lotgenoten gezocht zonder vast werk.

ICSI Forum
Plaats reactie
Babsietje
Berichten: 2
Lid geworden op: 21 oktober 2016, 7:07

lotgenoten gezocht zonder vast werk.

Bericht door Babsietje » 10 november 2016, 13:12

hallo iedereen,
ik heb mijn hart en ziel al eens bloot gelegd op dit forum maar nu ben ik echt op zoek naar lotgenoten die ook strubbelen met fertiliteitsproblemen en geen vast werk hebben.
Waardoor ik toch weer meer moed heb om te blijven doorgaan met onze dagelijkse sleur, dat ik weet dat helemaal niet alleen sta op de wereld met dit probleem.

Ik merk steeds en steeds vaker dat als je niet op een natuurlijke wijze zwanger geraakt het enorm moeilijk wordt, je wordt eigenlijk zelf afgestraft omdat je wens onvervuld blijft. Want ja de werkgever kan het niet hebben dat jij dikwijls ' ziek' bent en zo vaak naar een doktersafspraak moet.
Ondertussen heb ik ook mijn huidige job verloren ook al heeft mijn problemen er in de verste verte niets met maken vertelden ze me.
Maar je krijgt dan wel steevast te horen dat uw functioneren eronder lijd. Hoe tegenstrijdig is me dit dan?! Ik aanzie dit dan wel dat het er met te maken heeft.
Een jaar geleden ging ik kapot geweest zijn van dit nieuws het ongeloof zo groot, maar door de situatie heb ik al geleerd om hard te zijn en niet teveel blijven hangen ongelofelijk hoe een mens veranderd op zo een korte tijd en wat onvruchtbaar kan doen met de mens en medemens.

Wat ik nog veel erger vind is dat de werkgevers zich kunnen wegsteken en de feiten zo kunnen verdraaien dat het gunstig voor hen uit komt. Ik snap niet dat dit in onze huidige maatschappij kan! Zelf een vakbond kan er helemaal niets aan doen. Je staat als vrouw anno 2016 met je rug tegen de muur als het je niet lukt op een natuurlijke wijze.
Erg en schande dat de overheid hier helemaal niets wil met doen, dat wij maar steeds verder onze lasten moeten dragen.

Ik kan maar enkel hopen dat mijn volgende werkgever er zelf op een langer termijn begrip kan voor opbrengen en mijn nieuwe collega's want het is met een piepklein bang hartje afwachten.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 18 gasten