ICSI/cryo maart -april 2018

ICSI Forum
Plaats reactie
Lotusje0506
Berichten: 241
Lid geworden op: 30 december 2017, 23:50

Re: ICSI/cryo maart -april 2018

Bericht door Lotusje0506 » 28 maart 2018, 13:10

Hoi dames!
Even een klein vraagje:
Momenteel ben ik in een rustperiode tussen PU 3 en TP eerste cryo (freeze all bij PU3).
Nu merk ik op dat mij gewicht erg schommelt... bij de medicatie en tijdens de behandelingen had ik hier nooit last van of heel miniem.
Maar nu kom ik al bij als ik nog maar naar eten kijk :lol:
Zijn er nog dames die hier mee te kampen hebben?
Groetjes!
Start 2016
ICSI1:MK 8W3
ICSI1.1:Neg
ICSI1.2:Cancel
ICSI2:Neg
ICSI2.1:Bioch.zw
ICSI3:Fr.all
ICSI3.1:Neg
ICSI4:Fr.all
ICSI4.1:Bioch.zw
ICSI4.2:Bioch.zw
ICSI5:Postief! Een zoonπŸ’™06/2019

irisbloem
Berichten: 1414
Lid geworden op: 14 maart 2017, 13:41

Re: ICSI/cryo maart -april 2018

Bericht door irisbloem » 28 maart 2018, 17:58

Lotusje0506 schreef: ↑
28 maart 2018, 13:10
Hoi dames!
Even een klein vraagje:
Momenteel ben ik in een rustperiode tussen PU 3 en TP eerste cryo (freeze all bij PU3).
Nu merk ik op dat mij gewicht erg schommelt... bij de medicatie en tijdens de behandelingen had ik hier nooit last van of heel miniem.
Maar nu kom ik al bij als ik nog maar naar eten kijk :lol:
Zijn er nog dames die hier mee te kampen hebben?
Groetjes!
Ik ben net afgevallen sinds de behandeling door de stress, ik mag eten wat ik wil (lees snoepen :lol: ) er komt niets bij maar ik mag niet verder vermageren want anders zou ik op ondergewicht komen wat ook niet goed is. Dus het omgekeerde probleem hier. Misschien kunnen de schommelingen in gewicht te maken hebben met het vochtgehalte in je lichaam door de behandeling?

Lotusje0506
Berichten: 241
Lid geworden op: 30 december 2017, 23:50

Re: ICSI/cryo maart -april 2018

Bericht door Lotusje0506 » 28 maart 2018, 19:00

:oops:
irisbloem schreef: ↑
28 maart 2018, 17:58
Lotusje0506 schreef: ↑
28 maart 2018, 13:10
Hoi dames!
Even een klein vraagje:
Momenteel ben ik in een rustperiode tussen PU 3 en TP eerste cryo (freeze all bij PU3).
Nu merk ik op dat mij gewicht erg schommelt... bij de medicatie en tijdens de behandelingen had ik hier nooit last van of heel miniem.
Maar nu kom ik al bij als ik nog maar naar eten kijk :lol:
Zijn er nog dames die hier mee te kampen hebben?
Groetjes!
Ik ben net afgevallen sinds de behandeling door de stress, ik mag eten wat ik wil (lees snoepen :lol: ) er komt niets bij maar ik mag niet verder vermageren want anders zou ik op ondergewicht komen wat ook niet goed is. Dus het omgekeerde probleem hier. Misschien kunnen de schommelingen in gewicht te maken hebben met het vochtgehalte in je lichaam door de behandeling?
Tijdens de behandelingen viel ik dikwijls ook af & nu
Tijdens de rustmaand merk ik dat ik echt moet opletten met wat ik eet.
Het varieert telkens tussen 1,5 kg tijdens de behandelingen. Dus op zich is het niet echt een probleem hoor, maar vroeg me af of iemand dit ook heeft tijdens rustmaanden?
Ik eet/drink hetzelfde en heb hetzelfde leefpatroon.
Zou het kunnen door de extra hormonen die wegvallen?
Start 2016
ICSI1:MK 8W3
ICSI1.1:Neg
ICSI1.2:Cancel
ICSI2:Neg
ICSI2.1:Bioch.zw
ICSI3:Fr.all
ICSI3.1:Neg
ICSI4:Fr.all
ICSI4.1:Bioch.zw
ICSI4.2:Bioch.zw
ICSI5:Postief! Een zoonπŸ’™06/2019

irisbloem
Berichten: 1414
Lid geworden op: 14 maart 2017, 13:41

Re: ICSI/cryo maart -april 2018

Bericht door irisbloem » 28 maart 2018, 22:18

Lotusje0506 schreef: ↑
28 maart 2018, 19:00
:oops:
irisbloem schreef: ↑
28 maart 2018, 17:58
Lotusje0506 schreef: ↑
28 maart 2018, 13:10
Hoi dames!
Even een klein vraagje:
Momenteel ben ik in een rustperiode tussen PU 3 en TP eerste cryo (freeze all bij PU3).
Nu merk ik op dat mij gewicht erg schommelt... bij de medicatie en tijdens de behandelingen had ik hier nooit last van of heel miniem.
Maar nu kom ik al bij als ik nog maar naar eten kijk :lol:
Zijn er nog dames die hier mee te kampen hebben?
Groetjes!
Ik ben net afgevallen sinds de behandeling door de stress, ik mag eten wat ik wil (lees snoepen :lol: ) er komt niets bij maar ik mag niet verder vermageren want anders zou ik op ondergewicht komen wat ook niet goed is. Dus het omgekeerde probleem hier. Misschien kunnen de schommelingen in gewicht te maken hebben met het vochtgehalte in je lichaam door de behandeling?
Tijdens de behandelingen viel ik dikwijls ook af & nu
Tijdens de rustmaand merk ik dat ik echt moet opletten met wat ik eet.
Het varieert telkens tussen 1,5 kg tijdens de behandelingen. Dus op zich is het niet echt een probleem hoor, maar vroeg me af of iemand dit ook heeft tijdens rustmaanden?
Ik eet/drink hetzelfde en heb hetzelfde leefpatroon.
Zou het kunnen door de extra hormonen die wegvallen?
Misschien eerder omdat de stress van de behandeling er dan niet is? Ik heb sinds november geen rustmaand gehad en weet niet of ik toen in die maand wat was aan gekomen. De hormonen kunnen wel een effect hebben op je metabolisme, ik merk dat ik vlugger honger heb en meer eet, en toch val ik af ... Ons lichaam wordt in ieder geval op de proef gesteld en moet zich aanpassen dus dat zal bij iedereen wel ergens zijn effect hebben.

M94
Berichten: 30
Lid geworden op: 21 februari 2018, 1:43

Re: ICSI/cryo maart -april 2018

Bericht door M94 » 28 maart 2018, 22:45

Ik heb hier geen last van blijf netjes op mijn gewicht (helaas), ben wat te zwaar.

Ik voel me overdag top, nergens last van maar de avonden echt continu krampjes/steekjes in mijn onderbuik en bij de liezen. Maarja wachten wachten wachten
Begonnen pgd: 2016
Eerste behandeling: mei 2017 - 0 gezonde embryo
Tweede behandeling aug/sept 2017 - 3 gezonde embryo
1ste cryo terugplaatsing 19 februari (negatief)
2de cryo terugplaatsing 21 maart (2 april BN)

Lotusje0506
Berichten: 241
Lid geworden op: 30 december 2017, 23:50

Re: ICSI/cryo maart -april 2018

Bericht door Lotusje0506 » 29 maart 2018, 8:35

M94 schreef: ↑
28 maart 2018, 22:45
Ik heb hier geen last van blijf netjes op mijn gewicht (helaas), ben wat te zwaar.

Ik voel me overdag top, nergens last van maar de avonden echt continu krampjes/steekjes in mijn onderbuik en bij de liezen. Maarja wachten wachten wachten
Veel succes met de bloedafname maandag!
Het einde van de ellendige wachtweken is in zicht! Duimen maar!! :D
Start 2016
ICSI1:MK 8W3
ICSI1.1:Neg
ICSI1.2:Cancel
ICSI2:Neg
ICSI2.1:Bioch.zw
ICSI3:Fr.all
ICSI3.1:Neg
ICSI4:Fr.all
ICSI4.1:Bioch.zw
ICSI4.2:Bioch.zw
ICSI5:Postief! Een zoonπŸ’™06/2019

irisbloem
Berichten: 1414
Lid geworden op: 14 maart 2017, 13:41

Re: ICSI/cryo maart -april 2018

Bericht door irisbloem » 29 maart 2018, 12:34

M94 schreef: ↑
28 maart 2018, 22:45
Ik heb hier geen last van blijf netjes op mijn gewicht (helaas), ben wat te zwaar.

Ik voel me overdag top, nergens last van maar de avonden echt continu krampjes/steekjes in mijn onderbuik en bij de liezen. Maarja wachten wachten wachten
Moet jij ook inprosub spuiten? Ik heb gemerkt dat ik meer van die krampen en steken heb als de verse inprosub spuit goed begint te werken. Bij mij wordt dit tussen 9u en 10u gezet en ik heb dan vooral overdag krampen en steken en 's avonds juist minder of helemaal niet. Ik zeg niet dat het bij jou daarvan komt maar het kan he. Misschien moet je overdag ook eens bewuster proberen voelen, 's avonds op je gemak in de zetel heb je tijd om je te focussen op wat je voelt en overdag zo niet. In ieder geval veel succes en hopelijk een positieve paasmaandag voor jou.

M94
Berichten: 30
Lid geworden op: 21 februari 2018, 1:43

Re: ICSI/cryo maart -april 2018

Bericht door M94 » 29 maart 2018, 12:42

Oeps ik heb verkeerde datum, ik mag dinsdag testen
Eigenlijk zaterdag maar door weekend en Pasen pas dinsdag dus 3 dagen later dan eigenlijk, en ik zou zondag mijn regels moeten krijgen dus ben benieuwd alhoewel proginova zou deze tegen houden dus ik zie wel

En nee ik heb niks moeten inspuiten maar doe wel kunstmatige cyclus met proginova en natuurlijk die tot utro
Begonnen pgd: 2016
Eerste behandeling: mei 2017 - 0 gezonde embryo
Tweede behandeling aug/sept 2017 - 3 gezonde embryo
1ste cryo terugplaatsing 19 februari (negatief)
2de cryo terugplaatsing 21 maart (2 april BN)

Babydroompje
Berichten: 6
Lid geworden op: 13 maart 2018, 19:32

Re: ICSI/cryo maart -april 2018

Bericht door Babydroompje » 29 maart 2018, 14:44

Dames, morgen heb ik bloedafname ben zo gestrest! Dit is mijn 5de icsi normaal doe ik altijd al testen maar deze keer ben ik veel te bang naar de resultaten! :?: wie heeft al in uz jette bloedafname gedaan s'ochtends, en jan me zeggen om hoe laat ongeveer ze nieuw brengen?

Ik wens iedereen heel veel succes toe :wink:

Babydroompje
Berichten: 6
Lid geworden op: 13 maart 2018, 19:32

Re: ICSI/cryo maart -april 2018

Bericht door Babydroompje » 29 maart 2018, 14:45

Dames, morgen heb ik bloedafname ben zo gestrest! Dit is mijn 5de icsi normaal doe ik altijd al testen maar deze keer ben ik veel te bang naar de resultaten! :?: wie heeft al in uz jette bloedafname gedaan s'ochtends, en jan me zeggen om hoe laat ongeveer ze nieuw brengen?

Ik wens iedereen heel veel succes toe :wink:

irisbloem
Berichten: 1414
Lid geworden op: 14 maart 2017, 13:41

Re: ICSI/cryo maart -april 2018

Bericht door irisbloem » 29 maart 2018, 23:29

Babydroompje schreef: ↑
29 maart 2018, 14:44
Dames, morgen heb ik bloedafname ben zo gestrest! Dit is mijn 5de icsi normaal doe ik altijd al testen maar deze keer ben ik veel te bang naar de resultaten! :?: wie heeft al in uz jette bloedafname gedaan s'ochtends, en jan me zeggen om hoe laat ongeveer ze nieuw brengen?

Ik wens iedereen heel veel succes toe :wink:
Ik heb geen ervaring met Jette maar wel ervaring genoeg met van die verschrikkelijk stresserende dagen. Ik vind die het meest verschrikkelijk van de hele behandeling, de dag dat je moet wachten op die telefoon. Ik wens jou daarom heel veel sterkte voor morgen en hoop van harte dat je positief nieuws krijgt en indien niet laat het verdriet toe zodat je alles kan verwerken en geef de moed niet op.

Lotusje0506
Berichten: 241
Lid geworden op: 30 december 2017, 23:50

Re: ICSI/cryo maart -april 2018

Bericht door Lotusje0506 » 30 maart 2018, 16:32

Hoi Dames!

Moet even mijn hart luchten!
Naarmate onze 'uitgerekende datum' dichter komt, 13 april... lijkt het alsof ik het benauwd krijg en heel moeilijk.
Ik zou ieder moment in tranen kunnen uitbarsten, wetende dat wij normaal ook bijna mama en papa zouden zijn.
Sorry dat ik dit hier tussendoor even post... maar het gevoel overvalt me en doet ook pijn.
Ook in onze vriendenkring zijn deze week alleen al 3 aankondigingen gekomen en waarom bij ons niet?
Wij proberen al drie jaar dag in, dag uit voor een beebje en het lijkt maar niet te lukken.

Sorry dames voor het klaag momentje, maar moest even mijn hart luchten.

Fijn Paasweekend aan iedereen!xxx
Start 2016
ICSI1:MK 8W3
ICSI1.1:Neg
ICSI1.2:Cancel
ICSI2:Neg
ICSI2.1:Bioch.zw
ICSI3:Fr.all
ICSI3.1:Neg
ICSI4:Fr.all
ICSI4.1:Bioch.zw
ICSI4.2:Bioch.zw
ICSI5:Postief! Een zoonπŸ’™06/2019

M94
Berichten: 30
Lid geworden op: 21 februari 2018, 1:43

Re: ICSI/cryo maart -april 2018

Bericht door M94 » 31 maart 2018, 2:50

Ik begrijp je helemaal, mijn zusje van nu 20 al een zoontje van 1.5 en zonder relatie bewust (lesbisch) en wij al 4 jaar bezig (met intakes enz)

@babydroompje mag ik vragen wat de uitslag is?

Wij nog een paar dagen wachten, en ondanks dat ik mijn lichaam totaal niet vertrouw het gevoel dat het mislukt is, vanmorgen dag 9 na tp blastocyst negatieve urine test. Dus zal wel niks worden. Al heb ik opeens 20 aders over mijn borsten, en in de avonden flinke steken (voelt alsof het in mijn eierstokken is) wisselt af links en rechts en het gevoel dat ik ongi wordt, alleen mijn pijn in de knieΓ«n ( wat ik normaal super erg heb) mis ik nog!

We zullen zien maar heb er geen goed oog in
Begonnen pgd: 2016
Eerste behandeling: mei 2017 - 0 gezonde embryo
Tweede behandeling aug/sept 2017 - 3 gezonde embryo
1ste cryo terugplaatsing 19 februari (negatief)
2de cryo terugplaatsing 21 maart (2 april BN)

Babydroompje
Berichten: 6
Lid geworden op: 13 maart 2018, 19:32

Re: ICSI/cryo maart -april 2018

Bericht door Babydroompje » 31 maart 2018, 12:43

Ik.mag jullie vertellen dat ik zwanger ben! Alleen ben ik bang heb vorig jaar 3x positief getest en daarna miskraam gehad.

Ik wens jullie allemaal een positieve test toe met een voldragen zwangerschap β™‘

Wanneer mag je testen ?

Chrisje8
Berichten: 67
Lid geworden op: 10 november 2017, 14:36

Re: ICSI/cryo maart -april 2018

Bericht door Chrisje8 » 31 maart 2018, 22:37

@Lotusje ik leef helemaal met je mee, dit doet ook enorm veel pijn. Het is ook zo moeilijk te vatten, waarom de ene wel en de andere niet en dan dat gevoel van onmacht er ook nog eens bij. Blijf je hart luchten hier of ergens anders als je er nood aan hebt want hopelijk helpt je dat om de moed erin te houden.

@M94 je lichaam kan toch zo een loopje met je nemen in die wachtperiode, veel succes in ieder geval met je bloeduitslag dinsdag! Duimen omhoog!

@Babydroompje proficiat met je fantastisch nieuws, hopelijk gaan jullie nu een mooie en zorgeloze zwangerschap tegemoet! Geniet ervan!

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 12 gasten