pijn na TP

ICSI Forum
Plaats reactie
Elleke1
Berichten: 1
Lid geworden op: 4 september 2016, 13:48

pijn na TP

Bericht door Elleke1 » 4 september 2016, 13:58

Hey girls,
Ik zit momenteel aan mijn eerste ICSI poging.
Vrijdag is er een mooie embryo teruggeplaatst. Deze morgen had ik zeer veel last van hevige steken in mijn buik, met uitstralende pijn naar mijn rug. Na een tiental minuten was het zo goed als over. Ben in behandeling bij dr. Kaan in Jan Palfijn. Heb gebeld en de verpleegster zei dat de pijn zowel een goed (innesteling) als een slecht teken kan zijn. Na mijn PU had ik nochtans zo goed als geen last... Morgen bloedafname..
Maak me wel een beetje ongerust... Nog mensen met een dergelijke ervaring en goede afloop? :?

groetjes,
Elleke

Setta
Berichten: 1425
Lid geworden op: 4 april 2014, 19:28

Re: pijn na TP

Bericht door Setta » 4 september 2016, 21:45

Dat gaat wellicht nog wat vocht en lucht zijn, inderdaad niks om je zorgen over te maken.
Ik heb dit al elke keer gehad, bij deze laatste kon ik op dag 5(net de dag van terugplaatsing) bijna niet meer rechtop lopen van de pijn.
'14-'15: 9 IUI's, neg. Ernstige Endo.
JP Gent Dr. D. : 3 ICSI's neg.(11EC- 15EC- 34EC)1 cryo(nt ontdooid).
Okt. '16: overstap Jette: 26 EC- 2 TP(1-ranking) - 15/12: 2 morula's, neg. - 16/02: 1 mor.- Nog 6 cryo's

Jutta
Berichten: 177
Lid geworden op: 24 mei 2016, 8:20

Re: pijn na TP

Bericht door Jutta » 18 september 2016, 12:18

Hallo iedereen hoop hier iets van antw te krijgen! Heb maandag tp gehad van verse blasto maar heb nu al Bie dagen drukkende pijn in mijn buik trekt ook in men benen, hoofdpijn sinds 2 dagen en smorgens misselijk had iemand dat nog?
Afbeelding

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 15 gasten