Icsi 2016 oktober-november-december

ICSI Forum
Plaats reactie
Dora26
Berichten: 534
Lid geworden op: 7 november 2015, 19:54

Re: Icsi 2016 oktober-november-december

Bericht door Dora26 » 15 januari 2017, 14:46

IsabelleV schreef:Klopt, Dora! We voelen ons geweldig 'lucky'. Nu 7 weken ver, het is nog pril maar zo moet je beginnen hè :)
Ik voel vaak veel onzekerheid en heb het moeilijk met het wachten tussen de controles door maar dat hoort erbij hè. Aftellen tot week 12! Hoever ben jij ondertussen?
Ik ben nu bijna 18 weken... Ik herinner me dat ik tot en met de 12-weken echo ook super onzeker was. Tijdens een echo werd ik dan even gerust gesteld; bij 7 weken zie je een hartslag, bij 10 weken mochten we hem horen en zagen we veel beweging en ook bij de 12 weken echo een mooi hartje en veel beweging... Maar de weken tussendoor waren een hel, elke echo was ik doodsbang dat het toch nog fout zou gaan. Nu ben ik aan het aftellen naar de 20-weken echo en als die helemaal in orde is (aangeboren afwijkingen etc.) dan zal ik pas écht helemaal gerust kunnen zijn, denk ik. Wij hebben ook iets meer kans op een hazenlip en open ruggetje etc. Vandaar nog even aftellen, maar over het algemeen ziet alles er goed uit.
Hier was het ook van de 2de tp gelukt, dus prijsde mezelf daar ook énorm gelukkig mee, maar was wel enorm bang dat het toch nog zou misgaan, gewoon omdat het 'zo snel' gelukt was voor ons. Maar dat komt wel goed, week na week en echo na echo zal je jezelf ook zekerder gaan voelen!
Geniet ervan, want op een gegeven moment gaat het plots ook supersnel voorbij!
Kinderwens sinds september 2014
Januari 2016: Laparascopie, endometriose graad 3
17 maanden op de natuurlijke manier, 3 mislukte IUI's, IUI4 stopgezet, ICSI1.1 mislukt, ICSI 1.2 (tp 2 cryo's), nog 3 cryo's over -> ZWANGER!

IsabelleV
Berichten: 163
Lid geworden op: 26 augustus 2016, 14:44

Re: Icsi 2016 oktober-november-december

Bericht door IsabelleV » 16 januari 2017, 9:33

Jouw verhaal is heel herkenbaar, Dora :) Leuk om te lezen.
Bij ons ook de eerste ICSI gelukt, we hadden na overstimulatie maar 1 dag 5 blastocyst. Dus het was erop of eronder.
Wij hebben op 6 weken al de hartslag gehoord, nog redelijk rustig aan 110. Dus dat was wel fijn. Maar toch duurt de geruststelling van die laatste echo niet lang en ik moet er inderdaad van genieten hé. 9 maanden is niet zoveel eigenlijk!

Veel succes nog X
IUI 3 keer zonder resultaat
ICSI: november 2016 - 18 follikels, 1 teruggeplaatst, geen cryo's.
September 2017: een zoon!
ICSI 2: oktober 2019 - 12 follikels, 1 teruggeplaatst, 2 cryo’s!
Overstimulatie maar wel zwanger!

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 18 gasten