Opvolging Jette

ICSI Forum
Plaats reactie
Emmy2
Berichten: 214
Lid geworden op: 11 april 2016, 12:09

Opvolging Jette

Bericht door Emmy2 » 22 augustus 2016, 16:07

/
Laatst gewijzigd door Emmy2 op 6 december 2016, 15:20, 1 keer totaal gewijzigd.

cimmeque
Berichten: 258
Lid geworden op: 11 mei 2015, 11:49

Re: Opvolging Jette

Bericht door cimmeque » 22 augustus 2016, 18:23

ochot toch, ik kan helaas niet de woorden vinden om je op te beuren.
Wat je nu mee maakt is het klassieke voorbeeld van zo'n mastodont van een ziekenhuis: het nummer-gevoel ten top!
Het is wat me jaren geleden in gasthuisberg deed vertrekken (naar Gent) en wat me in Jette inderdaad ook tegen stak. Ben er gelukkig niet veel naartoe gemoeten, maar ik voelde het ook, de teleurstelling van je een nummer te voelen.

Wat je zou kunnen proberen is op een heel ander tijdstip nog eens terug bellen in de hoop dat je een begripvollere secretaresse of monitoring-medewerker aan de lijn krijgt. Bij mij heeft dat 1 keer geholpen ...

Good luck!
cryo van ICSI 4 Gent: zoon okt '10
cryo van ICSI 9 Jette: tweeling jongetjes Geboren op Kerstmis
Afbeelding

doorzetter
Berichten: 717
Lid geworden op: 9 november 2013, 20:10

Re: Opvolging Jette

Bericht door doorzetter » 22 augustus 2016, 18:32

Ik ben ook in Jette geweest. IK heb op 21 juli 2014 een verse tp gehad, die was negatief. Ik weet niet meer juist wanneer ik naar daar moest voor bespreking maar er moest zowiezo een maand tussen de volgende tp.

Uiteindelijk heb ik op 3 oktober 2014 een tp gehad van een cryo, dus in de cyclus van september gestart. Augustus dus overgeslagen.

Wat ze toen wel zeiden dat er geen maand tussen moest na een negatieve tp van een cryo, wel bij een verse poging.

Wij zijn eigenlijk wel tevreden, wij zijn eind juni op gesprek geweest en mijn regels gingen een paar dagen later komen en we mochten direct starten. Ons allereerste gesprek was half mei, dan nog een onderzoek bij mijn vriend en begin juli al mogen starten.
Icsi 1 cry1: pos.: juni 2015: pracht van een zoontje :D
Icsi 1 cryo3:13mei: zwanger

AfbeeldingMaak een ticker

Emmy2
Berichten: 214
Lid geworden op: 11 april 2016, 12:09

Re: Opvolging Jette

Bericht door Emmy2 » 23 augustus 2016, 9:37

/
Laatst gewijzigd door Emmy2 op 6 december 2016, 15:19, 1 keer totaal gewijzigd.

Emmy2
Berichten: 214
Lid geworden op: 11 april 2016, 12:09

Re: Opvolging Jette

Bericht door Emmy2 » 23 augustus 2016, 9:38

.
Laatst gewijzigd door Emmy2 op 6 december 2016, 15:19, 1 keer totaal gewijzigd.

doorzetter
Berichten: 717
Lid geworden op: 9 november 2013, 20:10

Re: Opvolging Jette

Bericht door doorzetter » 23 augustus 2016, 9:43

Ik had na de misukte poging ook maar pas na 2 maanden een tp van een cryo hoor.

Ik hoor nu wel dat het drukker is dan toen, dat is natuurlijk het effect dat je krijgt als een ziekenhuis goed aangeschreven staat.

Persoonlijk wacht ik liever een maand langer, dan dat men misschien fouten gaat maken omdat het te druk is. In het labo werken ook mensen, geen robotten, zij hebben ook maar 2 handen en het is allemaal precisiewerk.

Voor mij is de kwaliteit het belangrijkste, ik zou het niet zo fijn vinden dat dat verminderd omdat men teveel wekr heeft in het labo.
Icsi 1 cry1: pos.: juni 2015: pracht van een zoontje :D
Icsi 1 cryo3:13mei: zwanger

AfbeeldingMaak een ticker

Emmy2
Berichten: 214
Lid geworden op: 11 april 2016, 12:09

Re: Opvolging Jette

Bericht door Emmy2 » 23 augustus 2016, 10:13

]
Laatst gewijzigd door Emmy2 op 6 december 2016, 15:19, 1 keer totaal gewijzigd.

doorzetter
Berichten: 717
Lid geworden op: 9 november 2013, 20:10

Re: Opvolging Jette

Bericht door doorzetter » 23 augustus 2016, 11:14

Ik begrijp je zeker hoor.

Ik denk dat iedereen zo rap mogelijk wil starten, maar het moet ook praktisch gaan. Andere hebben waarschijnlijk dezelfde bekommernissen. Als men jou voor laat, moet er iemand anders wachten. Daarmee dat ze misschien zo'n procedure's volgen, zodat iedereen de kans krijgt om te strarten, verder te doen.
Icsi 1 cry1: pos.: juni 2015: pracht van een zoontje :D
Icsi 1 cryo3:13mei: zwanger

AfbeeldingMaak een ticker

HappySnoopy
Berichten: 175
Lid geworden op: 3 mei 2016, 21:05

Re: Opvolging Jette

Bericht door HappySnoopy » 23 augustus 2016, 11:35

Emmy, ik begrijp vandaag als geen ander dat zo'n telefoontje je helemaal onderuit haalt. Voel met je mee.
Bij mij in Gent heb ik het gevoel dat altijd mijn tempo gevolgd wordt. En als het de gyn emotioneel beter lijkt om wat langer te wachten dan is dat in overleg met mij. Besef nu wat een luxe het is om 7 dagen op 7 dezelfde gyn te hebben. Lijkt dan misschien raar dat ik zo in paniek was omdat hij er misschien niet bij kon zijn. Maar, doordat hij er echt altijd is en hij een goed team vormt met de vroedvrouwen, lijkt het alsof we elkaars reactie bijna kunnen voorspellen.

Zou echt niet overleven als ik telkens iemand anders zou hebben. Ik moet me gelukkig geen vragen stellen bij het labo want al drie keer zwanger geweest.

Begrijp heel goed dat je van die onzekerheid verlost wil zijn. Hoop dat je snel een begripvol persoon aan de lijn krijgt.

Sarahke82
Berichten: 806
Lid geworden op: 12 augustus 2012, 10:54

Re: Opvolging Jette

Bericht door Sarahke82 » 24 augustus 2016, 13:14

Mijn zoontje wordt in november 3 jaar. Toen we in Jette gestart waren had ik dat gevoel helemaal niet.
Je kreeg een kamer voor de pick-up, je kreeg een kamer voor de terugplaatsing, voetjes omhoog daarna en een uurtje wachten.
Ik mocht ook de maand nadien starten met mijn cryo's.

Dat is nu inderdaad niet meer het geval. Wat ik wel merk is dat het véél drukker is geworden daar. Ik denk dat ze daarom die afspraken zo snel mogelijk willen vastleggen, want ze krijgen er niemand meer tussen.
Veel mensen schakelen over van hun fertiliteitscentrum naar Jette en ook mensen uit het buitenland komen naar Brussel omdat het zo bekend is om hun goed labo (en omdat ze meer mensen willen helpen die ze op andere plaatsen weigeren)

Ik had eind maart mijn pick-up en eind mei pas de afspraak. Ik wou dan eind juni terug beginnen, maar hij zei letterlijk dat daar geen plaats meer voor was. Hij stelde augustus voor, maar ik heb gezegd dat ik juli wou (dan had ik ook verlof)

Ik vind het ook heel jammer, maar ondertussen ben ik opnieuw 7 weken zwanger van nummer 2. Dus ondanks het nummer-gevoel doen ze het toch maar weer...
Afbeelding

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 24 gasten