ICSI/cryo feb 2018

ICSI Forum
Plaats reactie
Elineee
Berichten: 61
Lid geworden op: 2 februari 2018, 14:49

Re: ICSI/cryo feb 2018

Bericht door Elineee » 3 maart 2018, 19:08

irisbloem schreef:
3 maart 2018, 18:57
Elineee schreef:
3 maart 2018, 18:12
Hallo,

Na enkele drukke dagen heb ik eindelijk nog eens tijd gehad om wat bij te lezen op het forum.
Aan iedereen die jammer genoeg geen goed nieuw gekregen heeft : VEEL STERKTE !! 😘
Voor de andere hoop ik van harte dat het HCG nog mooi blijft stijgen en het postief afloopt! 🤞🏻

Ikzelf heb gisteren voor de 9e keer slecht nieuws gekregen. Ook onze 9e ICSI poging was negatief. HCG onder 0 😪
Ook al had ik een voorgevoel, toch doet het weer enorm veel pijn.
Kan mijn gedachten moeilijk verzetten. Zou graag enkele dagen gaan uitwaaien aan zee maar dit is momenteel niet mogelijk met het werk.
Nu is het afwachten tot april, dan hebben we ons eerste gesprek in Jette.
Geen zin om terug van 0 te beginnen en vooral geen zin om weer zolang te wachten op alles maar anderzijds is het misschien goed dat mijn lichaam tussendoor wat kan rusten, dat ik er niet voortdurend aan moet denken en in tussentijd kan ook de acupunctuur zijn werk doen.

Mijn zus bevalt begin mei. Gisteren is ze in alle fierheid haar dikke buik komen laten zien. Ik word meter. Iets waar ik altijd naar heb uitgekeken en waar ik altijd van gedroomd heb. Ook al ben ik superblij voor hun, toch kan ik niet enthousiast zijn zonder mezelf te forceren.
Ik ben altijd een positief, opgewekt en overenthousiast iemand geweest maar nu lukt het me echt niet. Ik wil een goede meter worden en me echt mee betrekken bij de zwangerschap maar het vraagt zoveel energie! 😪

Vraagje, vanaf hoeveel weken kan je je misselijk beginnen te voelen? Misschien een rare vraag maar ik ben de laatste dagen regelmatig misselijk geweest terwijl dit niet vaak voorvalt bij mij. Langs ene kant hoopte ik dat BN misschien positief ging zijn maar anderzijds denk ik dat misselijkheid nog niet echt aan de orde is tijdens de wachtweken?

Veel liefs,
Eline
Amai jij hebt ook al een hele weg afgelegd, je verdient ook eens positief nieuws!
Ik ben ook al misselijk geweest tijdens de wachtweken, ik weet niet wat jij moet nemen van medicatie maar ik denk dat het van de progesteron komt (crinone en inprosub) want als ik ermee stop is het direct over.

Ik heb alleen Progynova en Utrogestan gebruikt tijdens de wachtweken en heb anders geen last hiervan gehad. Achja.. als we voor alles eens een verklaring wisten he?
Utrogestan doet wel veel in een lichaam en de ene cyclus is de andere niet dus misschien kan het daar wel van zijn.
Bedankt! Iedereen verdiend hier positief nieuws! We willen het allemaal zo hard he!
En bij anderen loopt het van een leie dakje, gewild of niet.
Gisteren nog gehoord van heel goede vrienden van ons die in augustus een kindje verwachten dat ze na amper 1,5 j huwelijk op het punt staan om te scheiden. 😣 Het ging al lange tijd niet zo goed tussen hun maar toch bleef de kinderwens aanwezig. Nu is er een kindje op komst en botst het nog harder. Zoiets breekt echt mijn hart. Zo oneerlijk!
11/2012 : Start kinderwens
03/2017 : ICSI 1 - 4 embryo's negatief
09/2017 : ICSI 2 - 2 embryo's negatief
11/2017 : ICSI 3 + Assisted Hatching - 3 embryo's negatief
03-04/2018 : Overstap naar UZ Jette ( 11/04 eerste gesprek )

fertilitientje
Berichten: 389
Lid geworden op: 25 november 2014, 17:12

Re: ICSI/cryo feb 2018

Bericht door fertilitientje » 3 maart 2018, 20:52

Oregano,
Ik heb op 6wkn echo gehad en er was wel een vruchtzakje te zien maar nog geen hartje maar kon nog wat vroeg zijn vonden ze dus een week later nog een echo maar geen hartje dus het had geen zin om verder te doen dus stoppen met medicatie en ik heb meteen cytotect moeten nemen om het vruchtje te laten afkomen. Dus tot op het einde in onzekerheid gezeten. Op 6wkn wist ik dat het niet goed was en toen wou ik al stoppen maar zij wouden het nog een week een kans geven ...
http://www.bloggen.be/fertilitientje
Start 03/2010, 1e kindje 03/2018
Start 04/2019 voor een 2e kind: zwanger 01/2020

Lyne82
Berichten: 70
Lid geworden op: 13 oktober 2017, 13:24

Re: ICSI/cryo feb 2018

Bericht door Lyne82 » 3 maart 2018, 22:06

Resultaat bloedname: negatief.
Nog 4 cryo’s.
Aan allen veel sterkte, het valt me op dat februari weinig goeds heeft opgeleverd. Voor degenen die toch goed nieuws hebben gekregen, ben ik wel blij. Jullie verdienen het. Hopelijk krijgen we bij de volgende terugplaatsing ook goed nieuws.
@Fertilitientje: het spijt me zo voor jou 😢 Toen ik daarnet je berichtje las, begon ik te huilen. Het raakt me enorm. Ook al kennen we elkaar niet, het zijn gevoelige onderwerpen en door al die hormonen loop ik al wat emotioneler. Doe nu vooral waar je zin in hebt en neem zoveel tijd als je nodig hebt om het te verwerken, daar staat geen datum op.
@eline: toen ik natuurlijk zwanger was geworden, werd ik pas misselijk toen ik 6 weken ver was. Nu, door al die hormonen (Puregon, Utrogestan, Pregnyl, ..) heb ik me tijdens de wachtweken ook vaak misselijk gevoeld. Het is heel misleidend en vooral een harde klap als dan blijkt dat de bloedafname negatief is terwijl je je toch zwanger voelt.
Dochtertje na spontane zwangerschap
ICSI 1 Jan Palfijn en ISCI 2 Jette: 2 verse en 3 cryo's, negatief
Nog 4 cryo’s
Spontaan zwanger van een meisje: geplande keizersnede op 21/02/2019

Oregano
Berichten: 286
Lid geworden op: 8 juni 2017, 16:29

Re: ICSI/cryo feb 2018

Bericht door Oregano » 4 maart 2018, 9:44

Eline en Lyne, ik leef met jullie mee... wat is het elke keer zwaar om dragen he... de moed niet verliezen, het gaat lukken...

Fertilientje, is idd verschrikkelijk. Zo lang in onzekerheid zitten is gewoon niet goed voor een mens. Als het bij mij toch zou gaan mislopen, zou ik het ook liefst zo snel mogelijk kunnen afsluiten. Maar dat gaat natuurlijk niet, elke kleine kans dat dat ukje zou kunnen hebben moet gegund worden...
Jette
11/2017 PU1: 4 embryo's --> 1 mk, 1 biochem zw
08/2018 test stollingsfactoren --> drager
09/2018 PU2: 1 embryo
10/2018 ERA-test: normaal receptief op d5
31/12/2018 tp - positief
09/09/19 - wolk van een dochtertje ❤️

M94
Berichten: 30
Lid geworden op: 21 februari 2018, 1:43

Re: ICSI/cryo feb 2018

Bericht door M94 » 4 maart 2018, 12:49

Iedereen echt sterkte!

Zullen we een nieuwe topic aanmaken, februari was voor vele erg negatief!

Maart misschien een betere maand?

Ik weet niet hoe ik een topic moet openen en of er geïnteresseerde zijn?

Ik heb vandaag mijn regels gekregen, dus ook opnieuw begonnen met de proginova

Dus 🤞
Begonnen pgd: 2016
Eerste behandeling: mei 2017 - 0 gezonde embryo
Tweede behandeling aug/sept 2017 - 3 gezonde embryo
1ste cryo terugplaatsing 19 februari (negatief)
2de cryo terugplaatsing 21 maart (2 april BN)

Deborah88
Berichten: 533
Lid geworden op: 8 oktober 2016, 13:25

Re: ICSI/cryo feb 2018

Bericht door Deborah88 » 4 maart 2018, 13:11

M94 schreef:
4 maart 2018, 12:49
Iedereen echt sterkte!

Zullen we een nieuwe topic aanmaken, februari was voor vele erg negatief!

Maart misschien een betere maand?

Ik weet niet hoe ik een topic moet openen en of er geïnteresseerde zijn?

Ik heb vandaag mijn regels gekregen, dus ook opnieuw begonnen met de proginova

Dus 🤞

Ik zal ene maken 😉
pu 6: 08/18 (Jette) zwanger --> zoontje geboren 19 mei 2019
CRYO: opstartgesprek 26 april 2022

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 13 gasten