Vraagje

ICSI Forum
Plaats reactie
CiMo
Berichten: 38
Lid geworden op: 29 september 2016, 13:12

Vraagje

Bericht door CiMo » 10 juli 2017, 6:36

Dag allemaal,

Ik heb voor de eerste keer een FRET gehad in een natuurlijke cyclus (dus een frozen embryo transfer na icsi) en dit voor de eerste keer. Normaalgesproken heb ik voor d eperiode da tik mijn regels krijg een soort pré-regels: het lijkt op mijn maandstonden, maar is het niet: het vloet minder. En vaak heb ik tegen eht einde van mijn cyclus pré-symptomen dat mijn regels eraan komen. Ik heb vorige week die pré-symptomen gehad, maar nu is er absoluut niets te zien. De pré-symptomen lijken op normaal witverlies, maar als je het witverlies van naderbij bekijkt, is het toch met een zweempje bloed, maar toch nog niet roze. Dat heb ik dus vorige week gehad. Ik heb hel veel gehuild omdat ik wet wat het is. Nu heb ik echter niets. En de bloedprik. Ik heb geen hoop, voel me niet zwanger. Indien ik niet zwanger ben, is deze cyclus wel heel raar aan het lopen. Want het is nog nooit op deze manier verlopen. Maar indien ik zwanger ben, wat kan het dan geweest zijn? Ik heb straks de bloedprik. HEt is de eerste keer dat ik geen test heb gedaan. Nerveus ben ik!

CiMo
Berichten: 38
Lid geworden op: 29 september 2016, 13:12

Re: Vraagje

Bericht door CiMo » 10 juli 2017, 13:24

Blijkbaar zeer goede hcg-waarden. Blijft vreemd.

Fiekemarieke
Berichten: 502
Lid geworden op: 27 januari 2016, 21:16

Re: Vraagje

Bericht door Fiekemarieke » 11 juli 2017, 19:37

Proficiat ! Een lichaam kan toeren uithalen met je emoties he..
2013 : diagn. PCO
2014-15 : LEO, IUI
2016: 4xIVF/ICSI : 4 TP's --> 1x mk op 6w
2017 : overstap Jette, toch geen PCO ? ICSI5 : zwanger ! nog 3 cryo's

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 19 gasten