Mentruatie voor bloedname na tp

ICSI Forum
JOKEJOKEJOKEJOKE
Berichten: 112
Lid geworden op: 2 oktober 2017, 10:48

Mentruatie voor bloedname na tp

Bericht door JOKEJOKEJOKEJOKE » 30 april 2018, 12:09

Hallo allemaal,

Hebben er van jullie nog ervaringen met doorkomen van de regels vóór de bloedname?

Momenteel 2de tp gehad in natuurlijke cyclus en heb nog 4 pogingen.
Bij de eerste poging kwamen mijn regels er door 2 dagen voor de bloedname en bij de 2de poging 5 dagen voor de bloedname. Op wat kan dit wijzen? Ik heb ondertussen al gebeld en ik moet morgen op controle en dan gaan ze waarschijnlijk ineens voorbereiden voor een nieuwe tp.

Groetjes,

Joke

irisbloem
Berichten: 1414
Lid geworden op: 14 maart 2017, 13:41

Re: Mentruatie voor bloedname na tp

Bericht door irisbloem » 30 april 2018, 12:56

JOKEJOKEJOKEJOKE schreef:
1 januari 1970, 1:00
Hallo allemaal,

Hebben er van jullie nog ervaringen met doorkomen van de regels vóór de bloedname?

Momenteel 2de tp gehad in natuurlijke cyclus en heb nog 4 pogingen.
Bij de eerste poging kwamen mijn regels er door 2 dagen voor de bloedname en bij de 2de poging 5 dagen voor de bloedname. Op wat kan dit wijzen? Ik heb ondertussen al gebeld en ik moet morgen op controle en dan gaan ze waarschijnlijk ineens voorbereiden voor een nieuwe tp.

Groetjes,

Joke
Ik ben bij de eerste keer 5 dagen voor bloedafname wat bloedverlies beginnen krijgen maar ik zat wel in kunstmatige cyclus met progynova, crinone en improsub. Ik nam toen 2 pilletjes progynova, wat voldoende was voor mijn baarmoederslijmvlies te laten aandikken maar blijkbaar niet om het in stand te houden. Sinds ik er 3 per dag neem had ik geen bloedverlies voor de bloedafname. Bij jou is het dus wat anders omdat je in natuurlijke cyclus zit. Wellicht zitten je hormoonwaarden niet goed van nature en zullen ze jou iets moeten bijgeven. Tenzij het nu van een innestelingsbloeding komt? Of heb je je resultaat al?

JOKEJOKEJOKEJOKE
Berichten: 112
Lid geworden op: 2 oktober 2017, 10:48

Re: Mentruatie voor bloedname na tp

Bericht door JOKEJOKEJOKEJOKE » 30 april 2018, 13:22

irisbloem schreef:
1 januari 1970, 1:00
JOKEJOKEJOKEJOKE schreef:
1 januari 1970, 1:00
Hallo allemaal,

Hebben er van jullie nog ervaringen met doorkomen van de regels vóór de bloedname?

Momenteel 2de tp gehad in natuurlijke cyclus en heb nog 4 pogingen.
Bij de eerste poging kwamen mijn regels er door 2 dagen voor de bloedname en bij de 2de poging 5 dagen voor de bloedname. Op wat kan dit wijzen? Ik heb ondertussen al gebeld en ik moet morgen op controle en dan gaan ze waarschijnlijk ineens voorbereiden voor een nieuwe tp.

Groetjes,

Joke
Ik ben bij de eerste keer 5 dagen voor bloedafname wat bloedverlies beginnen krijgen maar ik zat wel in kunstmatige cyclus met progynova, crinone en improsub. Ik nam toen 2 pilletjes progynova, wat voldoende was voor mijn baarmoederslijmvlies te laten aandikken maar blijkbaar niet om het in stand te houden. Sinds ik er 3 per dag neem had ik geen bloedverlies voor de bloedafname. Bij jou is het dus wat anders omdat je in natuurlijke cyclus zit. Wellicht zitten je hormoonwaarden niet goed van nature en zullen ze jou iets moeten bijgeven. Tenzij het nu van een innestelingsbloeding komt? Of heb je je resultaat al?

Hey irisbloem,

Eerste maal was ook kunstmatig en nam toen ook 3x per dag progynova. Toen was mijn bloedname ‘licht negatief’ en dan dachten ze aan een vroegtijdige zwangerschapsonderbreking of aan ietq buitenbaarmoederlijk. Twas toen (gelukkig) een vroegtijdige zwangerschapsonderbreking.
Ik heb nog geen resultaat, maar morgen zullen z het wel ineens testen denk ik? Maar is het dan nog niet te vroeg om resultaat te hebben? Gezien ik normaal pas veijdag mijn bloedname had??
Tis wel echt duidelijk geen innestelingsbloed meer. Vrijdag en zaterdag dacht ik dat het innestelingsbloeding was, want dz bruine bloeding was echt heeeel licht.. maar sinds gisteren hevige bloeding en opgezwollen buik. Wat bij mij altijd wijsde op regels.

Ik wil gewoon is die bloedname halen!!!! Pffff

Chrisje8
Berichten: 67
Lid geworden op: 10 november 2017, 14:36

Re: Mentruatie voor bloedname na tp

Bericht door Chrisje8 » 2 mei 2018, 20:31

Heel frustrerend Joke die bloedname niet halen, ik had dat ook steeds. Wat hebben ze je nog kunnen zeggen? Weet je al iets meer over de volgende tp?

JOKEJOKEJOKEJOKE
Berichten: 112
Lid geworden op: 2 oktober 2017, 10:48

Re: Mentruatie voor bloedname na tp

Bericht door JOKEJOKEJOKEJOKE » 4 mei 2018, 8:08

Hey Chrisje,

Ze hebben mij dan dinsdag 01/05/2018 erbij genomen voor controle ipv vandaag.
Echo gedaan en bloedname. Bloedname wees uit dat de innesteling nooit gelukt was, dus kan gewoon terug aan de Progynova 3x daags. Maandag heb ik terug een echo en dan zal ik meer weten wanneer ik de tp zal hebben (ik vermoed volgende zaterdag).

'T is allemaal exact zoals je zegt 'frustrerend'. Je doet zo je best, je steekt er zoveel uren in, je geeft letterlijk heel je lichaam én nog kiest moeder natuur ervoor dat het niet voor deze keer zal zijn.
Maarja :)

Chrisje8
Berichten: 67
Lid geworden op: 10 november 2017, 14:36

Re: Mentruatie voor bloedname na tp

Bericht door Chrisje8 » 4 mei 2018, 11:35

Heel veel goede moed voor jullie volgende poging, als je er klaar voor bent dan ben ik blij voor je dat je volgende week al terug kan starten. Telkens als wij slecht nieuws krijgen is het een grote tegenslag maar als we dan terug een poging kunnen wagen heb ik er telkens weer zin in. Niet met veel gejuich maar toch een gevoel van voldoening denk ik dat we kunnen blijven proberen. Ik had vandaag mijn bloedname en echo, voor ons zal het waarschijnlijk ook volgende week zijn.

Moeder natuur is meedogenloos maar kan ook voor wonderen zorgen, we gaan ervoor! Al dat harde werk gaat hopelijk niet voor niets zijn.

Succes!!!

JOKEJOKEJOKEJOKE
Berichten: 112
Lid geworden op: 2 oktober 2017, 10:48

Re: Mentruatie voor bloedname na tp

Bericht door JOKEJOKEJOKEJOKE » 6 mei 2018, 23:30

Chrisje8 schreef:
1 januari 1970, 1:00
Heel veel goede moed voor jullie volgende poging, als je er klaar voor bent dan ben ik blij voor je dat je volgende week al terug kan starten. Telkens als wij slecht nieuws krijgen is het een grote tegenslag maar als we dan terug een poging kunnen wagen heb ik er telkens weer zin in. Niet met veel gejuich maar toch een gevoel van voldoening denk ik dat we kunnen blijven proberen. Ik had vandaag mijn bloedname en echo, voor ons zal het waarschijnlijk ook volgende week zijn.

Moeder natuur is meedogenloos maar kan ook voor wonderen zorgen, we gaan ervoor! Al dat harde werk gaat hopelijk niet voor niets zijn.

Succes!!!
Het is gek wat het met je doet hé... ik begin zelf allemaal theorieën te verzinnen, gewoon om mezelf moed in te spreken.

Ik duim voor je Chrisje!

irisbloem
Berichten: 1414
Lid geworden op: 14 maart 2017, 13:41

Re: Mentruatie voor bloedname na tp

Bericht door irisbloem » 7 mei 2018, 16:35

Chrisje8 schreef:
1 januari 1970, 1:00
Heel veel goede moed voor jullie volgende poging, als je er klaar voor bent dan ben ik blij voor je dat je volgende week al terug kan starten. Telkens als wij slecht nieuws krijgen is het een grote tegenslag maar als we dan terug een poging kunnen wagen heb ik er telkens weer zin in. Niet met veel gejuich maar toch een gevoel van voldoening denk ik dat we kunnen blijven proberen. Ik had vandaag mijn bloedname en echo, voor ons zal het waarschijnlijk ook volgende week zijn.

Moeder natuur is meedogenloos maar kan ook voor wonderen zorgen, we gaan ervoor! Al dat harde werk gaat hopelijk niet voor niets zijn.

Succes!!!
Ja inderdaad als je een nieuwe poging kan starten dan geeft dat terug moed, een sprankeltje hoop, ik ging vandaag normaal gezien ook een tp hebben maar in het ziekenhuis kreeg ik te horen dat het de ontdooiing niet had overleefd, geen kans dus en je had er dan zo naar uit gekeken zucht. 1 kans op 10 dat dit voorkomt en ja hoor ik ben die pechvogel :(

JOKEJOKEJOKEJOKE
Berichten: 112
Lid geworden op: 2 oktober 2017, 10:48

Re: Mentruatie voor bloedname na tp

Bericht door JOKEJOKEJOKEJOKE » 8 mei 2018, 9:24

irisbloem schreef:
1 januari 1970, 1:00
Chrisje8 schreef:
1 januari 1970, 1:00
Heel veel goede moed voor jullie volgende poging, als je er klaar voor bent dan ben ik blij voor je dat je volgende week al terug kan starten. Telkens als wij slecht nieuws krijgen is het een grote tegenslag maar als we dan terug een poging kunnen wagen heb ik er telkens weer zin in. Niet met veel gejuich maar toch een gevoel van voldoening denk ik dat we kunnen blijven proberen. Ik had vandaag mijn bloedname en echo, voor ons zal het waarschijnlijk ook volgende week zijn.

Moeder natuur is meedogenloos maar kan ook voor wonderen zorgen, we gaan ervoor! Al dat harde werk gaat hopelijk niet voor niets zijn.

Succes!!!
Ja inderdaad als je een nieuwe poging kan starten dan geeft dat terug moed, een sprankeltje hoop, ik ging vandaag normaal gezien ook een tp hebben maar in het ziekenhuis kreeg ik te horen dat het de ontdooiing niet had overleefd, geen kans dus en je had er dan zo naar uit gekeken zucht. 1 kans op 10 dat dit voorkomt en ja hoor ik ben die pechvogel :(
Oh irisbloem, wat moet dat frustrerend zijn!!!
Hoeveel heb je er nog?

irisbloem
Berichten: 1414
Lid geworden op: 14 maart 2017, 13:41

Re: Mentruatie voor bloedname na tp

Bericht door irisbloem » 8 mei 2018, 12:36

JOKEJOKEJOKEJOKE schreef:
1 januari 1970, 1:00
irisbloem schreef:
1 januari 1970, 1:00
Chrisje8 schreef:
1 januari 1970, 1:00
Heel veel goede moed voor jullie volgende poging, als je er klaar voor bent dan ben ik blij voor je dat je volgende week al terug kan starten. Telkens als wij slecht nieuws krijgen is het een grote tegenslag maar als we dan terug een poging kunnen wagen heb ik er telkens weer zin in. Niet met veel gejuich maar toch een gevoel van voldoening denk ik dat we kunnen blijven proberen. Ik had vandaag mijn bloedname en echo, voor ons zal het waarschijnlijk ook volgende week zijn.

Moeder natuur is meedogenloos maar kan ook voor wonderen zorgen, we gaan ervoor! Al dat harde werk gaat hopelijk niet voor niets zijn.

Succes!!!
Ja inderdaad als je een nieuwe poging kan starten dan geeft dat terug moed, een sprankeltje hoop, ik ging vandaag normaal gezien ook een tp hebben maar in het ziekenhuis kreeg ik te horen dat het de ontdooiing niet had overleefd, geen kans dus en je had er dan zo naar uit gekeken zucht. 1 kans op 10 dat dit voorkomt en ja hoor ik ben die pechvogel :(
Oh irisbloem, wat moet dat frustrerend zijn!!!
Hoeveel heb je er nog?
inderdaad heel frustrerend, pure pech :( geen enkel ...

Chrisje8
Berichten: 67
Lid geworden op: 10 november 2017, 14:36

Re: Mentruatie voor bloedname na tp

Bericht door Chrisje8 » 8 mei 2018, 12:56

Zo spijtig voor je Irisbloem, leef met je mee!!

nadie
Berichten: 2
Lid geworden op: 10 mei 2018, 15:50

Re: Mentruatie voor bloedname na tp

Bericht door nadie » 10 mei 2018, 17:19

Hey joke,

Ik had dat de eerste twee icsis ook en ik ben zeker dat het lag aan mijn iets-kortere cyclus van 25 dagen die gewoon door de hormonen door zijn ding deed.
Zelfs met utrogestan ondersteuning kwamen ze door.
Nadien gaf men me pregnyl bij in de wachttijd en dan bleven ze wel uit.
Na overstap naar jette kreeg ik dan ook wetenschappelijk bewijs. Men liet me weten dat mijn progesteron bij PU al hoog was (vond ik met mn korte cyclus ook logisch) en dan waren mijn maandstonden natuurlijk al snel op komst... Dus in jette geen verse terugplaatsingen want dan komt het embryo toch maar terecht in een baarmoeder op rand van maandstonden.
St aug
1/15 - ICSI 1 neg
3/15 - ICSI 2 neg
9/15 operatie endo
5/16 - ICSI 3.1 stop
7/16 - ICSI 3.2 neg
9/16 - ICSI 4 neg
12/16 - ICSI 5 neg
Overstap Jette
8/17 - ICSI 6 freeze all
9/17 - cryo top 4d biochem zw
1/18 - cryo 4d biochem zw
5/18 - ICSI 7 ...

JOKEJOKEJOKEJOKE
Berichten: 112
Lid geworden op: 2 oktober 2017, 10:48

Re: Mentruatie voor bloedname na tp

Bericht door JOKEJOKEJOKEJOKE » 11 mei 2018, 15:46

nadie schreef:
1 januari 1970, 1:00
Hey joke,

Ik had dat de eerste twee icsis ook en ik ben zeker dat het lag aan mijn iets-kortere cyclus van 25 dagen die gewoon door de hormonen door zijn ding deed.
Zelfs met utrogestan ondersteuning kwamen ze door.
Nadien gaf men me pregnyl bij in de wachttijd en dan bleven ze wel uit.
Na overstap naar jette kreeg ik dan ook wetenschappelijk bewijs. Men liet me weten dat mijn progesteron bij PU al hoog was (vond ik met mn korte cyclus ook logisch) en dan waren mijn maandstonden natuurlijk al snel op komst... Dus in jette geen verse terugplaatsingen want dan komt het embryo toch maar terecht in een baarmoeder op rand van maandstonden.
Hey Nadie,

Ik heb ook een cyclus van ong. 25-26 dagen waarmee mijn ms ook doorkomen ondanks gebruik ultrogestan.
Momenteel zit ik aan de progynova3x daags en 3x daags de ultrogestan. Morgen heb ik een nieuwe tp.

De pregnyl heb ik deze keer niet moeten gebruiken (dat is die spuit toch he?). Wanneer gaven ze jou de pregnyl?

Ivm geen verse tp: je hebt dan toch meerdere embryo’s ingevroren mag ik hopen?!

irisbloem
Berichten: 1414
Lid geworden op: 14 maart 2017, 13:41

Re: Mentruatie voor bloedname na tp

Bericht door irisbloem » 11 mei 2018, 23:19

Ik heb ook een korte cyclus van gemiddeld 24 à 25 dagen en toen ik IUI deed en utrogestan nam bleven mijn maandstonden toch uit

JOKEJOKEJOKEJOKE
Berichten: 112
Lid geworden op: 2 oktober 2017, 10:48

Re: Mentruatie voor bloedname na tp

Bericht door JOKEJOKEJOKEJOKE » 12 mei 2018, 10:01

irisbloem schreef:
1 januari 1970, 1:00
Ik heb ook een korte cyclus van gemiddeld 24 à 25 dagen en toen ik IUI deed en utrogestan nam bleven mijn maandstonden toch uit
Wat is IUI juist?

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 26 gasten