Innesteling lukt niet

ICSI Forum
Plaats reactie
dahlia
Berichten: 88
Lid geworden op: 18 september 2016, 13:15

Re: Innesteling lukt niet

Bericht door dahlia » 17 juni 2018, 17:36

Tiske schreef:
1 januari 1970, 1:00
Hier ondertussen 6 weken zwanger met een super hcg... volgende week eerste echo.

Na 7 mislukte terugplaatsingen in leuven hebben wij de overstap naar jette gemaakt.
1 tp, 1ste terugplaatsing daar en meteen raak.
Toeval...? Lijkt me heel sterk
Oh, fantastisch nieuws, Tiske! Een hele dikke proficiat!
08/2016: intake fertiliteitscentrum - 3 x IUI - negatief
01/2017: ICSI 1 - TP 1 en 2 negatief
06/2017: ICSI 2 - TP 3, 4, 5, 6 negatief, TP 7 biochemische zwangerschap
06/2018: ICSI 3 - freeze-all van 4 cryo's vanwege overstimulatie

desiderio
Berichten: 3
Lid geworden op: 18 juni 2018, 10:06

Re: Innesteling lukt niet

Bericht door desiderio » 18 juni 2018, 10:23

Hele proficiat Tiske!

Ik ben nieuw hier en we hebben een vers en een cryo terugplatsing gehad in Life Leuven. Spijtig, geen geluk. Volgende maand willen wij nog één keer (de laatse voor ons) proberen met ICSI, maar willen wij naar Jette gaan. Voor ons is het probleem de slechte qualiteit van de zaadcellen (1 % van normale vormen) en geen probleem in de baarmoeder. Iemand met hetzelfde probleem?

Tiske, hoe was de overstap naar Jette? Wat zou ik kunnen verwachten? Wat was jullie probleem?
Alvast bedankt voor al je tips, in deze moment zijn ze heel belangerijk voor ons.

TitisWens
Berichten: 87
Lid geworden op: 23 juli 2017, 16:59

Re: Innesteling lukt niet

Bericht door TitisWens » 19 juni 2018, 12:57

Proficiat Tiske!

Tiske
Berichten: 378
Lid geworden op: 9 december 2016, 20:32

Re: Innesteling lukt niet

Bericht door Tiske » 19 juni 2018, 16:58

Wij hadden dr camus en hierdoor leken onze gesprekken in Jette nogal "kort".
Daardoor even getwijfeld of het de goede beslissing was maar uiteindelijk toch doorgezet.

Dan een gesprek met onze "counselor" en dat was heel positief... heel veel uitleg, heel duidelijk!

Bloednames en echo's deed ik bij mijn eigen gyn en alles werd doorgestuurd naar Jette.
Telkens 's avonds een heel vriendelijk telefoontje met duidelijke uitleg hoe het verder moest.
Pu en tp verliepen heel professioneel en gestructureerd.

Tiske
Berichten: 378
Lid geworden op: 9 december 2016, 20:32

Re: Innesteling lukt niet

Bericht door Tiske » 19 juni 2018, 17:00

Ah ja... ons "probleem" 😊 was dzt ik uit mezelf een zeer onregelmatige cyclus heb en dat de zaadkwaliteit van mijn man net niet goed genoeg was.

In Jette zeiden ze ook dat de kwaliteit van het sperma per staal erg kan verschillen.

dahlia
Berichten: 88
Lid geworden op: 18 september 2016, 13:15

Re: Innesteling lukt niet

Bericht door dahlia » 23 juni 2018, 8:47

desiderio schreef:
1 januari 1970, 1:00
Hele proficiat Tiske!

Ik ben nieuw hier en we hebben een vers en een cryo terugplatsing gehad in Life Leuven. Spijtig, geen geluk. Volgende maand willen wij nog één keer (de laatse voor ons) proberen met ICSI, maar willen wij naar Jette gaan. Voor ons is het probleem de slechte qualiteit van de zaadcellen (1 % van normale vormen) en geen probleem in de baarmoeder. Iemand met hetzelfde probleem?

Tiske, hoe was de overstap naar Jette? Wat zou ik kunnen verwachten? Wat was jullie probleem?
Alvast bedankt voor al je tips, in deze moment zijn ze heel belangerijk voor ons.
Wij zitten met hetzelfde probleem: zaadkwaliteit van manlief is niet zo goed, bij mij hebben ze tot nu toe niets gevonden behalve een stollingsfactordeficiëntie die normaal geen invloed zou mogen hebben.

Als je twijfelt aan je ziekenhuis, zou ik zeker aanraden om over te stappen. Wij zijn begin dit jaar na 1,5 jaar in een ander ziekenhuis overgestapt naar UZ Gent en ben tot nu toe heel tevreden over onze beslissing.
08/2016: intake fertiliteitscentrum - 3 x IUI - negatief
01/2017: ICSI 1 - TP 1 en 2 negatief
06/2017: ICSI 2 - TP 3, 4, 5, 6 negatief, TP 7 biochemische zwangerschap
06/2018: ICSI 3 - freeze-all van 4 cryo's vanwege overstimulatie

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 20 gasten