ICSI-clubje

ICSI Forum
Renate88
Berichten: 63
Lid geworden op: 29 januari 2021, 14:42

Re: ICSI-clubje

Bericht door Renate88 » 5 mei 2021, 15:59

Monikyra schreef:
5 mei 2021, 9:51
Dag allemaal, na 2jaar en 3 maand mochten we eindelijk in Jette starten als ik mijn regels kreeg tussen 13 en 27 mei.. (na 10 maand uitstel door Corona en wachttijden waren we er klaar voor, elke dag kruiste ik een hartje op mijn aftelkalender, nog 7 dagen .. Ik voel me al 2 weken moe, pijnlijke borsten, gevoelig aan geurtjes, en rare goestingskes, dacht toch eens een testje doen, zoals ik door de jaren door veel deed, en daar kwam een streepje, heel duidelijk! Mijn hart klopt in mijn keel, mijn handen trillen, direct naar mijn partner gelopen en gevraagd, zie jij die streep???? Jaja duidelijk, maar kalmeer even zei hij.. We maken eerst een afspraak voor een bloedafname.. Dus morgenvroeg om 9u15 mag ik gaan... Stel u voor! Mijn meme verloren 5 weken terug aan Corona.. Ze hoopte altijd zo mee met ons.. Ze zal hierboven zeker een goed woordje gedaan hebben!!! Maar afwachten....
Toch even een klein gelukje....
Mag toch? :)
O my...wat spannend! Houd ons op de hoogte:)
Jan '21 Icsi 1: verse tp ❌ 0 cryo’s
Mrt ‘21 Icsi 2: gestaakt (Corona positief)
Apr ‘21 Icsi 2: 1 verse tp, 0 cryo’s 11/5 bn positief ❤️
2/6 eerste echo

Renate88
Berichten: 63
Lid geworden op: 29 januari 2021, 14:42

Re: ICSI-clubje

Bericht door Renate88 » 5 mei 2021, 16:04

A nee Trientje😫 arme jij. Dat komt hard binnen.. veel sterkte
Jan '21 Icsi 1: verse tp ❌ 0 cryo’s
Mrt ‘21 Icsi 2: gestaakt (Corona positief)
Apr ‘21 Icsi 2: 1 verse tp, 0 cryo’s 11/5 bn positief ❤️
2/6 eerste echo

Monikyra
Berichten: 208
Lid geworden op: 1 juli 2019, 12:57

Re: ICSI-clubje

Bericht door Monikyra » 5 mei 2021, 16:08

Renate88 schreef:
5 mei 2021, 15:59
Monikyra schreef:
5 mei 2021, 9:51
Dag allemaal, na 2jaar en 3 maand mochten we eindelijk in Jette starten als ik mijn regels kreeg tussen 13 en 27 mei.. (na 10 maand uitstel door Corona en wachttijden waren we er klaar voor, elke dag kruiste ik een hartje op mijn aftelkalender, nog 7 dagen .. Ik voel me al 2 weken moe, pijnlijke borsten, gevoelig aan geurtjes, en rare goestingskes, dacht toch eens een testje doen, zoals ik door de jaren door veel deed, en daar kwam een streepje, heel duidelijk! Mijn hart klopt in mijn keel, mijn handen trillen, direct naar mijn partner gelopen en gevraagd, zie jij die streep???? Jaja duidelijk, maar kalmeer even zei hij.. We maken eerst een afspraak voor een bloedafname.. Dus morgenvroeg om 9u15 mag ik gaan... Stel u voor! Mijn meme verloren 5 weken terug aan Corona.. Ze hoopte altijd zo mee met ons.. Ze zal hierboven zeker een goed woordje gedaan hebben!!! Maar afwachten....
Toch even een klein gelukje....
Mag toch? :)
O my...wat spannend! Houd ons op de hoogte:)
Doe ik! :)

Monikyra
Berichten: 208
Lid geworden op: 1 juli 2019, 12:57

Re: ICSI-clubje

Bericht door Monikyra » 5 mei 2021, 16:08

ZonderZorgen schreef:
5 mei 2021, 14:39
trientje31 schreef:
5 mei 2021, 14:21
Pff kak berichtje.
Reageer straks of morgen wel even op derest.

Net resultaat. Toch negatief. Pff
Nu moeten we een nieuwe pu
Want heb geen cryos
Sterkte!!!! <3

Goedgelukje
Berichten: 378
Lid geworden op: 30 april 2021, 12:03

Re: ICSI-clubje

Bericht door Goedgelukje » 5 mei 2021, 16:31

trientje31 schreef:
5 mei 2021, 14:21
Pff kak berichtje.
Reageer straks of morgen wel even op derest.

Net resultaat. Toch negatief. Pff
Nu moeten we een nieuwe pu
Want heb geen cryos
Oh zo spijtig om te horen 😔! Laat dat maar even bezinken en hopelijk vind je erna snel terug de moed om verder te doen!
07/19: stop pil
09/20-10/20 pcos en verminderde zaadkwaliteit
01/21-03/21: 3 x IUI ❌❌❌
04/21: ICSI 1.1 Verse tp ❌
06/21: ICSI 1.2 ❤️ Dochtertje geboren 🥰
10/22: ICSI 1.3 💙 Zoontje geboren 🥰

stillekracht
Berichten: 40
Lid geworden op: 19 april 2021, 18:46

Re: ICSI-clubje

Bericht door stillekracht » 5 mei 2021, 19:59

Hey,

Had vandaag mijn punctie. Ze hebben 5 eicellen kunnen prikken. Nu ben ik zo benieuwd of er al bevrucht zouden zijn. Kan je de dag erna al bellen naar CRG in Jette of je hier info over kan krijgen? Of moet je echt wachten tot te transfer?

Pfft ben zo benieuwd of de kwaliteit van mijn eicellen wel goed zal zijn :s Bang hartje op dit moment.

@trientje veel goede moed!
2014 operatie endo
2019 kinderwens
05/03/20 operatie endo
08/09/20 coronawachtlijst Jette
Laag amh 0,58 met hoge fsh waardes
23/04/21 ICSI 1 vers tp ❌
07/10/21 tp cryo ❌
02/11/21 tp cryo --> zwanger 🥰

ZonderZorgen
Berichten: 1741
Lid geworden op: 9 juni 2019, 17:18

Re: ICSI-clubje

Bericht door ZonderZorgen » 6 mei 2021, 6:58

stillekracht schreef:
5 mei 2021, 19:59
Hey,

Had vandaag mijn punctie. Ze hebben 5 eicellen kunnen prikken. Nu ben ik zo benieuwd of er al bevrucht zouden zijn. Kan je de dag erna al bellen naar CRG in Jette of je hier info over kan krijgen? Of moet je echt wachten tot te transfer?

Pfft ben zo benieuwd of de kwaliteit van mijn eicellen wel goed zal zijn :s Bang hartje op dit moment.

@trientje veel goede moed!
Duimen voor een mooie bevruchten en een mooi aantal embryootjes.
Start proberen 2015
20/06/19 gestart na 10 tp nog steeds geen wondertje. :cry: 2 mk
13juli 21 pu 2 18 eicellen 3 bevrucht 1 embryo :cry: 8+4 en weer mk
ICSI 3 :4/5/22 25 eicellen 18 bevrucht 3 embryo's ❌️❌️🦐

isabelledc
Berichten: 96
Lid geworden op: 9 juli 2019, 22:01

Re: ICSI-clubje

Bericht door isabelledc » 6 mei 2021, 8:24

pff, hier gisteren de brief gekregen dat ik ook geen cryo's heb. we zijn ondertussen 2 weken na de TP, dus had de brief niet meer verwacht eigenlijk. alle geluk had ik hier op het forum gelezen dat dat per brief gemeld wordt, waardoor ik toch ietsje voorbereid was toen ik de envelop tussen de post zag zitten.
ik zit nu met zoveel vragen. bewijst dit dat al onze embryo's altijd sterven rond dag 5 en daarom de vorige pogingen (5 tp'en op dag 3) dus ook geen succes hadden? ligt het dan aan de eitjes of aan de zwemmers? valt er uberhaupt nog iets aan te doen? zit al met ANA-waardes en Hashimoto wat de innesteling bemoeilijkt, nu zijn de embryo's dus ook niet goed.
ik had halvelings afgesproken met mijn vriend dat dit de laatste PU ging zijn. we zijn het beu, de stimulaties, de pijn, de ziekenhuisbezoeken, en vooral keer op keer de teleurstellingen. maar ik ging er niet van uit dat ik geen cryo's ging hebben. nu stoppen is in mijn ogen te vroeg, we hebben Jette ook nog maar 1 TP-kans gegeven, maar mijn vriend wil niet meer verder.
10/16: stop pil
11/17: zwanger (mk 7,5w)
12/18 - 3/19: 4x IUI (neg)
8/19: IVF 1.1 (neg)
11/19: IVF 2.1 (HCG 11 - neg); 2/20 IVF 2.2 (neg); 5/20 IVF 2.3 (neg); 6/20 IVF 2.4 (neg)
overstap Jette
4/21: IVF 3.1 (neg)
8/21: IVF 4??

Hope88
Berichten: 810
Lid geworden op: 18 april 2017, 10:34

Re: ICSI-clubje

Bericht door Hope88 » 6 mei 2021, 8:31

stillekracht schreef:
5 mei 2021, 19:59
Hey,

Had vandaag mijn punctie. Ze hebben 5 eicellen kunnen prikken. Nu ben ik zo benieuwd of er al bevrucht zouden zijn. Kan je de dag erna al bellen naar CRG in Jette of je hier info over kan krijgen? Of moet je echt wachten tot te transfer?

Pfft ben zo benieuwd of de kwaliteit van mijn eicellen wel goed zal zijn :s Bang hartje op dit moment.

@trientje veel goede moed!
Maak je gebruik van het patiëntenportaal? Want daar zou je vanavond al kunnen zien hoeveel er bevrucht zijn.
Geen idee of je tussendoor al eens kan bellen voor wat meer info.
Ik duim iig mee!!
Na 5 tp: een dochter! (20/06/18)

Start brusje:
2 pu, 11 tp, 2 biochemiche zwangerschappen
Overstap naar Jette
ICSI 5: 3 cryo's
-> tp 12: biochemische
-> tp 13: zwanger!

stillekracht
Berichten: 40
Lid geworden op: 19 april 2021, 18:46

Re: ICSI-clubje

Bericht door stillekracht » 6 mei 2021, 10:34

Hope88 schreef:
6 mei 2021, 8:31
stillekracht schreef:
5 mei 2021, 19:59
Hey,

Had vandaag mijn punctie. Ze hebben 5 eicellen kunnen prikken. Nu ben ik zo benieuwd of er al bevrucht zouden zijn. Kan je de dag erna al bellen naar CRG in Jette of je hier info over kan krijgen? Of moet je echt wachten tot te transfer?

Pfft ben zo benieuwd of de kwaliteit van mijn eicellen wel goed zal zijn :s Bang hartje op dit moment.

@trientje veel goede moed!
Maak je gebruik van het patiëntenportaal? Want daar zou je vanavond al kunnen zien hoeveel er bevrucht zijn.
Geen idee of je tussendoor al eens kan bellen voor wat meer info.
Ik duim iig mee!!
Hey,

Merci voor je berichtje. Ja alleen kan ik daar niet zo heel veel op terug vinden. Ze delen daar precies niet alles. Ik kijk vanavond nog eens. Misschien komt er iets op. Heb ondertussen al gebeld maar ze mogen daar geen informatie over geven... Pfft wachten tot zaterdag dan. Ik ben zo stressie nu..
2014 operatie endo
2019 kinderwens
05/03/20 operatie endo
08/09/20 coronawachtlijst Jette
Laag amh 0,58 met hoge fsh waardes
23/04/21 ICSI 1 vers tp ❌
07/10/21 tp cryo ❌
02/11/21 tp cryo --> zwanger 🥰

stillekracht
Berichten: 40
Lid geworden op: 19 april 2021, 18:46

Re: ICSI-clubje

Bericht door stillekracht » 6 mei 2021, 10:37

Pieweke schreef:
6 mei 2021, 9:40
Goedemorgen iedereen

Ik lees al een tijdje 'offline' mee, maar heb nu toch de beslissing genomen om dit ook online te doen.

Ik ben 35 en al 7,5 jaar samen met mijn partner. Na lang twijfelen toch beslist om voor kinderen te gaan , maar dit is jammer genoeg niet zo eenvoudig bij ons.
Ik ben drager van het NF1-gen, dus sowiso via PGT en ICSI.
Vorig jaar in juni ons eerste gesprek gehad en meteen bloedcontrole.
De resultaten van het DNA-onderzoek kregen we in oktober en ik mocht meteen starten. Eind november pick-up gehad en meteen overstimulatie. (heb van mezelf heel hoog AMH)
Resultaat 34 eicellen --> 29 goede waarvan 27 kunnen bevruchten, 12 hebben dag 5 gehaald en daarvan is de helft besmet. Redelijke afvalrace, waren we toch van geschrokken.

Op 08/02 eerste TP gehad en meteen raak, alleen is het mis gegaan na 7.5 week.
Curettage gehad op 29 maart en na controle 4 weken later nog veel resten. 2 keer 4 pilletjes Cytotec.
Mijn laatste controle afgelopen dinsdag 04/05 was in orde. Baarmoeder zo goed als leeg en al hele grote follikels.
Alleen kon de arts niet zeggen wanneer ik mijn menstruaties echt zal krijgen.
Hij zei tussen de 2 à 4 weken. En dan mogen we gelijk terug starten.

Heeft hier iemand ervaringen mee? Zou ik hier op kunnen hopen. Mijn kinderwens is er al lang, maar mijn vorige partner wou geen kinderen. Ik had deze dus al lang opgeborgen.

Groetjes
Hey,
Wat een lange weg heb je al afgelegd. Je mag de moed nog niet verliezen al kan ik bergijpen dat het moeilijk is na al die teleurstellingen. Ik duim voor je!
Laatst gewijzigd door stillekracht op 6 mei 2021, 10:41, 1 keer totaal gewijzigd.
2014 operatie endo
2019 kinderwens
05/03/20 operatie endo
08/09/20 coronawachtlijst Jette
Laag amh 0,58 met hoge fsh waardes
23/04/21 ICSI 1 vers tp ❌
07/10/21 tp cryo ❌
02/11/21 tp cryo --> zwanger 🥰

Hope88
Berichten: 810
Lid geworden op: 18 april 2017, 10:34

Re: ICSI-clubje

Bericht door Hope88 » 6 mei 2021, 10:39

stillekracht schreef:
6 mei 2021, 10:34
Hope88 schreef:
6 mei 2021, 8:31
stillekracht schreef:
5 mei 2021, 19:59
Hey,

Had vandaag mijn punctie. Ze hebben 5 eicellen kunnen prikken. Nu ben ik zo benieuwd of er al bevrucht zouden zijn. Kan je de dag erna al bellen naar CRG in Jette of je hier info over kan krijgen? Of moet je echt wachten tot te transfer?

Pfft ben zo benieuwd of de kwaliteit van mijn eicellen wel goed zal zijn :s Bang hartje op dit moment.

@trientje veel goede moed!
Maak je gebruik van het patiëntenportaal? Want daar zou je vanavond al kunnen zien hoeveel er bevrucht zijn.
Geen idee of je tussendoor al eens kan bellen voor wat meer info.
Ik duim iig mee!!
Hey,

Merci voor je berichtje. Ja alleen kan ik daar niet zo heel veel op terug vinden. Ze delen daar precies niet alles. Ik kijk vanavond nog eens. Misschien komt er iets op. Heb ondertussen al gebeld maar ze mogen daar geen informatie over geven... Pfft wachten tot zaterdag dan. Ik ben zo stressie nu..
Gisteren (dag 0) rond 18u heb je dan normaal gezien een bericht gekregen met hoeveel eicellen er gevonden zijn en hoeveel er rijp waren.
Vanavond (dag 1) rond 18u krijg je bericht met hoeveel eicellen er op dat moment goed bevrucht zijn.
Dag 3 rond 18u krijg je een bericht met het definitieve aantal bevruchtingen en een score voor je embryo's. 1 = excelent, 2 = goed, 3 = matig, 4 = slecht.
Dag 5 rond 18u krijg je opnieuw een bericht met de score van je embryo's. Het aantal cryo's kan je hier niet zien, dat krijg je later per brief.
Na 5 tp: een dochter! (20/06/18)

Start brusje:
2 pu, 11 tp, 2 biochemiche zwangerschappen
Overstap naar Jette
ICSI 5: 3 cryo's
-> tp 12: biochemische
-> tp 13: zwanger!

stillekracht
Berichten: 40
Lid geworden op: 19 april 2021, 18:46

Re: ICSI-clubje

Bericht door stillekracht » 6 mei 2021, 10:53

Hope88 schreef:
6 mei 2021, 10:39
stillekracht schreef:
6 mei 2021, 10:34
Hope88 schreef:
6 mei 2021, 8:31


Maak je gebruik van het patiëntenportaal? Want daar zou je vanavond al kunnen zien hoeveel er bevrucht zijn.
Geen idee of je tussendoor al eens kan bellen voor wat meer info.
Ik duim iig mee!!
Hey,

Merci voor je berichtje. Ja alleen kan ik daar niet zo heel veel op terug vinden. Ze delen daar precies niet alles. Ik kijk vanavond nog eens. Misschien komt er iets op. Heb ondertussen al gebeld maar ze mogen daar geen informatie over geven... Pfft wachten tot zaterdag dan. Ik ben zo stressie nu..
Gisteren (dag 0) rond 18u heb je dan normaal gezien een bericht gekregen met hoeveel eicellen er gevonden zijn en hoeveel er rijp waren.
Vanavond (dag 1) rond 18u krijg je bericht met hoeveel eicellen er op dat moment goed bevrucht zijn.
Dag 3 rond 18u krijg je een bericht met het definitieve aantal bevruchtingen en een score voor je embryo's. 1 = excelent, 2 = goed, 3 = matig, 4 = slecht.
Dag 5 rond 18u krijg je opnieuw een bericht met de score van je embryo's. Het aantal cryo's kan je hier niet zien, dat krijg je later per brief.
Ik kan geen informatie vinden hierover op het portaal. :(
2014 operatie endo
2019 kinderwens
05/03/20 operatie endo
08/09/20 coronawachtlijst Jette
Laag amh 0,58 met hoge fsh waardes
23/04/21 ICSI 1 vers tp ❌
07/10/21 tp cryo ❌
02/11/21 tp cryo --> zwanger 🥰

mich75
Berichten: 2982
Lid geworden op: 8 juni 2014, 16:28

Re: ICSI-clubje

Bericht door mich75 » 6 mei 2021, 10:55

isabelledc schreef:
6 mei 2021, 8:24
pff, hier gisteren de brief gekregen dat ik ook geen cryo's heb. we zijn ondertussen 2 weken na de TP, dus had de brief niet meer verwacht eigenlijk. alle geluk had ik hier op het forum gelezen dat dat per brief gemeld wordt, waardoor ik toch ietsje voorbereid was toen ik de envelop tussen de post zag zitten.
ik zit nu met zoveel vragen. bewijst dit dat al onze embryo's altijd sterven rond dag 5 en daarom de vorige pogingen (5 tp'en op dag 3) dus ook geen succes hadden? ligt het dan aan de eitjes of aan de zwemmers? valt er uberhaupt nog iets aan te doen? zit al met ANA-waardes en Hashimoto wat de innesteling bemoeilijkt, nu zijn de embryo's dus ook niet goed.
ik had halvelings afgesproken met mijn vriend dat dit de laatste PU ging zijn. we zijn het beu, de stimulaties, de pijn, de ziekenhuisbezoeken, en vooral keer op keer de teleurstellingen. maar ik ging er niet van uit dat ik geen cryo's ging hebben. nu stoppen is in mijn ogen te vroeg, we hebben Jette ook nog maar 1 TP-kans gegeven, maar mijn vriend wil niet meer verder.
Die brief komt telkens hard aan, ze sturen die ook als de laatste cryo is teruggeplaatst, je weet dat er geen zijn, maar het zo zwart op wit zien staan....

Ik weet niet of je nog een afspraak in Jette hebt staan, maar anders zou ik er zeker 1 maken om het allemaal te bespreken. Je dr gaat je waarschijnlijk toch iets van uitleg kunnen geven.
Als ze stoppen met delen op dag 4 of 5 dan ligt het doorgaans aan het zaad, tenzij er de dagen ervoor al aanwijzingen zijn dat ze toch niet helemaal goed delen, dan kan het ook aan de eicellen liggen, maar dat is iets wat je met je dr moet bespreken.
Je hebt inderdaad maar 1 tp gehad in Jette, dus ik begrijp zeker dat dit nog te vroeg is om effectief te stoppen.

Voor mijn man hoefde het op bepaalde momenten ook niet meer en als ik dan vroeg of het definitief was of hij een pauze wou dan was het "definitief en als ik van gedacht verander zal je het wel horen".
We zijn uiteindelijk wel terug begonnen, maar hij deed het vooral voor mij omdat hij zag hoe ik eronder leed dat mijn kinderwens niet vervuld werd.
2010: start kinderwens
2014: start mmm​
03/15: overstap Jette ​ 08/15 start icsi-d
03/17: dochter (icsi-d 6)​ 12/17: start brusje
09/18: start ecd
06/19: twins
11/20: start brusje
01/22: dochter
01/23: start brusje --> onverwacht einde verhaal 😭😭😭

isabelledc
Berichten: 96
Lid geworden op: 9 juli 2019, 22:01

Re: ICSI-clubje

Bericht door isabelledc » 6 mei 2021, 13:48

mich75 schreef:
6 mei 2021, 10:55

Die brief komt telkens hard aan, ze sturen die ook als de laatste cryo is teruggeplaatst, je weet dat er geen zijn, maar het zo zwart op wit zien staan....

Ik weet niet of je nog een afspraak in Jette hebt staan, maar anders zou ik er zeker 1 maken om het allemaal te bespreken. Je dr gaat je waarschijnlijk toch iets van uitleg kunnen geven.
Als ze stoppen met delen op dag 4 of 5 dan ligt het doorgaans aan het zaad, tenzij er de dagen ervoor al aanwijzingen zijn dat ze toch niet helemaal goed delen, dan kan het ook aan de eicellen liggen, maar dat is iets wat je met je dr moet bespreken.
Je hebt inderdaad maar 1 tp gehad in Jette, dus ik begrijp zeker dat dit nog te vroeg is om effectief te stoppen.

Voor mijn man hoefde het op bepaalde momenten ook niet meer en als ik dan vroeg of het definitief was of hij een pauze wou dan was het "definitief en als ik van gedacht verander zal je het wel horen".
We zijn uiteindelijk wel terug begonnen, maar hij deed het vooral voor mij omdat hij zag hoe ik eronder leed dat mijn kinderwens niet vervuld werd.
De 17e heb ik inderdaad telefonische consultatie. had deze liever fysiek gehad, mar ze konden mij niet garanderen dat mijn vriend mee binnen zou mogen. dus dan toch maar telefonisch gehouden, want dan kan ik mijn gsm op speaker zetten. en dan kan hij toch mee volgen.
ben echt benieuwd of ze nu een oorzaak gaan weten of het toch weer bij aanmodderen en proberen gaat blijven. na de consultatie zullen we met ons 2 eens goed moeten babbelen denk ik, maar een pauze zal het sowieso toch wel even zijn. deze poging kwam heel hard binnen na 10maanden niks gedaan te hebben door overstap naar Jette en lockdowns.
10/16: stop pil
11/17: zwanger (mk 7,5w)
12/18 - 3/19: 4x IUI (neg)
8/19: IVF 1.1 (neg)
11/19: IVF 2.1 (HCG 11 - neg); 2/20 IVF 2.2 (neg); 5/20 IVF 2.3 (neg); 6/20 IVF 2.4 (neg)
overstap Jette
4/21: IVF 3.1 (neg)
8/21: IVF 4??

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 22 gasten