ICSI/cryo maart -april 2018

ICSI Forum
Chrisje8
Berichten: 67
Lid geworden op: 10 november 2017, 14:36

Re: ICSI/cryo maart -april 2018

Bericht door Chrisje8 » 11 april 2018, 19:19

Zondagskind schreef:
10 april 2018, 11:42
Dag allemaal.

Nieuw hier. Na 9 IUI's zijn we eind maart gestart met een eerste poging IVF. Gisteren PU gehad, 12 eicellen kunnen picken. Nu kreeg ik telefoon van labo. 9 eicellen waren rijp, 6 bevrucht. Nu wachten tot donderdag hoeveel er ingevroren kunnen worden. Is dat bij jullie ook steeds zo'n afvalrace? Mag ik al blij zijn met het resultaat? Bedankt voor jullie reacties.
Dat is een mooi resultaat, ik hoop dat ze alle zes kunnen ingevroren worden. Echt heel fijn voor jullie!

nijntje
Berichten: 30
Lid geworden op: 1 oktober 2017, 8:24

Re: ICSI/cryo maart -april 2018

Bericht door nijntje » 11 april 2018, 20:08

SCL schreef:
8 april 2018, 14:32
Dag Nijntje

Wanneer mag jij testen? Ik heb 1 embryo teruggekregen in Brussel. Ik ben eens benieuwd of het gelukt is. Het houd je toch potverdikke serieus bezig hé

Geniet jij ook van het mooie weer!!
Groetjes
Dag SCL,

Het resultaat maandag was jammer genoeg negatief.
Nu alles even laten bezinken.
Hoe gaat het met jou? Ik hoop dat je goed nieuws kan brengen.
Groetjes

nijntje
Berichten: 30
Lid geworden op: 1 oktober 2017, 8:24

Re: ICSI/cryo maart -april 2018

Bericht door nijntje » 11 april 2018, 20:18

kacheek schreef:
9 april 2018, 8:53
nijntje schreef:
8 april 2018, 18:24

Hoi SCL, morgen mag ik testen. Ik voel nog niets. Mijn regels blijven sowieso altijd uit tot ik met de utrogestan stop. Morgennamiddag weten we het. Gebruik jij ook utrogestan?
Ja het houdt een mens inderdaad bezig. Doordat het bij ons nog nooit gelukt is na 6 pogingen is het moeilijk. In ons geval, willen we wel hopen maar als we teveel hopen is de teleurstelling te groot als het mislukt is denk ik.
Maar jij zit nog maar aan je derde PU, jullie hebben nog veel kansen.
Ik denk dat ik 1 dag voor jou de pickup had. Tp 3 dagen na PU gehad.
We hadden 5 eicellen. 4 waren er bevrucht na dag 1. Maar uiteindelijk waren er 3 goede na dag 3 en eentje niet goed genoeg.
Eerste keer dat we er 3 laten terugplaatsen.
Hebben jullie nog een embryo kunnen invriezen? Wij dus niet.
Wens je alleszins heel veel succes, ik duim voor jou ☺ 🍀.
Het was een mooie dag vandaag. We hebben genoten van het zonnetje😊.
Succes Nijntje, D-day vandaag. Ik duim op positief nieuws.
Amai 3 embryos laten terugplaatsen. Dat is veel, dan is er toch een grotere kans.
Niets voelen is daarom niet slecht é, eigenlijk kan je op die korte tijd niet veel voelen denk ik.
Dag Kacheek,
Dank je wel voor je lief berichtje maandag ☺.
Jammer genoeg was de bloedtest negatief.
Wens jullie heel veel succes! Ik duim voor jullie 🍀🍀🍀

nijntje
Berichten: 30
Lid geworden op: 1 oktober 2017, 8:24

Re: ICSI/cryo maart -april 2018

Bericht door nijntje » 11 april 2018, 20:20

Wens alle andere dames hier ook heel veel succes! 🍀👍🍀

Zondagskind
Berichten: 3
Lid geworden op: 21 december 2015, 12:49

Re: ICSI/cryo maart -april 2018

Bericht door Zondagskind » 12 april 2018, 12:54

Vandaag resultaat gehad van het labo. Van mijn 6 bevruchte eicellen zijn er 2 topembryo's geworden. Dus 2 cryo's. Ben blij dat we toch2 kansen krijgen en dat alle spuitjes niet voor niets geweest is! :D
Maart 2016- September 2017: 8 * IUI: negatief
Oktober 2017: 9e IUI: miskraam op 8weken
Maart 2018: start IVF: freeze all

Tiske
Berichten: 378
Lid geworden op: 9 december 2016, 20:32

Re: ICSI/cryo maart -april 2018

Bericht door Tiske » 12 april 2018, 13:11

Hier terug van weg geweest... die rustmaznd heeft me deugd gedaan.
Gisteren ons 2de gesprek in Jette gehad. Bij de volgende ms mogen we starten. Ze zien niet in waarom het de vorige 7 tp's in augustinus niet gelukt zou zijn. We starten met het gebruikelijke gonal f en dan cetrotide(zelfde als augustinus) en ze hebben geen nieuwe onderzoeken gedaan. Afwachten wat dat geeft dus. De pu mag wel onder volledige (lichte) verdoving, ben ik even opgelucht want dat zag ik echt niet meer zitten anders... nog even enkele weken rustig afwachten en dan beginnen we er met volle moed aan. Alleen de bloedname's en echo's moet ik hier nog in de buurt regelen.

Veel succes aan iedereen.

nijntje
Berichten: 30
Lid geworden op: 1 oktober 2017, 8:24

Re: ICSI/cryo maart -april 2018

Bericht door nijntje » 12 april 2018, 20:20

Zondagskind schreef:
12 april 2018, 12:54
Vandaag resultaat gehad van het labo. Van mijn 6 bevruchte eicellen zijn er 2 topembryo's geworden. Dus 2 cryo's. Ben blij dat we toch2 kansen krijgen en dat alle spuitjes niet voor niets geweest is! :D
Dag Zondagskind,
2 topembryo's als cryo's, dat is een mooi resultaat!
Wens jullie alvast heel veel geluk 🍀.
Nu kan je fijn even ontspannen :-)

nijntje
Berichten: 30
Lid geworden op: 1 oktober 2017, 8:24

Re: ICSI/cryo maart -april 2018

Bericht door nijntje » 12 april 2018, 20:24

Tiske schreef:
12 april 2018, 13:11
Hier terug van weg geweest... die rustmaznd heeft me deugd gedaan.
Gisteren ons 2de gesprek in Jette gehad. Bij de volgende ms mogen we starten. Ze zien niet in waarom het de vorige 7 tp's in augustinus niet gelukt zou zijn. We starten met het gebruikelijke gonal f en dan cetrotide(zelfde als augustinus) en ze hebben geen nieuwe onderzoeken gedaan. Afwachten wat dat geeft dus. De pu mag wel onder volledige (lichte) verdoving, ben ik even opgelucht want dat zag ik echt niet meer zitten anders... nog even enkele weken rustig afwachten en dan beginnen we er met volle moed aan. Alleen de bloedname's en echo's moet ik hier nog in de buurt regelen.

Veel succes aan iedereen.
Dag Tiske,
Jullie zijn in goede handen in Jette, dat zal je binnenkort wel merken als je met de behandeling bezig bent.
Heel veel succes alvast 😊.

Nieuwindezewereld
Berichten: 8
Lid geworden op: 23 maart 2017, 11:02

Re: ICSI/cryo maart -april 2018

Bericht door Nieuwindezewereld » 14 april 2018, 13:03

Hallo iedereen

Morgen hebben wij onze eerste ICSI TP na 6 mislukte IUI's....( problemen met de baarmoeder die eindelijk zijn opgelost!)
Met een bang hart hebben we uiteindelijke een mooie 11 eicellen die allemaal goed groeien en waar er morgen eentje wordt teruggeplaatst..

Ik vroeg mij af wie er nog Utrogestan, diazepam en Asaflow als ondersteuning moet pakken na de TP....

Ik wens jullie allemaal veel succes, het zal niet gemakkelijk zijn voor sommigen !!!

irisbloem
Berichten: 1414
Lid geworden op: 14 maart 2017, 13:41

Re: ICSI/cryo maart -april 2018

Bericht door irisbloem » 14 april 2018, 18:03

Nieuwindezewereld schreef:
14 april 2018, 13:03
Hallo iedereen

Morgen hebben wij onze eerste ICSI TP na 6 mislukte IUI's....( problemen met de baarmoeder die eindelijk zijn opgelost!)
Met een bang hart hebben we uiteindelijke een mooie 11 eicellen die allemaal goed groeien en waar er morgen eentje wordt teruggeplaatst..

Ik vroeg mij af wie er nog Utrogestan, diazepam en Asaflow als ondersteuning moet pakken na de TP....

Ik wens jullie allemaal veel succes, het zal niet gemakkelijk zijn voor sommigen !!!
Ik neem crinone (is zelfde als utrogestan) en spuiten inprosub (ook progesteron) en moet dit telkens al van een 5tal dagen voor de tp nemen. Ik zit wel in een volledige kunstmatige cyclus. Bij jou is dat niet het geval dus zal je zelf progesteron aanmaken maar extra kan uiteraard geen kwaad.

Nieuwindezewereld
Berichten: 8
Lid geworden op: 23 maart 2017, 11:02

Re: ICSI/cryo maart -april 2018

Bericht door Nieuwindezewereld » 14 april 2018, 20:32

Dankje voor je reactie! Veel succes!!!

kacheek
Berichten: 29
Lid geworden op: 10 maart 2015, 11:14

Re: ICSI/cryo maart -april 2018

Bericht door kacheek » 15 april 2018, 19:59

Nieuwindezewereld schreef:
14 april 2018, 13:03
Hallo iedereen

Morgen hebben wij onze eerste ICSI TP na 6 mislukte IUI's....( problemen met de baarmoeder die eindelijk zijn opgelost!)
Met een bang hart hebben we uiteindelijke een mooie 11 eicellen die allemaal goed groeien en waar er morgen eentje wordt teruggeplaatst..

Ik vroeg mij af wie er nog Utrogestan, diazepam en Asaflow als ondersteuning moet pakken na de TP....

Ik wens jullie allemaal veel succes, het zal niet gemakkelijk zijn voor sommigen !!!

Hey,
Ik heb dit ook moeten nemen na de pick up. Ga je bij Dr. Decleer?
Groetjes

Nieuwindezewereld
Berichten: 8
Lid geworden op: 23 maart 2017, 11:02

Re: ICSI/cryo maart -april 2018

Bericht door Nieuwindezewereld » 17 april 2018, 22:01

Ja klopt, ben wel grote fan van
Dr Deckleer, jullie/jij te tevreden?

Chrisje8
Berichten: 67
Lid geworden op: 10 november 2017, 14:36

Re: ICSI/cryo maart -april 2018

Bericht door Chrisje8 » 20 april 2018, 8:16

Vandaag bloedname, ik heb zo een voorgevoel dat mijn voorgevoel weer juist zal zijn. 😪😪😪

irisbloem
Berichten: 1414
Lid geworden op: 14 maart 2017, 13:41

Re: ICSI/cryo maart -april 2018

Bericht door irisbloem » 20 april 2018, 13:08

Chrisje8 schreef:
1 januari 1970, 1:00
Vandaag bloedname, ik heb zo een voorgevoel dat mijn voorgevoel weer juist zal zijn. 😪😪😪
Hier ook weer negatief nieuws gekregen :( maar ipv gisteravond zoals beloofd, pas deze morgen en ik heb nog zelf moeten bellen, mij zo de hele avond en nacht in onzekerheid en onrust laten, ben echt boos :( want nu dacht ik dat het misschien prijs kon zijn doordat ik voor het eerst vollere en zwaardere borsten had, regelmatig steken in mijn baarmoeder en extra vochtverlies.

Ik hoop voor jou dat ze jou vlug bellen en dat het positief zal zijn.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 24 gasten