vraagje terugplaatsing

ICSI Forum
Plaats reactie
Lien2
Berichten: 425
Lid geworden op: 26 november 2012, 16:31

vraagje terugplaatsing

Bericht door Lien2 » 9 mei 2017, 9:06

Hallo allemaal,

Ik ben bezig met de allerlaatste ronde en dan stoppen we ermee...

Ik heb maandag 15.05 terugplaatsing van een 5 dags cryo. Nu heb ik gisterenavond pregnyl moeten zetten. Is dat dan niet te laat die terugplaatsing op maandag?

Ik weet dat ik in augustus vorig jaar een tp heb gehad 6 dagen na de pregnyl en toen was ik even zwanger maar is mis gelopen. De volgende cyclus in november vorig jaar had ik tp 7 dagen na pregnyl en toen was ik niet zwanger.

Nu is het weer 7 dagen na pregnyl en ik vraag me af of dit wel klopt. Vorige keer in november heb ik er niet bij stil gestaan maar nu is het echt onze laatste kans en wil niet dat er door een domme fout iets mis loopt.

secondwish85
Berichten: 91
Lid geworden op: 7 februari 2017, 9:36

Re: vraagje terugplaatsing

Bericht door secondwish85 » 9 mei 2017, 10:29

Dag Lien! Ik heb gisteren ook pregnyl gespoten, en mijn tp is ook gepland voor maandag 15/05! Ook een dag 5 embryo. Nu je het zegt, vind ik het ook niet zo logisch... had er eigenlijk nog niet bij stil gestaan. maar ze zullen toch niet bij ons alle 2 gemist hebben hé :) ? is lang geleden dat ik nog eens een een tp met pregnyl gehad heb, en ik weet niet meer hoeveel dagen er toen tussen zaten.

Lien2
Berichten: 425
Lid geworden op: 26 november 2012, 16:31

Re: vraagje terugplaatsing

Bericht door Lien2 » 9 mei 2017, 11:10

ah dan ben ik gerustgesteld :D . Dan zal het wel kloppen. Ze zien dat aan de bloedwaarden...

Heb je ook in Jette terugplaatsing? Dan kom ik je misschien wel tegen :wink:

Veel succes alvast!

secondwish85
Berichten: 91
Lid geworden op: 7 februari 2017, 9:36

Re: vraagje terugplaatsing

Bericht door secondwish85 » 16 mei 2017, 14:34

Dag lien, gisteren ook tp gehad? alles goed verlopen?

grtjs

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten