iemand toch zwanger geworden met dun baarmoederslijmvlies??

ICSI Forum
Plaats reactie
secondwish85
Berichten: 91
Lid geworden op: 7 februari 2017, 9:36

iemand toch zwanger geworden met dun baarmoederslijmvlies??

Bericht door secondwish85 » 28 april 2017, 10:15

Hallo iedereen,

Wij zijn bezig voor een 2de kindje via ICSI en blijkbaar is er een probleem bijgekomen waar bij mijn eerste nog geen sprake van was... ik heb plots een heel dun baarmoederslijmvlies dat maar niet dikker wordt. Alle medicatie intussen geprobeerd (progynova, utrogestan, puregon, tarwekiemolie, vitamin D,...) maar het blijft steeds steken tussen de 3 à 5mm.

Het is al een probleem bij ons om een goed embryotje te hebben, en dan verliezen we het nog telkens omdat het bms zo dun is en de innesteling steeds mislukt :( ik vind het zo een uitzichtloze situatie en begin er echt de moed bij te verliezen. Ik prijs ons zéér gelukkig met ons gezond kindje, maar mijn verlangen naar een tweede is zoooo groot, ik wil deze droom echt niet opbergen. het zou mij zoooo veel verdriet doen .

Ik wacht nu op een telefoontje van Jette of de tp za doorgaan deze maand of niet. Waarschijnlijk wel, want dikker wordt het toch nooit en dus moeten we het daar maar mee doen (3.9 mm deze maand) redeneren ze meestal.
Maar we hebben nu eens een goed embryo en mijn terugbetaalde pogingen beginnen te slinken... ik wil deze kans dan ook niet verschieten... Volgens mijn gynea in mijn lokaal ziekenhuis heeft een tp met zo een dun bms weinig kans op slagen.

Vandaar mijn vraag... zijn hier lotgenoten die ook een bms hebben? Is iemand toch zwanger geworden??
Heb zo een nood aan een positief verhaal...

grtjs Secondwish85

MayaM
Berichten: 358
Lid geworden op: 5 januari 2016, 19:23

Re: iemand toch zwanger geworden met dun baarmoederslijmvlies??

Bericht door MayaM » 28 april 2017, 11:47

Bij mij is het wel via IUI.
Eerst met clomid en ook steeds dun slijmvlies (nooit boven de 5 mm), vervolgens menopur gebruikt. Dit zou beter zijn voor de dikte maar ook hier maar ergens rond de 5 mm dacht ik, maar wel zwanger en dat resultaat ligt nu in zijn wieg hier.
Dus ik heb ook nooit zulke dikke slijmvliezen gehad.
Misschien juist toeval??? Geen idee!

Alvast succes!
Traject 1: start sept 2014; Maart 2017: Zoontje geboren!

IUI 1 (Jan-feb 2018): Negatief
IUI 2 (feb-mrt 2018): Negatief
IUI 3 (april 2018): Negatief
Mei 2018 - .... : verplichte pauze

secondwish85
Berichten: 91
Lid geworden op: 7 februari 2017, 9:36

Re: iemand toch zwanger geworden met dun baarmoederslijmvlies??

Bericht door secondwish85 » 28 april 2017, 12:05

Dag Maya, bedankt voor je reactie! Leuk om te horen! En proficiat natuurlijk :) zulke reacties geven toch weer een beetje hoop.
Werd er soms gesproken over de structuur van je bms? Bij mij is het blijkbaar wel mooi 3-lagig en zou wel belangrijk zijn. Maar goed, tot nog toe heeft het weinig opgeleverd :wink:

MayaM
Berichten: 358
Lid geworden op: 5 januari 2016, 19:23

Re: iemand toch zwanger geworden met dun baarmoederslijmvlies??

Bericht door MayaM » 28 april 2017, 12:15

Mijn gynaecoloog besteedde daar eigenlijk nooit veel aandacht aan.
Dus dat opzich is denk ik wel een teken dat het kan.
Maar er werd ook wel altijd gezegd dat het mooi 3 lagig was dus... :-)
Traject 1: start sept 2014; Maart 2017: Zoontje geboren!

IUI 1 (Jan-feb 2018): Negatief
IUI 2 (feb-mrt 2018): Negatief
IUI 3 (april 2018): Negatief
Mei 2018 - .... : verplichte pauze

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 16 gasten