ICSI/cryo maart -april 2018

ICSI Forum
Plaats reactie
Chrisje8
Berichten: 67
Lid geworden op: 10 november 2017, 14:36

Re: ICSI/cryo maart -april 2018

Bericht door Chrisje8 » 20 april 2018, 13:31

irisbloem schreef:
1 januari 1970, 1:00
Chrisje8 schreef:
1 januari 1970, 1:00
Vandaag bloedname, ik heb zo een voorgevoel dat mijn voorgevoel weer juist zal zijn. 😪😪😪
Hier ook weer negatief nieuws gekregen :( maar ipv gisteravond zoals beloofd, pas deze morgen en ik heb nog zelf moeten bellen, mij zo de hele avond en nacht in onzekerheid en onrust laten, ben echt boos :( want nu dacht ik dat het misschien prijs kon zijn doordat ik voor het eerst vollere en zwaardere borsten had, regelmatig steken in mijn baarmoeder en extra vochtverlies.

Ik hoop voor jou dat ze jou vlug bellen en dat het positief zal zijn.
Ja dat is enorm vervelend, soms is het gewoon druk bij hun of is de hele behandeling gewoon routine denk ik. Wij hebben dat ook aan de hand hoewel ze ook wel meelevend zijn en tijd nemen als we ons hart willen luchten.

Maar daarbuiten zo enorm spijtig voor je, wij hebben ook weer slecht nieuws gekregen. Zucht ... Nog één cryo over maar ik heb er geen goed oog meer in. Mijn gevoel begint zich precies klaar te maken om ons erbij neer te leggen dat het niet meer zal lukken. Er gebeurt helemaal niets, van de zeven behandelingen is er nog niet één innesteling geweest.

Veel sterkte nog Irisbloem ik hoop dat jij het wel wat kan plaatsen! x

irisbloem
Berichten: 1414
Lid geworden op: 14 maart 2017, 13:41

Re: ICSI/cryo maart -april 2018

Bericht door irisbloem » 20 april 2018, 19:00

Chrisje8 schreef:
1 januari 1970, 1:00
irisbloem schreef:
1 januari 1970, 1:00
Chrisje8 schreef:
1 januari 1970, 1:00
Vandaag bloedname, ik heb zo een voorgevoel dat mijn voorgevoel weer juist zal zijn. 😪😪😪
Hier ook weer negatief nieuws gekregen :( maar ipv gisteravond zoals beloofd, pas deze morgen en ik heb nog zelf moeten bellen, mij zo de hele avond en nacht in onzekerheid en onrust laten, ben echt boos :( want nu dacht ik dat het misschien prijs kon zijn doordat ik voor het eerst vollere en zwaardere borsten had, regelmatig steken in mijn baarmoeder en extra vochtverlies.

Ik hoop voor jou dat ze jou vlug bellen en dat het positief zal zijn.
Ja dat is enorm vervelend, soms is het gewoon druk bij hun of is de hele behandeling gewoon routine denk ik. Wij hebben dat ook aan de hand hoewel ze ook wel meelevend zijn en tijd nemen als we ons hart willen luchten.

Maar daarbuiten zo enorm spijtig voor je, wij hebben ook weer slecht nieuws gekregen. Zucht ... Nog één cryo over maar ik heb er geen goed oog meer in. Mijn gevoel begint zich precies klaar te maken om ons erbij neer te leggen dat het niet meer zal lukken. Er gebeurt helemaal niets, van de zeven behandelingen is er nog niet één innesteling geweest.

Veel sterkte nog Irisbloem ik hoop dat jij het wel wat kan plaatsen! x
Ik ken het gevoel, op de duur wordt het moeilijk om steeds opnieuw weer je moed te verzamelen om verder te gaan maar aan de andere kant wil ik het nog niet opgeven. Ik wil zeker zijn dat ik alles geprobeerd hebt om later geen spijt te hebben.
Ik hoop dat de laatste cryo voor jou de goede zal zijn!

Chrisje8
Berichten: 67
Lid geworden op: 10 november 2017, 14:36

Re: ICSI/cryo maart -april 2018

Bericht door Chrisje8 » 20 april 2018, 21:59

@Irisbloem dat is het, precies zoals jij het zegt. Dankjewel! Jij ook veel succes!

WeHope
Berichten: 339
Lid geworden op: 6 oktober 2014, 16:55

Re: ICSI/cryo maart -april 2018

Bericht door WeHope » 1 mei 2018, 13:52

Hallo iedereen,

Wij zijn een jaartje geleden herstart voor een brusje. In Nov 2017 eindelijk een tp gehad, dit is uitgedraaid op een bbz, dan een soort van chemo inspuitingen gehad omdat mijn waarden maar niet goed daalden, daarna moesten we enkele maanden wachten om opnieuw te mogen starten voor ICSI 4.
Op 23/04 punctie gehad voor de eerste keer in Jette en op 26/04 tp gehad. Wij zitten nu dus in de wachtweken.

Ik ga proberen hier opnieuw wat mee te lezen, te volgen en te reageren.

Ik wil iedereen alvast veel succes wensen
Feb 2015 ICSI 1. Neg 1.1 mk - ICSI 2: neg. ICSI 2.1. neg. ICSI 2.2. Mk - ICSI 3: neg. ICSI 3.1: positief
Start brusje april 2017
ICSI 3.2: pos/ bbz
ICSI 4: neg. 4.1: neg, 4.2: Neg
ICSI 5: mk
ICSI 6: geen embryo’s
ICSI 7: neg. 7.1:

M94
Berichten: 30
Lid geworden op: 21 februari 2018, 1:43

Re: ICSI/cryo maart -april 2018

Bericht door M94 » 8 mei 2018, 0:29

Hoi allemaal, ik heb al even niet gekeken omdat ik na 2 mislukte pogingen een pauze heb ingelast na 4 jaar onderzoeken, 2 behandelingen modderen en op en neer rijden 2 x tot tp gekomen

Aangezien ik in augustus trouw, en daar ook op wil focussen eventjes rust. Aangezien Leuven buiten mijn partners genetische aandoening ook hebben gezegd dat de kans op biologische bevruchting klein is en dan ook nog eens bijna 2 maanden onthouding was onze relatie toe aan wat liefde en daarbij ook seksueel contact. En aangezien de lust erg hoog was zijn we een keer de fout in gegaan, omdat ik mij meteen zorgen maakte heb ik op cyclusdag 26 een bloedtest laten doen deze was hcg 1 dus volgens mijn huisarts absoluut negatief. Nu ben ik inmiddels 4 dagen over tijd heb hele pijnlijke borsten en continu zere tepels, zou ik dan toch zwanger kunnen zijn?

Dit zou voor ons echt niet goed zijn omdat de kans op NF1 erg groot is.

Wat zouden jullie doen?
Begonnen pgd: 2016
Eerste behandeling: mei 2017 - 0 gezonde embryo
Tweede behandeling aug/sept 2017 - 3 gezonde embryo
1ste cryo terugplaatsing 19 februari (negatief)
2de cryo terugplaatsing 21 maart (2 april BN)

Lyne82
Berichten: 70
Lid geworden op: 13 oktober 2017, 13:24

Re: ICSI/cryo maart -april 2018

Bericht door Lyne82 » 9 mei 2018, 20:12

Dag M94
Ik begrijp dat je je volledig wilt focussen op je trouw en dat je een rustpauze inlast, het doet zo’n deugd om er effe niet te moeten aan denken en gewoon te genieten van het leven met je partner, terug je seksleven opkrikken!

Hebben jullie telkens gevreeen zonder condoom tijdens de rustpauze? Je bent naar de huisarts geweest en het was negatief? Gaat het over dezelfde keer of ben je nu in een nieuwe cyclus en overtijd aan het gaan met zwangerschapsverschijnselen? Als je niet zeker bent: opnieuw bloedafname!

En ja beste mensen, ik heb vandaag gehoord via bloeduitslag dat ik ZWANGER ben... ik ben moeten gaan zitten, want ik zit al 3 dagen met mijn maandstonden en ik moest vandaag naar het UZ van Jette om na te gaan of mijn bloedwaarden juist staan zodat ik MIJN CRYO’S kan laten terugplaatsen in een natuurlijke cyclus... Over rustpauze gesproken: in februari 2018, na de 5de negatieve terugplaatsing ben ik in een zware dip gevallen en ik wou effe rust en terug als koppel effe herbronnen want het was nodig. Mijn man heeft te weinig sperma, dus we vreeen onbeschermd zonder na te denken. Ik kreeg gewoon mijn maandstonden na 2 cycli rust, dus dacht: we zijn er klaar voor, ik wil terug opstarten.. ja hallo.. maar de dokter heeft me gezegd dat ik een MISKRAAM mag verwachten want volgens haar ben ik al 6 weken ver (?!) en is mijn HCG 499, wat te laag is. Zal kloppen want ik bloed, zoals een menstruatie. Het doet pijn en ook weer niet: blij dat mijn lichaam toch in staat is om zwanger te geraken en niet blij dat ik het onmiddellijk weer mag afgeven. Dit is/was een spontane zwangerschap mensen, en geen ICSI mee gemoeid.. Zo cliché, zwanger worden in een rustperiode.. nu maak ik het zelf mee. Nu maandag 14/5 op controle voor echo waarbij de dokter onmiddellijk zei dat we een leeg vruchtzakje zullen zien. Mensen, ik ben mss compleet zot aan het worden, maar ik moet het weten: tot hoelang blijven de HCGwaarden in je lichaam na een miskraam? Maak je meer kans dat je teruggeplaatst embryo het achteraf overleeft na een miskraam?
Dochtertje na spontane zwangerschap
ICSI 1 Jan Palfijn en ISCI 2 Jette: 2 verse en 3 cryo's, negatief
Nog 4 cryo’s
Spontaan zwanger van een meisje: geplande keizersnede op 21/02/2019

Chrisje8
Berichten: 67
Lid geworden op: 10 november 2017, 14:36

Re: ICSI/cryo maart -april 2018

Bericht door Chrisje8 » 18 mei 2018, 11:51

Nu ben ik er even niet goed van, net telefoon gehad voor mijn bloeduitslag. Tranen in bedwang aan het houden voor slecht nieuws en dan opeens: 'oh het is goed nieuws, HCG van 90.' Volgende week opnieuw bloedname, bang hartje opeens.

JOKEJOKEJOKEJOKE
Berichten: 112
Lid geworden op: 2 oktober 2017, 10:48

Re: ICSI/cryo maart -april 2018

Bericht door JOKEJOKEJOKEJOKE » 19 mei 2018, 9:51

Chrisje8 schreef:
1 januari 1970, 1:00
Nu ben ik er even niet goed van, net telefoon gehad voor mijn bloeduitslag. Tranen in bedwang aan het houden voor slecht nieuws en dan opeens: 'oh het is goed nieuws, HCG van 90.' Volgende week opnieuw bloedname, bang hartje opeens.
OOOOH zo leuk!!!!!! Hou ons op de hoogte

Chrisje8
Berichten: 67
Lid geworden op: 10 november 2017, 14:36

Re: ICSI/cryo maart -april 2018

Bericht door Chrisje8 » 22 mei 2018, 12:07

JOKEJOKEJOKEJOKE schreef:
1 januari 1970, 1:00
Chrisje8 schreef:
1 januari 1970, 1:00
Nu ben ik er even niet goed van, net telefoon gehad voor mijn bloeduitslag. Tranen in bedwang aan het houden voor slecht nieuws en dan opeens: 'oh het is goed nieuws, HCG van 90.' Volgende week opnieuw bloedname, bang hartje opeens.
OOOOH zo leuk!!!!!! Hou ons op de hoogte
Net gebeld en oef nog steeds goed nieuws, HCG is gestegen naar ongeveer 400!!

irisbloem
Berichten: 1414
Lid geworden op: 14 maart 2017, 13:41

Re: ICSI/cryo maart -april 2018

Bericht door irisbloem » 24 mei 2018, 9:44

Ik moest deze ochtend gaan voor mijn controle echo op dag 10. Ik zit in kunstmatige cyclus met progynova en dacht dat het dan niet mogelijk was om zelf follikels te ontwikkelen maar er zit er toch één. De dokter ziet dit als positief, hij zegt dat het goed is dat mijn lichaam meewerkt en zo bij de tp de innesteling kan ondersteunen door zelf hormonen te produceren. Zaterdag moet ik gaan om te zien of mijn eisprong al geweest is. Is er nog iemand met een dergelijke ervaring die mij wat kan gerust stellen, het klinkt positief maar ik ben er toch niet gerust in.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 12 gasten