Innesteling lukt niet

ICSI Forum
Tiske
Berichten: 378
Lid geworden op: 9 december 2016, 20:32

Re: Innesteling lukt niet

Bericht door Tiske » 7 januari 2018, 19:38

Ja... nu bekeken een duizenste geluk gehad zegt de gyn... wij hebben een zoontje van 4jaar... hij is er gekomen na 1jaar proberen en de eerste clomid poging...

Ook hij wil graag een broertje of zusje en is ook erg betrokken bij heel dit proces...vertederend hoe hij me troost na een mislukte poging, me knuffels komt geven een glas water :wink: en zakdoekjes brengt... Ik weet dat iedereen zegt wees blij je hebt al 1gezonde kapoen... en ik ben ook gezegend en erg blij met hem , maar toch de wens voor een tweede is erg groot

colorado
Berichten: 63
Lid geworden op: 23 juni 2015, 15:23

Re: Innesteling lukt niet

Bericht door colorado » 7 januari 2018, 19:43

Amai, wat een toeval allemaal onderwijsmensen. Ik kan mij aansluiten bij het clubje.

Herkenbaar. Ik vraag me ook soms af hoe ik hier mee om moet gaan. Ik loop echt slecht gezind en droevig rond. De aankondigingen, de bevallingen, Pff en zucht . en de tijd vliegt maar voorbij.... enkel als ik bij mij Mn dochtertje ben, dan niet,dan voel ik me gelukkig, dan denk ik wel nog vaak : wat een wonder is zij toch. Zoooo dankbaar dat we haar hebben.
Bij mijn miskraam in mei 17 van mijn cryo, was ik veel rustiger en gelukkiger en niet gestresst, ik werd wel zwanger toen, hoe kan ik hiernaar terug ? Misschien de sociale media even van me afsluiten? Wat denken jullie hiervan?

Oja tiske : idd hier ook veel meer MS pijn en veel bloedverlies in vgl met vroeger, maar dat komt doordat je veel meer BM slijmvlies moet afbreken denk ik?

Wij zijn trouwens herstart voor onze laatste cryo. Progynova for the go nu. Ik geloof er nu al niet in, dus dat belooft ..... :-/

Deborah88
Berichten: 533
Lid geworden op: 8 oktober 2016, 13:25

Re: Innesteling lukt niet

Bericht door Deborah88 » 7 januari 2018, 19:59

Tiske schreef:
7 januari 2018, 19:38
Ja... nu bekeken een duizenste geluk gehad zegt de gyn... wij hebben een zoontje van 4jaar... hij is er gekomen na 1jaar proberen en de eerste clomid poging...

Ook hij wil graag een broertje of zusje en is ook erg betrokken bij heel dit proces...vertederend hoe hij me troost na een mislukte poging, me knuffels komt geven een glas water :wink: en zakdoekjes brengt... Ik weet dat iedereen zegt wees blij je hebt al 1gezonde kapoen... en ik ben ook gezegend en erg blij met hem , maar toch de wens voor een tweede is erg groot

Geloof ik best. Vertederend dat hij dit doet.
Met je kapoen weet je wel (bijna) zeker dat het je gaat lukken ;-).

Ik heb dat geluk nog niet mogen ervaren.
Alleen rondom mij. Ik wil zo graag eens een babytje in mijn armen hebben dat van mij is. Eentje dat ik niet meer moet afgeven.
pu 6: 08/18 (Jette) zwanger --> zoontje geboren 19 mei 2019
CRYO: opstartgesprek 26 april 2022

Deborah88
Berichten: 533
Lid geworden op: 8 oktober 2016, 13:25

Re: Innesteling lukt niet

Bericht door Deborah88 » 7 januari 2018, 20:02

colorado schreef:
7 januari 2018, 19:43
Amai, wat een toeval allemaal onderwijsmensen. Ik kan mij aansluiten bij het clubje.

Herkenbaar. Ik vraag me ook soms af hoe ik hier mee om moet gaan. Ik loop echt slecht gezind en droevig rond. De aankondigingen, de bevallingen, Pff en zucht . en de tijd vliegt maar voorbij.... enkel als ik bij mij Mn dochtertje ben, dan niet,dan voel ik me gelukkig, dan denk ik wel nog vaak : wat een wonder is zij toch. Zoooo dankbaar dat we haar hebben.
Bij mijn miskraam in mei 17 van mijn cryo, was ik veel rustiger en gelukkiger en niet gestresst, ik werd wel zwanger toen, hoe kan ik hiernaar terug ? Misschien de sociale media even van me afsluiten? Wat denken jullie hiervan?

Oja tiske : idd hier ook veel meer MS pijn en veel bloedverlies in vgl met vroeger, maar dat komt doordat je veel meer BM slijmvlies moet afbreken denk ik?

Wij zijn trouwens herstart voor onze laatste cryo. Progynova for the go nu. Ik geloof er nu al niet in, dus dat belooft ..... :-/

Laatste cryo is het dan ook de laatste poging?

Blijven volhouden. Positiviteit brengt geluk zeggen ze.

Dat heb ik nu (voor heel even) mogen ervaren.
Alles ging goed tot de laatste stap.
Na 5 pogingen eindelijk ook eens 3 cryos.
Dus nu de eerste keer een tp van een cryo.
pu 6: 08/18 (Jette) zwanger --> zoontje geboren 19 mei 2019
CRYO: opstartgesprek 26 april 2022

colorado
Berichten: 63
Lid geworden op: 23 juni 2015, 15:23

Re: Innesteling lukt niet

Bericht door colorado » 7 januari 2018, 21:32

@Deborah88: Neen de laatste cryo van mijn 4e icsi poging. Hierna moet ik terug die zotte molen van planning en angst in, nl poging 5.
Ik heb er niet veel zin in, en ik ben al zoveel vergeten daarvan allemaal, is ondertussen al 2 j geleden dat ik de laatste x een verse poging deed.
Ik heb een lage AMH, de 4 e poging was ook 1e keer dat ik cryos had (3) en 2 verse TP, maar was ook de beste poging en in Jette <3 .

Deborah88
Berichten: 533
Lid geworden op: 8 oktober 2016, 13:25

Re: Innesteling lukt niet

Bericht door Deborah88 » 8 januari 2018, 22:19

colorado schreef:
7 januari 2018, 21:32
@Deborah88: Neen de laatste cryo van mijn 4e icsi poging. Hierna moet ik terug die zotte molen van planning en angst in, nl poging 5.
Ik heb er niet veel zin in, en ik ben al zoveel vergeten daarvan allemaal, is ondertussen al 2 j geleden dat ik de laatste x een verse poging deed.
Ik heb een lage AMH, de 4 e poging was ook 1e keer dat ik cryos had (3) en 2 verse TP, maar was ook de beste poging en in Jette <3 .

Had jij dan veel cryootjes bij de laatste poging? Of laat je er veel tijd tussen?

Ik ben wat zenuwachtig voor de eerste cryo.
Weet niet wat er mij te wachten staat
pu 6: 08/18 (Jette) zwanger --> zoontje geboren 19 mei 2019
CRYO: opstartgesprek 26 april 2022

elkeVM
Berichten: 9
Lid geworden op: 5 januari 2018, 12:10

Re: Innesteling lukt niet

Bericht door elkeVM » 10 januari 2018, 15:48

Deborah88 schreef:
5 januari 2018, 16:44
elkeVM schreef:
5 januari 2018, 15:15
Laat maar weten wat je te weten bent gekomen!
Ik ben heel benieuwd!
Heb goede dingen gelezen over Johan roose in zolder maar is zo'n eind weg.
Moet je dit dan 3 maanden doen voor het effect zou hebben?
Ik heb er al enkele een mail gestuurd dus nu nog wachtrn op een antwoord.
In mijn buurt is er 1 maar die heeft verlof tot maandag. Dus maandag nog eens bellen.
Baadt het niet , het schaadt ook niet denk ik


Hoi

Ik vroeg me af of jij al reactie hebt gekregen en zo ja: wat zeggen ze zoal?
Kostprijs/resultaten?

Ik heb nu ook het boek 'innesteling' besteld, ben benieuwd.
Ook een beetje diëten want sinds juni (eerste poging, wel afgebroken) al 7 kilo bijgekomen! Ik herken mezelf niet meer! (Mss daardoor dat de innesteling niet lukt...?)
Hebben jullie dat ook dat jullie bijkomen?
Het is niet dat ik extreem veel snoep of ongezond eet...

Deborah88
Berichten: 533
Lid geworden op: 8 oktober 2016, 13:25

Re: Innesteling lukt niet

Bericht door Deborah88 » 10 januari 2018, 17:35

elkeVM schreef:
10 januari 2018, 15:48
Deborah88 schreef:
5 januari 2018, 16:44
elkeVM schreef:
5 januari 2018, 15:15
Laat maar weten wat je te weten bent gekomen!
Ik ben heel benieuwd!
Heb goede dingen gelezen over Johan roose in zolder maar is zo'n eind weg.
Moet je dit dan 3 maanden doen voor het effect zou hebben?
Ik heb er al enkele een mail gestuurd dus nu nog wachtrn op een antwoord.
In mijn buurt is er 1 maar die heeft verlof tot maandag. Dus maandag nog eens bellen.
Baadt het niet , het schaadt ook niet denk ik


Hoi

Ik vroeg me af of jij al reactie hebt gekregen en zo ja: wat zeggen ze zoal?
Kostprijs/resultaten?

Ik heb nu ook het boek 'innesteling' besteld, ben benieuwd.
Ook een beetje diëten want sinds juni (eerste poging, wel afgebroken) al 7 kilo bijgekomen! Ik herken mezelf niet meer! (Mss daardoor dat de innesteling niet lukt...?)
Hebben jullie dat ook dat jullie bijkomen?
Het is niet dat ik extreem veel snoep of ongezond eet...
Hey nee nog geen reactie gehad
En eerlijk gezegd ook niet meer aan gedacht.
De drukte van de eerste dagen na de vakantie...
Ik ben vooral futloos.
Ik ben ook enkele kilootjes bijgekomen en ben toen meer beginnen sporten. Telkens na een behandeling was het er dan bij. Dus heb besloten om pas terug te diëten als het voorbij is.
pu 6: 08/18 (Jette) zwanger --> zoontje geboren 19 mei 2019
CRYO: opstartgesprek 26 april 2022

TitisWens
Berichten: 87
Lid geworden op: 23 juli 2017, 16:59

Re: Innesteling lukt niet

Bericht door TitisWens » 14 januari 2018, 9:58

Valse start hier om 2018 te beginnen.
Maandag dag 2 dus bloed laten trekken voor opstart ICSI2.
Oestradiolwaarde verhoogd dus dag nadien terug bloed en echo. Dinsdagavond dan toch mogen beginnen menopur spuiten.
Gisteren terug bloed en echo. In namiddag telefoon om poging stop te zetten want resultaat is toch niet zoals gehoopt en gyn wil niet risico lopen om een terugbetaalde poging te verliezen.
Terug naar wachtbankje dus en volgende maand opnieuw proberen.
Eerste keer dat mijn lichaam al in dit stadium niet mee wil. Normaal liep dit gedeelte steeds vlot.
Ontgoocheld en in de war....

Deborah88
Berichten: 533
Lid geworden op: 8 oktober 2016, 13:25

Re: Innesteling lukt niet

Bericht door Deborah88 » 14 januari 2018, 11:36

TitisWens schreef:
14 januari 2018, 9:58
Valse start hier om 2018 te beginnen.
Maandag dag 2 dus bloed laten trekken voor opstart ICSI2.
Oestradiolwaarde verhoogd dus dag nadien terug bloed en echo. Dinsdagavond dan toch mogen beginnen menopur spuiten.
Gisteren terug bloed en echo. In namiddag telefoon om poging stop te zetten want resultaat is toch niet zoals gehoopt en gyn wil niet risico lopen om een terugbetaalde poging te verliezen.
Terug naar wachtbankje dus en volgende maand opnieuw proberen.
Eerste keer dat mijn lichaam al in dit stadium niet mee wil. Normaal liep dit gedeelte steeds vlot.
Ontgoocheld en in de war....
Niet fijn! Wel goed dat hij al op tijd ingrijpt. Want als de betaalde pogingen op zijn is het een dure affaire.

Kop op en geef jezelf de rust die nodig is.
pu 6: 08/18 (Jette) zwanger --> zoontje geboren 19 mei 2019
CRYO: opstartgesprek 26 april 2022

Deborah88
Berichten: 533
Lid geworden op: 8 oktober 2016, 13:25

Re: Innesteling lukt niet

Bericht door Deborah88 » 14 januari 2018, 16:49

elkeVM schreef:
10 januari 2018, 15:48
Deborah88 schreef:
5 januari 2018, 16:44
elkeVM schreef:
5 januari 2018, 15:15
Laat maar weten wat je te weten bent gekomen!
Ik ben heel benieuwd!
Heb goede dingen gelezen over Johan roose in zolder maar is zo'n eind weg.
Moet je dit dan 3 maanden doen voor het effect zou hebben?
Ik heb er al enkele een mail gestuurd dus nu nog wachtrn op een antwoord.
In mijn buurt is er 1 maar die heeft verlof tot maandag. Dus maandag nog eens bellen.
Baadt het niet , het schaadt ook niet denk ik


Hoi

Ik vroeg me af of jij al reactie hebt gekregen en zo ja: wat zeggen ze zoal?
Kostprijs/resultaten?

Ik heb nu ook het boek 'innesteling' besteld, ben benieuwd.
Ook een beetje diëten want sinds juni (eerste poging, wel afgebroken) al 7 kilo bijgekomen! Ik herken mezelf niet meer! (Mss daardoor dat de innesteling niet lukt...?)
Hebben jullie dat ook dat jullie bijkomen?
Het is niet dat ik extreem veel snoep of ongezond eet...

Ik heb een afspraak bij een vrouw die fertiliteitsmassages doet.
Ik ga dat eerst proberen.
Want heb het een beetje gehad met naalden 😟
pu 6: 08/18 (Jette) zwanger --> zoontje geboren 19 mei 2019
CRYO: opstartgesprek 26 april 2022

Oregano
Berichten: 286
Lid geworden op: 8 juni 2017, 16:29

Re: Innesteling lukt niet

Bericht door Oregano » 15 januari 2018, 6:58

TitisWens schreef:
14 januari 2018, 9:58
Valse start hier om 2018 te beginnen.
Maandag dag 2 dus bloed laten trekken voor opstart ICSI2.
Oestradiolwaarde verhoogd dus dag nadien terug bloed en echo. Dinsdagavond dan toch mogen beginnen menopur spuiten.
Gisteren terug bloed en echo. In namiddag telefoon om poging stop te zetten want resultaat is toch niet zoals gehoopt en gyn wil niet risico lopen om een terugbetaalde poging te verliezen.
Terug naar wachtbankje dus en volgende maand opnieuw proberen.
Eerste keer dat mijn lichaam al in dit stadium niet mee wil. Normaal liep dit gedeelte steeds vlot.
Ontgoocheld en in de war....

Titiswens, idd een grote teleurstellingen... wat was er dan nog mis, ook weer je oestradiol? Ik heb het ook eens voor gehad, oestrogeen was verhoogd, maar met het aanprikken van een cyste was het opgelost. Echt niet leuk zeker omdat jij al zo lang wacht. Maar jouw tijd komt nog... veel moed
Jette
11/2017 PU1: 4 embryo's --> 1 mk, 1 biochem zw
08/2018 test stollingsfactoren --> drager
09/2018 PU2: 1 embryo
10/2018 ERA-test: normaal receptief op d5
31/12/2018 tp - positief
09/09/19 - wolk van een dochtertje ❤️

Deborah88
Berichten: 533
Lid geworden op: 8 oktober 2016, 13:25

Re: Innesteling lukt niet

Bericht door Deborah88 » 15 januari 2018, 9:06

Net terug van gyn. Vandaag dag 10. Maar er wad nog niets te zien zei gyn.
Donderdag terug. Indien er dan geen verbetering is dan toch extrz hulp via medicijnen. Maar hij had liever van niet.
Dan op familiaal vlak gaat het ook niet zoals het moet. Op het werk loopt iedereen doodop (op 1 van de campussen waar ik werk). We hebben de ene tuchtklassenraad na de andere. Allemaal kinderen met een ongewone thuissituatie.
Het begint me wat te veel te worden. Heel de rit van Aalter naar Dendermonde heb ik gehuild... voor van alles. 😢😢😢
pu 6: 08/18 (Jette) zwanger --> zoontje geboren 19 mei 2019
CRYO: opstartgesprek 26 april 2022

TitisWens
Berichten: 87
Lid geworden op: 23 juli 2017, 16:59

Re: Innesteling lukt niet

Bericht door TitisWens » 16 januari 2018, 21:53

Bedankt voor jullie steun.
De poging is afgebroken omdat het resultaat van het aantal follikels niet was zoals verwacht na de stimulatie.
Ben wel blij dat ze risico niet nemen op een 'verloren' poging.
Ook wel beetje ongerust of het volgende maand wel terug goed gaat zijn.
Geen idee waaraan het ligt dat mijn lichaam niet goed mee wil ineens.
Momenteel beetje moeilijk om positief te blijven denken.
Hoop dat volgende maand toch weer 'gewoon' goed loopt.
In tussentijd terug iets meer op voeding letten, acupunctuur en meer lichaamsbeweging proberen inbouwen.
Baat het niet dan schaadt het niet, zeker?

Intussen draaien duimen overuren voor een positieve uitslag voor jullie!

elkeVM
Berichten: 9
Lid geworden op: 5 januari 2018, 12:10

Re: Innesteling lukt niet

Bericht door elkeVM » 17 januari 2018, 22:48

Hier ook geen goeie start, na mislukte poging beging januari wou ik snel met de cryo starten.
Mijn vriend wou er wat tijd tussen, we hebben dan ook maar een afspraak op 1 maart. (Ik belde vaak om te zien of er geen plaats was vrijgekomen maar niets....)

Vorige week echter opgestaan met een aangezichtsverlamming van Bell (nog nooit van gehoord! )
Ik zit aan zware cortisone en allerlei andere pillen, ben ervoor zelfs bij een neuroloog langs geweest.
Die zei: "Gelukkig bent u niet zwanger mevrouw want dan konden we geen medicatie geven en dan is de kans groter dat de symptomen blijven" (spieren rechterkant van mijn gezicht doen het niet, mij mond hangt scheef, ik kan niet goed eten, mijn oog kan niet dicht, ...)
Een geluk bij een ongeluk zeker...

Al wou ik liever de baby dan die gezichtsverlamming...

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 26 gasten