Hoge verwachtingen UZ Jette

ICSI Forum
Elineee
Berichten: 61
Lid geworden op: 2 februari 2018, 14:49

Re: Hoge verwachtingen UZ Jette

Bericht door Elineee » 8 februari 2018, 13:22

Oei Wiske toch...jammer van je tijd! πŸ˜”
Inderdaad, die dikke buiken blijven mij precies achtervolgen πŸ˜•
Echt bij iedereen lijkt het te lukke, he? Sociale media staat er ook vol van!
Soms zij om alles te verwijderen zodat ik er niet altijd met geconfronteerd word.
Zie je de hysteroscopie een beetje zitten? Eerste keer of in vorig centrum ook al laten doen?
Dus na een half jaar eindelijk terug zicht op een TP? Spannend he! πŸ˜‰
Ondertussen heeft Johan zijn werk ook kunnen doen! πŸ‘πŸ»

Xxx
11/2012 : Start kinderwens
03/2017 : ICSI 1 - 4 embryo's negatief
09/2017 : ICSI 2 - 2 embryo's negatief
11/2017 : ICSI 3 + Assisted Hatching - 3 embryo's negatief
03-04/2018 : Overstap naar UZ Jette ( 11/04 eerste gesprek )

wiske
Berichten: 28
Lid geworden op: 13 januari 2017, 23:11

Re: Hoge verwachtingen UZ Jette

Bericht door wiske » 8 februari 2018, 18:48

Net terug van baby-bezoek bij een collega...πŸ˜• Ik zie de hysteroscopie zeker wel zitten, heb er ook helemaal geen schrik van. In het vorige centrum ook laten doen, maar toen is er geen biopt genomen. Naar β€˜t schijnt is dat ook bevorderlijk voor de innesteling zei de prof. Ach ja, we zien wel.πŸ˜‰ Baat het niet, dan zal het ook zeker niet schaden.πŸ˜…
In de vakantie ook eens werk maken om meer te bewegen. Ik ga mijn joggen en yoga weer oppikken denk ik.πŸ’ͺ🏼 Bij mijn vorige acupuncturiste heb ik een dvd gekocht met allemaal fertiliteitsoefeningen op.
Wanneer wordt jouw cryo teruggeplaatst?
Grtjs x
Laatst gewijzigd door wiske op 12 februari 2018, 21:23, 1 keer totaal gewijzigd.
Pilstop in β€˜14
Start ICSI in β€˜16
ICSI 1: 1 verse tp (negatief)
ICSI 2: 1 verse tp (negatief)
ICSI 3: 2 verse tp (negatief)
ICSI 4: 2 verse tp (negatief)
Overstap naar Jette
ICSI 5: 1 verse tp (negatief), nog 3 cryo’s

Elineee
Berichten: 61
Lid geworden op: 2 februari 2018, 14:49

Re: Hoge verwachtingen UZ Jette

Bericht door Elineee » 8 februari 2018, 23:10

Cava een beetje met jou? Want zo'n babybezoek maakt het er natuurlijk niet makkelijker op.
Mijn zus is momenteel zwanger. Ik word meter in mei 😍 Kijk er enorm naar uit maar anderzijds neemt mijn verdriet onbewust veel van mijn enthousiasme weg. 😒
Ik heb in augustus ook een hysteroscopie laten doen + biopsie.
Onderzoek zelf viel heel goed mee, geen last gehad. Alleen nadien hevige buikpijn gekregen, weggedraaid en heb toen een spuit in mijn bil gekregen en dan was het snel terug beter. Ben nogtans niet echt kleinzerig, denk ik toch πŸ™„πŸ˜œ maar volgens mijn arts was er wat koud spoelvocht in mijn buikholte terecht gekomen en kwam de pijn daarvan.
Die spoeling is idd ook bevorderend voor een innesteling! πŸ™‚
Hopelijk heeft het bij jou een positief effect! πŸ˜‰πŸ€žπŸ»
Heb je volgende week krokusvakantie? Je staat in het onderwijs misschien?
Welke yoga volg je? En hoe weet je in godsnaam welk soort yoga bij iemand past? 😁 Ik ben absoluut niet lenig en zit ook met rugklachten dus zou echt op een laag niveau willen starten. Ooh fertiliteitsoefeningen, wat moet ik me daarbij voorstellen? πŸ™‚
Maandag heb ik mijn eerste echo en bloedname. Ik vermoed de week erop ergens. Afhankelijk van de dikte van mijn baarmoederslijmvlies. Ben nu volop Progynova aan het innemen om het te laten groeien! 😍

Mijn waterkruikje voor men voeten is warm, ik kruip mijn bedje in! πŸ˜‰
Slaapwel!! X
11/2012 : Start kinderwens
03/2017 : ICSI 1 - 4 embryo's negatief
09/2017 : ICSI 2 - 2 embryo's negatief
11/2017 : ICSI 3 + Assisted Hatching - 3 embryo's negatief
03-04/2018 : Overstap naar UZ Jette ( 11/04 eerste gesprek )

Anqui
Berichten: 82
Lid geworden op: 12 juli 2017, 21:33

Re: Hoge verwachtingen UZ Jette

Bericht door Anqui » 11 februari 2018, 16:36

Wij zijn vanaf de 4 de ivf naar Jette overgestapt. Wij hadden al een dochter dus de dokter in Jette was erg optimistisch dat een tweede kindje snel zou lukken. We zijn nu begonnen aan onze laatste ivf beurt en men heeft in Jette de verwachtingen moeten bijstellen, we hebben te horen gekregen dat ons kindje een mirakel is. We zijn heel tevreden over Jette de dokters en heel het team zijn top. Ze zijn vriendelijk, nemen ruim de tijd maar blijf realistisch in je verwachtingen

wiske
Berichten: 28
Lid geworden op: 13 januari 2017, 23:11

Re: Hoge verwachtingen UZ Jette

Bericht door wiske » 11 februari 2018, 23:21

Hey Eline,
Zo druk gehad en geen tijd om iets terug te schrijven.πŸ˜•
Γ§a va wel.πŸ˜‰ Vroeger had ik daar precies meer moeite mee als collega's of vriendinnen zwanger of bevallen waren.
Het biopt zou een wondje achterlaten waar het embryo zich beter zou kunnen innestelen, zei de prof.☺️
De fertiliteitsyoga bestaat uit 4 delen van de cyclus. Het is de bedoeling dat je dit bijna dagelijks doet en duurt ongeveer een half uur. Je moet wel weten waar je ongeveer zit in je cyclus. Yoga zorgt wel voor meer rust vind ik.😌 Het is wel al een tijdje geleden (van augustus) dat ik dit gedaan heb.πŸ˜‰
Yep, ik sta in het onderwijs. Dus een weekje rust nu.😁
Veel succes voor je echo en bloedafname! Morgen zeker?
Hopelijk is deze keer de juiste.🀞🏼
Grtjs x
Pilstop in β€˜14
Start ICSI in β€˜16
ICSI 1: 1 verse tp (negatief)
ICSI 2: 1 verse tp (negatief)
ICSI 3: 2 verse tp (negatief)
ICSI 4: 2 verse tp (negatief)
Overstap naar Jette
ICSI 5: 1 verse tp (negatief), nog 3 cryo’s

Elineee
Berichten: 61
Lid geworden op: 2 februari 2018, 14:49

Re: Hoge verwachtingen UZ Jette

Bericht door Elineee » 12 februari 2018, 9:50

Anqui schreef: ↑
11 februari 2018, 16:36
Wij zijn vanaf de 4 de ivf naar Jette overgestapt. Wij hadden al een dochter dus de dokter in Jette was erg optimistisch dat een tweede kindje snel zou lukken. We zijn nu begonnen aan onze laatste ivf beurt en men heeft in Jette de verwachtingen moeten bijstellen, we hebben te horen gekregen dat ons kindje een mirakel is. We zijn heel tevreden over Jette de dokters en heel het team zijn top. Ze zijn vriendelijk, nemen ruim de tijd maar blijf realistisch in je verwachtingen
Bedankt voor je reactie! πŸ™‚
Fijn om te horen dat jullie een 2e kindje mogen ontvangen. Proficiat en geniet er van! 😘
De positieve reacties over slaagkansen en het topteam van UZ Jette geeft me echt terug hoop. De afstand zie ik echt niet zitten, het drukke verkeer en de combinatie met mijn werk maar dat hebben we er graag voor over.

Veel liefs!
11/2012 : Start kinderwens
03/2017 : ICSI 1 - 4 embryo's negatief
09/2017 : ICSI 2 - 2 embryo's negatief
11/2017 : ICSI 3 + Assisted Hatching - 3 embryo's negatief
03-04/2018 : Overstap naar UZ Jette ( 11/04 eerste gesprek )

Elineee
Berichten: 61
Lid geworden op: 2 februari 2018, 14:49

Re: Hoge verwachtingen UZ Jette

Bericht door Elineee » 12 februari 2018, 10:02

wiske schreef: ↑
11 februari 2018, 23:21
Hey Eline,
Zo druk gehad en geen tijd om iets terug te schrijven.πŸ˜•
Γ§a va wel.πŸ˜‰ Vroeger had ik daar precies meer moeite mee als collega's of vriendinnen zwanger of bevallen waren.
Het biopt zou een wondje achterlaten waar het embryo zich beter zou kunnen innestelen, zei de prof.☺️
De fertiliteitsyoga bestaat uit 4 delen van de cyclus. Het is de bedoeling dat je dit bijna dagelijks doet en duurt ongeveer een half uur. Je moet wel weten waar je ongeveer zit in je cyclus. Yoga zorgt wel voor meer rust vind ik.😌 Het is wel al een tijdje geleden (van augustus) dat ik dit gedaan heb.πŸ˜‰
Yep, ik sta in het onderwijs. Dus een weekje rust nu.😁
Veel succes voor je echo en bloedafname! Morgen zeker?
Hopelijk is deze keer de juiste.🀞🏼
Grtjs x
Hej Wiske,

Leuk je terug te horen! 😌
Even rust nu! Geniet maar van je vakantie!
Fijn dat je het er nu nie zo moeilijk meer mee hebt. Bij mij word het eigenlijk zwaarder om zo'n nieuws te horen naarmate onze behandeling duurt ... 😞
Klopt, door dat wonde gaat er op die plaats ook een betere doorbloeding zijn ( natuurlijke reactie om te genezen ) en verhogen de slaagkansen op innesteling! πŸ€žπŸ»πŸ˜‰
Heb je die oefeningen voor de ferti-yoga online gevonden of?
Ik ben volop iets aan het zoeken om te ontspannen omdat iedereen het meermaals benadrukt dat dat nu het meest prioriteir is voor mij πŸ™„
Naailes lijkt me ook wel fijn. Interesseert me wel maar kan hier pas mee starten in september. Ik hoop tegen dan toch al een mini ukkie in men buikje te hebben. 😍
Jup, vandaag eerste echo en BN gehad voor ICSI 3.3. Baarmoederslijmvlies al 7.1mm dus eigenlijk al klaar voor TP. Deze namiddag belt ze de resultaten van het bloed door en ofwel afspraak TP ofwel afspraak voor nieuwe controle. Spannend!
Ik hoooooop dat dit laatste kansje positief is zodat heel het parcour in UZ Jette niet van start moet gaan. πŸ˜‰

Geniet van je vrije daagjes Wiske. Plan af en toe wat me-time in hΓ©! πŸ˜‰πŸ’‹
11/2012 : Start kinderwens
03/2017 : ICSI 1 - 4 embryo's negatief
09/2017 : ICSI 2 - 2 embryo's negatief
11/2017 : ICSI 3 + Assisted Hatching - 3 embryo's negatief
03-04/2018 : Overstap naar UZ Jette ( 11/04 eerste gesprek )

wiske
Berichten: 28
Lid geworden op: 13 januari 2017, 23:11

Re: Hoge verwachtingen UZ Jette

Bericht door wiske » 12 februari 2018, 14:24

Hey Eline,
Ik heb een dvd gekocht met die yoga-oefeningen bij mijn vorige acupuncuriste. Het noemt 'Restoring fertility'. Er zitten 2 dvd's in met oefeningen voor de menstruele fase, de follikel fase, de eisprong fase en de luteale fase. Je kan eens kijken op RestoringFertility.com als het je interesseert.πŸ˜‰
Het is niet slecht om iets te zoeken waardoor je kan ontspannen. Veel succes daarmee.πŸ€
Ja, ik hoop ook dat we in september allebei met een dikke buik mogen rondlopen.🀞🏼🀰🏼
AllΓ©, die resultaten zien er toch al goed uit.
Fingers crossed dat deze terugplaatsing de goede is.🀞🏼
Mijn vriend is ook een week thuis, dus we gaan er zeker van genieten. Alles op het gemakje hΓ©.πŸ˜ŠπŸ’‹
Pilstop in β€˜14
Start ICSI in β€˜16
ICSI 1: 1 verse tp (negatief)
ICSI 2: 1 verse tp (negatief)
ICSI 3: 2 verse tp (negatief)
ICSI 4: 2 verse tp (negatief)
Overstap naar Jette
ICSI 5: 1 verse tp (negatief), nog 3 cryo’s

Elineee
Berichten: 61
Lid geworden op: 2 februari 2018, 14:49

Re: Hoge verwachtingen UZ Jette

Bericht door Elineee » 12 februari 2018, 18:51

Oooh bedankt voor de info! πŸ‘πŸ»πŸ˜‰
Als ik tijd heb zal ik het eens opzoeken!!
Ga vanavond ook nog wat opzoekingswerk doen voor een ontspannende hobby! 😍
Mijn bloedwaarden waren goed vandaag! Maandag heb ik mijn TP. Redelijk snel al amai. Baarmoederslijmvlies was vandaag al 7.1mm πŸ™‚
Oh dat weekje verlof samen klinkt zalig! Genieten genieten maar! 😘
11/2012 : Start kinderwens
03/2017 : ICSI 1 - 4 embryo's negatief
09/2017 : ICSI 2 - 2 embryo's negatief
11/2017 : ICSI 3 + Assisted Hatching - 3 embryo's negatief
03-04/2018 : Overstap naar UZ Jette ( 11/04 eerste gesprek )

Anneke78
Berichten: 2
Lid geworden op: 12 februari 2018, 11:45

Re: Hoge verwachtingen UZ Jette

Bericht door Anneke78 » 15 februari 2018, 14:56

Hallo allemaal,
Ik lees hier veel mee, maar reageren heb ik eigenlijk nog nooit gedaan. Ik put kracht uit de positieve verhalen.
Even mijn situatie schetsen:
stop pil 09/2009, na ongeveer 9 maanden proberen via huisarts naar Dr. Pelckmans gestuurd in Bonheiden. Zaad man onderzocht. Dit was heel slecht. We zijn dus meteen gestart met ICSI.
ICSI 1: 2 eicellen, 1 bevrucht, 1 TP : negatief
ICSI 2: 15 eicellen, 11 bevrucht, 2 TP: positief: zoon geboren 10/2011
In 2013 terug gestart voor broer of zus en dit gaat veel minder vlot.
ICSI 3: 8 eicellen, 6 bevrucht, 2 TP negatief
ICSI 4: 7 eicellen, 4 bevrucht, 2 TP Biomedische zwangerschap
ICSI 5: 5 eicellen, 3 bevrucht, 2 TP miskraam op 11 weken
spontaan zwanger maar uitgedraaid op miskraam
ICSI 6 niet doorgegaan wegens te weinig eicellen.
ICSI 6: 3 eicellen, 2 bevrucht, 1 TP, negatief
overstap naar Jette.
Ik heb altijd veel vertrouwen gehad in Dr. Pelckmans, maar na zoveel pogingen steeds dezelfde medicatie en schema. Ik wou toch iets anders proberen. Ik ben daarin goed begeleid door Dr. Pelckmans. Ze heeft me de naam van een dokter doorgegeven in Jette. (Dr. Vloeberghs).
In Jette heb ik een superlang schema gekregen: begonnen op dag 21 van mijn cyclus. Dat was op 26 december 2017. Uiteindelijk maar 3 eicellen gevonden, maar wel 3 bevrucht. 2 van goede kwaliteit teruggeplaatst.
Ik had mijn terugplaatsing op 27 januari. Vorige week 8 februari bloedname en dit was positief. Waarde stond op 138 en dat was goed werd er gezegd. Vandaag terug bloedname gehad. De waarde was wel gestegen, maar niet volgens de curve. Ik sterf dus momenteel van de stress. Ik moet nog een hele week wachten.
In mijn hoofd is het voorbij, ik kan alleen maar negatief denken. Het was mijn allerlaatste poging vermits we ergens een lijn moeten trekken. Ik word dit jaar 40 en deze poging hebben we zelf moeten betalen.
Heeft iemand hier ervaring mee? De meeste verhalen die ik lees, draaien toch uit op een miskraam.

wiske
Berichten: 28
Lid geworden op: 13 januari 2017, 23:11

Re: Hoge verwachtingen UZ Jette

Bericht door wiske » 15 februari 2018, 23:15

Anneke78 schreef: ↑
15 februari 2018, 14:56
Hallo allemaal,
Ik lees hier veel mee, maar reageren heb ik eigenlijk nog nooit gedaan. Ik put kracht uit de positieve verhalen.
Even mijn situatie schetsen:
stop pil 09/2009, na ongeveer 9 maanden proberen via huisarts naar Dr. Pelckmans gestuurd in Bonheiden. Zaad man onderzocht. Dit was heel slecht. We zijn dus meteen gestart met ICSI.
ICSI 1: 2 eicellen, 1 bevrucht, 1 TP : negatief
ICSI 2: 15 eicellen, 11 bevrucht, 2 TP: positief: zoon geboren 10/2011
In 2013 terug gestart voor broer of zus en dit gaat veel minder vlot.
ICSI 3: 8 eicellen, 6 bevrucht, 2 TP negatief
ICSI 4: 7 eicellen, 4 bevrucht, 2 TP Biomedische zwangerschap
ICSI 5: 5 eicellen, 3 bevrucht, 2 TP miskraam op 11 weken
spontaan zwanger maar uitgedraaid op miskraam
ICSI 6 niet doorgegaan wegens te weinig eicellen.
ICSI 6: 3 eicellen, 2 bevrucht, 1 TP, negatief
overstap naar Jette.
Ik heb altijd veel vertrouwen gehad in Dr. Pelckmans, maar na zoveel pogingen steeds dezelfde medicatie en schema. Ik wou toch iets anders proberen. Ik ben daarin goed begeleid door Dr. Pelckmans. Ze heeft me de naam van een dokter doorgegeven in Jette. (Dr. Vloeberghs).
In Jette heb ik een superlang schema gekregen: begonnen op dag 21 van mijn cyclus. Dat was op 26 december 2017. Uiteindelijk maar 3 eicellen gevonden, maar wel 3 bevrucht. 2 van goede kwaliteit teruggeplaatst.
Ik had mijn terugplaatsing op 27 januari. Vorige week 8 februari bloedname en dit was positief. Waarde stond op 138 en dat was goed werd er gezegd. Vandaag terug bloedname gehad. De waarde was wel gestegen, maar niet volgens de curve. Ik sterf dus momenteel van de stress. Ik moet nog een hele week wachten.
In mijn hoofd is het voorbij, ik kan alleen maar negatief denken. Het was mijn allerlaatste poging vermits we ergens een lijn moeten trekken. Ik word dit jaar 40 en deze poging hebben we zelf moeten betalen.
Heeft iemand hier ervaring mee? De meeste verhalen die ik lees, draaien toch uit op een miskraam.
Dag Anneke,
Welkom op dit forum!😊
En proficiat! Ik duim mee dat je Hcg toch nog goed blijft stijgen.πŸ‘πŸΌπŸ€žπŸΌ
Ik heb hier jammer genoeg geen ervaring mee. Mijn Hcg was tot nu toe altijd 0.πŸ˜•
Veel succes nog!πŸ€
x
Pilstop in β€˜14
Start ICSI in β€˜16
ICSI 1: 1 verse tp (negatief)
ICSI 2: 1 verse tp (negatief)
ICSI 3: 2 verse tp (negatief)
ICSI 4: 2 verse tp (negatief)
Overstap naar Jette
ICSI 5: 1 verse tp (negatief), nog 3 cryo’s

Elineee
Berichten: 61
Lid geworden op: 2 februari 2018, 14:49

Re: Hoge verwachtingen UZ Jette

Bericht door Elineee » 16 februari 2018, 21:59

Anneke78 schreef: ↑
15 februari 2018, 14:56
Hallo allemaal,
Ik lees hier veel mee, maar reageren heb ik eigenlijk nog nooit gedaan. Ik put kracht uit de positieve verhalen.
Even mijn situatie schetsen:
stop pil 09/2009, na ongeveer 9 maanden proberen via huisarts naar Dr. Pelckmans gestuurd in Bonheiden. Zaad man onderzocht. Dit was heel slecht. We zijn dus meteen gestart met ICSI.
ICSI 1: 2 eicellen, 1 bevrucht, 1 TP : negatief
ICSI 2: 15 eicellen, 11 bevrucht, 2 TP: positief: zoon geboren 10/2011
In 2013 terug gestart voor broer of zus en dit gaat veel minder vlot.
ICSI 3: 8 eicellen, 6 bevrucht, 2 TP negatief
ICSI 4: 7 eicellen, 4 bevrucht, 2 TP Biomedische zwangerschap
ICSI 5: 5 eicellen, 3 bevrucht, 2 TP miskraam op 11 weken
spontaan zwanger maar uitgedraaid op miskraam
ICSI 6 niet doorgegaan wegens te weinig eicellen.
ICSI 6: 3 eicellen, 2 bevrucht, 1 TP, negatief
overstap naar Jette.
Ik heb altijd veel vertrouwen gehad in Dr. Pelckmans, maar na zoveel pogingen steeds dezelfde medicatie en schema. Ik wou toch iets anders proberen. Ik ben daarin goed begeleid door Dr. Pelckmans. Ze heeft me de naam van een dokter doorgegeven in Jette. (Dr. Vloeberghs).
In Jette heb ik een superlang schema gekregen: begonnen op dag 21 van mijn cyclus. Dat was op 26 december 2017. Uiteindelijk maar 3 eicellen gevonden, maar wel 3 bevrucht. 2 van goede kwaliteit teruggeplaatst.
Ik had mijn terugplaatsing op 27 januari. Vorige week 8 februari bloedname en dit was positief. Waarde stond op 138 en dat was goed werd er gezegd. Vandaag terug bloedname gehad. De waarde was wel gestegen, maar niet volgens de curve. Ik sterf dus momenteel van de stress. Ik moet nog een hele week wachten.
In mijn hoofd is het voorbij, ik kan alleen maar negatief denken. Het was mijn allerlaatste poging vermits we ergens een lijn moeten trekken. Ik word dit jaar 40 en deze poging hebben we zelf moeten betalen.
Heeft iemand hier ervaring mee? De meeste verhalen die ik lees, draaien toch uit op een miskraam.

Welkom op het Forum Anneke!
Je HCG waarde klinkt heel positief. Normaal moet het boven de 25 zijn om echt een positief resultaat te zijn zeggen ze altijd tegen ons dus 138 klinkt niet slecht.
Ikzelf heb net zoals Wiske geen ervaringen hiermee. Mijn waarden stonden 7x op 0 en 1x op 12. Heb nadien terug bloedname laten doen bij huisarts en was terug gedaald naar 0,4 dusja...
Ik zou niet meteen van het ergste uitgaan. Probeer een beetje positief te denken, ook al is dat erg moeilijk! Ik duim alvast mee dat het volgende week nog meer gestegen is!
De moed niet opgeven !!! πŸ€πŸ€žπŸ»
Ikzelf heb ook al 3 pogingen ( 8 terugplaatsingen ) bij Dr Pelckmans gehad.
Wij waren ook altijd heel tevreden van haar en gingen er echt van uit dat ze ons kon helpen maar na al die teleurstellingen reken ik er niet meer op.
Heeft Dr Pelckmans een afspraak voor u gemaakt in Jette zodat je niet lang moest wachten voor een eerste gesprek of heb je zelf een afspraak moeten maken?
Blij dat je de overstap gemaakt hebt of was je gevoel beter in Bonheiden?
Ik heb maandag mijn laatste TP door Dr Pelckmans. Wij stappen erna over naar Jette en we hopen dat ze maandag al een arts voor ons in gedachten heeft zodat we toch al een eerste afspraak kunnen plannen.

Veel succes meid ! Hou ons op de hoogte! πŸ˜‰
11/2012 : Start kinderwens
03/2017 : ICSI 1 - 4 embryo's negatief
09/2017 : ICSI 2 - 2 embryo's negatief
11/2017 : ICSI 3 + Assisted Hatching - 3 embryo's negatief
03-04/2018 : Overstap naar UZ Jette ( 11/04 eerste gesprek )

Bennoah
Berichten: 17
Lid geworden op: 29 augustus 2015, 14:12

Re: Hoge verwachtingen UZ Jette

Bericht door Bennoah » 16 februari 2018, 22:10

Dag iedereen,

Ik zit ook in Jette bij dokter Camus. Ik las hiervoor alleen maar het ivf forum omdat mijn man en ik met ivf bezig zijn (zaad van manlief is uitstekend). Vandaag tp gehad en daarop stond dat er 100% icsi gedaan is. Weet iemand waarom ze toch icsi zouden doen als de zaadkwaliteit heel goed is? Ik had 7 eicellen, 5 rijpe en 2 die goed bevrucht zijn. Over twee weken weten we of het reserve embryo een cryo geworden is. Ik was wel een beetje teleurgesteld, had op meer bevruchtingen gehoopt. Hoop echt dat dit embryotje een goed plekje aan het zoeken is :D

Groetjes,
Bennoah
IVF 1:16/1/18 verse TP - negatief
IVF 1.1: 15/4/18 cryo - negatief
IVF 2: 10/6/18 verse TP -negatief
IVF 2.1: 12/7/18 cryo - zwanger
Nog 1 cryo over

Elineee
Berichten: 61
Lid geworden op: 2 februari 2018, 14:49

Re: Hoge verwachtingen UZ Jette

Bericht door Elineee » 16 februari 2018, 22:37

Dag Bennoah,

Eigenlijk heb ik er geen idee van waarom ze dan ICSI hebben toegepast.
Misschien om je slaagkansen te verhogen? Waren er problemen met jou eicellen?
Wel vreemd dat ze dit niet op voorhand met jullie besproken hebben.
Ons wordt altijd al tijdens de pico up meegedeeld of ze IVF of ICSI gaan doen.
Anders eens bellen naar je fertiliteitscentrum om het te vragen ofwel als je voor je bloedname gaat.
Ik had ook steeds rond de 10 a 11 bevruchting en hield er telkens weinig van over. Het is echt een afvalrace spijtig genoeg. 😞
Veel succes met de innesteling. Ik hoop mee dat dit ukkie een warm nestje zal vinden! πŸ€πŸ€žπŸ»
11/2012 : Start kinderwens
03/2017 : ICSI 1 - 4 embryo's negatief
09/2017 : ICSI 2 - 2 embryo's negatief
11/2017 : ICSI 3 + Assisted Hatching - 3 embryo's negatief
03-04/2018 : Overstap naar UZ Jette ( 11/04 eerste gesprek )

Bennoah
Berichten: 17
Lid geworden op: 29 augustus 2015, 14:12

Re: Hoge verwachtingen UZ Jette

Bericht door Bennoah » 16 februari 2018, 22:43

Dag Elinee,
We hebben sowieso al een vervolgafspraak op 7 maart. Tijdens de eerste gesprekken was sprake van ivf. Ik heb endometriose, wat de eicelkwaliteit wel kan beΓ―nvloeden denk ik. We kregen daarnet op papier mee hoe het zat met de eicellen (7 gevonde, 5 rijpe, 2 normaal bevruchte en 1 teruggeplaatste) en daar stond aangeduid ICSI ipv IVF. Ik ga het de 7de zeker navragen. Ondertussen kan ik er niet echt iets aan veranderen en als het met icsi een plakkertje is, is dat voor mij zeker even goed als ivf :wink: . Ben alleen nieuwsgierig waarom :) . Een collega zei me dat ze in Jette iedereen zwanger krijgen (gehoord van haar gyn) dus ik hoop echt dat ze gelijk heeft voor iedereen hier op het forum :D . Sinds we met de behandeling gestart zijn, hebben we niet zo heel veel info gekregen, vind ik. Tot vandaag wisten we alleen dat ze zondag 7 eicellen hadden bij de pu.
IVF 1:16/1/18 verse TP - negatief
IVF 1.1: 15/4/18 cryo - negatief
IVF 2: 10/6/18 verse TP -negatief
IVF 2.1: 12/7/18 cryo - zwanger
Nog 1 cryo over

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 21 gasten