ICSI mei/juni 2018

ICSI Forum
Jido
Berichten: 714
Lid geworden op: 7 februari 2018, 11:25

Re: ICSI mei/juni 2018

Bericht door Jido » 3 juli 2018, 7:51

Anamo schreef:
1 januari 1970, 1:00
Jido schreef:
1 januari 1970, 1:00
Ik snap uw gevoel volledig. Wij doen hier ook alles wat we kunnen om een ideale omgeving te creeeren voor een plakkertje, maar na 10 KID’s nog steeds geen positief resultaat. Wij hebben ook al een dochtertje van 2016 en alhoewel we super gelukkig zijn met haar willen we zo graag nog een broertje of een zusje. Onze wens naar een groter gezin is te groot om alles gewoon te laten varen.
Binnenkort maken wij ook de overstap naar ICSI. Donor is ook gestopt met doneren en hebben nog 4 rietjes over. Hadden gehoopt daar nog 2 brusjes van te hebben, maar die kans is redelijk klein.
Ik hoop voor jou dat die test duidelijker mag komen binnen een paar dagen en je bn super positief aangeeft! Iedereen verdient dit hier!

Bedankt voor uw reactie.
Idd wij zijn ook erg dankbaar en gelukkig met ons dochtertje..
Hopelijk is jullie icsi traject een groter succes en zijn jullie snel happy-zwanger!! 💝🤞
Vandaag nog een testje gedaan en nu was er toch wel een duidelijker positief lijntje te zien 😀 maar we proberen nog wat met de voetjes op de grond te blijven natuurlijk..

Dank u wel voor de lieve wens! :)
Ooooh, ik hoop het ook zo voor jullie! Vandaag bloedafname zeker? Hopelijk bellen ze iets vroeger dan woensdagavond dan! Ik duim mee voor jullie 🤞 :D
Start KID voor brusje: juli '17
KID 1-11 -neg
ICSI1 09-11/'18 - neg (1TP)
ICSI2 01/'19 canc.
Overstap gyn
ICSI2.1 4-6-8-9/'19 - neg (4TP)
Hysteroscopie 11/'19 - OK
ICSI3 nov 19 - TP (2 em.)- neg - gn cryo
ICSI4 feb '20 -neg
4.2 mei '20 - 🤰🏻17/02/21 💙

jillvdw
Berichten: 131
Lid geworden op: 22 november 2017, 11:11

Re: ICSI mei/juni 2018

Bericht door jillvdw » 5 juli 2018, 15:17

Jido schreef:
1 januari 1970, 1:00
jillvdw schreef:
1 januari 1970, 1:00
Jido schreef:
1 januari 1970, 1:00



Hoi!

Wij starten ook binnenkort op met ICSI. Na 10 mislukte pogingen KID hebben we gevraagd om te mogen overgaan naar een volgende stap. Onze gynaecoloog wou namelijk sowieso 12 pogingen doen. Maar wij zijn ons vertrouwen in de inseminaties wat verloren ondertussen...
Ik heb deze week mijn aanvraag voor terugbetaling binnen gebracht bij de mutualiteit. Spannend allemaal. Ons intake gesprek is gepland op 23/07 bij het CRG. We hopen dan augustus of september te kunnen starten. :)

Je klinkt alleszins zeer positief in uw post, super :D :D
Hopelijk mag deze volgende stap voor jullie ook snel een positief resultaat geven.

Veel succes!
Groetjes

Ik kan geloven dat je alle hoop en vertrouwen kwijt bent in de inseminaties na al die pogingen en 12 pogingen is veel... als je ze allemaal doet en ze mislukken, toch maar weer een jaartje kwijt dan en dan ook ééntje met veel verdriet natuurlijk :(

Ik kan je alvast zeggen dat ik veel moed heb gehaald uit het intake-gesprek maar vooral uit het tweede gesprek waarin je ook het counseling-gesprek enzo verkrijgt voor het verdere verloop. Ze beloven niets natuurlijk maar ik blijf maar denken dat zij het allemaal veel beter weten en leg mijn vertrouwen bij hen. Er blijft altijd een klein percentage met de voetjes op de grond maar je moet hoop blijven hebben en positief blijven denken dat ooit dé dag komt dat jij het ook van de daken mag schreeuwen! Positieve ingesteldheid kan alleen maar helpen denk ik dan zo :-)

Ook heel veel succes gewenst!

Wij kijken sowieso uit naar het gesprek en ook om er dan effectief aan te beginnen. De mensen in het CRG zijn super vriendelijk en helpen graag waar ze kunnen. Dus daar hebben we steeds een goed gevoel bij. Normaal gezien is er bij ons maar 1 gesprek voorzien. Blijkbaar duurt dat ongeveer een uurtje met uitleg en dan krijgen we alle medicatie/voorschriften mee om te kunnen starten.
In de tussentijd zal ik eens vollen bak genieten van een rustmaandje en onze vakantie deze maand :D

Ik probeer ook steeds positief te zijn, maar deze laatste poging had ik het emotioneel zeer zwaar. En alhoewel het proces van ICSI een stuk zwaarder is qua hormonen dan iui, heb ik het er zo voor over. Alles om ons doel te bereiken en opnieuw zo'n klein boeleke in onze armen te kunnen sluiten.
Gisteren te horen gekregen dat ik normaal volgende cyclus (begin augustus) zal kunnen starten, als mijn gynaecoloog niet in verlof is (er is hier nog wat onduidelijkheid over).
Wij zullen dus ongeveer gelijktijdig opstarten? :wink:
Het proces is idd een stuk zwaarder maar ook dat weegt bij mij niet op tegen het bereiken van het doel :D :D :D
Je verkrijgt idd onmiddellijk een voorschrift om je medicatie in het ziekenhuis te gaan ophalen, aangezien ik nog een extra maandje moest wachten (door extra spuit tegen rode hond), ben ik de medicatie nog niet gaan halen - dit gaan we doen van zodra ik/we naar Jette moeten voor de eerste bloedafname aan begin cyclus en dus normaal ergens begin augustus. :D en dus ja, we zullen ongeveer gelijktijdig opstarten :wink: :wink:
Geniet alvast van je vakantie nog eerst!!!
ICSI 1->TP blasto: 22-9-18 (bioch.zw.) - geen cryo's
ICSI 2- PU 26/11 'freeze all'-> geen cryo's :cry:
ICSI 3->TP 3daagse 31-1-19 ->12/2: pos. test->MK 8W(12/03) :cry:
ICSI3.1->TP cryo 25/06 neg
ICSI 4: TP 28/07 neg -geen cryo's

Jido
Berichten: 714
Lid geworden op: 7 februari 2018, 11:25

Re: ICSI mei/juni 2018

Bericht door Jido » 6 juli 2018, 8:40

jillvdw schreef:
1 januari 1970, 1:00
Jido schreef:
1 januari 1970, 1:00
jillvdw schreef:
1 januari 1970, 1:00



Ik kan geloven dat je alle hoop en vertrouwen kwijt bent in de inseminaties na al die pogingen en 12 pogingen is veel... als je ze allemaal doet en ze mislukken, toch maar weer een jaartje kwijt dan en dan ook ééntje met veel verdriet natuurlijk :(

Ik kan je alvast zeggen dat ik veel moed heb gehaald uit het intake-gesprek maar vooral uit het tweede gesprek waarin je ook het counseling-gesprek enzo verkrijgt voor het verdere verloop. Ze beloven niets natuurlijk maar ik blijf maar denken dat zij het allemaal veel beter weten en leg mijn vertrouwen bij hen. Er blijft altijd een klein percentage met de voetjes op de grond maar je moet hoop blijven hebben en positief blijven denken dat ooit dé dag komt dat jij het ook van de daken mag schreeuwen! Positieve ingesteldheid kan alleen maar helpen denk ik dan zo :-)

Ook heel veel succes gewenst!

Wij kijken sowieso uit naar het gesprek en ook om er dan effectief aan te beginnen. De mensen in het CRG zijn super vriendelijk en helpen graag waar ze kunnen. Dus daar hebben we steeds een goed gevoel bij. Normaal gezien is er bij ons maar 1 gesprek voorzien. Blijkbaar duurt dat ongeveer een uurtje met uitleg en dan krijgen we alle medicatie/voorschriften mee om te kunnen starten.
In de tussentijd zal ik eens vollen bak genieten van een rustmaandje en onze vakantie deze maand :D

Ik probeer ook steeds positief te zijn, maar deze laatste poging had ik het emotioneel zeer zwaar. En alhoewel het proces van ICSI een stuk zwaarder is qua hormonen dan iui, heb ik het er zo voor over. Alles om ons doel te bereiken en opnieuw zo'n klein boeleke in onze armen te kunnen sluiten.
Gisteren te horen gekregen dat ik normaal volgende cyclus (begin augustus) zal kunnen starten, als mijn gynaecoloog niet in verlof is (er is hier nog wat onduidelijkheid over).
Wij zullen dus ongeveer gelijktijdig opstarten? :wink:
Het proces is idd een stuk zwaarder maar ook dat weegt bij mij niet op tegen het bereiken van het doel :D :D :D
Je verkrijgt idd onmiddellijk een voorschrift om je medicatie in het ziekenhuis te gaan ophalen, aangezien ik nog een extra maandje moest wachten (door extra spuit tegen rode hond), ben ik de medicatie nog niet gaan halen - dit gaan we doen van zodra ik/we naar Jette moeten voor de eerste bloedafname aan begin cyclus en dus normaal ergens begin augustus. :D en dus ja, we zullen ongeveer gelijktijdig opstarten :wink: :wink:
Geniet alvast van je vakantie nog eerst!!!
Genieten zullen we inderdaad doen! :D
Jullie zitten in Jette, al veel goeie dingen van gehoord, maar voor ons te ver rijden om haalbaar te zijn. Ik hoop dat ons ziekenhuis ook goeie resultaten haalt, maar volgens mij zitten niet veel mensen die daar in behandeling zijn op dit forum :lol:
Laat maar nog weten hoe het allemaal gaat. Wie weet zitten we volgend jaar deze tijd met een kleintje op onze arm, fingers crossed! :wink: :)
Start KID voor brusje: juli '17
KID 1-11 -neg
ICSI1 09-11/'18 - neg (1TP)
ICSI2 01/'19 canc.
Overstap gyn
ICSI2.1 4-6-8-9/'19 - neg (4TP)
Hysteroscopie 11/'19 - OK
ICSI3 nov 19 - TP (2 em.)- neg - gn cryo
ICSI4 feb '20 -neg
4.2 mei '20 - 🤰🏻17/02/21 💙

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 12 gasten