Dringende vraag utrogestan, iemand die kan helpen??

ICSI Forum
Plaats reactie
secondwish85
Berichten: 91
Lid geworden op: 7 februari 2017, 9:36

Dringende vraag utrogestan, iemand die kan helpen??

Bericht door secondwish85 » 9 mei 2017, 7:47

Hoi iedereen! Even een dringend vraagje... Ik heb gisterenavond pregnyl gespoten, moet ik dan deze morgen al met utrogestan beginnen of pas vanavond?? Ben nu vergeten wat ze gezegd hebben aan de telefoon...
Thxxxx

Lien2
Berichten: 425
Lid geworden op: 26 november 2012, 16:31

Re: Dringende vraag utrogestan, iemand die kan helpen??

Bericht door Lien2 » 9 mei 2017, 8:39

Ik heb gisterenavond ook pregnyl gespoten en moet vandaag beginnen met utrogestan 3 keer per dag :D .

Wanneer heb je terugplaatsing? Succes.

secondwish85
Berichten: 91
Lid geworden op: 7 februari 2017, 9:36

Re: Dringende vraag utrogestan, iemand die kan helpen??

Bericht door secondwish85 » 9 mei 2017, 10:34

mercikes! Ik dacht het ook zo maar begon ineens te twijfelen. stond gisteren in een winkel toen ze belden en had niks opgeschreven. Ik heb toch iedere keer weer stress :) Heb ook zo geklungeld met die pregnyl, mijn ampule van de vloeistof was helemaal verspintert. Ik ben wel wat vloeistof kwijt, zou dit kwaad kunnen? Ik denk niet dat het veel was, en heb wel volledig het poeder mee.

Ik ook tp op 15/05, net als jou :) heeeel veel succes, hopelijk mag het dit keer een blijvertje zijn!!

Fiekemarieke
Berichten: 502
Lid geworden op: 27 januari 2016, 21:16

Re: Dringende vraag utrogestan, iemand die kan helpen??

Bericht door Fiekemarieke » 10 mei 2017, 11:05

Secondwish, die ampulles van pregnyl zijn echt een ramp om te openen. Ik gebruik (voor mijn werk) veel van die ampulles en pregnyl zijn de enige die regelmatig stuk gaan. Het ligt dus niet aan jou. Het belangrijkste is dat je alle poeder mee hebt !
2013 : diagn. PCO
2014-15 : LEO, IUI
2016: 4xIVF/ICSI : 4 TP's --> 1x mk op 6w
2017 : overstap Jette, toch geen PCO ? ICSI5 : zwanger ! nog 3 cryo's

secondwish85
Berichten: 91
Lid geworden op: 7 februari 2017, 9:36

Re: Dringende vraag utrogestan, iemand die kan helpen??

Bericht door secondwish85 » 10 mei 2017, 14:57

Thx fiekemarieke :) erg eigenlijk hé, zo een belangrijke spuit, die móet lukken op een bepaad tijdstip en dan maken ze het zo moeilijk! voor mensen als ik die nul komma nul ervaring hebben met zo een dingen is dat toch echt niet simpel :lol:
Laten we hopen dat het de laatste keer was!

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 17 gasten