Morgen bloedtest

ICSI Forum
Plaats reactie
Lena13
Berichten: 2
Lid geworden op: 12 augustus 2016, 23:00

Morgen bloedtest

Bericht door Lena13 » 16 augustus 2016, 9:57

Hoi allemaal,

Het is mijn eerste post hier bij de verdwaalde ooievaar. Morgen heb ik een bloedprik om het resultaat van onze ICSI poging te kennen. En ben ZOOOOO verschrikkelijk nerveus...
Voel de hele tijd vanalles... Buikpijn, zou dit het begin van de maandstonden aankondigen, of is het iets anders,... Moe, zou ik gewoon te weinig geslapen hebben, of is het iets anders,.... En ga zo maar verder...
Wat een verschrikking!! En bovendien maak ik me in alles boos... En ben ik dan achteraf onrustig omdat ik bang ben dat dit een invloed heeft...
Iemand ervaring mee?

Groetjes!

Sarahke82
Berichten: 806
Lid geworden op: 12 augustus 2012, 10:54

Re: Morgen bloedtest

Bericht door Sarahke82 » 16 augustus 2016, 12:06

Hoi Lena,

Zo'n ICSI poging is een emotionele rollercoaster en je voelt vanalles.
Jammer genoeg wil dat niet altijd zeggen dat het positief is.
De utrogestan (als je die gebruikt) kan bv ook krampen geven.

Ik denk dat je gewoon ook meer gefocust bent op je lichaam tijdens die wachtweken.
Die duren ook zooo lang.
Ik testte meestal 2 dagen voor de bloedname.
Dan was ik al wat voorbereid op het nieuws.

Het is zwaar hè...

Ik duim op een positieve test! Succes in ieder geval!
Afbeelding

Lina82
Berichten: 2
Lid geworden op: 7 oktober 2014, 16:20

Re: Morgen bloedtest

Bericht door Lina82 » 16 augustus 2016, 14:30

Hey Lena,

I know hoe stressy die dagen zijn. Ook ik heb er een gewoonte van gemaakt om net iets voor bloedname te testen. Ben momenteel ook bezig en mocht vrijdag bloed laten trekken maar zat nog in het buitenland. Dus heb woensdagochtend al licht positief getest op urine. Ondertussen wel bloed laten trekken en de positieve test werd bevestigd. Ik persoonlijk vond het iéts kortere pijn om op een staafje te plassen en een minuut te wachten mét mijn man erbij dan de hele dag verschrikt op te springen als de telefoon gaat. Met urine heb je nooit 100% zekerheid maar het geeft toch al een héél goede indicatie. Dus zou ook durven als ik jou was. Ik voelde ook vanalles, heb nog steeds maandstondachtige pijn ook al ben ik zwanger. En maakte me tijdens een vorige ICSI ook bang dat de stress impact zou hebben op het embryo, maar daarin hebben de artsen me gelukkig gerustgesteld. héél héél veel succes!

Lena13
Berichten: 2
Lid geworden op: 12 augustus 2016, 23:00

Re: Morgen bloedtest

Bericht door Lena13 » 17 augustus 2016, 22:33

Jammer genoeg vanmiddag weer slecht nieuws gekregen,.... Weet het momenteel niet zo goed meer...

Emmy2
Berichten: 214
Lid geworden op: 11 april 2016, 12:09

Re: Morgen bloedtest

Bericht door Emmy2 » 18 augustus 2016, 16:15

/
Laatst gewijzigd door Emmy2 op 6 december 2016, 15:27, 1 keer totaal gewijzigd.

Setta
Berichten: 1425
Lid geworden op: 4 april 2014, 19:28

Re: Morgen bloedtest

Bericht door Setta » 19 augustus 2016, 23:51

Lena13 schreef:Jammer genoeg vanmiddag weer slecht nieuws gekregen,.... Weet het momenteel niet zo goed meer...
Sterkte meid, onze steun heb je hier alvast :wink:
'14-'15: 9 IUI's, neg. Ernstige Endo.
JP Gent Dr. D. : 3 ICSI's neg.(11EC- 15EC- 34EC)1 cryo(nt ontdooid).
Okt. '16: overstap Jette: 26 EC- 2 TP(1-ranking) - 15/12: 2 morula's, neg. - 16/02: 1 mor.- Nog 6 cryo's

Eka
Berichten: 2
Lid geworden op: 2 november 2016, 13:52

Re: Morgen bloedtest

Bericht door Eka » 2 november 2016, 14:03

Dag iedereen!
25 oktober tp gehad van fret in natuurlijke cyclus. En de eerste keer ook zonder utrogestan. Al wat ik nu voel is dus zeker van de embryo. Hoofdpijn, krampen in de rug en pijntjes in de buik, warm en koud en moe.
Heb gisteren clearblue rest gedaan en zwanger! Morgen bloedafname om te zien of de wazrden goed zitten maar ik voel zo veel dat ik denkcen hoop vooral dat het goed zit!!!!

Eka
Berichten: 2
Lid geworden op: 2 november 2016, 13:52

Re: Morgen bloedtest

Bericht door Eka » 2 november 2016, 14:21

Nooit opgeven!!!
Spannend dit want was vorige keer ook twee weken zwanger en terug verloren. Dit is mijn 4de terugplaatsing.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten