ICSI/cryo maart -april 2018

ICSI Forum
JOKEJOKEJOKEJOKE
Berichten: 112
Lid geworden op: 2 oktober 2017, 10:48

Re: ICSI/cryo maart -april 2018

Bericht door JOKEJOKEJOKEJOKE » 3 april 2018, 9:59

Hey allemaal,

Eerste maal pu op woe 21/03 en dan tp op za 24/03.
Heb nu op dag 10 een lichte bloeding. Is wel bruin van kleur dus dokter zegt dat het een innestelingbloeding kan zijn...
Iemand nog ervaring mee gehad? Ook rond deze periode? Is totaal nieuw allemaal voor mij dus wel lichte paniek :)

Lotusje0506
Berichten: 241
Lid geworden op: 30 december 2017, 23:50

Re: ICSI/cryo maart -april 2018

Bericht door Lotusje0506 » 3 april 2018, 10:31

M94 schreef:
29 maart 2018, 12:42
Oeps ik heb verkeerde datum, ik mag dinsdag testen
Eigenlijk zaterdag maar door weekend en Pasen pas dinsdag dus 3 dagen later dan eigenlijk, en ik zou zondag mijn regels moeten krijgen dus ben benieuwd alhoewel proginova zou deze tegen houden dus ik zie wel

En nee ik heb niks moeten inspuiten maar doe wel kunstmatige cyclus met proginova en natuurlijk die tot utro
Veel succes met de bloedafname vandaag!
Duimen maar!! xxx
Start 2016
ICSI1:MK 8W3
ICSI1.1:Neg
ICSI1.2:Cancel
ICSI2:Neg
ICSI2.1:Bioch.zw
ICSI3:Fr.all
ICSI3.1:Neg
ICSI4:Fr.all
ICSI4.1:Bioch.zw
ICSI4.2:Bioch.zw
ICSI5:Postief! Een zoon💙06/2019

irisbloem
Berichten: 1414
Lid geworden op: 14 maart 2017, 13:41

Re: ICSI/cryo maart -april 2018

Bericht door irisbloem » 3 april 2018, 12:47

JOKEJOKEJOKEJOKE schreef:
3 april 2018, 9:59
Hey allemaal,

Eerste maal pu op woe 21/03 en dan tp op za 24/03.
Heb nu op dag 10 een lichte bloeding. Is wel bruin van kleur dus dokter zegt dat het een innestelingbloeding kan zijn...
Iemand nog ervaring mee gehad? Ook rond deze periode? Is totaal nieuw allemaal voor mij dus wel lichte paniek :)
Ik had de eerste keer wat licht bloed en bruinverlies vanaf dag 8, de dokter dacht ook dat het innestelingsbloed kon zijn ofwel door de medicatie kon komen (maar bij jou is dit laatste niet het geval aangezien het geen tp in kunstmatige cyclus was) Het verlies was op en af maar nog steeds licht de dagen daarop. Bij mij was het echter reeds mijn menstruatie want de test was negatief. Je moet echter niet wanhopen, het kan beide kanten op zolang het maar geen overvloedig bloedverlies is gepaard met hevige menstruatiepijn.

JOKEJOKEJOKEJOKE
Berichten: 112
Lid geworden op: 2 oktober 2017, 10:48

Re: ICSI/cryo maart -april 2018

Bericht door JOKEJOKEJOKEJOKE » 4 april 2018, 9:16

Hey Irisbloem,

Dankje voor je reactie. Het lijkt mij toch mijn regels te zijn. Pfff

irisbloem
Berichten: 1414
Lid geworden op: 14 maart 2017, 13:41

Re: ICSI/cryo maart -april 2018

Bericht door irisbloem » 4 april 2018, 9:42

JOKEJOKEJOKEJOKE schreef:
4 april 2018, 9:16
Hey Irisbloem,

Dankje voor je reactie. Het lijkt mij toch mijn regels te zijn. Pfff
Ik wil je geen hoop geven maar er zijn er hier al nog geweest die dit dachten en toch zwanger waren.

Waterlelie
Berichten: 27
Lid geworden op: 18 oktober 2017, 9:08

Re: ICSI/cryo maart -april 2018

Bericht door Waterlelie » 4 april 2018, 13:25

hey mede-lotgenoten,

Na een jaar in behandeling in Jette zijn we nu 5.5 weken spontaan zwanger.
We kunnen het amper geloven en ik heb echt moeite om niet te veel te paniekeren.
We zijn zo veel tegenslag gewoon dat het moeilijk is te wennen aan geluk.
Morgen weer bloed en als alles goed gaat volgende week echo.
Je lichaam geeft je zo veel verkeerde signalen dat je niet weet wat goed en wat slecht is.
Ik hoop echt voor ons allemaal dat 2018 een goed jaar wordt. We hebben er toch allemaal voldoende voor afgezien?!

Ik hoop echt dat ik dit kleintje (we hebben hem deze keer de voorlopige naam Nemo gegeven :D ) ga houden want ik weet niet hoe ik hier anders bovenop ga komen).

M94
Berichten: 30
Lid geworden op: 21 februari 2018, 1:43

Re: ICSI/cryo maart -april 2018

Bericht door M94 » 4 april 2018, 18:45

Oeps dacht dat ik gisteren gereageerd had blijkbaar niet,

Mijn test was negatief wat ik zelf eigenlijk al zeker wist, dus de ontgoocheling was niet zo groot. Vooral niet omdat ik al een week de griep had en geen medicatie kreeg, en nu gelukkig antibiotica heb kunnen starten. Want ben er echt beroerd aan toe.

Voor de anderen succes en veel geluk, ik denk dat wij even een maandje uitstellen
Begonnen pgd: 2016
Eerste behandeling: mei 2017 - 0 gezonde embryo
Tweede behandeling aug/sept 2017 - 3 gezonde embryo
1ste cryo terugplaatsing 19 februari (negatief)
2de cryo terugplaatsing 21 maart (2 april BN)

Chrisje8
Berichten: 67
Lid geworden op: 10 november 2017, 14:36

Re: ICSI/cryo maart -april 2018

Bericht door Chrisje8 » 4 april 2018, 21:18

@Waterlelie proficiat, hopelijk gaat alles goed en kunnen jullie beginnen met genieten. Toch al heel mooi dat het spontaan is gelukt, mijn eerste zwangerschap was ook plots onverwachts. Succes morgen!

@M94 spijtig van het slechte nieuws, ik hoop in ieder geval dat een maandje rust je goed zal doen. Veel beterschap ondertussen.

@Joke, wanneer is je bloedname?

Wij zijn geweest voor onze echo, weer natuurlijke cyclus en ook zonder pregnyl deze keer. Nu is het bn tot de eisprong en dan de tp plannen. Ze had ook een cyste op de rechter eierstok gezien. Waarschijnlijk van de pick-up en dat zou vanzelf moeten weg gaan. Nog iemand die dit heeft gehad?

JOKEJOKEJOKEJOKE
Berichten: 112
Lid geworden op: 2 oktober 2017, 10:48

Re: ICSI/cryo maart -april 2018

Bericht door JOKEJOKEJOKEJOKE » 5 april 2018, 19:50

Hey Chrisje,

Ik heb morgen mijn bn.
Ik heb ook eens een cyste gehad, wel na gebruik van Clomid. Ze hebben die bij mij wel operatief moeten verwijderen...

irisbloem
Berichten: 1414
Lid geworden op: 14 maart 2017, 13:41

Re: ICSI/cryo maart -april 2018

Bericht door irisbloem » 5 april 2018, 20:12

Chrisje8 schreef:
4 april 2018, 21:18
@Waterlelie proficiat, hopelijk gaat alles goed en kunnen jullie beginnen met genieten. Toch al heel mooi dat het spontaan is gelukt, mijn eerste zwangerschap was ook plots onverwachts. Succes morgen!

@M94 spijtig van het slechte nieuws, ik hoop in ieder geval dat een maandje rust je goed zal doen. Veel beterschap ondertussen.

@Joke, wanneer is je bloedname?

Wij zijn geweest voor onze echo, weer natuurlijke cyclus en ook zonder pregnyl deze keer. Nu is het bn tot de eisprong en dan de tp plannen. Ze had ook een cyste op de rechter eierstok gezien. Waarschijnlijk van de pick-up en dat zou vanzelf moeten weg gaan. Nog iemand die dit heeft gehad?
Na de eerste keer clomid standaarddosis had ik 2 cystes, ik moest er 2 weken de pil voor nemen en die ene was nog niet weg en dan hebben ze deze moeten doorprikken. Na de tweede keer clomid weer een cyste maar die is vanzelf weggegaan, van dan af heb ik geen clomid meer genomen en IUI in natuurlijke cyclus gedaan. Het waren hormonen producerende cystes (zagen ze aan mijn bloedwaarden) dus moesten ze weg alvorens een nieuwe cyclus kon worden opgestart. Ik kreeg ze puur door de clomid. Het is heel normaal dat een vrouw cystes aanmaakt en die gaan dan vanzelf weg, gewoonlijk bij de volgende menstruatie, en deze kunnen ook geen kwaad, maar dat gaat dan over geen hormonen producerende cystes.

M94
Berichten: 30
Lid geworden op: 21 februari 2018, 1:43

Re: ICSI/cryo maart -april 2018

Bericht door M94 » 5 april 2018, 23:48

Echt raar heb mijn regels nog steeds niet, vorige keer de dag dat ik gestopt ben met de utro en nu 3 dagen later nog niks en toch al ganse week het gevoel dat ik ze krijg pff wat ben ik blij als ze doorbreken!!!! Eindelijk van doen zeurderige buikpijn af!

@jokejokejoke succes morgen!
Begonnen pgd: 2016
Eerste behandeling: mei 2017 - 0 gezonde embryo
Tweede behandeling aug/sept 2017 - 3 gezonde embryo
1ste cryo terugplaatsing 19 februari (negatief)
2de cryo terugplaatsing 21 maart (2 april BN)

Chrisje8
Berichten: 67
Lid geworden op: 10 november 2017, 14:36

Re: ICSI/cryo maart -april 2018

Bericht door Chrisje8 » 6 april 2018, 7:50

Dankjewel Irisbloem & Joke voor de uitleg. Het zal dan wel afwachten zijn tot een volgende echo of ze vanzelf verdwijnt.

Succes met de bloedname vandaag Joke!

Chrisje8
Berichten: 67
Lid geworden op: 10 november 2017, 14:36

Re: ICSI/cryo maart -april 2018

Bericht door Chrisje8 » 6 april 2018, 7:53

M94 schreef:
5 april 2018, 23:48
Echt raar heb mijn regels nog steeds niet, vorige keer de dag dat ik gestopt ben met de utro en nu 3 dagen later nog niks en toch al ganse week het gevoel dat ik ze krijg pff wat ben ik blij als ze doorbreken!!!! Eindelijk van doen zeurderige buikpijn af!

@jokejokejoke succes morgen!
Vervelend hé daar op zitten wachten. Ik heb altijd zo een plakkend en vervelend gevoel van hoop ook al heb ik een negatieve bloedname gehad en weet ik wel beter. Pas als ze doorkomen kan ik echt die poging weer afsluiten, emoties op een rijtje zetten en verder gaan.

irisbloem
Berichten: 1414
Lid geworden op: 14 maart 2017, 13:41

Re: ICSI/cryo maart -april 2018

Bericht door irisbloem » 6 april 2018, 9:35

Chrisje8 schreef:
6 april 2018, 7:50
Dankjewel Irisbloem & Joke voor de uitleg. Het zal dan wel afwachten zijn tot een volgende echo of ze vanzelf verdwijnt.

Succes met de bloedname vandaag Joke!
Ik denk dat ik die ene cyste en ook die laatste heb voelen afkomen want ik heb 2 keer een erg pijnlijk branderig gevoel gehad bij het plassen. Ik vreesde nog voor een blaasontsteking maar het was eenmalig, daarna was het over. Dus als jij dat ook plots zou krijgen ...

JOKEJOKEJOKEJOKE
Berichten: 112
Lid geworden op: 2 oktober 2017, 10:48

Re: ICSI/cryo maart -april 2018

Bericht door JOKEJOKEJOKEJOKE » 6 april 2018, 13:47

Chrisje8 schreef:
6 april 2018, 7:50
Dankjewel Irisbloem & Joke voor de uitleg. Het zal dan wel afwachten zijn tot een volgende echo of ze vanzelf verdwijnt.

Succes met de bloedname vandaag Joke!
Hey Chrisje,

Bloedname is dus negatief zoals verwacht.
Tis wel heel licht negatief, dus dat verontrust hun. Ik moet volgende week op bijkomende controle.
Iemand hier ervaring mee?
Enige uitleg die ik kreeg was dat het kon wijzen op een heel vroegtijdige zwangerschapsonderbreking of iets buitenbaarmoederlijk (maar daar mocht ik zeker nog niet aan denken).

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 12 gasten