuws! Geniet ervan hoor!
Kinderwens sinds september 2014
Januari 2016: Laparascopie, endometriose graad 3
17 maanden op de natuurlijke manier, 3 mislukte IUI's, IUI4 stopgezet, ICSI1.1 mislukt, ICSI 1.2 (tp 2 cryo's), nog 3 cryo's over -> ZWANGER!

Sarahke82
Berichten: 806
Lid geworden op: 12 augustus 2012, 10:54

Re: icsi juli augustus september 2016

Bericht door Sarahke82 » 5 oktober 2016, 14:21

Hier de slaagkansen in jette:

http://www.brusselsivf.be/slaagkans-in-het-crg

Dit is gerekend met cryo's inbegrepen (1 poging is inclusief cryo's)
Het hangt dus ook van de leeftijd af. Ik ben onder de 36.
Met dat nieuw onderzoek (follikelvocht testen) willen ze zelfs nog 10% stijgen in slaagkansen.
Afbeelding

Dora26
Berichten: 534
Lid geworden op: 7 november 2015, 19:54

Re: icsi juli augustus september 2016

Bericht door Dora26 » 6 oktober 2016, 20:43

Sarahke82 schreef:Hier de slaagkansen in jette:

http://www.brusselsivf.be/slaagkans-in-het-crg

Dit is gerekend met cryo's inbegrepen (1 poging is inclusief cryo's)
Het hangt dus ook van de leeftijd af. Ik ben onder de 36.
Met dat nieuw onderzoek (follikelvocht testen) willen ze zelfs nog 10% stijgen in slaagkansen.
Dat percentage ligt idd hoog in vergelijking met andere ziekenhuizen...
Ik ben ook -35 maar ga helaas niet in Jette.. Als ik dit zo zie... :D
Kinderwens sinds september 2014
Januari 2016: Laparascopie, endometriose graad 3
17 maanden op de natuurlijke manier, 3 mislukte IUI's, IUI4 stopgezet, ICSI1.1 mislukt, ICSI 1.2 (tp 2 cryo's), nog 3 cryo's over -> ZWANGER!

Sarahke82
Berichten: 806
Lid geworden op: 12 augustus 2012, 10:54

Re: icsi juli augustus september 2016

Bericht door Sarahke82 » 7 oktober 2016, 8:09

Ik wil het gewoon maar meegeven. Wij zijn in Jette beland omdat vrienden van ons er zo tevreden over waren (zij hebben er 3 kindjes door)

En ik lees hier zoveel verhalen (ook tijdens de tijd dat we voor ons eerste kindje bezig waren) over mislukkingen, frustraties over andere ziekenhuizen, geen goed contact met dokters/verpleegkundigen,... Daarom dat ik dit even wou vermelden. De kansen zijn al zo beperkt (6 terugbetaalde pogingen) dat ik iedereen aanraad om voor het beste labo te kiezen. Dat is zo belangrijk in deze zware emotionele tocht. Dat je zeker bent dat er alles aan gedaan wordt en alles onderzocht wordt.

De keuze ligt uiteraard bij jezelf. Maar ik blijf het jammer vinden, al die teleurstellingen...
Het is zoiezo al zwaar. Dus als je ergens kan gaan waar je slaagkansen hoger liggen is dat toch het beste (denk ik dan)
Afbeelding

Dora26
Berichten: 534
Lid geworden op: 7 november 2015, 19:54

Re: icsi juli augustus september 2016

Bericht door Dora26 » 7 oktober 2016, 19:01

Sarahke82 schreef:Ik wil het gewoon maar meegeven. Wij zijn in Jette beland omdat vrienden van ons er zo tevreden over waren (zij hebben er 3 kindjes door)

En ik lees hier zoveel verhalen (ook tijdens de tijd dat we voor ons eerste kindje bezig waren) over mislukkingen, frustraties over andere ziekenhuizen, geen goed contact met dokters/verpleegkundigen,... Daarom dat ik dit even wou vermelden. De kansen zijn al zo beperkt (6 terugbetaalde pogingen) dat ik iedereen aanraad om voor het beste labo te kiezen. Dat is zo belangrijk in deze zware emotionele tocht. Dat je zeker bent dat er alles aan gedaan wordt en alles onderzocht wordt.

De keuze ligt uiteraard bij jezelf. Maar ik blijf het jammer vinden, al die teleurstellingen...
Het is zoiezo al zwaar. Dus als je ergens kan gaan waar je slaagkansen hoger liggen is dat toch het beste (denk ik dan)
Je hebt gelijk hoor... Wij hebben in het begin gekozen voor een dichtbijzijnd ziekenhuis voor een fertiliteitsarts, maar we hadden nooit gedacht dat we bij vruchtbaarheidsbehandelingen nodig zouden hebben. Ons ziekenhuis werkt samen met Leuven, dus voor tp's moeten we naar daar. We hebben ons ook wel voorgenomen om na 3 mislukte pogingen te veranderen van ziekenhuis (indien we geen succes hebben).
Kinderwens sinds september 2014
Januari 2016: Laparascopie, endometriose graad 3
17 maanden op de natuurlijke manier, 3 mislukte IUI's, IUI4 stopgezet, ICSI1.1 mislukt, ICSI 1.2 (tp 2 cryo's), nog 3 cryo's over -> ZWANGER!

Mei
Berichten: 498
Lid geworden op: 4 april 2016, 16:32

Re: icsi juli augustus september 2016

Bericht door Mei » 8 oktober 2016, 8:54

Ik ging ook in Leuven, ben er wel content van. Dacht ook meer een nummertje te zijn daar, maar voel me er wel goed. Ma ge moet doen wat je zelf vindt. Weet ni of ik zou overstappen. Met dat folikkelvocht te testen, doen ze ook in Leuven..
succes iedereen!
Icsi 1 Negatief.
Icsi 2 Bioch zw.
Icsi 2 Mk.
Icsi 2 Negatief.
Icsi 3 Positief
Icsi 3 Negatief
Icsi 3 Negatief
Icsi 4 Freeze all
Icsi 4 Positief

Sarahke82
Berichten: 806
Lid geworden op: 12 augustus 2012, 10:54

Re: icsi juli augustus september 2016

Bericht door Sarahke82 » 8 oktober 2016, 11:49

Wij hebben in het begin getwijfeld... Jette of Leuven. Maar toen we begonnen wou Leuven nog geen lesbische koppels behandelen. Net zoals Antwerpen toen. Toen was het Gent en Jette waar we welkom waren.
Afbeelding

Mei
Berichten: 498
Lid geworden op: 4 april 2016, 16:32

Re: icsi juli augustus september 2016

Bericht door Mei » 8 oktober 2016, 21:09

Dan ist idd snel gekozen!

Met mij ist minder. Ik heb bloedverlies. Nog niet superveel, maar wel vers , helderrood. We zijn langs spoed geweest voor een echo, maar nog iets te vroeg voor n hartslag. Volgende week donderdag opnieuw. Maar net opnieuw bloed verloren, ik vrees ervoor...
Icsi 1 Negatief.
Icsi 2 Bioch zw.
Icsi 2 Mk.
Icsi 2 Negatief.
Icsi 3 Positief
Icsi 3 Negatief
Icsi 3 Negatief
Icsi 4 Freeze all
Icsi 4 Positief

Dora26
Berichten: 534
Lid geworden op: 7 november 2015, 19:54

Re: icsi juli augustus september 2016

Bericht door Dora26 » 8 oktober 2016, 21:40

Mei schreef:Dan ist idd snel gekozen!

Met mij ist minder. Ik heb bloedverlies. Nog niet superveel, maar wel vers , helderrood. We zijn langs spoed geweest voor een echo, maar nog iets te vroeg voor n hartslag. Volgende week donderdag opnieuw. Maar net opnieuw bloed verloren, ik vrees ervoor...
Goh Mei, moet echt verschrikkelijk zijn... Zo niets weten en dan dat bloedverlies...
Sterkte. Voor donderdag mag je niet weer gaan? Hoop dat het bloedverlies weg gaat, al hoeft het natuurlijk geen slecht nieuws te betekenen. Ik duim voor je!
Kinderwens sinds september 2014
Januari 2016: Laparascopie, endometriose graad 3
17 maanden op de natuurlijke manier, 3 mislukte IUI's, IUI4 stopgezet, ICSI1.1 mislukt, ICSI 1.2 (tp 2 cryo's), nog 3 cryo's over -> ZWANGER!

Mei
Berichten: 498
Lid geworden op: 4 april 2016, 16:32

Re: icsi juli augustus september 2016

Bericht door Mei » 9 oktober 2016, 16:26

Ja echt stressen eilk... er was dinsdag nog n gaatje, ma dan kon ik echt niet met het werk, heb dan net cursus en die moet ik doen. En dan hopelijk donderdag een duidelijkere echo.
Gisterenavond nog beetje vers helder bloed. Vanmorgen enkel oud bloed, denk nog wat v gisteren.
Duimen maar, ik durf bena niet meer te hopen, zelfbescherming...
Icsi 1 Negatief.
Icsi 2 Bioch zw.
Icsi 2 Mk.
Icsi 2 Negatief.
Icsi 3 Positief
Icsi 3 Negatief
Icsi 3 Negatief
Icsi 4 Freeze all
Icsi 4 Positief

Dora26
Berichten: 534
Lid geworden op: 7 november 2015, 19:54

Re: icsi juli augustus september 2016

Bericht door Dora26 » 9 oktober 2016, 16:53

Mei schreef:Ja echt stressen eilk... er was dinsdag nog n gaatje, ma dan kon ik echt niet met het werk, heb dan net cursus en die moet ik doen. En dan hopelijk donderdag een duidelijkere echo.
Gisterenavond nog beetje vers helder bloed. Vanmorgen enkel oud bloed, denk nog wat v gisteren.
Duimen maar, ik durf bena niet meer te hopen, zelfbescherming...
Kan ik begrijpen...
Ik ben ook iemand die van het meest negatieve uitgaat, zodat de klap uiteindelijk misschien minder zwaar valt...
Maar voor jou probeer ik toch nog wat te hopen! Ik denk aan je!
Kinderwens sinds september 2014
Januari 2016: Laparascopie, endometriose graad 3
17 maanden op de natuurlijke manier, 3 mislukte IUI's, IUI4 stopgezet, ICSI1.1 mislukt, ICSI 1.2 (tp 2 cryo's), nog 3 cryo's over -> ZWANGER!

Vienda
Berichten: 31
Lid geworden op: 31 juli 2016, 11:07

Re: icsi juli augustus september 2016

Bericht door Vienda » 10 oktober 2016, 18:49

Hou vol mei! Ik duim volle bak!
Feb 16: verdict geen zaadleiders, mucogen drager
Mei 16: verdict2 via Laparoscopie, kapotte eileiders
Juni 16: via Tese zaad gevonden + icsi1, tp mislukt, 1 cryo
Juli 16: tp cryo, mislukt
Aug 16: icsi2, tp 2 embryo's, geen cryo's, 1 plakkertje

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 13 gasten