Mislukte IVF eicelwand sluit niet

ICSI Forum
Plaats reactie
Grietje06
Berichten: 1
Lid geworden op: 28 april 2018, 20:54

Mislukte IVF eicelwand sluit niet

Bericht door Grietje06 » 6 mei 2018, 10:52

Hoi

Lees hier al een tijdje mee, maar nu zit ik zo diep in de put dat ik met mezelf geen blijf weet. Na 5jaar proberen uiteindelijk op mijn 29e doorverwezen naar fertiliteit. Uit een bloedtest bleek dan dat ik een lage eicelreserve heb, met mijn man alles tip top in orde. Onmiddellijk gestart met ivf suprefact en gonalf 300. 4 follikels en 4 rijpe eicellen, ik was dus hoopvol. Volgende dag telefoon, geen bevruchting :( nu blijkt dat mijn eicellen niet sluiten nadat 1 zaadcel is binnengedrongen. Dus waarschijnlijk was de kwaliteit niet goed van de eicellen... ik moet nu een maand overslaan en dan rest er alleen nog maar ICSI
De suprefact gaan ze ook niet meer doen.

Heeft er iemand in dezelfde situatie gezeten en wat was daar de uitkomst van? Ik ben echt moedeloos en weet niet wat te denken... :cry:

Yvonne1983
Berichten: 708
Lid geworden op: 18 februari 2016, 12:20

Re: Mislukte IVF eicelwand sluit niet

Bericht door Yvonne1983 » 6 mei 2018, 11:48

Ik heb niet hetzelfde meegemaakt, maar ik wil je veel sterkte wensen en als je denkt dat ze meer moeten onderzoeken ga dan bij een andere arts een second opinion vragen.

irisbloem
Berichten: 1414
Lid geworden op: 14 maart 2017, 13:41

Re: Mislukte IVF eicelwand sluit niet

Bericht door irisbloem » 6 mei 2018, 22:59

Grietje06 schreef:
1 januari 1970, 1:00
Hoi

Lees hier al een tijdje mee, maar nu zit ik zo diep in de put dat ik met mezelf geen blijf weet. Na 5jaar proberen uiteindelijk op mijn 29e doorverwezen naar fertiliteit. Uit een bloedtest bleek dan dat ik een lage eicelreserve heb, met mijn man alles tip top in orde. Onmiddellijk gestart met ivf suprefact en gonalf 300. 4 follikels en 4 rijpe eicellen, ik was dus hoopvol. Volgende dag telefoon, geen bevruchting :( nu blijkt dat mijn eicellen niet sluiten nadat 1 zaadcel is binnengedrongen. Dus waarschijnlijk was de kwaliteit niet goed van de eicellen... ik moet nu een maand overslaan en dan rest er alleen nog maar ICSI
De suprefact gaan ze ook niet meer doen.

Heeft er iemand in dezelfde situatie gezeten en wat was daar de uitkomst van? Ik ben echt moedeloos en weet niet wat te denken... :cry:
Ik heb al nog eens een gelijkaardig verhaal gelezen maar weet niet meer of het op dit forum was of elders, misschien eens googelen? Ik wens jou het allerbeste!

mooieklok
Berichten: 1
Lid geworden op: 7 november 2018, 17:22

Re: Mislukte IVF eicelwand sluit niet

Bericht door mooieklok » 7 november 2018, 17:29

Grietje06 schreef:
1 januari 1970, 1:00
Hoi

Lees hier al een tijdje mee, maar nu zit ik zo diep in de put dat ik met mezelf geen blijf weet. Na 5jaar proberen uiteindelijk op mijn 29e doorverwezen naar fertiliteit. Uit een bloedtest bleek dan dat ik een lage eicelreserve heb, met mijn man alles tip top in orde. Onmiddellijk gestart met ivf suprefact en gonalf 300. 4 follikels en 4 rijpe eicellen, ik was dus hoopvol. Volgende dag telefoon, geen bevruchting :( nu blijkt dat mijn eicellen niet sluiten nadat 1 zaadcel is binnengedrongen. Dus waarschijnlijk was de kwaliteit niet goed van de eicellen... ik moet nu een maand overslaan en dan rest er alleen nog maar ICSI
De suprefact gaan ze ook niet meer doen.

Heeft er iemand in dezelfde situatie gezeten en wat was daar de uitkomst van? Ik ben echt moedeloos en weet niet wat te denken... :cry:
Hoi, ik zit momenteel in dezelfde situatie. Vandaag te horen gekregen dat er twee zaadcellen in één eicel zijn binnen gegaan. En dat bij 2 eicellen. Ik had nog een derde eicel, daar was helemaal niks van een bevruchting te zien.
Weet jij inmiddels al meer over hoe het kan en hoe je verder gaat?
Zet em op in ieder geval!

Tina2900
Berichten: 7
Lid geworden op: 4 september 2018, 19:31

Re: Mislukte IVF eicelwand sluit niet

Bericht door Tina2900 » 7 november 2018, 21:56

Ik heb ook slechte eicelkwaliteit, maar geen ervaring met die celwand... waarom raden ze suprefact niet meer aan? Ik had eerst gonal f met zeer slecht resultaat. Volgende poging met menopur toch al ietsje beter (1 eitje van de 4 bevruchte doorgedeeld tot 7 cellig). Ms dat eens vragen?
'15 pilstop- Sept '16: hsg
Okt '16: zw! Leeg vruchtzakje. Curr wk 9
Eind dec '16: zw! Mk op 5 wk,
Vanaf nov '17 iui (x6)
Mei '18: icsi zonder tp (10 eitjes, 7 bevrucht niets deelt goed door)
Aug '18: icsi (6 eitjes, 4 bevrucht. 1 tp,mislukt)

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten