Eerste stapjes bij ICSI

ICSI Forum
Plaats reactie
Nr3
Berichten: 221
Lid geworden op: 4 maart 2017, 19:27

Re: Eerste stapjes bij ICSI

Bericht door Nr3 » 31 maart 2017, 9:36

Hannelore laat iets weten hé!!! :-)

Ook Jasmien! Ik duim toch dat het nog raak is en idd zoals elijne zegt, anders tel ik mee af met jou! :-)

BB81 veel succes met tp! laat ook iets weten hé!

Dikke kus allemaal en bedankt voor mijn embryo'tje veel liefde te sturen :-)

xxx
( 3 x nat.v. 1ste keer zw.->mama v. 2dochters en 1*,6/7/2016 curettage op 9wkn) =>
AMH 0,76, FSH 11, 36jaar, Verstopte eileiders, traag beweeglijk zaad, icsi 1 start maart,12/4 bn

BB81
Berichten: 59
Lid geworden op: 8 maart 2017, 20:02

Re: Eerste stapjes bij ICSI

Bericht door BB81 » 31 maart 2017, 10:59

toi toi hannelore!!! ik duim voor positief telefoontje!!!

ik tp om 13h45 !!!

ik laat nog weten of het er nu ééntje of twee zijn geworden :)

Ellen tis bijna maaaaandag!!
nog nooit zo uitgekeken naar ne maandag zeker??? :P

xxx

Nr3
Berichten: 221
Lid geworden op: 4 maart 2017, 19:27

Re: Eerste stapjes bij ICSI

Bericht door Nr3 » 31 maart 2017, 11:15

Spannende dag hier voor vele onder ons seg, amai! :-) xxx
( 3 x nat.v. 1ste keer zw.->mama v. 2dochters en 1*,6/7/2016 curettage op 9wkn) =>
AMH 0,76, FSH 11, 36jaar, Verstopte eileiders, traag beweeglijk zaad, icsi 1 start maart,12/4 bn

Hannelore89
Berichten: 45
Lid geworden op: 18 oktober 2016, 18:33

Re: Eerste stapjes bij ICSI

Bericht door Hannelore89 » 31 maart 2017, 11:45

Heey meisjes.

Net telefoon gehad. De poging is mislukt, niet zwanger.
Dinsdag op gesprek en pilletjes nemen vanaf dag 2 van mijn regels.

Eventjes weer uit mijn put kruipen nu..

Veel succes aan iedereen verder.
Xxx
april 2016: pilstop
juli 2016: PCO vastgesteld
december 2016: slechte morfologie partner vastgesteld
maart 2017: ICSI 1 - mislukt
april 2017: ICSI 1 - opstart eskimo 1

MAYA123
Berichten: 37
Lid geworden op: 9 februari 2017, 16:45

Re: Eerste stapjes bij ICSI

Bericht door MAYA123 » 31 maart 2017, 12:48

Lieve lieve Hannelore..

Je staat er niet alleen voor. Denk dat we wel even recht hebben op dat kleine momentje verdriet. Zolang we ons daarna maar proberen te herpakken. Binnen zoveel jaar denken we aan deze periode terug en denken we: we hadden ons niet zoveel zorgen moeten maken, alles is uiteindelijk in orde gekomen.

Dikke knuffel, doe waar je je nu goed bij voelt. Als jij even nood hebt aan een dagje verdriet, moet je dat niet opkroppen. Zolang je er morgen maar weer met volle moed voor gaat. Niet vergeten dat jij nog zoveel cryootjes hebt hé!

Alles komt goed!

@BB81, ik denk aan jou sffs!! xxx
januari 2016: pilstop
januari 2017: slechte zaadkwaliteit vastgesteld
maart 2017: ICSI 1: negatief, geen cryo's

18/04 gesprek met gynaecoloog, poging 2 zal begin mei starten!

"Difficult roads often lead to beautiful destinations"

Nr3
Berichten: 221
Lid geworden op: 4 maart 2017, 19:27

Re: Eerste stapjes bij ICSI

Bericht door Nr3 » 31 maart 2017, 13:29

Hannelore... dat had ik nu niet verwacht... Veel moed en je hebt idd nog veel cryo'tjes!!! Komt helemaal goed! Is zoals Jasmien zegt,op een gegeven moment gaat het gelukt zijn en ga je idd aan deze periode terugdenken..
Dikke knuffel en hup duimen recht voor de volgende ronde!

Jasmien hebben ze jou al uitsluitsel gegeven van je bloed?

BB81 En? :-) 1 of 2? :-)

xxx
( 3 x nat.v. 1ste keer zw.->mama v. 2dochters en 1*,6/7/2016 curettage op 9wkn) =>
AMH 0,76, FSH 11, 36jaar, Verstopte eileiders, traag beweeglijk zaad, icsi 1 start maart,12/4 bn

Nr3
Berichten: 221
Lid geworden op: 4 maart 2017, 19:27

Re: Eerste stapjes bij ICSI

Bericht door Nr3 » 31 maart 2017, 13:36

Net naar gyn gebeld, embryo op dag 3 was 6cellig met wel wat fragmentatie. niet veel maar ook niet weinig tussenin... De cellen waren wel mooi in symmetrie... Geen topembryo, maar ook geen slecht werd gezegd... xxx
( 3 x nat.v. 1ste keer zw.->mama v. 2dochters en 1*,6/7/2016 curettage op 9wkn) =>
AMH 0,76, FSH 11, 36jaar, Verstopte eileiders, traag beweeglijk zaad, icsi 1 start maart,12/4 bn

BB81
Berichten: 59
Lid geworden op: 8 maart 2017, 20:02

Re: Eerste stapjes bij ICSI

Bericht door BB81 » 31 maart 2017, 14:40

Tis er eentje geworden ...
Eerste keer had ik echt zo euforisch gevoel. Maar nu heb ik het wel goed gezien op het scherm. Vind het zo erg voor jasmien en hannelore :( leef echt met jullie mee xx

En dan vanaf nu geen ijsjes meer :(

Nr3
Berichten: 221
Lid geworden op: 4 maart 2017, 19:27

Re: Eerste stapjes bij ICSI

Bericht door Nr3 » 31 maart 2017, 15:18

BB81 Ik had voor de tp ook zo een euforisch gevoel, en dan neemt het verstand het over.... wat heb je gezien op het scherm dat je nu niet euforisch bent!

Eentje maar een blijvertje hé!

xxx
( 3 x nat.v. 1ste keer zw.->mama v. 2dochters en 1*,6/7/2016 curettage op 9wkn) =>
AMH 0,76, FSH 11, 36jaar, Verstopte eileiders, traag beweeglijk zaad, icsi 1 start maart,12/4 bn

onzewens7374
Berichten: 216
Lid geworden op: 22 januari 2016, 18:53

Re: Eerste stapjes bij ICSI

Bericht door onzewens7374 » 31 maart 2017, 15:43

BB81 schreef:
31 maart 2017, 7:08
Goeiemorgen onzewens :(
Heb je mss niet gewoon wat te vroeg getest? En die testjes vant kruidvat zijn niet goed om heel vroeg te testen schijnt...
Wanneer moet je voor bloedname gaan?

Fingers blijven crossed xx
Ik heb op 17/03 punctie gehad en op 20/03 terugplaatsing. Morgen ga ik voor de bloedname (om 9u). Ik herinner het me niet meer zo goed, maar ik denk dat ik de vorige keren mijn testjes wel telkens maar de dag van de bloedname zelf heb gedaan, maar goed... ik denk toch niet dat deze echt te vroeg is uitgevoerd. Het zal dus wel slecht nieuws worden, vrees ik. Maar ik heb nog een sprankeltje hoop zolang ik geen bruin- of bloedverlies heb, zeker? We zien wel... na 9 ICSI-pogingen zou je de teleurstelling toch al een beetje gewend moeten zijn, hé! :)

Nr3
Berichten: 221
Lid geworden op: 4 maart 2017, 19:27

Re: Eerste stapjes bij ICSI

Bericht door Nr3 » 31 maart 2017, 18:59

Onzewens, ja dat zou je denken, maar denk toch dat het heel zwaar moet zijn!!! Veel moed en duimen blijven omhoog staan...

xxx
( 3 x nat.v. 1ste keer zw.->mama v. 2dochters en 1*,6/7/2016 curettage op 9wkn) =>
AMH 0,76, FSH 11, 36jaar, Verstopte eileiders, traag beweeglijk zaad, icsi 1 start maart,12/4 bn

Nr3
Berichten: 221
Lid geworden op: 4 maart 2017, 19:27

Re: Eerste stapjes bij ICSI

Bericht door Nr3 » 1 april 2017, 9:34

Hey dames, wat zijn jullie ervaringen van de utrogestan? ik zit nu een vijf-zestal dagen aan de utrogestan en heb sinds gisteren veel lage rugpijn, pijnlijke borsten, vooral als ik bh net uitdoe of als ik opsta, druk in buik en precies of alles staat 'wat meer open' onderaan :oops: heel af en toe vaginale steken... Kan het een beetje vergelijke alsof mijn ms er zouden aankomen, maar dat zou nog wat te vroeg zijn... Heb deze donderdag op dag drie tp gehad van een 6cellig embryo... xxx
( 3 x nat.v. 1ste keer zw.->mama v. 2dochters en 1*,6/7/2016 curettage op 9wkn) =>
AMH 0,76, FSH 11, 36jaar, Verstopte eileiders, traag beweeglijk zaad, icsi 1 start maart,12/4 bn

Hannelore89
Berichten: 45
Lid geworden op: 18 oktober 2016, 18:33

Re: Eerste stapjes bij ICSI

Bericht door Hannelore89 » 1 april 2017, 12:34

Heey,

Had je nu de dokter gevraagd of er mss overstimulatie is?

Ik moet wel zeggen die extreeeeeem pijnlijke borsten herken ik er wel van, van de utrogestan wil ik zeggen e. Na een week was dat wel beter bij mij. Net voor de bn had ik zelfs amper last. Maar het resultaat was er dan ook naar... Geen idee of dat er wat mee te maken heeft.

Maar als dat blijft aanhouden zou ik toch eens laten checken. Ze zitten daar immer niets mee in en dan voel je je wat geruster! Ik had maandag tp en donderdag ben ik gaan laten checken. Laat het maar niet te lang aanslepen als je echt last hebt. Ik wil je absoluuuuuut geen schrik aanjagen want wellicht is het niets. Maar dan ben je zelf ook geruster. En een gerust mamatje is ook beter voor het kleintje :wink:

@onze wens: Al nieuws? Ik duim superhard voor jou!!!!

@de rest: Ook voor jullie staan mijn duimen permanent klaar! Ik denk dat de meeste aan het wachten zijn en Ellen kei hard aan het aftellen naar maandag? De actie gaat daar snel beginnen.. blij dat ik nu mee kan duimen voor jou!

Kusjes.
Hannelore
april 2016: pilstop
juli 2016: PCO vastgesteld
december 2016: slechte morfologie partner vastgesteld
maart 2017: ICSI 1 - mislukt
april 2017: ICSI 1 - opstart eskimo 1

Elijne
Berichten: 116
Lid geworden op: 25 februari 2017, 15:04

Re: Eerste stapjes bij ICSI

Bericht door Elijne » 1 april 2017, 19:42

Hey meisjes,

Ik las jullie berichtjes bij en wou even reageren.

Hannelore :( zo jammer om te lezen dat de eerste poging niks geworden is, om een of andere reden had ik gedacht van wel.. in elk geval erg gehoopt.
Ik weet hoe de teleurstelling voelt om een nee te krijgen na IUI maar nog niet na IVF/ICSI, dit is wrs erger.. hopelijk vind je wat troost bij je vriend en in je nabije omgeving en de moed om snel door te gaan. De volgende cyclus kunnen er 1 of 2 cryo's teruggeplaatst worden zeker? Das iets om opnieuw naar uit te kijken.

Jasmien heb je nog iets van uitleg gekregen tijdens of na je bn? Ik vind dat ze jou dat wel verschuldigd zijn :/
Jij ging na je 2e poging in het ZOL overwegen om nr Jette te gaan he? Ik hoor/lees dat er veel zijn die dat doen en die al een afspraak plannen van lang op voorhand..is het niet meer nodig dan zeg je het af maar zo kort je wachttijd een heel stuk in.
Lukt het je trouwens een beetje op je gedachten te verzetten?

Anyway girls, ik denk aan jullie en stuur ontzettend veel liefde en steun jullie richting uit!

Nr3 hoe gaat het met jou? Heb je nog veel last vd utrogestan? Ik had daar totaal geen last van (raar dus want iedereen voelt daar wel iéts van), ik merkte daar niks van..die pregnyl daarentegen! Daarvan moest ik echt overgeven en toen had ik ook pijnlijke borsten..
Ik duim in elk geval vr je embryootje en hoop dat je niet richting overstimulatie gaat.
Aftellen nr 13 april?

BB81 hoe voel jij je the day after? Ook vr jouw mini draaien mijn duimen nu met plezier wat overuren :wink:
Kan zijn dat ik erover gelezen heb maar wnn heb jij bn, is dat ook de 13e?
Plan je agenda ook maar goed vol zodat de tijd voorbij vliegt!

Ebie wanneer heb jij tp? Is dat aanstaande donderdag?? Dat gaat er sneller zijn dan je denkt en dan rond de 20e weet je al terug meer!
Hoe oud is jullie eerste kindje eigenlijk? Gaat ie al nr school of is ie daar nog veel te klein voor?

OnzeWens heb je al nieuws? Ik ben blijven duimen hoor, ondanks die test die je eerder hebt gedaan..

Ik begin maandag idd met de spuitjes, vind het mega lief dat jullie allemaal mee hebben afgeteld met mij en dat jullie nu zo supporteren :oops: !
Jullie zijn stuk voor stuk toppers!

Dikke kus en tot gauw! Xxxx
Intake 02-2016
IUI 1: 10-2016 ->neg ; IUI 2 : 11-2016 ->neg
Laparoscopie 01-2017->endometriose graad 4
ICSI 1: 04-2017

Ilseke00
Berichten: 9
Lid geworden op: 11 januari 2017, 7:32

Re: Eerste stapjes bij ICSI

Bericht door Ilseke00 » 1 april 2017, 22:02

Hey nr3

Ik neem sinds een dikke week voor de eerste keer utrogestan en had hier ook behoorlijk veel last van, lage rugpijn, buikpijn, moe.. Ondertussen is dit wel beter gelukkig. Nu begin ik wel pijnlijke borsten te krijgen, heb wat schrik want bij mij is dit meestal een voorteken dat mijn maandstonden eraan komen :( ik hoop van niet natuurlijk maar zal geduld moeten hebben.
Hopelijk is de pijn bij jou ondertussen al wat beter?

Groetjes
Ilse

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 16 gasten