ICSI/cryo maart -april 2018

ICSI Forum
kacheek
Berichten: 29
Lid geworden op: 10 maart 2015, 11:14

Re: ICSI/cryo maart -april 2018

Bericht door kacheek » 6 april 2018, 16:06

Gisteren terugplaatsing van 2 cryo's gehad.
Op voorhand zeggen deze keer ga ik er mij niet druk in maken, ze worden teruggeplaatst en de stress is weer begonnen.
Afwachten is toch lastig...

Chrisje8
Berichten: 67
Lid geworden op: 10 november 2017, 14:36

Re: ICSI/cryo maart -april 2018

Bericht door Chrisje8 » 6 april 2018, 16:13

@Irisbloem merci dan weet ik wat ik misschien kan verwachten.

@Joke spijtig voor je! Ik had een licht positief resultaat in één van de vorige pogingen. Dat was toen een biochemische zwangerschap. Ik geloof een HCG waarde van 5, durf dat wel niet meer met zekerheid zeggen. Hopelijk gaat het een beetje met je?!

Chrisje8
Berichten: 67
Lid geworden op: 10 november 2017, 14:36

Re: ICSI/cryo maart -april 2018

Bericht door Chrisje8 » 6 april 2018, 16:15

kacheek schreef:
6 april 2018, 16:06
Gisteren terugplaatsing van 2 cryo's gehad.
Op voorhand zeggen deze keer ga ik er mij niet druk in maken, ze worden teruggeplaatst en de stress is weer begonnen.
Afwachten is toch lastig...
Ja nu begint die lastige periode, helemaal afsluiten lukt mij ook nog steeds niet. Succes, is dit je eerste tp met twee cryo's? Zijn de slaagkansen beter denk je?

JOKEJOKEJOKEJOKE
Berichten: 112
Lid geworden op: 2 oktober 2017, 10:48

Re: ICSI/cryo maart -april 2018

Bericht door JOKEJOKEJOKEJOKE » 6 april 2018, 23:48

Chrisje8 schreef:
6 april 2018, 16:13
@Irisbloem merci dan weet ik wat ik misschien kan verwachten.

@Joke spijtig voor je! Ik had een licht positief resultaat in één van de vorige pogingen. Dat was toen een biochemische zwangerschap. Ik geloof een HCG waarde van 5, durf dat wel niet meer met zekerheid zeggen. Hopelijk gaat het een beetje met je?!
Ik ben er nog niet genoeg mee gekend om uw situatie met die van mij te vergelijken... wat houdt een biochemische zwangerschap in?
We waren wel voorbereid op negatief nieuws, gezien het onze eerste poging was. Maar om dan nu zo ‘licht negatief’ te horen is wel echt ontmoedigend. Had liever een volle negatieve test dan gehad :) nu is’t weer afwachten op meer uitleg etc...

Chrisje8
Berichten: 67
Lid geworden op: 10 november 2017, 14:36

Re: ICSI/cryo maart -april 2018

Bericht door Chrisje8 » 7 april 2018, 9:54

@Joke het klinkt vergelijkbaar, biochemisch zoals ze het mij hadden uitgelegd is heel even zwanger en dan vroegtijdig afgebroken. Maar iedere situatie is uniek dus inderdaad moeilijk vergelijkbaar. Veel goede moed in ieder geval en hopelijk kan je je zinnen wat verzetten!

irisbloem
Berichten: 1414
Lid geworden op: 14 maart 2017, 13:41

Re: ICSI/cryo maart -april 2018

Bericht door irisbloem » 7 april 2018, 13:14

Bij mij beginnen de wachtweken ook terug.

Ik duim mee voor iedereen!

SCL
Berichten: 165
Lid geworden op: 9 januari 2017, 10:51

Re: ICSI/cryo maart -april 2018

Bericht door SCL » 8 april 2018, 10:08

Hoi iedereen

Ik ben een aantal maanden niet op het forum geweest. Ik zit volop aan het einde van de wachtweken. Na 2 keer een ‘slechte’ icsi in AZ Lucas zijn we overgestapt naar Jette in Februari. Daar heb ik op 26/3 mijn pick up gehad en kreeg 3 dagen later te horen dat ik een tp had. Ik was super blij met dit nieuws want in Gent was dit nooit gelukt. Dinsdag mag ik bloed laten nemen en bellen me ze smiddags op om te zien of de poging gelukt is.

Soms word ik wakker en denk ik, jaaa ik ben er zeker van dat het gelukt is en soms is dat echt een totaal ander gevoel en denk ik nee het is niet gelukt. Zo raar wat dit allemaal met je lichaam doet. Je wordt van de ene kant naar de andere kant geslingerd. Ik hoop in ieder geval op een goede poging, ook voor jullie. Veel geluk dames!

Groetjes SCL
Pilstop: Augustus 2015
IUI: Januari tot Juni 2017 - 5 x negatief

1e ICSI: 12/08/2017 - negatief
2de ICSI: 21/10/2017 - negatief
3de ICSI: 26/03/2018 -

nijntje
Berichten: 30
Lid geworden op: 1 oktober 2017, 8:24

Re: ICSI/cryo maart -april 2018

Bericht door nijntje » 8 april 2018, 10:20

Dag SCL,

Wens je heel veel succes!
Wij zijn ook in het CRG en je bent er in goede handen, dat zal je al wel gemerkt hebben!

Ik zit ook aan het einde van de wachtweken.
Doordat ik nog maar weinig eicellen heb zal de kans klein zijn dat het bij ons gaat lukken, maar toch hebben we nog wat hoop.

Geniet van het mooie weer vandaag!

SCL
Berichten: 165
Lid geworden op: 9 januari 2017, 10:51

Re: ICSI/cryo maart -april 2018

Bericht door SCL » 8 april 2018, 14:32

Dag Nijntje

Wanneer mag jij testen? Ik heb 1 embryo teruggekregen in Brussel. Ik ben eens benieuwd of het gelukt is. Het houd je toch potverdikke serieus bezig hé

Geniet jij ook van het mooie weer!!
Groetjes
Pilstop: Augustus 2015
IUI: Januari tot Juni 2017 - 5 x negatief

1e ICSI: 12/08/2017 - negatief
2de ICSI: 21/10/2017 - negatief
3de ICSI: 26/03/2018 -

nijntje
Berichten: 30
Lid geworden op: 1 oktober 2017, 8:24

Re: ICSI/cryo maart -april 2018

Bericht door nijntje » 8 april 2018, 18:24

SCL schreef:
8 april 2018, 14:32
Dag Nijntje

Wanneer mag jij testen? Ik heb 1 embryo teruggekregen in Brussel. Ik ben eens benieuwd of het gelukt is. Het houd je toch potverdikke serieus bezig hé

Geniet jij ook van het mooie weer!!
Groetjes
Hoi SCL, morgen mag ik testen. Ik voel nog niets. Mijn regels blijven sowieso altijd uit tot ik met de utrogestan stop. Morgennamiddag weten we het. Gebruik jij ook utrogestan?
Ja het houdt een mens inderdaad bezig. Doordat het bij ons nog nooit gelukt is na 6 pogingen is het moeilijk. In ons geval, willen we wel hopen maar als we teveel hopen is de teleurstelling te groot als het mislukt is denk ik.
Maar jij zit nog maar aan je derde PU, jullie hebben nog veel kansen.
Ik denk dat ik 1 dag voor jou de pickup had. Tp 3 dagen na PU gehad.
We hadden 5 eicellen. 4 waren er bevrucht na dag 1. Maar uiteindelijk waren er 3 goede na dag 3 en eentje niet goed genoeg.
Eerste keer dat we er 3 laten terugplaatsen.
Hebben jullie nog een embryo kunnen invriezen? Wij dus niet.
Wens je alleszins heel veel succes, ik duim voor jou ☺ 🍀.
Het was een mooie dag vandaag. We hebben genoten van het zonnetje😊.

kacheek
Berichten: 29
Lid geworden op: 10 maart 2015, 11:14

Re: ICSI/cryo maart -april 2018

Bericht door kacheek » 9 april 2018, 8:11

Chrisje8 schreef:
6 april 2018, 16:15
kacheek schreef:
6 april 2018, 16:06
Gisteren terugplaatsing van 2 cryo's gehad.
Op voorhand zeggen deze keer ga ik er mij niet druk in maken, ze worden teruggeplaatst en de stress is weer begonnen.
Afwachten is toch lastig...
Ja nu begint die lastige periode, helemaal afsluiten lukt mij ook nog steeds niet. Succes, is dit je eerste tp met twee cryo's? Zijn de slaagkansen beter denk je?
@chrisje8
Ik heb al 5 pickups en 9 TPs gehad, maar dit is ondertussen 2 jaar geleden. Toen lukte het niet en ik was even "op". Dus hebben we dan een pauze genomen. Nu 2 jaar verder proberen we nog eens. Nu was het dus nog een TP met cryos van de laatste pickup 2 jaar geleden.
Ik heb wel al een zoontje van de allereerste pickup, dan 1tje teruggeplaatst en van de eerste keer prijs. Voor een tweede is de weg dus veel langer :(
De dokter zei toch dat je 10% meer kans hebt met 2 cryo's, laat ons dus hopen :)

kacheek
Berichten: 29
Lid geworden op: 10 maart 2015, 11:14

Re: ICSI/cryo maart -april 2018

Bericht door kacheek » 9 april 2018, 8:53

nijntje schreef:
8 april 2018, 18:24

Hoi SCL, morgen mag ik testen. Ik voel nog niets. Mijn regels blijven sowieso altijd uit tot ik met de utrogestan stop. Morgennamiddag weten we het. Gebruik jij ook utrogestan?
Ja het houdt een mens inderdaad bezig. Doordat het bij ons nog nooit gelukt is na 6 pogingen is het moeilijk. In ons geval, willen we wel hopen maar als we teveel hopen is de teleurstelling te groot als het mislukt is denk ik.
Maar jij zit nog maar aan je derde PU, jullie hebben nog veel kansen.
Ik denk dat ik 1 dag voor jou de pickup had. Tp 3 dagen na PU gehad.
We hadden 5 eicellen. 4 waren er bevrucht na dag 1. Maar uiteindelijk waren er 3 goede na dag 3 en eentje niet goed genoeg.
Eerste keer dat we er 3 laten terugplaatsen.
Hebben jullie nog een embryo kunnen invriezen? Wij dus niet.
Wens je alleszins heel veel succes, ik duim voor jou ☺ 🍀.
Het was een mooie dag vandaag. We hebben genoten van het zonnetje😊.
Succes Nijntje, D-day vandaag. Ik duim op positief nieuws.
Amai 3 embryos laten terugplaatsen. Dat is veel, dan is er toch een grotere kans.
Niets voelen is daarom niet slecht é, eigenlijk kan je op die korte tijd niet veel voelen denk ik.

Zondagskind
Berichten: 3
Lid geworden op: 21 december 2015, 12:49

Re: ICSI/cryo maart -april 2018

Bericht door Zondagskind » 10 april 2018, 11:42

Dag allemaal.

Nieuw hier. Na 9 IUI's zijn we eind maart gestart met een eerste poging IVF. Gisteren PU gehad, 12 eicellen kunnen picken. Nu kreeg ik telefoon van labo. 9 eicellen waren rijp, 6 bevrucht. Nu wachten tot donderdag hoeveel er ingevroren kunnen worden. Is dat bij jullie ook steeds zo'n afvalrace? Mag ik al blij zijn met het resultaat? Bedankt voor jullie reacties.
Maart 2016- September 2017: 8 * IUI: negatief
Oktober 2017: 9e IUI: miskraam op 8weken
Maart 2018: start IVF: freeze all

TitisWens
Berichten: 87
Lid geworden op: 23 juli 2017, 16:59

Re: ICSI/cryo maart -april 2018

Bericht door TitisWens » 10 april 2018, 12:56

Dag Zondagskind
Lijkt mij helemaal geen slecht resultaat.

Afvallingsrace hoort erbij en vrees dat ze nog niet ten einde is.
Bij mijn eerste ICSI was ik zwaar teleurgesteld dat er van 10 eicellen maar 3 embryo's over bleven voor terugplaatsing.
Zeker ook omdat er 9 bevrucht waren en er tot dag 3 nog 7 van kwaliteit 1/2 waren.

Ik duim voor mooie kwaliteit embryo's en een beperkte afvallingsrace.

Liefs

Chrisje8
Berichten: 67
Lid geworden op: 10 november 2017, 14:36

Re: ICSI/cryo maart -april 2018

Bericht door Chrisje8 » 11 april 2018, 19:16

Vandaag opnieuw een tp gehad van onze voorlaatste cryo. Goede kwaliteit en in een volledige natuurlijke cyclus. De 20ste is de bloedname. Nu kunnen we weer afwachten en proberen niet gek te worden van ieder klein dingetje. 😏

Veel goede moed gewenst aan jullie allemaal! 🍀🍀🍀

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten