ICSI-clubje

ICSI Forum
Jazzdee
Berichten: 143
Lid geworden op: 10 december 2021, 9:19

Re: ICSI-clubje

Bericht door Jazzdee » 28 februari 2023, 18:56

@aurelie en tagomi : merci voor de info!!!!

@ada : al een sterke start!! succes tijdens de wachtweken!

@tiny : een suuuuuperdikke proficiat!!! <3 Ben zo blij voor jou!!! Is moeilijk te geloven he? Ik geloof het nu soms nog niet..

@lieslies : heel herkenbaar gevoel.. je zou denken dat je angst al wat zou gaan liggen vanaf het moment dat de bloedname positief is, helaas. Heb er even om gerouwd dat het ons in zo'n traject gewoon niet "gegund" is. Zeker als ik dan kijk hoe mijn beste vriendin zoooo aan het genieten is en er met zoveel zelfzekerheid in staat. Ik blijf bewust van mijn roze wolk, omdat ik de pijn niet aan zou kunnen van er af te vallen. Ik probeer van moment naar moment te leven. En tussendoor wel wat te genieten, op een realistische manier. De echo lijkt me een heel spannend moment.. Ik duim heeeeel erg mee voor een verder positief verloop! Bij jullie beiden. Bij iedereen!!!

De wachtweken zijn idd echt een hel.. veel goede moed aan iedereen die er door moet!
- juli ‘20 : stop pil
- nov '21 : ICSI 1 > geen tp.
- mei '22 : ICSI 2 > ❌ , 0❄️
- juli '22 : ICSI 3 > ❌ ❌
- feb ‘23 : ICSI 4 met TESE partner > tp 2 d3 embryo's. 20/2 positief. TWINS❤️ 4 ❄️

Tiny93
Berichten: 20
Lid geworden op: 4 januari 2023, 12:17

Re: ICSI-clubje

Bericht door Tiny93 » 28 februari 2023, 21:53

Jazzdee schreef:
28 februari 2023, 18:56
@aurelie en tagomi : merci voor de info!!!!

@ada : al een sterke start!! succes tijdens de wachtweken!

@tiny : een suuuuuperdikke proficiat!!! <3 Ben zo blij voor jou!!! Is moeilijk te geloven he? Ik geloof het nu soms nog niet..

@lieslies : heel herkenbaar gevoel.. je zou denken dat je angst al wat zou gaan liggen vanaf het moment dat de bloedname positief is, helaas. Heb er even om gerouwd dat het ons in zo'n traject gewoon niet "gegund" is. Zeker als ik dan kijk hoe mijn beste vriendin zoooo aan het genieten is en er met zoveel zelfzekerheid in staat. Ik blijf bewust van mijn roze wolk, omdat ik de pijn niet aan zou kunnen van er af te vallen. Ik probeer van moment naar moment te leven. En tussendoor wel wat te genieten, op een realistische manier. De echo lijkt me een heel spannend moment.. Ik duim heeeeel erg mee voor een verder positief verloop! Bij jullie beiden. Bij iedereen!!!

De wachtweken zijn idd echt een hel.. veel goede moed aan iedereen die er door moet!
Dankje!!! Het is idd moeilijk om te geloven. Ik duim voor ons allen! 🍀❤️
Kinderwens 2020
3 x IUI ❌ 2021/2022
IVF/ICSI 1 02/2023 - verse tp 🍀 - 3 cryo’s

Liesje123
Berichten: 87
Lid geworden op: 8 november 2019, 15:04

Re: ICSI-clubje

Bericht door Liesje123 » 28 februari 2023, 22:24

Hallo iedereen,

Ik zit momenteel ook in de wachtweken. Zaterdag had ik een terugplaatsing van een cryo in een natuurlijke cyclus. 8 maart is de bloedafname gepland. Wanneer zouden jullie in mijn plaats een eerste test doen?

Ik wens iedereen die dit leest ook heel veel succes en goede moed!

Liefs,
Lies
09/18: pilstop
09/19: IUI (neg)
11/19: ICSI 1 (neg)
01/20: ICSI 2 (neg) - 3 cryo’s
03/20: ICSI 2.1 - zwanger
11/20: Elena ♥️
11/22: pilstop
02/23: ICSI 2.2 (neg)
05/23: ICSI 2.3 (neg)
06/23: ICSI 3 - zwanger (6/3/2024 uitgerekend)

Tiny93
Berichten: 20
Lid geworden op: 4 januari 2023, 12:17

Re: ICSI-clubje

Bericht door Tiny93 » 1 maart 2023, 9:53

Liesje123 schreef:
28 februari 2023, 22:24
Hallo iedereen,

Ik zit momenteel ook in de wachtweken. Zaterdag had ik een terugplaatsing van een cryo in een natuurlijke cyclus. 8 maart is de bloedafname gepland. Wanneer zouden jullie in mijn plaats een eerste test doen?

Ik wens iedereen die dit leest ook heel veel succes en goede moed!

Liefs,
Lies

Dag Lies, ik deed de testen vanaf 4 dagen na terugplaatsing (blastocyste), maar deze waren negatief tot dag 6. Vanaf dag 6 kreeg ik positieve testen, en achteraf gezien was er een schaduwlijntje te zien op de vroegere “negatieve” testen. Het is voor iedereen anders natuurlijk, maar ik denk dat je vanaf dag 11-12 dpo betrouwbaar kan testen. Ik duim voor je!! 💕
Kinderwens 2020
3 x IUI ❌ 2021/2022
IVF/ICSI 1 02/2023 - verse tp 🍀 - 3 cryo’s

Jazzdee
Berichten: 143
Lid geworden op: 10 december 2021, 9:19

Re: ICSI-clubje

Bericht door Jazzdee » 1 maart 2023, 11:54

Vandaag mooie stijging HCG tot 6222!
Ben vandaag vijf weken dus is nog steeds aan de hoge kant 🙈
Moet een nieuwe bloedname doen op 15/3, samen met mijn eerste echo. Nog iemand een derde bloedname vanuit Jette gehad? Alles ziet er voorlopig goed uit..
- juli ‘20 : stop pil
- nov '21 : ICSI 1 > geen tp.
- mei '22 : ICSI 2 > ❌ , 0❄️
- juli '22 : ICSI 3 > ❌ ❌
- feb ‘23 : ICSI 4 met TESE partner > tp 2 d3 embryo's. 20/2 positief. TWINS❤️ 4 ❄️

Gioia86
Berichten: 242
Lid geworden op: 16 april 2017, 8:31

Re: ICSI-clubje

Bericht door Gioia86 » 1 maart 2023, 13:10

Jazzdee schreef:
1 maart 2023, 11:54
Vandaag mooie stijging HCG tot 6222!
Ben vandaag vijf weken dus is nog steeds aan de hoge kant 🙈
Moet een nieuwe bloedname doen op 15/3, samen met mijn eerste echo. Nog iemand een derde bloedname vanuit Jette gehad? Alles ziet er voorlopig goed uit..
Eerst en vooral proficiat!
Ik had mijn eerste BN 855HCG
Dan mijn tweede BN op 5w was 11845 HCG

Ik kreeg een echo 7W toen ook een BN dat is standaard dacht ik toen stond ik op 125130 HCG

Goeie echo met 1 vruchtje die het goed deed en overeenkwam met de zwangerschapsduur. En intussen meer dan 25W zwanger.

Najaar 2021 was ik ook zwanger met goeie waardes en hartje 7w maar iets kleiner vruchtje uiteindelijk is dat uitgedraaid op een mk die wel lang aangesleept heeft…

Mijn tweelingzwangerschap van 2017 had nog hogere waardes maar niet zoveel extreem hoger.

Alvast veel succes… ik probeer te genieten maar met zo een
Moeilijke voorgeschiedenis is het vaak toch nog bang van echo naar echo leven… maar het betert wel!
2012 tem 2016 verschillende ivf/isci zonder resultaat enkel Mk, bbz
2017 Maart ICSI Verse poging 2embryo's. ZWANGER 2-ling!
24/11/17 💙&💫 geboren!
Start brusje september ‘20: 2 mk + 1 bbz
Laatste isci juli ‘22, Zwanger na Cryo 23/9 🐣juni’23

Lezertje
Berichten: 257
Lid geworden op: 8 januari 2022, 16:04

Re: ICSI-clubje

Bericht door Lezertje » 1 maart 2023, 16:23

Hallo iedereen

Het is al dik 6 maanden geleden sinds ik nog iets op dit forum gepost heb. Na mijn 2 mislukte terugplaatsingen van ICSI-ronde 2 zat ik er even helemaal door en heb ik beslist om een pauze in te lassen. Ik ben toen gestart met yoga en meditatie om me mentaal sterker te laten voelen. Nu ik erop terugkijk, ben ik echt blij dat ik bijna 4 maanden uit het traject geweest ben. Het heeft zowel mij als mijn partner immens deugd gedaan, ook al tikt de klok verder natuurlijk.

In december ben met volle moed opnieuw gestart met stimuleren en ik heb toen mijn meditatietechnieken en yogatechnieken goed gebruikt. Ik weet niet of dat de oorzaak is dat mijn pick-up daardoor zeer geslaagd was (27 eicellen en uiteindelijk 6 cryo's), maar ik geloof er wel in.

Overmorgen heb ik mijn eerste terugplaatsing van mijn derde ICSI-ronde, mijn vijfde terugplaatsing sinds ik in het traject zit. Ik kijk er met een positief gevoel naar uit.

Aan alle dames die proberen, stimuleren, wachten: focus op positieve gevoelens en wees dankbaar voor wat je wel in je leven hebt. Het heeft mij in keer geval heel hard geholpen!
pilstop nov '19
12/21 ICSI 1 (6 eicellen), TP 1.1 ❌, 1 cryo
02/22 TP 1.2 miskraam 7w1d
05/22: ICSI 2 (16 eicellen) TP 2.1. ❌, 1 cryo
07/22 TP 2.2 ❌ (bioch)
12/22 ICSI 3 (27 eicellen), freeze all, 6 cryo's
03/23 TP 3.1 ❌
05/23 TP 3.2 💙 op 19/1/2024

Liesje123
Berichten: 87
Lid geworden op: 8 november 2019, 15:04

Re: ICSI-clubje

Bericht door Liesje123 » 2 maart 2023, 8:35

Tiny93 schreef:
1 maart 2023, 9:53
Liesje123 schreef:
28 februari 2023, 22:24
Hallo iedereen,

Ik zit momenteel ook in de wachtweken. Zaterdag had ik een terugplaatsing van een cryo in een natuurlijke cyclus. 8 maart is de bloedafname gepland. Wanneer zouden jullie in mijn plaats een eerste test doen?

Ik wens iedereen die dit leest ook heel veel succes en goede moed!

Liefs,
Lies

Dag Lies, ik deed de testen vanaf 4 dagen na terugplaatsing (blastocyste), maar deze waren negatief tot dag 6. Vanaf dag 6 kreeg ik positieve testen, en achteraf gezien was er een schaduwlijntje te zien op de vroegere “negatieve” testen. Het is voor iedereen anders natuurlijk, maar ik denk dat je vanaf dag 11-12 dpo betrouwbaar kan testen. Ik duim voor je!! 💕
Dank je @Tiny93! Ik probeer te wachten tot morgen/zaterdag om te testen 🙂
09/18: pilstop
09/19: IUI (neg)
11/19: ICSI 1 (neg)
01/20: ICSI 2 (neg) - 3 cryo’s
03/20: ICSI 2.1 - zwanger
11/20: Elena ♥️
11/22: pilstop
02/23: ICSI 2.2 (neg)
05/23: ICSI 2.3 (neg)
06/23: ICSI 3 - zwanger (6/3/2024 uitgerekend)

Sarahtns
Berichten: 219
Lid geworden op: 6 mei 2022, 13:13

Re: ICSI-clubje

Bericht door Sarahtns » 2 maart 2023, 12:43

Wauw weer heel wat positief nieuws hier! Proficiat Jazzdee en Tiny93!

En welkom terug Lezertje, wat goed dat je pick up zo'n succes is geweest. dat moet toch al een hele geruststelling zijn.

Ik heb vandaag de PRP gehad. de procedure is zo goed verlopen dat ik de over enkele weken voorziene herhaling van de procedure zelfs niet moet doen! Dr. Campo was na de ingreep super enthousiast, mijn eierstokken zagen er goed uit en hadden al het plasma mooi opgenomen.

Hij had tijdens de procedure blijkbaar ook vastgesteld dat ik een dysmorfe baarmoeder heb, en dat heeft hij ook meteen gecorrigeerd. Er is blijkbaar onenigheid over het gevolg daarvan voor vruchtbaarheid/innesteling maar hij was er duidelijk rotsvast van overtuigd (obv een Spaans onderzoek) dat dit wel echt belangrijk is! In dat onderzoek was maar liefst 80% van de vrouwen zwanger na de ingreep... Ben alleszins blij dat het gebeurd is, kwaad zal het zeker niet kunnen.

De dokter zei dat deze ingreep voor mij waarschijnlijk een heel goede investering zal blijken te zijn. Hij vindt zelfs dat ik bij mijn volgende poging nu zelfs beter een low dose stimulatie doe terwijl het eigenlijk het plan was om de hoogste dosis te doen, omdat hij zo'n goed effect verwacht...

Enige nadeel: ik moet nu wel 3 maanden wachten blijkbaar :( Maarja, als het écht zo'n succes zou kunnen zijn, dan doe ik dat met plezier... Nu alleszins eerst twee weken naar maleisië. en dan nog 2,5 maand proberen te overbruggen... Dat had ik niet zo voorzien, maar wat moet moet zeker?
33j
7/21: start kinderwens
5/22: ICSI 1 - 4 eicellen ❌ 0 cryos
7/22: ICSI 2 - 6 eicellen ❌ 0 cryos
11/22: ICSI 3 - 4 eicellen ❌
1/23: ICSI 4 - 2 eicellen - geen TP
3/23: PRP
5/23: ICSI 5 - 6 eicellen - geen TP

Lutger
Berichten: 31
Lid geworden op: 14 april 2022, 17:10

Re: ICSI-clubje

Bericht door Lutger » 3 maart 2023, 13:09

@tiny93, Proficiat!!!

@ Sarah: sterk van je hoe je allerlei nieuwe dingen onderneemt, het klinkt veelbelovend. Ik hoop van harte dat het je een mooi resultaat mag opleveren & dat Maleisië je wat rust kan brengen

Mijn pick up vorige week is ok verlopen. Er waren 15 follikels van boven de 10mm, maar ze groeiden net als de vorige keer erg ongelijk. Hierdoor zijn er maar 7 rijpe eicellen gevonden. Gelukkig werden die allemaal bevrucht, kreeg ik één vijfdaags embryo teruggeplaatst en vandaag het bericht dat er nog twee werden ingevroren. De vorige afspraak met mijn dokter vroeg ik of het mogelijk is om de cryo´s per twee terug te plaatsen, hij gaf aan geen voorstander te zijn maar laat de keuze bij mij. Volgens hem zou het de ´time to pregnancy´ wel kunnen verkorten, maar de kans op complicaties onderweg kunnen verhogen en ik had er al wat...Het eindresultaat zou volgens hem hetzelfde zijn. Toch overweeg ik dit te doen, ondanks dat het rationeel gezien misschien niet de beste optie is. Ik ben misschien wat wanhopig aan het worden :wink:
09/21: 6 keer IUI: miskraam 10 weken
06/22: ICSI 1: 4 terugplaatsingen: miskraam 8 weken - biochemisch - bbz
02/23: ICSI 2: 7 eicellen - 1 verse tp: zwanger! - 2 cryo´s

Sarahtns
Berichten: 219
Lid geworden op: 6 mei 2022, 13:13

Re: ICSI-clubje

Bericht door Sarahtns » 3 maart 2023, 17:06

toch ook een mooi resultaat Lutger, 3 d5 embryo's vind ik echt top, kan ik alleen maar van dromen :roll:

Vooreerst: probeer eerst maar te geloven dat deze terugplaatsing hem wordt! en als dat niet het geval is, dan kan je het misschien laten afhangen van de kwaliteitsscore? Als er nog een top embryo in de vriezer zit zou ik het niet samen doen. Als ze allebei niet het allerbeste zijn misschien wel. Het is maar een insteek...
33j
7/21: start kinderwens
5/22: ICSI 1 - 4 eicellen ❌ 0 cryos
7/22: ICSI 2 - 6 eicellen ❌ 0 cryos
11/22: ICSI 3 - 4 eicellen ❌
1/23: ICSI 4 - 2 eicellen - geen TP
3/23: PRP
5/23: ICSI 5 - 6 eicellen - geen TP

titin5
Berichten: 15
Lid geworden op: 22 november 2022, 23:11

Re: ICSI-clubje

Bericht door titin5 » 4 maart 2023, 19:28

Proficiat Jazzdee en Tiny93! Altijd fijn om positieve verhalen te kunnen lezen.

Sarahtns, fijn dat je prp zo succesvol was. En ook leuk dat de arts zo positief is, geeft je zelf wss ook meer geloof in de volgende poging.
3 maanden is lang als je het niet had voorzien maar hopelijk kan je er van genieten. Maleisië is alvast een mooie start!

Liesje123, al durven testen? :)

Lutger, ik hoop dat deze 5daagse de goeie mag zijn. Maar ik deel je gevoel over de terugplaatsing van 2 cryo's. Heb er ook nog 2 ingevroren en zou die samen willen laten terugplaatsen maar moet het er nog over hebben met de gyn. Maar ik hoorde al dat dr. De Vos dit meestal liever niet doet.

Lezertje, goed om te lezen dat de pauze deugd heeft gedaan en je de tijd hebt genomen om aan jezelf te werken.

Ik had vandaag negatief nieuws over de tweede terugplaatsing.
En ik heb beslist om even enkele weken over te slaan. Ik heb nu 2tps gehad van mijn poging als bam en 2tps gehad met mijn ex. Nooit innesteling gehad. Einde van de maand heb ik een telefonisch consult met de gyn en wil ik toch enkele dingen bespreken. Oa of 2cryo's samen kunnen teruggeplaatst worden. Maar ook dat ik sinds mijn pick-up in december eigenlijk ook nooit meer echt normale regels heb gehad. Ik krijg wel een bloeding maar die duurt maar 1, max 2 dagen. En het is echt heel licht bloedverlies, geen stolsels ofzo. Terwijl ik vroeger toch hevigere regels had.
Bij de eerste echo is mijn bms dan meestal ook op het randje van al te dik om te starten (meestal rond 5-6mm).
Dus ik heb het gevoel dat ik niet volledig juist start aan de terugplaatsing.
Moet nu ook al twee keer progesteron bijnemen terwijl dat bij de tps met ex nooit moest dus weet niet waarom ik dat nu plots te weinig aanmaak...

Sinds januari ook 6kg bij! Terwijl ik moest afvallen maar de combinatie van fulltime werken, het traject en de hormonen doen me zo slecht qua eten. Ik maak te weinig tijd om voor te bereiden en gezonde dingen te koken en grijp heel snel naar chocolade (en die paaseitjes nu doen dat geen goed)!
Dus ik pauzeer even en ga meer focussen om gezondheid en dan hoop ik die 6kg er terug af te hebben. Plan is momenteel (maar kan nog wijzigen) om terug te starten als deze eraf zijn. Maar we zullen zien hoe ik me voel.

Veel succes allemaal!
35j - BAM - PCOS

12/'22 - pick-up IVM --> 4 embryo's ingevroren
01/'23 - TP1 - neg
03/'23 - TP2 - neg

Essie2022
Berichten: 483
Lid geworden op: 21 juli 2022, 16:01

Re: ICSI-clubje

Bericht door Essie2022 » 4 maart 2023, 22:31

Wauw wat een goed nieuws hier allemaal!
Hopelijk mogen die goede vibes hier nog voor veel positieve verhalen zorgen! 🍀 Het geeft wel hoop en moed om ervoor te blijven vechten..

Ik was de laatste tijd iets minder actief (beetje drukke periode geweest) maar heb wel regelmatig alles bij gelezen.

Sinds gisteren ben ik ook weer officieel gestart na 5 maanden ´pauze´. Ik vind het ontzettend spannend, want alle hoop is nu een beetje op het labo van Jette gevestigd, haha. Het starten voelde wel een beetje dubbel. De 2e biopsie (na mijn antibiotica kuur) is uitgedraaid op een complete flop door onkunde van de arts waardoor mijn vertrouwen wel eventjes een serieus deukje heeft gekregen.. hierdoor konden ze ook niet met zekerheid zeggen dat de ontsteking weg is. Wat wel heel dubbel aanvoelt.. Zekerheid hierover had me een iets beter gevoel gegeven. Maar goed, ik probeer op mijn eigen gevoel te vertrouwen, en dat zegt wel dat het in ieder geval beter is!
05/22 ICSI 1~3 embryo´s, 1 TP d3❌, 0 cryo´s
07/22 ICSI 2~7 embryo´s, 1 TP d5❌, 0 cryo´s
09/22 ICSI 3~5 embryo´s, 2 TP d3❌❌, 0 cryo´s
12/23 Overstap Jette
03/23 ICSI 4~7 embryo´s, 1 TP d5❌4 cryo´s
05/23 4.2 cryo TP -> Januari 2024 🩷

Liesje123
Berichten: 87
Lid geworden op: 8 november 2019, 15:04

Re: ICSI-clubje

Bericht door Liesje123 » 5 maart 2023, 8:03

titin5 schreef:
4 maart 2023, 19:28
Proficiat Jazzdee en Tiny93! Altijd fijn om positieve verhalen te kunnen lezen.

Sarahtns, fijn dat je prp zo succesvol was. En ook leuk dat de arts zo positief is, geeft je zelf wss ook meer geloof in de volgende poging.
3 maanden is lang als je het niet had voorzien maar hopelijk kan je er van genieten. Maleisië is alvast een mooie start!

Liesje123, al durven testen? :)

Lutger, ik hoop dat deze 5daagse de goeie mag zijn. Maar ik deel je gevoel over de terugplaatsing van 2 cryo's. Heb er ook nog 2 ingevroren en zou die samen willen laten terugplaatsen maar moet het er nog over hebben met de gyn. Maar ik hoorde al dat dr. De Vos dit meestal liever niet doet.

Lezertje, goed om te lezen dat de pauze deugd heeft gedaan en je de tijd hebt genomen om aan jezelf te werken.

Ik had vandaag negatief nieuws over de tweede terugplaatsing.
En ik heb beslist om even enkele weken over te slaan. Ik heb nu 2tps gehad van mijn poging als bam en 2tps gehad met mijn ex. Nooit innesteling gehad. Einde van de maand heb ik een telefonisch consult met de gyn en wil ik toch enkele dingen bespreken. Oa of 2cryo's samen kunnen teruggeplaatst worden. Maar ook dat ik sinds mijn pick-up in december eigenlijk ook nooit meer echt normale regels heb gehad. Ik krijg wel een bloeding maar die duurt maar 1, max 2 dagen. En het is echt heel licht bloedverlies, geen stolsels ofzo. Terwijl ik vroeger toch hevigere regels had.
Bij de eerste echo is mijn bms dan meestal ook op het randje van al te dik om te starten (meestal rond 5-6mm).
Dus ik heb het gevoel dat ik niet volledig juist start aan de terugplaatsing.
Moet nu ook al twee keer progesteron bijnemen terwijl dat bij de tps met ex nooit moest dus weet niet waarom ik dat nu plots te weinig aanmaak...

Sinds januari ook 6kg bij! Terwijl ik moest afvallen maar de combinatie van fulltime werken, het traject en de hormonen doen me zo slecht qua eten. Ik maak te weinig tijd om voor te bereiden en gezonde dingen te koken en grijp heel snel naar chocolade (en die paaseitjes nu doen dat geen goed)!
Dus ik pauzeer even en ga meer focussen om gezondheid en dan hoop ik die 6kg er terug af te hebben. Plan is momenteel (maar kan nog wijzigen) om terug te starten als deze eraf zijn. Maar we zullen zien hoe ik me voel.

Veel succes allemaal!
Heb kunnen wachten tot deze ochtend maar helaas negatief. Ik hoop wel nog een klein beetje dat het te vroeg was. Woensdag is de bloedafname dus dan zal ik zeker zijn. Is altijd even een domper …
09/18: pilstop
09/19: IUI (neg)
11/19: ICSI 1 (neg)
01/20: ICSI 2 (neg) - 3 cryo’s
03/20: ICSI 2.1 - zwanger
11/20: Elena ♥️
11/22: pilstop
02/23: ICSI 2.2 (neg)
05/23: ICSI 2.3 (neg)
06/23: ICSI 3 - zwanger (6/3/2024 uitgerekend)

Isadora13
Berichten: 12
Lid geworden op: 6 januari 2023, 23:31

Re: ICSI-clubje

Bericht door Isadora13 » 5 maart 2023, 22:09

Hey allemaal, ik volg al een tijdje het forum en was blij de laatste weken een aantal positieve verhalen te mogen lezen!

Jazzdee, proficiat, mooi te lezen dat het gelukt is, hopelijk kan je vertrouwen krijgen en er dan ook van genieten.

Lutger, ik volg het advies om eens naar de kwaliteit te vragen van jouw cryo’s.

Zoals jullie hieronder kunnen lezen, hebben we er al een hele weg op zitten. Voor ons was het een proces van beetje hoop en veel ontgoochelingen. Ik ben intussen de veertig voorbij, waardoor de angst om geen kindje meer te kunnen krijgen aanwezig is.

Afgelopen vrijdag heb ik een terugplaatsing gehad van een goed embryo. Nu beginnen de wachtweken. Ik zie dat er vaak vroeger getest wordt, ikzelf ga testen op zondag 12 maart, bloedtest is gepland de 14de.

Eigenlijk schrijf ik vooral om een beetje steun te krijgen in deze periode omdat ik weet dat ik het deze keer heel moeilijk ga hebben bij een negatief resultaat.

Vanaf wanneer hadden jullie eigenlijk symptomen bij een positieve test? Ik ben de hele tijd aan het hopen op steken in mijn onderbuik in de gedachte dat dit de innesteling is, maar eigenlijk voel ik niet zoveel :-(
Dec 2020 en mei 2022: spontaan zwanger, mk 6 weken
Jun 2021: start IUI (7*neg)
2022: ICSI1/2 (2 cryo, negatief)
Sept 2022: ICSI3 (4 cryo, negatief)
Jan 2023: ICSI4, (5 cryo, negatief, 1 bbp)
Jan 2024: ICSI 5 (4 cryo, 2 negatief, nog 2 over)

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 12 gasten