Bijwerkingen Utro na het stoppen

ICSI Forum
Plaats reactie
Gitsel
Berichten: 9
Lid geworden op: 15 juli 2015, 10:56

Bijwerkingen Utro na het stoppen

Bericht door Gitsel » 23 februari 2017, 18:49

Hallo,

Ik vond niet direct meer terug over dit onderwerp.
Gisteren nieuws gekregen dat ik alweer niet zwanger ben en mocht stoppen met de utro.
Ik had sinds de terugplaatsing plots last van pijnlijke borsten, pijn in mijn nek, pijn in de onderrug en krampen in de onderbuik.
Ik ben nu al meer dan 24u gestopt, maar ik blijf die symptomen aanhouden en deze brengen mij in de war.
Mijn vorige pogingen had ik deze effecten helemaal niet en was ik ook niet zwanger.
Zijn er nog mensen die dit voor hebben gehad?

Setta
Berichten: 1425
Lid geworden op: 4 april 2014, 19:28

Re: Bijwerkingen Utro na het stoppen

Bericht door Setta » 23 februari 2017, 19:43

Jammer genoeg kan utrogestan heel lang nog nawerken. Heeft mij ook, toen nog bij inseminaties, geweldig voor de zot gehouden. Zelfs toen ze zeiden "mevrouw, HCG is nul" geloofde ik het nog niet.
Ik heb dat nu ook bij iedere terugplaatsing(heel natuurlijk, dus zonder extra hormonen): pijnlijke borsten en toch met nul resultaat. Een vrouwenlichaam :roll:
'14-'15: 9 IUI's, neg. Ernstige Endo.
JP Gent Dr. D. : 3 ICSI's neg.(11EC- 15EC- 34EC)1 cryo(nt ontdooid).
Okt. '16: overstap Jette: 26 EC- 2 TP(1-ranking) - 15/12: 2 morula's, neg. - 16/02: 1 mor.- Nog 6 cryo's

Gitsel
Berichten: 9
Lid geworden op: 15 juli 2015, 10:56

Re: Bijwerkingen Utro na het stoppen

Bericht door Gitsel » 23 februari 2017, 19:56

Setta schreef:Jammer genoeg kan utrogestan heel lang nog nawerken. Heeft mij ook, toen nog bij inseminaties, geweldig voor de zot gehouden. Zelfs toen ze zeiden "mevrouw, HCG is nul" geloofde ik het nog niet.
Ik heb dat nu ook bij iedere terugplaatsing(heel natuurlijk, dus zonder extra hormonen): pijnlijke borsten en toch met nul resultaat. Een vrouwenlichaam :roll:
Ik zie dat jij de overstap naar Jette hebt gemaakt.. hoeveel tijd was je kwijt in totaal tot je terug kon beginnen?

Setta
Berichten: 1425
Lid geworden op: 4 april 2014, 19:28

Re: Bijwerkingen Utro na het stoppen

Bericht door Setta » 23 februari 2017, 20:02

Met mij kan je niet echt rekening houden omdat ik via een onafhankelijke arts ben gegaan(als alleenstaande 26-jarige nemen ze je doorgaans niet aan in Jette, ze hebben daar strenge regels omdat ze heel veel patiënten hebben). Mijn arts maakt gebruik van het labo en de expertise, dus op zich maakt het geen verschil. Hij werkt trouwens ook rond ECD(dacht dat ik je in dat topic eens gezien had...).

Ik mocht meteen in Jette beginnen(kwam van Jan Palfijn). Ben in september op gesprek geweest, moest vanwege een zware punctie een extra maand wachten(echt wel nodig) en begin november eerste punctie gehad met geweldig resultaat.
Geen wachtlijst dus en even professioneel.
'14-'15: 9 IUI's, neg. Ernstige Endo.
JP Gent Dr. D. : 3 ICSI's neg.(11EC- 15EC- 34EC)1 cryo(nt ontdooid).
Okt. '16: overstap Jette: 26 EC- 2 TP(1-ranking) - 15/12: 2 morula's, neg. - 16/02: 1 mor.- Nog 6 cryo's

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 21 gasten