TP van 2 en precies 2 felle steken, nu Apranax

ICSI Forum
Plaats reactie
SSSmokey
Berichten: 89
Lid geworden op: 11 maart 2016, 20:46

TP van 2 en precies 2 felle steken, nu Apranax

Bericht door SSSmokey » 11 juni 2017, 19:21

Vrijdag heb ik een terugplaatsing gehad van 2 embryo's. Hierbij krijg ik ook baxter om baarmoeder stil te leggen. Toch kreeg ik direct diezelfde middag nog een felle steek in de baarmoeder. Zaterdagochtend vroeg volgde een 2e felle steek. Sindsdien niks meer.
Ik vind het erg verdacht dat er precies 2 steken zijn met 2 embryo's. Alsof ze al direct afgewezen zijn door mijn lichaam.
Weet iemand iets meer hiervan?
Zijn er mensen gewoon zwanger geworden na zoiets?
Dit is nu al onze 8e icsi en nog nooit dit gevoeld.
Wil graag hoop houden maar is moeilijk zo.
Laatst gewijzigd door SSSmokey op 12 juni 2017, 10:15, 1 keer totaal gewijzigd.
lange lange lange geschiedenis. Icsi 9 en eindelijk zwanger!! Aanhouder wint...

Hope5
Berichten: 10
Lid geworden op: 20 april 2017, 21:09

Re: TP van 2 en precies 2 felle steken

Bericht door Hope5 » 11 juni 2017, 22:46

Bij mij was het enkele dagen voor de bloedafname dat ik 's nachts een echt hevige pijn kreeg in mijn zij. Ik dacht zelfs aan een niercrisis. Ik bleek zwanger te zijn van mijn zoontje. Was ook een tp van 2, maar er is maar 1 verder ontwikkeld.
Het kan dus!
Veel succes!

SSSmokey
Berichten: 89
Lid geworden op: 11 maart 2016, 20:46

Re: TP van 2 en precies 2 felle steken

Bericht door SSSmokey » 12 juni 2017, 10:14

Bedankt Hope5 voor je reactie.
Vandaag moest ik langs de dokter voor tussentijdse bloedcontrole en heb het toch maar direct aangekaart. Hij denkt dat er waarschijnlijk 2 cystes zijn gesprongen in de eileiders. Vind ik wel een logische verklaring. Nu moet ik om ervoor te zorgen dat dit niet mijn baarmoeder gaat triggeren om te gaan verkrampen een medicijn nemen genaamd Apranax.
Het enge vind ik dan weer dat er in de bijsluiter staat dit niet te nemen als je zwanger bent of wilt worden, tenzij je arts het specifiek zegt. Tot zo ver nog Ok, want de arts zegt t specifiek. Maar dan staat er ook nog bij dat het ervoor lan zorgen dat je moeilijker zwanger raakt. Tja, dat is nu juist al een groot probleem bij mij uiteraard. Ik heb wel al een eerste pil genomen, want ik neem aan dat hij dit niet voor niks voorschrijft. Maar het geeft wel een dubbel gevoel.
Misschien iemand bekend met Apranax?
lange lange lange geschiedenis. Icsi 9 en eindelijk zwanger!! Aanhouder wint...

Leniemienie
DVO Lid
DVO Lid
Berichten: 1213
Lid geworden op: 12 april 2012, 23:39

Re: TP van 2 en precies 2 felle steken, nu Apranax

Bericht door Leniemienie » 12 juni 2017, 16:20

Ik neem Apranax wanneer ik migraine aanval heb maar ik mocht dit absoluut niet nemen tijdens de zwangerschap. Apranax is "familie" van ibuprofen, dus een NSAID. Ik heb altijd veel last gehad na elke pickup maar mocht maar ibuprofen nemen tot aan de tp. De dag van de tp mocht ik dit niet meer nemen.
Ik ben absoluut geen dokter maar ik begrijp je bezorgdheid, dus ik raad je aan om even je dokter te bellen. Zelfs als het ok is, zit jij nu wel met wat stress en dat kan ook niet goed zijn. Dus check even zodat je gerustgesteld kan zijn.
Nov2010 pilstop, na 6 verse ICSI pogingen, 3 cryo tp en 2 mk's een wolk van een dochter gekregen juni 2015 en een 2de klein mirakeltje in mei 2017

SSSmokey
Berichten: 89
Lid geworden op: 11 maart 2016, 20:46

Re: TP van 2 en precies 2 felle steken, nu Apranax

Bericht door SSSmokey » 12 juni 2017, 19:58

Hey leniemienie,

Na telefoontje met de dokter zegt hij dat ik me nergens zorgen om moet maken. Die waarschuwingen staan in zoveel medicijnen, maar dit zou geen probleem moeten vormen.
Zodra ik geen last meer heb zal ik direct stoppen ermee, hoop dat t dan Ok is.
lange lange lange geschiedenis. Icsi 9 en eindelijk zwanger!! Aanhouder wint...

Leniemienie
DVO Lid
DVO Lid
Berichten: 1213
Lid geworden op: 12 april 2012, 23:39

Re: TP van 2 en precies 2 felle steken, nu Apranax

Bericht door Leniemienie » 12 juni 2017, 20:48

Super! Dan ben je nu tenminste gerustgesteld en hopelijk ook wat pijnvrij 😀.
Hopelijk is deze poging de goeie voor jou!
Nov2010 pilstop, na 6 verse ICSI pogingen, 3 cryo tp en 2 mk's een wolk van een dochter gekregen juni 2015 en een 2de klein mirakeltje in mei 2017

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 11 gasten