Hoge verwachtingen UZ Jette

ICSI Forum
Elineee
Berichten: 61
Lid geworden op: 2 februari 2018, 14:49

Re: Hoge verwachtingen UZ Jette

Bericht door Elineee » 4 februari 2018, 16:04

Amai...jullie hebben ook al een hele weg afgelegd. Met ups maar ook met veel downs. Een menselijk lichaam zit zo raar in elkaar he.
Dus als ik het goed begrijp hebben jullie nog wel een aantal kansen maar dringt gewoon de leeftijd? Het is natuurlijk een moeilijke beslissing, die je uiteindelijk samen moet nemen he. T fijne is dat jullie al een dochtertje hebben maar dat neemt niet weg dat je een 2de kinderwens ook graag ziet uitkomen.
Als je bij een eventuele volgende PU een freeze-all doet kan je een terugplaatsing plannen wanneer het voor jullie past, ongeacht de leeftijd?? Bv: 44,45 jaar?

Raar maar mijn vriend heeft het er ( denk ik, hij is nogal gesloten ) niet echt moeilijk mee gehad dat het vruchtbaarheidsprobleem bij hem lag.
Hij is heel realistisch en optimistisch en heeft zich meteen neergelegd bij het resultaat.
Hij is altijd heel sportief geweest, heel gezond geleefd, geen alcohol of niets dus kan zichzelf ook niets verwijten.

Chapeau voor al jullie moed en doorzettingsvermogen. Daar kan je alleen maar enorm veel respect voor hebben !!
11/2012 : Start kinderwens
03/2017 : ICSI 1 - 4 embryo's negatief
09/2017 : ICSI 2 - 2 embryo's negatief
11/2017 : ICSI 3 + Assisted Hatching - 3 embryo's negatief
03-04/2018 : Overstap naar UZ Jette ( 11/04 eerste gesprek )

mich75
Berichten: 2996
Lid geworden op: 8 juni 2014, 16:28

Re: Hoge verwachtingen UZ Jette

Bericht door mich75 » 4 februari 2018, 18:03

Mijn man had er ook niet echt moeilijk mee dat het probleem bij hem lag want icsi zou de oplossing zijn, tot het moment dat het verdict kwam dat hij nooit een biologisch kind zou hebben, dat kwam enorm hard aan en is nog altijd heel moeilijk voor hem.

In België moet de PU gebeuren voor de 45e verjaardag, maar de terugbetalingen gelden maar tot de 43e verjaardag. Ik heb nog 1 terugbetaalde poging en wil ik die gebruiken moet dit dus binnen enkele maanden.

TP's kunnen tot 47e verjaardag in België en cryo's worden in principe 5 jaar bewaard. Stel dat ik ineens 20 cryo's zou hebben dan heb ik nog wat tijd om ze terug te plaatsen :lol:
2010: start kinderwens
2014: start mmm​
03/15: overstap Jette ​ 08/15 start icsi-d
03/17: dochter (icsi-d 6)​ 12/17: start brusje
09/18: start ecd
06/19: twins
11/20: start brusje
01/22: dochter
01/23: start brusje --> onverwacht einde verhaal 😭😭😭

Elineee
Berichten: 61
Lid geworden op: 2 februari 2018, 14:49

Re: Hoge verwachtingen UZ Jette

Bericht door Elineee » 4 februari 2018, 18:36

Wel goed dat hij er dan achterstond om donorzaad te gebruiken he...
Was waarschijnlijk een heel moeilijke beslissing maar daar hebben jullie nu wel een dochtertje van 😉
Ongelooflijk wat er allemaal mogelijk is, gelukkig maar 🙂

Ik denk dat ik dat zelfs nog niet moet aankaarten bij mijn vriend ... 🙄
Hij is van het principe "ofwel eentje van ons, ofwel geen"
Dus geen idee wat ik zou doen als wij hetzelfde verdict zouden krijgen.

Als je u laatste poging er nog 20 cryo's aan overhoudt ben je idd nog even zoet! 😉
11/2012 : Start kinderwens
03/2017 : ICSI 1 - 4 embryo's negatief
09/2017 : ICSI 2 - 2 embryo's negatief
11/2017 : ICSI 3 + Assisted Hatching - 3 embryo's negatief
03-04/2018 : Overstap naar UZ Jette ( 11/04 eerste gesprek )

TitisWens
Berichten: 87
Lid geworden op: 23 juli 2017, 16:59

Re: Hoge verwachtingen UZ Jette

Bericht door TitisWens » 4 februari 2018, 19:55

@Elinee
Welkom op het forum. Jammer dat je situatie ervoor zorgt dat je hier terecht bent gekomen.
Hopelijk vind je hier steun en hoop tijdens de moeilijke momenten.
Ik zou toch ook de afspraak in Jette al maken.
Inderdaad al snel een 2-tal maanden voor je terecht kan.
Bovendien denk ik dat ze gezien je voorgeschiedenis misschien testen gaan voorstellen waarvan de resultaten ook nog eens tot 8 weken op zich laten wachten.
Dus dan wel al eind opgeschoten in de 6 maanden voor de acu.
Als je toch sneller aan een volgende poging zou kunnen beginnen en je wil de acu nog meer tijd geven kan je hier ook nog voor opteren he?
Ik duim dat niet nodig is en dit cryo het goeie is!
Liefs

Elineee
Berichten: 61
Lid geworden op: 2 februari 2018, 14:49

Re: Hoge verwachtingen UZ Jette

Bericht door Elineee » 4 februari 2018, 20:35

TitisWens schreef:
4 februari 2018, 19:55
@Elinee
Welkom op het forum. Jammer dat je situatie ervoor zorgt dat je hier terecht bent gekomen.
Hopelijk vind je hier steun en hoop tijdens de moeilijke momenten.
Ik zou toch ook de afspraak in Jette al maken.
Inderdaad al snel een 2-tal maanden voor je terecht kan.
Bovendien denk ik dat ze gezien je voorgeschiedenis misschien testen gaan voorstellen waarvan de resultaten ook nog eens tot 8 weken op zich laten wachten.
Dus dan wel al eind opgeschoten in de 6 maanden voor de acu.
Als je toch sneller aan een volgende poging zou kunnen beginnen en je wil de acu nog meer tijd geven kan je hier ook nog voor opteren he?
Ik duim dat niet nodig is en dit cryo het goeie is!
Liefs
Bedankt voor je reactie! 😌
Ik denk dat dit forum idd wel een meerwaarde is tijdens de behandeling en na teleurstellingen. Vooral om nieuwe moed terug te vinden tijdens dipjes.
Die vind ik nu zeker terug in de positieve reacties over UZ Jette. 👍🏻
Ik zou ook al graag een afspraak maken maar ik ga nog even afwachten tot ik mijn fertiliteitsarts heb gesproken van Bonheiden. Zij gaat mij een arts toewijzen in UZ Jette die ons het beste gaat kunnen helpen en kon misschien onze wachttijd op deze manier ook wat inkorten.

Welke onderzoeken zouden er nog kunnen gebeuren buiten een ERA-test?
Hyfosy, hysteroscopie, MRI, genetische onderzoeken, ... is allemaal al gebeurd.
We zien wel. De onderzoeken die zij voorstellen zal ik waarschijnlijk niet in een korter gelegen ziekenhuis kunnen laten uitvoeren zeker?

Familie, vooral mijn moeder en oudste zus zijn me nu een beetje aan het 'pushen' om niet verder te doen en opnieuw een rustpauze in te lassen. Ze vinden dat ik eerst moet luisteren naar mijn acupuncturist en mijn baarmoeder moet laten opwarmen door hem ( duurt enkele maanden ) voor ik verder doe. Elke kans die ik gebruik vinden zij "weggesmeten".

Is het zo moeilijk voor hun om te begrijpen dat wij al zolang wachten en we graag meteen verder doen? 😪
11/2012 : Start kinderwens
03/2017 : ICSI 1 - 4 embryo's negatief
09/2017 : ICSI 2 - 2 embryo's negatief
11/2017 : ICSI 3 + Assisted Hatching - 3 embryo's negatief
03-04/2018 : Overstap naar UZ Jette ( 11/04 eerste gesprek )

Billy78
Berichten: 118
Lid geworden op: 19 april 2016, 15:33

Re: Hoge verwachtingen UZ Jette

Bericht door Billy78 » 5 februari 2018, 11:13

Hoi Eline,

ook ik was eerst in behandeling bij dokter Pelckmans in Jette en ik vond haar een heel aangenaam persoon.
Maar na de 4 IUI pogingen ben ik dan toch overgestapt naar Jette (kwestie van de kansen zo optimaal mogelijk te benutten).
Omdat ik niet gezegd had dat ik naar Jette wou gaan (zij werkt alleen met Leuven samen), heb ik beslist om daar alle bloedafnames en echo's te doen.
En op zich valt dit heel goed mee omdat ze tot 20u 's avonds open zijn en ik dus nog gemakkelijk na mijn werk naar daar kan.

Ik was in behandeling bij Dokter Camus. Een heel direct iemand en rationeel iemand, maar die er toch steeds een positieve noot in wist te houden (ook toen de biologe zei dat mijn eicellen zo slecht waren dat het wsl nooit zou lukken).
En kijk, hij had gelijk :-) !

Succes alleszins !
2013: pilstop
2014: ms 11w (part.mola)
ICSI1: 3 embryo's=>nt zw
ICSI2: 2 embryo's=>biochem. zw
ICSI3: 3 embryo's=>zw=>doodgeboorte 18w :cry:
ICSI4: 4embryo's=>zw=>dochter geboren
ICSI5: 2 embryo's=>ms 8w
ICSI6: 2 embryo's=>zwanger

TitisWens
Berichten: 87
Lid geworden op: 23 juli 2017, 16:59

Re: Hoge verwachtingen UZ Jette

Bericht door TitisWens » 5 februari 2018, 13:07

Na 3 terugplaatsingen hebben wij verdere testen gedaan.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet alles heb onthouden - heb toen een 10-tal buisjes bloed laten prikken.
De genetische testen waren deze waarvan de resultaten het langst op zich hebben laten wachten.
Uit de immuniteitstesten zijn uiteindelijk voor ons de enige afwijkende waarden gekomen.
Ook een biopsie van het baarmoederslijmvlies was deel van de testen.

Ik heb denk ik ook wel al gelezen op het forum dat ze soms in Jette bepaalde testen die je mogelijks al gehad hebt herhalen. (hier heb ik geen ervaring mee, we zijn in Jette gestart)

Ik ben vorig jaar in september ook gestart met acupunctuur.
Ik lees hier veel positiefs over Johan Roose waar je in behandeling bent.
Ikzelf ga dichter bij huis.
Mijn acupuncturiste vroeg toch ook om minstens een maand of 2 zodat ze een aantal dingen op punt kon stellen.
Intussen zijn we al ruim 4 maanden verder (door wachten op resultaten testen; behandeling opstarten voor afwijking immuniteit).
Ze heeft ook voedingsadvies gegeven.
Niet altijd eenvoudig om 100% te volgen en in te passen in dagelijkse bezigheden.
Kruiden heb ik niet gekregen.
Deze maand eerste test of het positieve impact heeft...
Ben benieuwd.

6 maanden zou ik ook erg lang vinden om te wachten om terug op te starten.

Elineee
Berichten: 61
Lid geworden op: 2 februari 2018, 14:49

Re: Hoge verwachtingen UZ Jette

Bericht door Elineee » 5 februari 2018, 13:50

Billy78 schreef:
5 februari 2018, 11:13
Hoi Eline,

ook ik was eerst in behandeling bij dokter Pelckmans in Jette en ik vond haar een heel aangenaam persoon.
Maar na de 4 IUI pogingen ben ik dan toch overgestapt naar Jette (kwestie van de kansen zo optimaal mogelijk te benutten).
Omdat ik niet gezegd had dat ik naar Jette wou gaan (zij werkt alleen met Leuven samen), heb ik beslist om daar alle bloedafnames en echo's te doen.
En op zich valt dit heel goed mee omdat ze tot 20u 's avonds open zijn en ik dus nog gemakkelijk na mijn werk naar daar kan.

Ik was in behandeling bij Dokter Camus. Een heel direct iemand en rationeel iemand, maar die er toch steeds een positieve noot in wist te houden (ook toen de biologe zei dat mijn eicellen zo slecht waren dat het wsl nooit zou lukken).
En kijk, hij had gelijk :-) !

Succes alleszins !
Bedankt Billy78,

Bij ons heeft Dr. Pelckmans zelf voorgesteld om misschien eens te proberen in UZ Jette. En ze heeft ons ook zelf gezegd dat we de echo's en bloedname bij haar mochten laten doen. Dit stelt me wel gerust want zelf durf ik niet alleen naar Brussel rijden en mijn vriend kan zijn werk hier niet altijd voor aanpassen.
Zelf had ik ook een goed gevoel bij haar. Maar er wordt niet verder gezocht naar de reden en heb het gevoel dat het op deze manier nog eeeeeeindeloos kan duren.
Een vriendin van mij is ook in behandeling bij Dr. Camus en ook heel tevreden.
Ik hou het allesinds in mijn achterhoofd. 😉
Bedankt voor de tip!
11/2012 : Start kinderwens
03/2017 : ICSI 1 - 4 embryo's negatief
09/2017 : ICSI 2 - 2 embryo's negatief
11/2017 : ICSI 3 + Assisted Hatching - 3 embryo's negatief
03-04/2018 : Overstap naar UZ Jette ( 11/04 eerste gesprek )

wiske
Berichten: 28
Lid geworden op: 13 januari 2017, 23:11

Re: Hoge verwachtingen UZ Jette

Bericht door wiske » 5 februari 2018, 20:47

Dag Eline,
Ik ben bij prof. Blockeel geweest. Een vriendelijke man die rustig de tijd neemt voor je en probeert om a.d.h.v. bijkomende testen te achterhalen waar het fout liep.
Onze 3 cryo’s zijn van zeer goede kwaliteit en ik had de indruk dat hij er wel een goed oog in heeft dat het zal lukken (hoewel hij ook geen glazen bol heeft).
Ik zou (als ik van jou was) geen 6 maanden wachten om een afspraak te maken. De behandelingen starten toch nog niet onmiddellijk na het startgesprek.
Ik ben ook van augustus in behandeling bij Johan Roose.
Grtjs en nog veel moed!😘
Pilstop in ‘14
Start ICSI in ‘16
ICSI 1: 1 verse tp (negatief)
ICSI 2: 1 verse tp (negatief)
ICSI 3: 2 verse tp (negatief)
ICSI 4: 2 verse tp (negatief)
Overstap naar Jette
ICSI 5: 1 verse tp (negatief), nog 3 cryo’s

Elineee
Berichten: 61
Lid geworden op: 2 februari 2018, 14:49

Re: Hoge verwachtingen UZ Jette

Bericht door Elineee » 6 februari 2018, 10:04

wiske schreef:
5 februari 2018, 20:47
Dag Eline,
Ik ben bij prof. Blockeel geweest. Een vriendelijke man die rustig de tijd neemt voor je en probeert om a.d.h.v. bijkomende testen te achterhalen waar het fout liep.
Onze 3 cryo’s zijn van zeer goede kwaliteit en ik had de indruk dat hij er wel een goed oog in heeft dat het zal lukken (hoewel hij ook geen glazen bol heeft).
Ik zou (als ik van jou was) geen 6 maanden wachten om een afspraak te maken. De behandelingen starten toch nog niet onmiddellijk na het startgesprek.
Ik ben ook van augustus in behandeling bij Johan Roose.
Grtjs en nog veel moed!😘
Hej Wiske,

Ja, mijn voorkeur gaat ook naar Dr. Blockeel maar ik ga nog even afwachten tot maandag. ( gesprek in Bonheiden )
In mijn geval gaan ze waarschijnlijk ook nieuwe of bijkomende testen doen, wat zeker niet slecht is maar ooooh, ik heb er zo geen zin in! 😔
Nee, ik ga zeker geen 6 maanden wachten want er gaat idd nog veel tijd overgaan tijdens de overstap en onderzoeken. In die tijd kan Johan zijn werk doen! 😉
Lukt het voor jou om het voedingsadvies te volgen?
In het begin was het heel gemakkelijk maar nu ik terug aan het werk ben en in die dagelijkse routine zit wordt het wel erg moeilijk. 😕
Na de TP moest ik 3x/dag kruiden innemen. Nu heeft hij, via mail, aangeraden om de kruiden te blijven doornemen en vanaf nu 6 per dag! Er zijn nog 2 potjes onderweg dus de rekeningen blijven hier maar komen! 😚
16/02 heb ik een nieuwe afspraak bij hem. Ik ben eens benieuwd of hij al een verschil voelt. 😚 Maandag start ik ook aan de behandeling voor mijn laatste cryo.

Veel liefs! X
11/2012 : Start kinderwens
03/2017 : ICSI 1 - 4 embryo's negatief
09/2017 : ICSI 2 - 2 embryo's negatief
11/2017 : ICSI 3 + Assisted Hatching - 3 embryo's negatief
03-04/2018 : Overstap naar UZ Jette ( 11/04 eerste gesprek )

wiske
Berichten: 28
Lid geworden op: 13 januari 2017, 23:11

Re: Hoge verwachtingen UZ Jette

Bericht door wiske » 6 februari 2018, 17:47

Dag Eline,
In het begin heeft hij me wat voedingsadvies gegeven en ik probeer daar wel op te letten. Ik kook door de week uit de boeken van Sandra Bekkari (heel veel groenten en weinig suikers). In het weekend gaan we al eens uit eten en op vrijdag halen we frietjes.😅 Kruiden hoef ik niet te nemen van hem. Ik heb 1 keer kruiden gekregen en daar mocht ik even later mee stoppen. Bij de laatste terugplaatsing moest ik geen kruiden nemen. Hij heeft toen wel een naaldje in mijn oor geschoten en ik mocht niet te veel stressen en moest me kalm houden.
Welke behandeling moet je precies doen voor ze je cryo terug plaatsen? Ik heb dit nog nooit gehad (nu pas 3). Ze willen de cryo in een natuurlijke cyclus terug plaatsen bij mij.
Grtjs x
Pilstop in ‘14
Start ICSI in ‘16
ICSI 1: 1 verse tp (negatief)
ICSI 2: 1 verse tp (negatief)
ICSI 3: 2 verse tp (negatief)
ICSI 4: 2 verse tp (negatief)
Overstap naar Jette
ICSI 5: 1 verse tp (negatief), nog 3 cryo’s

Elineee
Berichten: 61
Lid geworden op: 2 februari 2018, 14:49

Re: Hoge verwachtingen UZ Jette

Bericht door Elineee » 6 februari 2018, 21:41

Hej Wiske!

Ik probeer er ook echt op te letten zoals alleen warme groenten, warme dranken, frisdrank proberen te vermijden 😉 water op kamertemperatuur, meer nootjes en suikers vermijden maar ook de frietjes blijven hier wekelijks op het menu staan! 😉
Er te obsessief mee bezig zijn is ook geen goed idee denk ik.
We kunnen alleen maar ons best doen hé! 😉
Heb gisteren ook nog de citroenkip met zoete aardappel en worteltjes gemaakt van Sandra! Alleen moet ik met die gezonde troep niet TE veel afkomen bij mijn vriend! 😜
Bij mijn 2e acu sessie ( dag na TP ) heeft hij ook een naaldje in mijn oor geschoten. Jammer genoeg niets uitgehaald maar ik geloof er wel in dat heel die behandeling op termijn een meerwaarde kan zijn. Voelt Johan bij u al een verschil want je bent toch al een tijdje bezig bij hem?
Bij mij werd ook elke cryo, buiten de verse en laatste cryo in een natuurlijke cyclus terug gezet.
Dit wilt zeggen dat je ook regelmatig moet gaan voor echo om te kijken naar de grootte van je follikels om uit te zoeken hoever je verwijderd bent van je eisprong. Ook BN om naar je waarden te kijken. Bij de laatste cryo's heb ik geen Pregnyl moeten zetten, toen wou ze alles zoveel mogelijk natuurlijk laten verlopen en besliste zij wanneer de TP ging vallen. Enkele dagen voor TP ook starten met Utrogestan.
Aangezien ik vaak buikpijn heb na een TP heeft ze na 6x voorgesteld om een TP te doen in een substitutieschema met Progynova. Hiervan moet ik de eerste 7 dagen 2 pilletjes per dag nemen, vanaf dag 8 starten met 3x/dag en afhankelijk van de controles tussendoor overschakelen naar wel of niet 4x/dag. Deze medicatie onderdrukt de eisprong dus die ga ik niet hebben. Ze kijken op echo dan vooral naar de dikte van mijn baarmoederslijmvlies. Als dat dikker is dan 7mm plannen ze een TP. Die Progynova moet ik dan samen met de Utrogestan verder nemen tot aan de bloedname. Maaaaar...het is dus allemaal afhankelijk van centrum en dokter hoe bij jou een cryoterugplaatsing zal verlopen! 🙂
Moest je nog vragen hebben, stel ze gerust! 😉

Veel liefs! 💋
11/2012 : Start kinderwens
03/2017 : ICSI 1 - 4 embryo's negatief
09/2017 : ICSI 2 - 2 embryo's negatief
11/2017 : ICSI 3 + Assisted Hatching - 3 embryo's negatief
03-04/2018 : Overstap naar UZ Jette ( 11/04 eerste gesprek )

wiske
Berichten: 28
Lid geworden op: 13 januari 2017, 23:11

Re: Hoge verwachtingen UZ Jette

Bericht door wiske » 6 februari 2018, 22:19

Thanks voor je uitgebreide uitleg, Eline!😘
Ik eet niet enkel gezonder omdat ik dat voedingsadvies van Johan heb gekregen, maar omdat ik zelf wat gezonder wil zijn (en het gewicht dat ik verlies is mooi meegenomen😉).
Sport jij trouwens? Ik weet nooit wat ik moet doen na een pick-up/terugplaatsing. En nu tijdens de winterperiode ben ik helemaal stil gevallen.😕 Ik zou in de krokusvakantie wel terug willen beginnen met joggen.
Ik ben benieuwd wat het wordt bij mijn eerste cryo.😊
Ik ben eerst bij een andere acupuncturist geweest. In augustus (ICSI 4) vond Johan dat ik er nog niet klaar voor was. Hij voelt elke keer aan mijn pols en zegt dat het al veel beter is dan in het begin. Bij ICSI 5 had hij er wel een beter oog in, maar het is helaas toch niet gelukt.😔 Hij vond het wel een goed idee dat ik de overstap naar Jette maakte.
Onze tijd komt nog wel, Eline.🤞🏼 Positief proberen te denken (ondanks alle tegenslagen) en blijven volhouden.🍀 De meesten worden vroeg of laat wel zwanger.😉
Als jij nog vragen hebt, mag je ze ook altijd stellen.😘 Grtjs
Pilstop in ‘14
Start ICSI in ‘16
ICSI 1: 1 verse tp (negatief)
ICSI 2: 1 verse tp (negatief)
ICSI 3: 2 verse tp (negatief)
ICSI 4: 2 verse tp (negatief)
Overstap naar Jette
ICSI 5: 1 verse tp (negatief), nog 3 cryo’s

Elineee
Berichten: 61
Lid geworden op: 2 februari 2018, 14:49

Re: Hoge verwachtingen UZ Jette

Bericht door Elineee » 6 februari 2018, 22:48

Is met veel plezier gedaan! 😘
Bij mij is het eerlijk gezegd ook vooral om gezonder te leven en enkele kilootjes af te vallen! 😉 Ik eet wel dagelijks vers, ik kook elke dag maar kan de zoete tussendoortjes niet laten. Voor het voedingsadvies had ik nooit karakter om het vol te houden en nu het in teken van de behandeling is gaat het wel veel vlotter vind ik. 🙂
Ik sport momenteel niet. Heb ook een tijdje gelopen maar moeten stoppen door een scheenbeenvliesontsteking en rugproblemen. Ik zou heel graag terug beginnen. Ben na mijn TP 2 weken thuis geweest. Eindelijk tijd om terug te sporten maar toen raadde mijn vriend dat af omdat ik al lang niet meer gelopen had en het nu net rustig aan moest doen. En nu ben ik terug aan't werk dus vind ik de tijd weer niet ... typisch! 😉
Ik heb ook een tijdje gezwommen. Vond dat ook heel rustgevend maar omdat ik volgens Johan "een koude baarmoeder" en er echt moet voor zorgen om mijn lichaam altijd warm te houden is het misschien ook weer geen goed idee om nu te gaan zwemmen. 🙄
Ben al lang aan het denken om te starten met yoga. Goed voor lichaam en geest en is tijdens de behandeling misschien een top ideetje maar zou er eens werk van moeten maken om een yoga te zoeken die geschikt is voor mij ( zijn enorm veel soorten ) en die in de buurt gegeven wordt.
Ik ben momenteel nog maar 2x naar Johan geweest. Ik moet volgende week vrijdag terug gaan. Heb jij van hem een pauze moeten nemen? Hem enkele maanden zijn werk laten doen voor je verder ging met je behandeling?
Bedankt voor de positieve noot! 😉
Ik hoop dat onze tijd snel daar is ... ben het echt beetje beu aan het worden.
Net berichtje gekregen van een goede vriendin, wilt net lukken.
Meisje die 3j geleden gestopt is met de pil. 2 operaties voor endometriose, half jaar in behandeling bij Johan Roose, op fertiliteit terecht gekomen, half januari eerste PU en eerste TP ( Jette ) en boenk ... POSITIEF!
Ben zooo blij voor hun want ze wachten ook al lang maar langs andere kant weer pijnlijk moment en slag in mijn gezicht.
Achja....ooit zeker? 😔

Wanneer start je terug met een behandeling?
Veel liefs xx
11/2012 : Start kinderwens
03/2017 : ICSI 1 - 4 embryo's negatief
09/2017 : ICSI 2 - 2 embryo's negatief
11/2017 : ICSI 3 + Assisted Hatching - 3 embryo's negatief
03-04/2018 : Overstap naar UZ Jette ( 11/04 eerste gesprek )

wiske
Berichten: 28
Lid geworden op: 13 januari 2017, 23:11

Re: Hoge verwachtingen UZ Jette

Bericht door wiske » 7 februari 2018, 20:51

Tsssssssss... voor de 2de keer heel mijn bericht weg. :(
Ja, ik weet hoe je je voelt. Het lijkt wel alsof iedereen in mijn omgeving of zwanger of bevallen is. :/
Ik ben van augustus (na mijn 4de mislukte poging) overgestapt naar Jette. Hierdoor ben ik pas in januari pas terug begonnen aan poging 5. Dat kwam juist goed uit omdat ik ook in augustus begonnen was bij Johan.
Ik heb eind februari een hysteroscopie opstaan en daarna (in maart) kan ik dan mijn eerste cryo terug laten plaatsen.
Ik denk dat je eigenlijk vooral geluk moet hebben dat het lukt. Bij sommigen is dat eerder, bij anderen iets later.
Dus we zullen maar blijven hopen dat het ooit onze beurt is he. :)
Grtjs xxx
Pilstop in ‘14
Start ICSI in ‘16
ICSI 1: 1 verse tp (negatief)
ICSI 2: 1 verse tp (negatief)
ICSI 3: 2 verse tp (negatief)
ICSI 4: 2 verse tp (negatief)
Overstap naar Jette
ICSI 5: 1 verse tp (negatief), nog 3 cryo’s

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 19 gasten