ICSI-clubje

ICSI Forum
ViTa
Berichten: 486
Lid geworden op: 3 juni 2020, 0:48

Re: ICSI-clubje

Bericht door ViTa » 3 augustus 2020, 15:06

Hier weer maar eens slecht nieuws gekregen. Ik had ondertussen mijn ms gekregen. Dus vandaag bn. Maar oestrogeen was veel te hoog. Dus ik zit waarschijnlijk weer met een cyste. Morgen echo. Dus het zal weer maar eens wachten worden tot ze weg is.
Tot zo ver mijn goeie moed om een nieuwe behandeling te starten.
Start ICSI 01/'18
1: 1tp: Neg
ICSI MNC 06/'18
2.1: 1tp: Zwanger
Start ICSI MNC 09/'19 - Brusje
3.1 - 6.1: 9pu, 6tp: Neg
12/'20 Zwanger - 19w ⭐
6.1: 1pu, 2tp: Neg
08/'21 Zwanger

Hope88
Berichten: 810
Lid geworden op: 18 april 2017, 10:34

Re: ICSI-clubje

Bericht door Hope88 » 3 augustus 2020, 16:07

ViTa schreef:
3 augustus 2020, 15:06
Hier weer maar eens slecht nieuws gekregen. Ik had ondertussen mijn ms gekregen. Dus vandaag bn. Maar oestrogeen was veel te hoog. Dus ik zit waarschijnlijk weer met een cyste. Morgen echo. Dus het zal weer maar eens wachten worden tot ze weg is.
Tot zo ver mijn goeie moed om een nieuwe behandeling te starten.
Oh dat meen je niet! Zulk nieuws neemt meteen al je energie weg he.
En als het een cyste is, prikken ze ze dan door, of moet je aan de pil of gewoon een maand wachten?
Dikke knuffel meid.
Na 5 tp: een dochter! (20/06/18)

Start brusje:
2 pu, 11 tp, 2 biochemiche zwangerschappen
Overstap naar Jette
ICSI 5: 3 cryo's
-> tp 12: biochemische
-> tp 13: zwanger!

ZonderZorgen
Berichten: 1741
Lid geworden op: 9 juni 2019, 17:18

Re: ICSI-clubje

Bericht door ZonderZorgen » 3 augustus 2020, 16:27

ViTa schreef:
3 augustus 2020, 15:06
Hier weer maar eens slecht nieuws gekregen. Ik had ondertussen mijn ms gekregen. Dus vandaag bn. Maar oestrogeen was veel te hoog. Dus ik zit waarschijnlijk weer met een cyste. Morgen echo. Dus het zal weer maar eens wachten worden tot ze weg is.
Tot zo ver mijn goeie moed om een nieuwe behandeling te starten.
Das echt k*t. Je hoopt den vol goede moed en nieuwe energie aan een nieuwe behandeling te starten heb he dit weer.
Wat moet je nu doen? Wachten of helpen ze net medicatie om die cyste weg te doen.
Start proberen 2015
20/06/19 gestart na 10 tp nog steeds geen wondertje. :cry: 2 mk
13juli 21 pu 2 18 eicellen 3 bevrucht 1 embryo :cry: 8+4 en weer mk
ICSI 3 :4/5/22 25 eicellen 18 bevrucht 3 embryo's ❌️❌️🦐

FVL81
Berichten: 168
Lid geworden op: 17 augustus 2019, 12:54

Re: ICSI-clubje

Bericht door FVL81 » 3 augustus 2020, 18:55

Oh Vita wat jammer!!! Probeer de moed niet te verliezen, makkelijker gezegd dan gedaan natuurlijk...
Dikke knuffel!

Hier “baby on board”.
Was ook na ontdooiing nog steeds een topper AA en mijn arts heeft de terugplaatsing zelf gedaan zoals hij eerder beloofd had.
Hij was zeer tevreden zei hij, ik ben dat ook. 😊
Nu afwachten en hopen op dat stukje geluk van de natuur. 🍀
PGD1: 1 cryo -> TP pos. -> zw 3-ling; onderbroken op medisch advies
PGD2: geen embryo's
PGD3: TP neg
PGD4:
4.1: TP neg
4.2: embryo niet goed ontdooid
PGD5: 2 embryo's
5.1: TP neg
5.2: TP sept?

ViTa
Berichten: 486
Lid geworden op: 3 juni 2020, 0:48

Re: ICSI-clubje

Bericht door ViTa » 3 augustus 2020, 21:00

Bedankt allemaal!!
Ik ben vandaag nog een echo kunnen laten doen.
Er zat een follikel van 24mm wat veel te groot is voor dag 3 van een cyclus. En doordat baarmoederslijmvlies al wat aan het opbouwen was, is het twijfelachtig of het een cyste is. Aangezien deze maand toch verloren is, dan toch maar aan de pil. Dan zijn we zeker.
Vorige week had dokter voor mij een hysteroscopie ingepland in september om toch nog eens alles na te kijken, maar doordat ik nu moet wachten en er een plaatsje vrij gekomen was, mag ik dat morgen laten doen. Met een hysteroscopie zou ik sowieso een maand kwijt zijn, dus ja, dan is deze maand toch niet helemaal verloren. En kunnen we hopelijk de volgende maanden nog eens proberen!!

@FVL81, blij voor jou!!! Ziet er veelbelovend uit! 🍀🍀🍀
Start ICSI 01/'18
1: 1tp: Neg
ICSI MNC 06/'18
2.1: 1tp: Zwanger
Start ICSI MNC 09/'19 - Brusje
3.1 - 6.1: 9pu, 6tp: Neg
12/'20 Zwanger - 19w ⭐
6.1: 1pu, 2tp: Neg
08/'21 Zwanger

mevrouwtjeongeduld
Berichten: 77
Lid geworden op: 16 januari 2020, 15:56

Re: ICSI-clubje

Bericht door mevrouwtjeongeduld » 4 augustus 2020, 10:11

ViTa schreef:
3 augustus 2020, 21:00
Bedankt allemaal!!
Ik ben vandaag nog een echo kunnen laten doen.
Er zat een follikel van 24mm wat veel te groot is voor dag 3 van een cyclus. En doordat baarmoederslijmvlies al wat aan het opbouwen was, is het twijfelachtig of het een cyste is. Aangezien deze maand toch verloren is, dan toch maar aan de pil. Dan zijn we zeker.
Vorige week had dokter voor mij een hysteroscopie ingepland in september om toch nog eens alles na te kijken, maar doordat ik nu moet wachten en er een plaatsje vrij gekomen was, mag ik dat morgen laten doen. Met een hysteroscopie zou ik sowieso een maand kwijt zijn, dus ja, dan is deze maand toch niet helemaal verloren. En kunnen we hopelijk de volgende maanden nog eens proberen!!

@FVL81, blij voor jou!!! Ziet er veelbelovend uit! 🍀🍀🍀
Goed dat dan toch ineens naar voren kan geschoven kan worden! Ben je inderdaad niet zomaar een maand kwijt! Succes in elk geval bij de hysteroscopie. Day is een beetje vervelend, maar niet extreem. Dus hopelijk valt dat mee!

Dat klinkt idd veelbelovend @FVL81! Ik duim in elk geval super hzrd dat het een keeper is ;)

Hoe gaat het verder met iedereen?
Groetjes!

RedLizzy
Berichten: 38
Lid geworden op: 21 november 2018, 12:19

Re: ICSI-clubje

Bericht door RedLizzy » 4 augustus 2020, 10:34

Hoi iedereen,

Ik ben er niet goed van. Was al meer dan 3 weken aan het onderdrukken, en Elonva 1 week voor stimulatie. Ik ga om controle en er zat een bloedcyste in mijn eierstok. Ik moet de behandeling stoppen. Ik ging normaal deze week puck-up hebben. :(
Ik heb de dokter nog niet gehoord, vroedvrouw zei me dat mij progesteron te hoog staat. Dokters weten geen oorzaak. Zucht
We hebben al een paar keer onze poging moeten uitstellen. Het enige dat ze kunnen aan denken is dat ik wat te zwaar ben. Maar ik verdik immens door die hormonen. Ik moet daarnaast nog eens de pil nemen wanneer ik geen ivf doe, door endometriose.
Ik wou dat er iemand mij begreep. Ik ben net tante geworden dus het viel samen, hoe ironisch.
Dec ‘18 ICSI 1 neg, 0 cryo’s
Maart ‘19: ICSI 2 stopgezet wegens cyste
Nov ‘19: ICSI 2 neg, 0 cryo’s
Jan ‘21: ICSI 3 neg, 0 cryo’s
Maart ‘21: ICSI 4

ViTa
Berichten: 486
Lid geworden op: 3 juni 2020, 0:48

Re: ICSI-clubje

Bericht door ViTa » 4 augustus 2020, 22:14

@RedLizzy,

Oh, das idd niet fijn. Zeker niet als je al een tijdje bezig bent en de pickup dichterbij komt.
Je zegt bloedcyste. Is dat een verschil met een gewone cyste? Bij mij zou het een follikel met vocht zijn, maar is dat dan ook bloed?
Idd op te lossen met de pil, mja het zet je weer aan het wachten.
De eerste dagen na zo'n negatief bericht zijn echt kut. Maar op den duur vind je wel een manier om ermee om te gaan. Nu even alle emoties laten komen.
Dikke knuffel 😘
Start ICSI 01/'18
1: 1tp: Neg
ICSI MNC 06/'18
2.1: 1tp: Zwanger
Start ICSI MNC 09/'19 - Brusje
3.1 - 6.1: 9pu, 6tp: Neg
12/'20 Zwanger - 19w ⭐
6.1: 1pu, 2tp: Neg
08/'21 Zwanger

ViTa
Berichten: 486
Lid geworden op: 3 juni 2020, 0:48

Re: ICSI-clubje

Bericht door ViTa » 4 augustus 2020, 22:18

Bij mij is de hysteroscopie goed gegaan. Veel beter dan die van een paar jaar geleden. Ook zag mijn baarmoeder er goed uit. Enkel nog biopsie van bms afwachten. Maar ben nu toch al wat gerustgesteld.
Mss hebben we dan toch nog een kans 1 van volgende maanden.
In totaal hebben we nog maar 4 beurten met telkens 1 eicel. Dus tja, de eindstreep komt dichterbij.
Mijn man begon gisteren al over eiceldonatie. Maar dat zie ik precies niet zitten. Mja moeten ook stilletjes aan gaan beginnen denken aan de 'wat als het niet lukt'. 😏
Start ICSI 01/'18
1: 1tp: Neg
ICSI MNC 06/'18
2.1: 1tp: Zwanger
Start ICSI MNC 09/'19 - Brusje
3.1 - 6.1: 9pu, 6tp: Neg
12/'20 Zwanger - 19w ⭐
6.1: 1pu, 2tp: Neg
08/'21 Zwanger

RedLizzy
Berichten: 38
Lid geworden op: 21 november 2018, 12:19

Re: ICSI-clubje

Bericht door RedLizzy » 4 augustus 2020, 23:31

ViTa schreef:
4 augustus 2020, 22:14
@RedLizzy,

Oh, das idd niet fijn. Zeker niet als je al een tijdje bezig bent en de pickup dichterbij komt.
Je zegt bloedcyste. Is dat een verschil met een gewone cyste? Bij mij zou het een follikel met vocht zijn, maar is dat dan ook bloed?
Idd op te lossen met de pil, mja het zet je weer aan het wachten.
De eerste dagen na zo'n negatief bericht zijn echt kut. Maar op den duur vind je wel een manier om ermee om te gaan. Nu even alle emoties laten komen.
Dikke knuffel 😘
Hoi Vita,
Bedankt voor je reactie!
ik weet enkel dat de cyste waarschijnlijk van een eisprong komt. Het kan zijn dat die verschrompeld door het nemen van de pil. Ik wacht nog op een telefonische consultatie van een dokter in Jette.
Ik zat er ferm mee in want vorig jaar had ik een grote cyste op mijn eierstok en moest weggenomen worden door laparascopie.
Zijn er hier nog vrouwen die de opmerking kregen dat ze te zwaar zijn en die zo strugglen met hun gewicht?
Dec ‘18 ICSI 1 neg, 0 cryo’s
Maart ‘19: ICSI 2 stopgezet wegens cyste
Nov ‘19: ICSI 2 neg, 0 cryo’s
Jan ‘21: ICSI 3 neg, 0 cryo’s
Maart ‘21: ICSI 4

Lotusje0506
Berichten: 241
Lid geworden op: 30 december 2017, 23:50

Re: ICSI-clubje

Bericht door Lotusje0506 » 5 augustus 2020, 13:33

@Hope88: heb jij ook telefoon gehad van het ivf centrum?

Ze lieten weten dat sinds deze ochtend hun procedure gewijzigd is en er nu voor elke terugplaatsing standaard een covid test dient afgenomen te worden dus dat ik met mijn huisarts nog contact moest opnemen om de resultaten morgenochtend te bezorgen.

Ik heb contact opgenomen met mijn huisarts maar die gaf aan dat de tijdspanne te kort is aangezien dit pas vanavond mee naar het labo kan en de resultaten dan vrijdagavond pas gekend zijn.

Alles aan JP gecommuniceerd en aangezien het inderdaad om een korte tijdspanne gaat en ik in een niet-risico gebied woon, mag de terugplaatsing doorgaan vrijdagochtend
Start 2016
ICSI1:MK 8W3
ICSI1.1:Neg
ICSI1.2:Cancel
ICSI2:Neg
ICSI2.1:Bioch.zw
ICSI3:Fr.all
ICSI3.1:Neg
ICSI4:Fr.all
ICSI4.1:Bioch.zw
ICSI4.2:Bioch.zw
ICSI5:Postief! Een zoon💙06/2019

Hope88
Berichten: 810
Lid geworden op: 18 april 2017, 10:34

Re: ICSI-clubje

Bericht door Hope88 » 5 augustus 2020, 14:39

Lotusje0506 schreef:
5 augustus 2020, 13:33
@Hope88: heb jij ook telefoon gehad van het ivf centrum?

Ze lieten weten dat sinds deze ochtend hun procedure gewijzigd is en er nu voor elke terugplaatsing standaard een covid test dient afgenomen te worden dus dat ik met mijn huisarts nog contact moest opnemen om de resultaten morgenochtend te bezorgen.

Ik heb contact opgenomen met mijn huisarts maar die gaf aan dat de tijdspanne te kort is aangezien dit pas vanavond mee naar het labo kan en de resultaten dan vrijdagavond pas gekend zijn.

Alles aan JP gecommuniceerd en aangezien het inderdaad om een korte tijdspanne gaat en ik in een niet-risico gebied woon, mag de terugplaatsing doorgaan vrijdagochtend
Ja, ik heb ook telefoon gekregen.
Misschien dat ik dan best ook eens bel. Mag idd ook vanavond bij de huisarts gaan, maar vorige keer was het resultaat ook pas 2 dagen later in de nammiddag (dus na net geen 48u) gekend.
Ik hoop dat het ook gewoon kan doorgaan.
Na 5 tp: een dochter! (20/06/18)

Start brusje:
2 pu, 11 tp, 2 biochemiche zwangerschappen
Overstap naar Jette
ICSI 5: 3 cryo's
-> tp 12: biochemische
-> tp 13: zwanger!

Hope88
Berichten: 810
Lid geworden op: 18 april 2017, 10:34

Re: ICSI-clubje

Bericht door Hope88 » 5 augustus 2020, 15:33

Daarnet gebeld. Ik woon in een oranje zone, maar omdat deze procedure nog maar net van toepassing is (en ik geen symptomen heb) mag ik wel komen voor tp moest het resultaat nog niet gekend zijn. Moet de test wel laten afnemen en resultaat nadien doorgeven. Oef, toch ff opgelucht.
Na 5 tp: een dochter! (20/06/18)

Start brusje:
2 pu, 11 tp, 2 biochemiche zwangerschappen
Overstap naar Jette
ICSI 5: 3 cryo's
-> tp 12: biochemische
-> tp 13: zwanger!

mevrouwtjeongeduld
Berichten: 77
Lid geworden op: 16 januari 2020, 15:56

Re: ICSI-clubje

Bericht door mevrouwtjeongeduld » 5 augustus 2020, 16:44

Seg amai das straf zo snel alle procedures veranderen en dan verwachten dat je op 2dagen daar kan staan met je covid test...
Gelukkig kan het voor jullie wel nog gewoon doorgaan!

Heel veel succes in elk geval!
@ViTa, ik kan me niet voorstellen hoe dat moet voelen die wat als... hopelijk moet het zover niet komen..

FVL81
Berichten: 168
Lid geworden op: 17 augustus 2019, 12:54

Re: ICSI-clubje

Bericht door FVL81 » 6 augustus 2020, 21:02

Even een raar vraagje:

Zijn er onder jullie die de stand van de baarmoedermond opmerken tijdens het opsteken van Utrogestan?
PGD1: 1 cryo -> TP pos. -> zw 3-ling; onderbroken op medisch advies
PGD2: geen embryo's
PGD3: TP neg
PGD4:
4.1: TP neg
4.2: embryo niet goed ontdooid
PGD5: 2 embryo's
5.1: TP neg
5.2: TP sept?

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 19 gasten