ICSI-clubje

ICSI Forum
sendif
Berichten: 1
Lid geworden op: 26 februari 2024, 14:32

Re: ICSI-clubje

Bericht door sendif » 26 februari 2024, 14:54

Dag allen,

Ben nieuw hier en wou toch even mijn ervaring en vragen delen

Vorige week hadden we onze eerste pick up. 7 mature eicellen die allemaal met ICSI behandeld werden. Dag erna het nieuws gekregen dat geen enkel eicel bevrucht was geraakt. We zijn helemaal van de kaart!

Geen bevruchting na ICSI zal wss hier al besproken geweest zijn en heb ook gezien dat het op de website vermeld staat dat eicelactivatie een volgende stap kan zijn.

We zijn in behandeling bij het UZ Leuven, en eicelactivatie werd voorgesteld als volgende stap. iemand ervaring daar met eicelactivatie? We hebben gelezen dat UZ Gent hier vroeger pionier in was.

We zijn naar ICSI gegaan omdat mijn zaadstaal onvoldoende is. Bij mijn eerste test in mei vorig jaar was het onder de limiet van alle parameters (hoeveelheid, motiliteit en morfologie). Na het nemen van een supplementenkuur, lijkt het wel verbeterd. Er waren 60 miljoen motiele zaadcellen. De morfologie was wel slecht: 0%. Na capacitatie loopt het dan fout, er blijven er minder dan een miljoen over. Ze zeggen dat morfologie de minst cruciale parameter is van de drie maar zou dit toch niet het probleem zijn hier?

Ik hoop dat de gefaalde bevruchting überhaupt aan een activatieprobleem ligt en dat de oorzaak bij de zaadcel zou liggen. Dan zou de extra activatiebehandeling meer kans op slagen kunnen hebben.

Juju
Berichten: 152
Lid geworden op: 18 februari 2020, 10:54

Re: ICSI-clubje

Bericht door Juju » 27 februari 2024, 15:34

Doloo87 schreef:
23 februari 2024, 12:04
Even voor de mensen die al mn verhaal hier gevolgd hebben..

Vorige week vrijdag stapte ik vol goed moed naar echo controle om te kunnen opstarten met de menopurspuiten300. (vorige keren bemfola 300 gespoten) Nog een follikel te zien, na de middag telefoon gehad dat de bloedwaardes ook niet gunstig waren dus mevrouw gaan de lange cyclus nemen.
Anticonceptiepil tot en met 4maart, dan gonapeptyl beginnen spuiten. 11maart controle echo om te kijken of ik dan evt mag starten met menopur300.

Dan denk ik zucht... Weer maar wachten...

Iemand ervaringen met 'lange trajact' ipv 'kort trajact'
Hey Doloo, ik heb al 3x een lang schema gehad en 2x een kort. Denk dat het grote verschil bij mij is dat alle eicellen die groeien ook effectief rijp zijn bij pickup, wat ik niet had bij het korte schema. ook meer cryo's dan bij het korte schema (was natuurlijk ook wel ander ziekenhuis en ander labo, dus kan ook deels daar aan liggen)
ICSI 1/2 -2020 - neg
Overstap Jette
ICSI 3 - 10/20 - 3.1: neg - 3.2: dochter
ICSI 4 - 12/22 - 4.1, 4.2, 4.3: neg - 4.4: neg (Biochemisch)
ICSI 5 -12/23 - 6 rijpe EC, 2 bevrucht, freeze all: 1cryo
TP 5.1 positief

Miever
Berichten: 8
Lid geworden op: 15 november 2023, 11:30

Re: ICSI-clubje

Bericht door Miever » 28 februari 2024, 19:27

Dromenmag schreef:
5 februari 2024, 7:50
Hoi allemaal, ik lees de verschillende forums nu al een tijdje en zou graag jullie gedachtes willen horen over uz jette en uz gent.

Wij hebben momenteel 1 icsi behandeling doorlopen tot punctie (5 eicellen waarvan 3 bevrucht en helaas geen een tot dag 5). UZ gent wil tot dag 5 wachten met terugplaatsing maar las dat uz jette ook op dag 3 terugplaatsing doet om zo onze kansen te verhogen.

Is het beter om naar uz jette van uz gent te gaan of is het verschil klein? Ik heb ook een laag amh (ben 31, 0,10).

Hi!
Heb afgelopen maanden bij beiden een gesprek gehad. Ook in Jette wachten ze tot dag 5. De uitleg die ik daar kreeg was dat de meeste afvallen tussen dag 3 en 5. Hierdoor willen ze niet onnodig gaan terugplaatsen en tijd verspillen 'als ze het toch niet halen'.
03/23: endo
3 maanden Zoladex
07/23 ICSI1: verse tp 💔
09/23 ICSI2.1: verse tp 💔
11/23: ICSI2.2: 🌟
03/24: ICSI3

Miamccoy
Berichten: 3
Lid geworden op: 6 maart 2024, 15:45

Re: ICSI-clubje

Bericht door Miamccoy » 6 maart 2024, 21:02

Hey,

Ik ging heel positief naar de terugplaatsing. Nog steeds pijn na de pick up 5 dagen geleden. Daar zagen ze daar mijn eierstokken nog steeds erg vergroot waren met bloederig vocht in. Op de echo was er ook vocht in mijn baarmoeder te zien. De dokter werd plots best serieus en probeerde dit eruit te halen. Na enkele keren proberen zei hij dat het mss net ernaast zat want hij krijgt er niets uit. Even twijfelde hij maar hij plaatste dan toch mijn embryo terug.

Plots was niemand meer positief en op het einde werd afscheid genomen met “wacht gewoon de negatieve zwangerschapstest af”

Nu voel ik me ook echt verdrietig en gestrest.. helemaal niet goed dus.

Heeft iemand dat al meegemaakt en is het dan toch nog gelukt of zijn mijn kansen nu sowieso al 0?

Alvast bedankt.

Ada
Berichten: 179
Lid geworden op: 5 juni 2021, 15:55

Re: ICSI-clubje

Bericht door Ada » 11 maart 2024, 13:30

@miamccoy

Nooit meegemaakt, wel die eierstokken en dat kan echt geen kwaad (behalve dat het pijn kan doen) maar vocht in mijn baarmoeder had ik nooit. Wat een rottige boodschap kreeg je. Hoe gaat het nu met je? Er is weinig dat je kan doen denk ik behalve afwachten.





Ik meld me hier ook weer aan.
Bijna 5 maanden geleden ben ik bevallen van een doodgeboren kindje op 37w en ik heb vandaag groen licht gekregen om terug te starten. 2 cryo’s in de diepvries maar nog nooit zwanger geweest van een cryo dus weinig hoop. Vorige cryo’s was telkens een kunstmatige cyclus en deze keer gaan we een natuurlijke cyclus proberen. Maar mijn cyclus is nog wat aan de trage kant dus zal geduld moeten oefenen denk ik (net eisprong gehad op dag 25 nu, vorige cyclus duurde 48d..). Eerste dag van mijn regels moet ik contact opnemen en dan gaan we de eerste echo inplannen.
2019 4x iui ❌
2020 1x iui, 2x icsi ❌ ---- icsi 3 - 💙
2022 start brusje - fet 1-3 ❌
Nov 22 icsi 4 - biochemische zws
Feb 23 icsi 5 - 1 verse tp - stilgeboren na 37w
Maart 24 start brusje - nog 2 ❄️

Doloo87
Berichten: 21
Lid geworden op: 27 november 2023, 14:16

Re: ICSI-clubje

Bericht door Doloo87 » 12 maart 2024, 10:28

@Ada Veel sterkte en moed nog maar eens met het wachten... Blijven hopen...


Ikzelf gisteren echo gehad en alles was oke om te starten met stimulatie. Dit na het nemen van anticonceptie en gonapeptyl. Ik mag nu beginnen met Menopur 300eenheden en blijven doorgaan gonapeptyl.
Spannend maar weer..
2011-2020: Verschillende operaties baarmoeder
juli 2021 - juni 2023 : natuurlijk geprobeerd
juli- nov 2023: 3IUI neg
nov 2023: ICSI 1 - 4eicellen - 2 bevrucht - geen enkele goed gedeeld - geen TP
maa 2024: ICSI 2 - 2eicellen - geen bevruchting

YDV
Berichten: 946
Lid geworden op: 16 februari 2020, 15:02

Re: ICSI-clubje

Bericht door YDV » 14 maart 2024, 11:44

Ada schreef:
11 maart 2024, 13:30
@miamccoy

Nooit meegemaakt, wel die eierstokken en dat kan echt geen kwaad (behalve dat het pijn kan doen) maar vocht in mijn baarmoeder had ik nooit. Wat een rottige boodschap kreeg je. Hoe gaat het nu met je? Er is weinig dat je kan doen denk ik behalve afwachten.




Ik meld me hier ook weer aan.
Bijna 5 maanden geleden ben ik bevallen van een doodgeboren kindje op 37w en ik heb vandaag groen licht gekregen om terug te starten. 2 cryo’s in de diepvries maar nog nooit zwanger geweest van een cryo dus weinig hoop. Vorige cryo’s was telkens een kunstmatige cyclus en deze keer gaan we een natuurlijke cyclus proberen. Maar mijn cyclus is nog wat aan de trage kant dus zal geduld moeten oefenen denk ik (net eisprong gehad op dag 25 nu, vorige cyclus duurde 48d..). Eerste dag van mijn regels moet ik contact opnemen en dan gaan we de eerste echo inplannen.
Veel sterkte, moet vreselijk zijn om je kindje te verliezen 😢
Veel moed ook om terug in het traject te stappen.
Ikzelf ben bij het traject voor ons eerste kindje ook nooit zwanger geraakt van een cryo (ook telkens kunstmatige cyclus).
Voor ons tweede kindje heb ik zelf gevraagd om de cryo in een natuurlijke cyclus terug te plaatsen en die is wel blijven plakken. Hopelijk werkt dit ook bij jou! 🤞🏻🍀
12/17: stop pil
10/18 - 7/19: clomid & menopur (5x neg/1x pos: MK 9w)
8/19 - 11/19: 4x IUI neg
1/20: IVF/ICSI1: 3x neg
5/20: ICSI2: 3x neg
8/20: ICSI3: 11 mei ‘21💙
6/23: start brusje
7/23: IVF/ICSI4: 1x neg (3 cryo’s)
8/23: TP cryo: zwanger💙

Doloo87
Berichten: 21
Lid geworden op: 27 november 2023, 14:16

Re: ICSI-clubje

Bericht door Doloo87 » 22 maart 2024, 9:10

Even mn hart luchten.. Ergens had ik zoveel hoop nu met andere medicatie.

Na 10dagen gebruik menopur echo gehad, 1 follikel 9mm, 1 follikel 14mm.. baarmoederslijmvlies 5,8mm
Dus best wel een teleurstelling.. blijven verder spuiten en maandag terug.

Nu ben ik benieuwd wat evt het verdikt is maandag. Een evt pick up kans wordt zeer klein.
2011-2020: Verschillende operaties baarmoeder
juli 2021 - juni 2023 : natuurlijk geprobeerd
juli- nov 2023: 3IUI neg
nov 2023: ICSI 1 - 4eicellen - 2 bevrucht - geen enkele goed gedeeld - geen TP
maa 2024: ICSI 2 - 2eicellen - geen bevruchting

Doloo87
Berichten: 21
Lid geworden op: 27 november 2023, 14:16

Re: ICSI-clubje

Bericht door Doloo87 » 3 april 2024, 16:03

Volledig van de wereld hier. Teruggetrokken in mn cocon.
Geen idee wat nu..
Poging 2, geen bevruchtingen.. nog “slechter” dan vorige keer, ik had op zn minst op eindelijk een TP gehoopt.

Aanstaande maandag gesprek met gynaecoloog, vroedvrouw zei noteer alvast al je vragen. Er is maar 1 vraag: waarom loopt dit fout…
2011-2020: Verschillende operaties baarmoeder
juli 2021 - juni 2023 : natuurlijk geprobeerd
juli- nov 2023: 3IUI neg
nov 2023: ICSI 1 - 4eicellen - 2 bevrucht - geen enkele goed gedeeld - geen TP
maa 2024: ICSI 2 - 2eicellen - geen bevruchting

Ada
Berichten: 179
Lid geworden op: 5 juni 2021, 15:55

Re: ICSI-clubje

Bericht door Ada » 3 april 2024, 16:17

Oh amai dat is echt vreselijk 😥. Wat is het toch zo’n harde wereld. Goed dat je al zo snel op nabespreking kan. Ik heb verder ook geen antwoorden…


Hier ook geen feest. Ben bezig met een tp in natuurlijke cyclus maar nu is op dag 21 mijn oestradiol gezakt van 68 (op dag 16) naar 64. Follikel wel van 11 naar 15 gegroeid en bm slijmvlies was al dik genoeg. Maar mijn oestradiol moest ook hoog genoeg staan zei ze. Heb enkel een uitnodiging voor afspraak vrijdag gekregen en geen idee wat ze dan gaat doen. Ik vermoed dat deze cyclus geannuleerd moet worden?😥 ik snap echt niet hoe dat kan zakken, voelt alsof mijn lichaam weeral voor de miljoenste keer faalt.
2019 4x iui ❌
2020 1x iui, 2x icsi ❌ ---- icsi 3 - 💙
2022 start brusje - fet 1-3 ❌
Nov 22 icsi 4 - biochemische zws
Feb 23 icsi 5 - 1 verse tp - stilgeboren na 37w
Maart 24 start brusje - nog 2 ❄️

Margootje
Berichten: 250
Lid geworden op: 17 oktober 2021, 21:17

Re: ICSI-clubje

Bericht door Margootje » 8 april 2024, 13:48

Dat is vreemd dat die oestradiol dan zakt en de follikel toch gegroeid is. Of is die schommeling nog te verwachten vanwege foutenmarge? Of misschien was er in de andere eierstok ook een eitje aan het groeien maar dan na 16 dagen verdwenen waardoor het geen oestradiol meer afgaf?
Ik hoop dat alles goed komt met jullie, Ada.
Je lichaam vecht mee en verdient je liefde. wees niet zo hard voor jezelf, je hebt hier geen fout aan, er zijn dingen die wij niet begrijpen, maar waar wij of onze lichamen zeker geen schuld aan hebben. 🕯️
40 j. (B)AM met gekende donor
IUI 1-3 (Herfst '21): x
Hysteroscopie: vaststelling cervicale stenose
ICSI1 (Lente '22): 18 rijp > 12 bevrucht > OHSS & freeze-all van 2 cryo's
Zomer '22: In verwachting

Ada
Berichten: 179
Lid geworden op: 5 juni 2021, 15:55

Re: ICSI-clubje

Bericht door Ada » 8 april 2024, 21:15

Margootje schreef:
8 april 2024, 13:48
Dat is vreemd dat die oestradiol dan zakt en de follikel toch gegroeid is. Of is die schommeling nog te verwachten vanwege foutenmarge? Of misschien was er in de andere eierstok ook een eitje aan het groeien maar dan na 16 dagen verdwenen waardoor het geen oestradiol meer afgaf?
Ik hoop dat alles goed komt met jullie, Ada.
Je lichaam vecht mee en verdient je liefde. wees niet zo hard voor jezelf, je hebt hier geen fout aan, er zijn dingen die wij niet begrijpen, maar waar wij of onze lichamen zeker geen schuld aan hebben. 🕯️
Het eitje was dood denk ik. (alles in mijn buik gaat blijkbaar dood)
De dokter had ook geen verklaring voor het goede baarmoederslijmvlies (of zo leek het toch op echo) terwijl mijn oestradiol zo laag was. En vrijdag was de follikel al gesprongen (maar dus geen echte eisprong, blijkbaar is dat dan ook zonder LH piek, een soort implodatie van de follikel). Ze zei dat het absoluut geen waarden waren om een terugplaatsing te doen (vind het wel voos dat we op basis van de echo alleen wel een tp zouden gedaan hebben). Ik had donderdag ook gevoel dat hij "gesprongen" was dus ik had me er al bij neergelegd dat het niet deze cyclus zou worden. Het "goede" nieuws is, dat het dan ook een crappy geel lichaam is en dat ik allicht morgen of overmorgen mijn regels al krijg en dan is het terug dag 1. We gaan dan toch maar een kunstmatige cyclus doen.
(in de andere eierstok is er nooit iets geweest trouwens want dat keek ze wel elke keer na)
Een natuurlijke cyclus was gewoon wat teveel gevraagd denk ik. (als je weet wat voor dosissen ik moet spuiten om dan een follikel of 5 te hebben is dat ook niet zo raar..)

Ze zei "het enige nadeel van een kunstmatige cyclus is dat je er niet in gelooft" (heb er zo 3 gedaan in 2022 en dat werkte niet maar kan evengoed aan de embryo's gelegen hebben). Ik vind het prima, kunstmatig is wel makkelijker, minder controles. En ik had nu ook buikgriep gehad wat volgens mij ook meegespeeld heeft dus als ik nog eens een natuurlijke zou proberen zou ik superveel stress hebben over dat ik niet ziek mag worden (probeer dat maar eens met een kleuter in huis).
Ik ben niet veel verloren behalve een maand.
En er zijn ergere dingen zeker. Ik kan alles relatieveren nu :roll:
2019 4x iui ❌
2020 1x iui, 2x icsi ❌ ---- icsi 3 - 💙
2022 start brusje - fet 1-3 ❌
Nov 22 icsi 4 - biochemische zws
Feb 23 icsi 5 - 1 verse tp - stilgeboren na 37w
Maart 24 start brusje - nog 2 ❄️

Juju
Berichten: 152
Lid geworden op: 18 februari 2020, 10:54

Re: ICSI-clubje

Bericht door Juju » 11 april 2024, 16:08

Ada schreef:
8 april 2024, 21:15
Margootje schreef:
8 april 2024, 13:48
Dat is vreemd dat die oestradiol dan zakt en de follikel toch gegroeid is. Of is die schommeling nog te verwachten vanwege foutenmarge? Of misschien was er in de andere eierstok ook een eitje aan het groeien maar dan na 16 dagen verdwenen waardoor het geen oestradiol meer afgaf?
Ik hoop dat alles goed komt met jullie, Ada.
Je lichaam vecht mee en verdient je liefde. wees niet zo hard voor jezelf, je hebt hier geen fout aan, er zijn dingen die wij niet begrijpen, maar waar wij of onze lichamen zeker geen schuld aan hebben. 🕯️
Het eitje was dood denk ik. (alles in mijn buik gaat blijkbaar dood)
De dokter had ook geen verklaring voor het goede baarmoederslijmvlies (of zo leek het toch op echo) terwijl mijn oestradiol zo laag was. En vrijdag was de follikel al gesprongen (maar dus geen echte eisprong, blijkbaar is dat dan ook zonder LH piek, een soort implodatie van de follikel). Ze zei dat het absoluut geen waarden waren om een terugplaatsing te doen (vind het wel voos dat we op basis van de echo alleen wel een tp zouden gedaan hebben). Ik had donderdag ook gevoel dat hij "gesprongen" was dus ik had me er al bij neergelegd dat het niet deze cyclus zou worden. Het "goede" nieuws is, dat het dan ook een crappy geel lichaam is en dat ik allicht morgen of overmorgen mijn regels al krijg en dan is het terug dag 1. We gaan dan toch maar een kunstmatige cyclus doen.
(in de andere eierstok is er nooit iets geweest trouwens want dat keek ze wel elke keer na)
Een natuurlijke cyclus was gewoon wat teveel gevraagd denk ik. (als je weet wat voor dosissen ik moet spuiten om dan een follikel of 5 te hebben is dat ook niet zo raar..)

Ze zei "het enige nadeel van een kunstmatige cyclus is dat je er niet in gelooft" (heb er zo 3 gedaan in 2022 en dat werkte niet maar kan evengoed aan de embryo's gelegen hebben). Ik vind het prima, kunstmatig is wel makkelijker, minder controles. En ik had nu ook buikgriep gehad wat volgens mij ook meegespeeld heeft dus als ik nog eens een natuurlijke zou proberen zou ik superveel stress hebben over dat ik niet ziek mag worden (probeer dat maar eens met een kleuter in huis).
Ik ben niet veel verloren behalve een maand.
En er zijn ergere dingen zeker. Ik kan alles relatieveren nu :roll:
ik heb wat het gevoel dat eender welke manier van cyclus kan werken, als het maar een goed embryo is... ik heb veel mislukte pogingen in natuurlijke cyclus gehad, ook veel mislukte in kunstmatige cyclus... maar mijn dochter is ontstaan uit een kunstmatige en ik ben nu 8w zwanger na een natuurlijke cyclus.. dus probeer gewoon te geloven dat je lichaam het wel kan (misschien door positieve affirmaties te doen, of eender wat je wat rust en positiviteit kan brengen).
Courage!
ICSI 1/2 -2020 - neg
Overstap Jette
ICSI 3 - 10/20 - 3.1: neg - 3.2: dochter
ICSI 4 - 12/22 - 4.1, 4.2, 4.3: neg - 4.4: neg (Biochemisch)
ICSI 5 -12/23 - 6 rijpe EC, 2 bevrucht, freeze all: 1cryo
TP 5.1 positief

Ada
Berichten: 179
Lid geworden op: 5 juni 2021, 15:55

Re: ICSI-clubje

Bericht door Ada » 14 april 2024, 22:35

Juju schreef:
11 april 2024, 16:08
Ada schreef:
8 april 2024, 21:15
Margootje schreef:
8 april 2024, 13:48
Dat is vreemd dat die oestradiol dan zakt en de follikel toch gegroeid is. Of is die schommeling nog te verwachten vanwege foutenmarge? Of misschien was er in de andere eierstok ook een eitje aan het groeien maar dan na 16 dagen verdwenen waardoor het geen oestradiol meer afgaf?
Ik hoop dat alles goed komt met jullie, Ada.
Je lichaam vecht mee en verdient je liefde. wees niet zo hard voor jezelf, je hebt hier geen fout aan, er zijn dingen die wij niet begrijpen, maar waar wij of onze lichamen zeker geen schuld aan hebben. 🕯️
Het eitje was dood denk ik. (alles in mijn buik gaat blijkbaar dood)
De dokter had ook geen verklaring voor het goede baarmoederslijmvlies (of zo leek het toch op echo) terwijl mijn oestradiol zo laag was. En vrijdag was de follikel al gesprongen (maar dus geen echte eisprong, blijkbaar is dat dan ook zonder LH piek, een soort implodatie van de follikel). Ze zei dat het absoluut geen waarden waren om een terugplaatsing te doen (vind het wel voos dat we op basis van de echo alleen wel een tp zouden gedaan hebben). Ik had donderdag ook gevoel dat hij "gesprongen" was dus ik had me er al bij neergelegd dat het niet deze cyclus zou worden. Het "goede" nieuws is, dat het dan ook een crappy geel lichaam is en dat ik allicht morgen of overmorgen mijn regels al krijg en dan is het terug dag 1. We gaan dan toch maar een kunstmatige cyclus doen.
(in de andere eierstok is er nooit iets geweest trouwens want dat keek ze wel elke keer na)
Een natuurlijke cyclus was gewoon wat teveel gevraagd denk ik. (als je weet wat voor dosissen ik moet spuiten om dan een follikel of 5 te hebben is dat ook niet zo raar..)

Ze zei "het enige nadeel van een kunstmatige cyclus is dat je er niet in gelooft" (heb er zo 3 gedaan in 2022 en dat werkte niet maar kan evengoed aan de embryo's gelegen hebben). Ik vind het prima, kunstmatig is wel makkelijker, minder controles. En ik had nu ook buikgriep gehad wat volgens mij ook meegespeeld heeft dus als ik nog eens een natuurlijke zou proberen zou ik superveel stress hebben over dat ik niet ziek mag worden (probeer dat maar eens met een kleuter in huis).
Ik ben niet veel verloren behalve een maand.
En er zijn ergere dingen zeker. Ik kan alles relatieveren nu :roll:
ik heb wat het gevoel dat eender welke manier van cyclus kan werken, als het maar een goed embryo is... ik heb veel mislukte pogingen in natuurlijke cyclus gehad, ook veel mislukte in kunstmatige cyclus... maar mijn dochter is ontstaan uit een kunstmatige en ik ben nu 8w zwanger na een natuurlijke cyclus.. dus probeer gewoon te geloven dat je lichaam het wel kan (misschien door positieve affirmaties te doen, of eender wat je wat rust en positiviteit kan brengen).
Courage!
Dankje om je ervaring te delen!
Ik werd nog nooit zwanger van een cryo, enkel van verse terugplaatsingen (3 van de 5 keer, helaas 1 biochemische en 1 stilgeboorte) dus vind het moeilijk om in die cryo's te geloven. Maar goed, heb nu niet echt keuze als mijn eicellen niet meewerken. Ik dacht ook dat ik dan zeker na 5 dagen mijn regels weer zou hebben maar ondertussen is het al 10 dagen en nog niks (en voor ik ooit zwanger was had ik ook altijd al maar een luteale fase van 10 dagen) dus ik hoop dat ze nu morgen toch echt eens beginnen :|
2019 4x iui ❌
2020 1x iui, 2x icsi ❌ ---- icsi 3 - 💙
2022 start brusje - fet 1-3 ❌
Nov 22 icsi 4 - biochemische zws
Feb 23 icsi 5 - 1 verse tp - stilgeboren na 37w
Maart 24 start brusje - nog 2 ❄️

Doloo87
Berichten: 21
Lid geworden op: 27 november 2023, 14:16

Re: ICSI-clubje

Bericht door Doloo87 » 17 april 2024, 7:52

Hopelijk alles oke met jou Ada, ook een zeer heavy traject voor jullie.. Knuffels..

Hier ondertussen alles wat terug op zn pootjes, gesprek bij gynaecoloog was pittig en zwaar. Ze stelde voor om nog een derde ronde te proberen korte schema met pergoveris/cetrotide/ovitrelle. Over pergoveris vind ik zelf dan ook weinig terug dus geen idee wat te verwachten enkel dat het wel even makkelijk te spuiten is als bemfola. Menopur was wat lastiger door het zelf mengen. Met de menopur en gonapeptyl heb ik ook 24dagen gespoten, ik voelde met op het einde echt een dartsbord..
Ik wil dit nog wel een kans geven, misschien lukt het dan wel om een goed eitje te oogsten dat kan bevrucht worden.
Alle testen die ze hebben kunnen doen, zijn gebeurd. Zowel bij als mn partner is alles oke enkel de eicelkwaliteit is niet goed en de hoeveelheid is ook niet aanwezig. Ze zei als de pergoveris geen goed resultaat brengt van toch over te schakelen naar eiceldonatie.

Ik heb een mailtje gestuurd naar Jette met mn verhaal en ik heb het antwoord gekregen dan ik mag bellen om een afspraak te maken, ik ga dit dan ook wel doen. En dan kunnen we evt ronde 4 - 5 -6 daar toch doen. Als het dan niet lukt dan heb ik toch alles geprobeerd.. of zo voelt het toch wel in mn hoofd.
2011-2020: Verschillende operaties baarmoeder
juli 2021 - juni 2023 : natuurlijk geprobeerd
juli- nov 2023: 3IUI neg
nov 2023: ICSI 1 - 4eicellen - 2 bevrucht - geen enkele goed gedeeld - geen TP
maa 2024: ICSI 2 - 2eicellen - geen bevruchting

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 38 gasten