iemand ervaring met freeze all?

ICSI Forum
Plaats reactie
secondwish85
Berichten: 91
Lid geworden op: 7 februari 2017, 9:36

iemand ervaring met freeze all?

Bericht door secondwish85 » 6 april 2017, 12:05

Hallo allemaal, doordat ik bij de zwangerschap van mijn dochter een ernstige overstimulatie gehad heb, krijg ik geen verse tp meer. Alles wordt ingevroren en in een andere cyclus terug geplaatst (FREEZE ALL)

Hiervoor hebben we reeds in januari een poging gedaan, maar helaas was er niks om in te vriezen. Had wel 16 eicellen -> 9 embryo's, maar waren allemaal niet gezond (wij doen ICSI ikv een pgd-traject waarbij de embryo's gescreend worden op een erfelijke aandoening). Had echter wél opnieuw overstimulatie...

Nu opnieuw aan het stimuleren, met de hoop op een beter resultaat. Ik heb er geen zo een goed oog in, want heb reeds 2 x een cryo-tp gehad maar zijn nooit blijven plakken (baarmoederslijmvlies is heel dun wat de innesteling niet ten goede komt)

zo een ernstige overstimulatie als bij mijn dochter wil ik nooit meer meemaken, maar heb zo het gevoel dat het dankzij de overstimulatie was dat ik wel zwanger geworden ben. De dokter volgt die redenering ook gedeeltelijk, waardoor we nu afgesproken hebben dat ik vóór de tp opnieuw eerst puregon spuit in een mindere dosis (om bms dikker te krijgen).

Ik vind het zo een lang proces... stimuleren, invriezen, wachten, opnieuw stimuleren,... en dan hopelijk een tp.
en dat met slechts een kleine kans op succes: we moeten al een goed embryo hebben, het moet dan nog de ontdooiing overleven, en dan ook nog eens blijven plakken.

Heeft iemand hier ervaring mee? Liefst positieve? Alle bemoedigende woordjes zijn welkom :-)

grtjs secondwish85

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 10 gasten