overstap naar Jette?

ICSI Forum
kama
Berichten: 30
Lid geworden op: 30 juli 2015, 19:31

Re: overstap naar Jette?

Bericht door kama » 31 augustus 2016, 19:17

@Setta: bij mij hebben ze dat opgestuurd. Ik zou er al wel voor bellen, zodat je het zeker hebt tegen dat je je afspraak hebt.
6xIUI neg.
4x verse ICSI zonder cryo's neg.
overstap naar Jette: 12 goede embryo's!
Icsi 5.1neg; 5.2 zwanger!
Sinds 27/11/2016 BAM van een prachtige dochter

sooof123
Berichten: 5
Lid geworden op: 8 juni 2016, 17:38

Re: overstap naar Jette?

Bericht door sooof123 » 31 augustus 2016, 20:19

Setta schreef:
doorzetter schreef:En zelfs als je nog niet ergens in behandeling bent, heb je geen verwijzing nodig. Wij hebben dat allesinds nooit geen verwijzing gehad, wij zijn zelf naar daar gegaan, zonder verwijzing.
Ik ga morgen of overmorgen contact opnemen met een arts die verbonden is met het Jette.
Moet ik dan mijn dossier in Gent gaan halen?(hopelijk niet, dat is nogal ongemakkelijk vind ik en om nu speciaal daarvoor naar Gent te gaan :roll: )
Kvraag mij ook af of ik dan mijn dossier moet ophalen in ieper? Zullen ze dit zomaar willen meegeven? Weet er iemand of er lange wachtlijsten zijn in jette?

Ellietje
Berichten: 181
Lid geworden op: 13 juni 2016, 14:42

Re: overstap naar Jette?

Bericht door Ellietje » 1 september 2016, 8:59

Ik heb mijn dossier bijna twee weken geleden opgevraagd in het UZA, nog steeds geen reactie gekregen. Volgens de website zou je het bij de ombudsdienst moeten opvragen en zou je dan maximaal twee weken later over het dossier kunnen beschikken. Ze hebben dus nog anderhalve dag... Anders straks eens bellen naar de dienst fertiliteit om te vragen of zij me dat niet kunnen bezorgen.
IVM 1.1 (vers): neg. | IVM 1.2 (cryo): neg. | IVM 1.3 (cryo): zwanger

Ellietje
Berichten: 181
Lid geworden op: 13 juni 2016, 14:42

Re: overstap naar Jette?

Bericht door Ellietje » 1 september 2016, 9:04

sooof123 schreef:
Setta schreef:
doorzetter schreef:En zelfs als je nog niet ergens in behandeling bent, heb je geen verwijzing nodig. Wij hebben dat allesinds nooit geen verwijzing gehad, wij zijn zelf naar daar gegaan, zonder verwijzing.
Ik ga morgen of overmorgen contact opnemen met een arts die verbonden is met het Jette.
Moet ik dan mijn dossier in Gent gaan halen?(hopelijk niet, dat is nogal ongemakkelijk vind ik en om nu speciaal daarvoor naar Gent te gaan :roll: )
Kvraag mij ook af of ik dan mijn dossier moet ophalen in ieper? Zullen ze dit zomaar willen meegeven? Weet er iemand of er lange wachtlijsten zijn in jette?
Als je als patiënt je dossier opvraagt, zijn ze verplicht om dat mee te geven. Nu, ik denk wel dat ze het recht hebben om te zeggen dat je het op een later moment kan komen afhalen en dat ze het dus niet meteen mee hoeven te geven.

De gemiddelde wachttijd voor een eerste afspraak in Jette ligt op ongeveer 6 weken.
doorzetter schreef:En zelfs als je nog niet ergens in behandeling bent, heb je geen verwijzing nodig. Wij hebben dat allesinds nooit geen verwijzing gehad, wij zijn zelf naar daar gegaan, zonder verwijzing.
Oh, ik wist niet dat het zonder ook kon. In het UZA hadden we een verwijsbrief nodig...
IVM 1.1 (vers): neg. | IVM 1.2 (cryo): neg. | IVM 1.3 (cryo): zwanger

doorzetter
Berichten: 717
Lid geworden op: 9 november 2013, 20:10

Re: overstap naar Jette?

Bericht door doorzetter » 1 september 2016, 10:16

Dat is dat veranderd want dat hadden we ook niet toen we naar uza gingen.
Icsi 1 cry1: pos.: juni 2015: pracht van een zoontje :D
Icsi 1 cryo3:13mei: zwanger

AfbeeldingMaak een ticker

Setta
Berichten: 1425
Lid geworden op: 4 april 2014, 19:28

Re: overstap naar Jette?

Bericht door Setta » 1 september 2016, 16:45

kama schreef:@Setta: bij mij hebben ze dat opgestuurd. Ik zou er al wel voor bellen, zodat je het zeker hebt tegen dat je je afspraak hebt.
Afspraak staat sinds vandaag gepland voor 20 september. Gaat snel eigenlijk. Morgen naar Gent bellen. Vind dat altijd zo vervelend zulke zaken. Ben bijna 2 jaar bezig nu in Gent, dat voelt vertrouwd aan.
'14-'15: 9 IUI's, neg. Ernstige Endo.
JP Gent Dr. D. : 3 ICSI's neg.(11EC- 15EC- 34EC)1 cryo(nt ontdooid).
Okt. '16: overstap Jette: 26 EC- 2 TP(1-ranking) - 15/12: 2 morula's, neg. - 16/02: 1 mor.- Nog 6 cryo's

cimmeque
Berichten: 258
Lid geworden op: 11 mei 2015, 11:49

Re: overstap naar Jette?

Bericht door cimmeque » 1 september 2016, 18:23

Oh das binnen 3 weken al! :D
stuur misschien om te beginnen een mailtje naar Gent?
Als ze dan morgenavond niet gereageerd hebben, kan je bellen, en vragen naar het mailtje, moet je niet letterlijk vragen naar je dossier :wink:
cryo van ICSI 4 Gent: zoon okt '10
cryo van ICSI 9 Jette: tweeling jongetjes Geboren op Kerstmis
Afbeelding

Ellietje
Berichten: 181
Lid geworden op: 13 juni 2016, 14:42

Re: overstap naar Jette?

Bericht door Ellietje » 2 september 2016, 9:25

Setta schreef:
kama schreef:@Setta: bij mij hebben ze dat opgestuurd. Ik zou er al wel voor bellen, zodat je het zeker hebt tegen dat je je afspraak hebt.
Afspraak staat sinds vandaag gepland voor 20 september. Gaat snel eigenlijk. Morgen naar Gent bellen. Vind dat altijd zo vervelend zulke zaken. Ben bijna 2 jaar bezig nu in Gent, dat voelt vertrouwd aan.
Amai! :shock: Da's supersnel! Bij welke dokter ga je dan?
IVM 1.1 (vers): neg. | IVM 1.2 (cryo): neg. | IVM 1.3 (cryo): zwanger

Setta
Berichten: 1425
Lid geworden op: 4 april 2014, 19:28

Re: overstap naar Jette?

Bericht door Setta » 2 september 2016, 13:25

Ellietje schreef:
Setta schreef:
kama schreef:@Setta: bij mij hebben ze dat opgestuurd. Ik zou er al wel voor bellen, zodat je het zeker hebt tegen dat je je afspraak hebt.
Afspraak staat sinds vandaag gepland voor 20 september. Gaat snel eigenlijk. Morgen naar Gent bellen. Vind dat altijd zo vervelend zulke zaken. Ben bijna 2 jaar bezig nu in Gent, dat voelt vertrouwd aan.
Amai! :shock: Da's supersnel! Bij welke dokter ga je dan?
Dokter Platteau in Dilbeek. Hopelijk kan ik snel starten...persoonlijk heb ik mijn buik meer dan vol van Gent(JP).
Vandaag gebeld om te vragen of ze mijn dossier wilden doorsturen. Een vroedvrouw die me al meer dan twee jaar kent nam op, dus ik dacht "die gaat toch wel willen weten waarom ik wil veranderen, waarom ik twijfel...". Geen woord heeft ze gerept. Niet 1 keer gevraagd hoe het met me ging, of het gelukt was...Exact een maand geleden punctie gehad van maar liefst 34 eicellen: Decleer sindsdien niet meer gehoord of gezien....Hij heeft natuurlijk wel zijn ongeval tussenin gehad, maar dan nog: ze volgen je daar dus totaal niet op. Wreed om zo achter te blijven eerlijk gezegd.
'14-'15: 9 IUI's, neg. Ernstige Endo.
JP Gent Dr. D. : 3 ICSI's neg.(11EC- 15EC- 34EC)1 cryo(nt ontdooid).
Okt. '16: overstap Jette: 26 EC- 2 TP(1-ranking) - 15/12: 2 morula's, neg. - 16/02: 1 mor.- Nog 6 cryo's

Ellietje
Berichten: 181
Lid geworden op: 13 juni 2016, 14:42

Re: overstap naar Jette?

Bericht door Ellietje » 2 september 2016, 16:50

Ik kan geloven dat je dan inderdaad met een heel wrang gevoel achterblijft, Setta. :( Ik zou het er ook lastig mee hebben, denk ik.
Maar trek je op aan de gedachte dat je héél binnenkort met een schone lei kan beginnen. Hopelijk brengt deze nieuwe start je ook hernieuwde moed om er weer keihard voor te gaan. :wink:
IVM 1.1 (vers): neg. | IVM 1.2 (cryo): neg. | IVM 1.3 (cryo): zwanger

Setta
Berichten: 1425
Lid geworden op: 4 april 2014, 19:28

Re: overstap naar Jette?

Bericht door Setta » 2 september 2016, 17:02

Hopelijk geeft die dokter me een tweede kans. Ik heb echt het gevoel dat ik in Gent maar zit geld en tijd te verkwisten. Principe van "blijf proberen". Dat kan je op de kermis misschien doen, maar dit is het echte leven hé :roll:
'14-'15: 9 IUI's, neg. Ernstige Endo.
JP Gent Dr. D. : 3 ICSI's neg.(11EC- 15EC- 34EC)1 cryo(nt ontdooid).
Okt. '16: overstap Jette: 26 EC- 2 TP(1-ranking) - 15/12: 2 morula's, neg. - 16/02: 1 mor.- Nog 6 cryo's

sean_falco
Berichten: 12
Lid geworden op: 21 augustus 2015, 22:35

Re: overstap naar Jette?

Bericht door sean_falco » 4 september 2016, 14:27

Hallo Dames,

Is er iemand die van LIFE in behandeling is en naar UZ Jette overgeschakeld? Wat zijn jullie ervaring en hoe hebben jullie dat gedaaan?

Ik ben altijd tevreden met de mensen van LIFE, super vriendelijke mensen en de dokters luisteren naar jou. Maar na 3 mislukte pogingen, wil ik ook positief nieuws horen. Ik heb 3 IUI's en 3 IVF/ICSI achter de rug en ik heb maximaal 3 eitjes gehad en 2 zijn bevrucht. Ik ben 36 jaar en heb lage ovarian reserve (0.74 AMH). Ik hoop dat Jette kunnen ons helpen.

Alvast bedankt voor jullie reacties!

Sean

Lizzy00
Berichten: 112
Lid geworden op: 17 juni 2015, 15:18

Re: overstap naar Jette?

Bericht door Lizzy00 » 9 september 2016, 20:14

Ik had ook goede hoop op Jette. Heb zelf ook een laag amh waarde sinds kort. De jaren daarvoor altijd hooggemiddeld. Nu nog maar 1,1 en ik ben maar 31j. Net ICSI 4 daar gedaan. Maar dat was zowaar nog slechter dan de pogingen daarvoor. Ik had nu maar 4 eicellen waarvan maar 1 bevrucht. En negatief dus. Ik wil jullie niet ontmoedigen en ik geloof nog steeds dat verandering goed is. Eens in een ander ziekenhuis proberen, is een andere stap die vaak toch positief uitdraait. Jammer genoeg in mijn geval niet. Ik hoop zo dat het nu volgende keer wel eens lukt. Veel succes bij de overstap.
sept-okt 2015: ICSI 1: neg
dec 2015: ICSI 2: miskraam op 9w
mei 2016: ICSI 3: 2tp neg
aug 2016: ICSI 4 (Jette): 1tp neg
nov 2016: ICSI 5, freeze all,
1tp cyclus december => ZWANGER!! (nog 2 cryo's)

Lizzy00
Berichten: 112
Lid geworden op: 17 juni 2015, 15:18

Re: overstap naar Jette?

Bericht door Lizzy00 » 9 september 2016, 20:14

Ik had ook goede hoop op Jette. Heb zelf ook een laag amh waarde sinds kort. De jaren daarvoor altijd hooggemiddeld. Nu nog maar 1,1 en ik ben maar 31j. Net ICSI 4 daar gedaan. Maar dat was zowaar nog slechter dan de pogingen daarvoor. Ik had nu maar 4 eicellen waarvan maar 1 bevrucht. En negatief dus. Ik wil jullie niet ontmoedigen en ik geloof nog steeds dat verandering goed is. Eens in een ander ziekenhuis proberen, is een andere stap die vaak toch positief uitdraait. Jammer genoeg in mijn geval niet. Ik hoop zo dat het nu volgende keer wel eens lukt. Veel succes bij de overstap.
sept-okt 2015: ICSI 1: neg
dec 2015: ICSI 2: miskraam op 9w
mei 2016: ICSI 3: 2tp neg
aug 2016: ICSI 4 (Jette): 1tp neg
nov 2016: ICSI 5, freeze all,
1tp cyclus december => ZWANGER!! (nog 2 cryo's)

Setta
Berichten: 1425
Lid geworden op: 4 april 2014, 19:28

Re: overstap naar Jette?

Bericht door Setta » 9 september 2016, 20:35

@Lizzy: jammer voor je :| uiteraard baart me dat zorgen, maar ik hoor liever eerlijke verhalen dan leugens of verhalen met doekjes om. Daar hebben we hier niks aan vind ik.

Zo'n AMH waarde, moet je dat speciaal laten controleren of doen ze dat standaard? Is bij mij nog niet gebeurd denk ik(heb wel altijd veel eicellen).
'14-'15: 9 IUI's, neg. Ernstige Endo.
JP Gent Dr. D. : 3 ICSI's neg.(11EC- 15EC- 34EC)1 cryo(nt ontdooid).
Okt. '16: overstap Jette: 26 EC- 2 TP(1-ranking) - 15/12: 2 morula's, neg. - 16/02: 1 mor.- Nog 6 cryo's

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 21 gasten