ICSI-clubje

ICSI Forum
Plaats reactie
Jido
Berichten: 714
Lid geworden op: 7 februari 2018, 11:25

Re: ICSI-clubje

Bericht door Jido » 21 augustus 2018, 10:50

Deborah88 schreef:
1 januari 1970, 1:00
Jido schreef:
1 januari 1970, 1:00
Deborah88 schreef:
1 januari 1970, 1:00


Ja eigenlijk wel. En oorspronkelijk wou ik nog wel wat wachten maar omdat deze nieuwe arts sprak over full stimulatie wou ik dit in mijn vakantie doen. Jammer genoeg nog steeds maandstonden dus kan nog niet starten en sinds vandaag terug aan het werk.

Ik hoop dat het nu eens mag gaan lukken... want ja we zitten al aan poging 6

Ik hoop het ook ten zeerste voor jou. Mijn duimen staan (voor iedereen trouwens) recht omhoog.
Veel succes met de eerste werkdag en dat die maandstonden er maar snel doorkomen hé nu :wink:
Dus nog steeds geen maandstonden. Ben nu al 10 dagen overtijd. Dit is frustrerend.
Maandag ga ik eens testen. Misschien dan toch? Indien het negatief is, ga ik naar gynaecoloog bellen om Duphaston te vragen. Ik wil starten!
Hey Deborah88,

al meer nieuws ondertussen??
Start KID voor brusje: juli '17
KID 1-11 -neg
ICSI1 09-11/'18 - neg (1TP)
ICSI2 01/'19 canc.
Overstap gyn
ICSI2.1 4-6-8-9/'19 - neg (4TP)
Hysteroscopie 11/'19 - OK
ICSI3 nov 19 - TP (2 em.)- neg - gn cryo
ICSI4 feb '20 -neg
4.2 mei '20 - 🤰🏻17/02/21 💙

Jido
Berichten: 714
Lid geworden op: 7 februari 2018, 11:25

Re: ICSI-clubje

Bericht door Jido » 21 augustus 2018, 10:57

Dana schreef:
1 januari 1970, 1:00
Dag dames,

Sinds deze week ben ik dit forum mee aan het volgen.
Ik heb net een terugplaatsing van een cryo achter de rug.
Nu heb ik een aantal vragen en ik hoop dat jullie mij hierbij kunnen helpen.

Maandag heb ik een terugplaatsing gehad van een cryo van 5 dagen. Wanneer zou de innesteling hiervan dan ongeveer plaatsvinden? En vanaf wanneer zou ik zelf een test kunnen doen? Er is nog maar 1 dag voorbij en ik ben al op van de stress... En wat zijn de slaagkansen?

Liefs!

Dag Dana,

Ik heb al gelezen dat een cryo van 5 dagen niet lang wacht om in te nestelen. Ik zou proberen van me toch niet teveel zorgen te maken of stress te hebben. Dit is voor niets goed :wink: In principe kan je er nu helemaal niets meer aan doen en moet de natuur zijn werk doen hé. Ik weet hoe moeilijk het kan zijn. Probeer wat te genieten komende week en zelfs de bloedtest af te wachten, want dan ben je pas echt zeker.
Stel dat je nu Pregnyl gekregen hebt en je test te vroeg kan je vals positief hebben en dat is ook niet de bedoeling... Veel sterkte!! En ik duim voor jou!
Start KID voor brusje: juli '17
KID 1-11 -neg
ICSI1 09-11/'18 - neg (1TP)
ICSI2 01/'19 canc.
Overstap gyn
ICSI2.1 4-6-8-9/'19 - neg (4TP)
Hysteroscopie 11/'19 - OK
ICSI3 nov 19 - TP (2 em.)- neg - gn cryo
ICSI4 feb '20 -neg
4.2 mei '20 - 🤰🏻17/02/21 💙

WeHope
Berichten: 339
Lid geworden op: 6 oktober 2014, 16:55

Re: ICSI-clubje

Bericht door WeHope » 21 augustus 2018, 12:53

Jido schreef:
1 januari 1970, 1:00
WeHope schreef:
1 januari 1970, 1:00
Hallo iedereen,

Ik kom mij hier ook terug toevoegen.
Ik ben hier heel erg actief geweest in de periode 2014-2016. In oktober 2016 hebben wij ons wondertje Vince mogen verwelkomen.

Ondertussen zijn we 1 jaar en 4 maanden aan het proberen voor een brusje. Na een gecancelde poging, het laten overbrengen van onze laatste cryo van uza naar uz Jette, hadden we onze eerste tp in november 2017. We konden het niet geloven, maar we waren zwanger. Ons geluk was van korte duur, bleek een bbz te zijn. Met Kerst/Nieuwjaar 4 soort chemo inspuitingen gekregen, eind jan 2018 stonden mijn waardes terug op 0 en dan mochten we wegens de inspuitingen minimum 3 maanden niet zwanger worden en dus ook geen nieuwe behandeling starten. In april 2018 start nieuwe behandeling in uz Jette, ik had maar 4 eicellen, 3 bevrucht en ingevroren op dag 3, de eerste keer dat ik dag 3 embryo’s heb, vroeger steeds dag 5 en 6 embryo’s gehad. Sinds april 1 verse en 1 cryo tp gehad, allebei negatief resultaat.

Nu donderdag 23/08 cryo tp als ons cryo’tje de ontdooiing overleeft. In spanning afwachten tot donderdag. Wordt woensdag ontdooit op dag 3 en ze wachten tot dag 4 om terug te plaatsen als het goed verder groeit.

Ik wens iedereen veel succes en ik ga hier terug wat actiever volgen en reageren.

Grtz

Welkom terug, WeHope.
Jammer om te horen dat je ondertussen een bbz opzitten hebt :(
Fingers crossed voor donderdag en hopelijk mag je snel enkele gelukkigen hier vervoegen :wink:
Veel succes!!
Bedankt Jido!
Feb 2015 ICSI 1. Neg 1.1 mk - ICSI 2: neg. ICSI 2.1. neg. ICSI 2.2. Mk - ICSI 3: neg. ICSI 3.1: positief
Start brusje april 2017
ICSI 3.2: pos/ bbz
ICSI 4: neg. 4.1: neg, 4.2: Neg
ICSI 5: mk
ICSI 6: geen embryo’s
ICSI 7: neg. 7.1:

WeHope
Berichten: 339
Lid geworden op: 6 oktober 2014, 16:55

Re: ICSI-clubje

Bericht door WeHope » 21 augustus 2018, 12:55

Dana schreef:
1 januari 1970, 1:00
Dag dames,

Sinds deze week ben ik dit forum mee aan het volgen.
Ik heb net een terugplaatsing van een cryo achter de rug.
Nu heb ik een aantal vragen en ik hoop dat jullie mij hierbij kunnen helpen.

Maandag heb ik een terugplaatsing gehad van een cryo van 5 dagen. Wanneer zou de innesteling hiervan dan ongeveer plaatsvinden? En vanaf wanneer zou ik zelf een test kunnen doen? Er is nog maar 1 dag voorbij en ik ben al op van de stress... En wat zijn de slaagkansen?

Liefs!
Welkom Dana.

Een 5 dagen embryo nestelt normaal de eerste 2 dagen in (dag 6-dag7). Ik heb zelf bij ons zoontje 7 dagen na tp van een 5 daagse cryo positief getest.

Veel succes
Feb 2015 ICSI 1. Neg 1.1 mk - ICSI 2: neg. ICSI 2.1. neg. ICSI 2.2. Mk - ICSI 3: neg. ICSI 3.1: positief
Start brusje april 2017
ICSI 3.2: pos/ bbz
ICSI 4: neg. 4.1: neg, 4.2: Neg
ICSI 5: mk
ICSI 6: geen embryo’s
ICSI 7: neg. 7.1:

Yvonne1983
Berichten: 708
Lid geworden op: 18 februari 2016, 12:20

Re: ICSI-clubje

Bericht door Yvonne1983 » 21 augustus 2018, 13:25

Bij mijn zoontje heb ik niet zelf getest en bij mijn miskraam testte ik 7 dagen na cryoterugplaatsing positief, maar als het je lukt zou ik wachten op de bloedname. Bij mij zeiden ze bij terugplaatsing 15 dagen na Pregnyl mag je testen, dan is het zeker uit je systeem.

Deborah88
Berichten: 533
Lid geworden op: 8 oktober 2016, 13:25

Re: ICSI-clubje

Bericht door Deborah88 » 21 augustus 2018, 19:30

Jido schreef:
1 januari 1970, 1:00
Deborah88 schreef:
1 januari 1970, 1:00
Jido schreef:
1 januari 1970, 1:00



Ik hoop het ook ten zeerste voor jou. Mijn duimen staan (voor iedereen trouwens) recht omhoog.
Veel succes met de eerste werkdag en dat die maandstonden er maar snel doorkomen hé nu :wink:
Dus nog steeds geen maandstonden. Ben nu al 10 dagen overtijd. Dit is frustrerend.
Maandag ga ik eens testen. Misschien dan toch? Indien het negatief is, ga ik naar gynaecoloog bellen om Duphaston te vragen. Ik wil starten!

Ga je kunnen wachten met testen tot morgen?
Dat zou wel zalig zijn voor jullie, in rustmaanden zwanger.... wie weet. Fingers crossed! Hou je ons op de hoogte? Xxx

Ondertussen al 2 dagen bezig met Puregon want kreeg zondagmiddag mijn maandstonden eindelijk door. 😍
pu 6: 08/18 (Jette) zwanger --> zoontje geboren 19 mei 2019
CRYO: opstartgesprek 26 april 2022

Jido
Berichten: 714
Lid geworden op: 7 februari 2018, 11:25

Re: ICSI-clubje

Bericht door Jido » 21 augustus 2018, 20:29

Deborah88 schreef:
1 januari 1970, 1:00
Jido schreef:
1 januari 1970, 1:00
Deborah88 schreef:
1 januari 1970, 1:00


Dus nog steeds geen maandstonden. Ben nu al 10 dagen overtijd. Dit is frustrerend.
Maandag ga ik eens testen. Misschien dan toch? Indien het negatief is, ga ik naar gynaecoloog bellen om Duphaston te vragen. Ik wil starten!

Ga je kunnen wachten met testen tot morgen?
Dat zou wel zalig zijn voor jullie, in rustmaanden zwanger.... wie weet. Fingers crossed! Hou je ons op de hoogte? Xxx

Ondertussen al 2 dagen bezig met Puregon want kreeg zondagmiddag mijn maandstonden eindelijk door. 😍
Super! 😀 Eindelijk! 😉👍🏻
Start KID voor brusje: juli '17
KID 1-11 -neg
ICSI1 09-11/'18 - neg (1TP)
ICSI2 01/'19 canc.
Overstap gyn
ICSI2.1 4-6-8-9/'19 - neg (4TP)
Hysteroscopie 11/'19 - OK
ICSI3 nov 19 - TP (2 em.)- neg - gn cryo
ICSI4 feb '20 -neg
4.2 mei '20 - 🤰🏻17/02/21 💙

Deborah88
Berichten: 533
Lid geworden op: 8 oktober 2016, 13:25

Re: ICSI-clubje

Bericht door Deborah88 » 22 augustus 2018, 12:57

Jido schreef:
1 januari 1970, 1:00
Deborah88 schreef:
1 januari 1970, 1:00
Jido schreef:
1 januari 1970, 1:00



Ga je kunnen wachten met testen tot morgen?
Dat zou wel zalig zijn voor jullie, in rustmaanden zwanger.... wie weet. Fingers crossed! Hou je ons op de hoogte? Xxx

Ondertussen al 2 dagen bezig met Puregon want kreeg zondagmiddag mijn maandstonden eindelijk door. 😍
Super! 😀 Eindelijk! 😉👍🏻
Wel spannend allemaal. Maandag 27 augustus bn en echo.
pu 6: 08/18 (Jette) zwanger --> zoontje geboren 19 mei 2019
CRYO: opstartgesprek 26 april 2022

jillvdw
Berichten: 131
Lid geworden op: 22 november 2017, 11:11

Re: ICSI-clubje

Bericht door jillvdw » 22 augustus 2018, 13:39

Ondertussen heeft het gesprek plaats gevonden voor alsnog aan onze "nieuwe" eerste poging te beginnen begin september :-) en heb ik toch ook wel mijn positivisme terug gevonden na de tegenslag vorige week :D

Ik had gewoon brute pech en nu is het hopen dat het nieuwe aangepaste schema beter resultaat mag geven.

Mijn eicelreserve is nog steeds groot en aangezien Rekovelle niet het gewenste resultaat met zich meebracht, schakel ik over op Puregon. Ik vond het vooral een beetje geestig toen dokter Vloeberghs zei: jij kan veel beter! :lol:
Ze hebben dan ook lang overwogen om eventueel verder te laten spuiten of de eerste poging uit te stellen en dus kans op meer en uiteindelijk hebben ze daarvoor gekozen.
Ik ben hun wel dankbaar dat zij hun ervaring laten spreken en analyseren wat het beste voor je is.

Dus nu is het aftellen geblazen tot de nieuwe cyclus begint en dan vooral veel duimen dat er toch op zijn minst een PU kan gebeuren in de loop van september. :)

Succes iedereen die ondertss bezig is!
ICSI 1->TP blasto: 22-9-18 (bioch.zw.) - geen cryo's
ICSI 2- PU 26/11 'freeze all'-> geen cryo's :cry:
ICSI 3->TP 3daagse 31-1-19 ->12/2: pos. test->MK 8W(12/03) :cry:
ICSI3.1->TP cryo 25/06 neg
ICSI 4: TP 28/07 neg -geen cryo's

Jido
Berichten: 714
Lid geworden op: 7 februari 2018, 11:25

Re: ICSI-clubje

Bericht door Jido » 22 augustus 2018, 14:35

@Deborah88: super spannend hé! Ik moet vrijdag voor eerste controle (bn + echo). Vraag me af of er al iets te zien zal zijn... Heb dan een week decapeptyl achter de rug en 6 dagen Menopur (225eenheden/dag).

@Jillvdw: Super dat je opnieuw uw positiviteit terug gevonden hebt :D Hopelijk is die cyclus snel rond en kan je opnieuw starten voor een super stimulatie deze keer. Goed dat ze inderdaad niet laten doorspuiten als er risico is dat het resultaat toch tegenvalt. Zorgt wel voor vertrouwen in de professionaliteit van het medisch team.

Nog even een vraagje... Heeft iemand er enig idee van hoelang je gemiddeld menopur moet spuiten tot de pick-up? Ik bedoel minimum aantal dagen en eventueel maximum aantal dagen. Ben daar wat nieuwsgierig naar :wink: :D
Start KID voor brusje: juli '17
KID 1-11 -neg
ICSI1 09-11/'18 - neg (1TP)
ICSI2 01/'19 canc.
Overstap gyn
ICSI2.1 4-6-8-9/'19 - neg (4TP)
Hysteroscopie 11/'19 - OK
ICSI3 nov 19 - TP (2 em.)- neg - gn cryo
ICSI4 feb '20 -neg
4.2 mei '20 - 🤰🏻17/02/21 💙

WeHope
Berichten: 339
Lid geworden op: 6 oktober 2014, 16:55

Re: ICSI-clubje

Bericht door WeHope » 22 augustus 2018, 16:54

@Jido: ik heb al 10 dagen Menopur gespoten dat het ok was, maar ook al tegen de 3 weken. Hangt natuurlijk af van lichaam tot lichaam. Hopelijk heb je een mooi resultaat :)
Feb 2015 ICSI 1. Neg 1.1 mk - ICSI 2: neg. ICSI 2.1. neg. ICSI 2.2. Mk - ICSI 3: neg. ICSI 3.1: positief
Start brusje april 2017
ICSI 3.2: pos/ bbz
ICSI 4: neg. 4.1: neg, 4.2: Neg
ICSI 5: mk
ICSI 6: geen embryo’s
ICSI 7: neg. 7.1:

Deborah88
Berichten: 533
Lid geworden op: 8 oktober 2016, 13:25

Re: ICSI-clubje

Bericht door Deborah88 » 22 augustus 2018, 19:45

jillvdw schreef:
1 januari 1970, 1:00
Ondertussen heeft het gesprek plaats gevonden voor alsnog aan onze "nieuwe" eerste poging te beginnen begin september :-) en heb ik toch ook wel mijn positivisme terug gevonden na de tegenslag vorige week :D

Ik had gewoon brute pech en nu is het hopen dat het nieuwe aangepaste schema beter resultaat mag geven.

Mijn eicelreserve is nog steeds groot en aangezien Rekovelle niet het gewenste resultaat met zich meebracht, schakel ik over op Puregon. Ik vond het vooral een beetje geestig toen dokter Vloeberghs zei: jij kan veel beter! :lol:
Ze hebben dan ook lang overwogen om eventueel verder te laten spuiten of de eerste poging uit te stellen en dus kans op meer en uiteindelijk hebben ze daarvoor gekozen.
Ik ben hun wel dankbaar dat zij hun ervaring laten spreken en analyseren wat het beste voor je is.

Dus nu is het aftellen geblazen tot de nieuwe cyclus begint en dan vooral veel duimen dat er toch op zijn minst een PU kan gebeuren in de loop van september. :)

Succes iedereen die ondertss bezig is!

Puregon gebruik ik nu. Hoeveel eenheden moet jij gebruiken? Puregon wordt bij mijn laatste poging (6e) gebruikt en ze gaan voor fullstimulatie. Ik moet wel 225 eenheden opspuiten en vanaf Orgalutran bijspuiten.
Ik wens je enorm veel succes. Want dit is geen leuke start he.
toi toi
pu 6: 08/18 (Jette) zwanger --> zoontje geboren 19 mei 2019
CRYO: opstartgesprek 26 april 2022

Deborah88
Berichten: 533
Lid geworden op: 8 oktober 2016, 13:25

Re: ICSI-clubje

Bericht door Deborah88 » 22 augustus 2018, 19:48

Jido schreef:
1 januari 1970, 1:00
@Deborah88: super spannend hé! Ik moet vrijdag voor eerste controle (bn + echo). Vraag me af of er al iets te zien zal zijn... Heb dan een week decapeptyl achter de rug en 6 dagen Menopur (225eenheden/dag).

@Jillvdw: Super dat je opnieuw uw positiviteit terug gevonden hebt :D Hopelijk is die cyclus snel rond en kan je opnieuw starten voor een super stimulatie deze keer. Goed dat ze inderdaad niet laten doorspuiten als er risico is dat het resultaat toch tegenvalt. Zorgt wel voor vertrouwen in de professionaliteit van het medisch team.

Nog even een vraagje... Heeft iemand er enig idee van hoelang je gemiddeld menopur moet spuiten tot de pick-up? Ik bedoel minimum aantal dagen en eventueel maximum aantal dagen. Ben daar wat nieuwsgierig naar :wink: :D
Normaal zien ze dan een aantal follikels he. Menopur helpt niet bij mij. Hier is het nu 's avonds Puregon 225e en vanaf zaterdag 's ochtens Orgalutran bij. Dus dan 2 spuitjes per dag :roll:
Ik wens je enorm veel succes! Het droomscenario zou zijn dat we ALLEMAAL nu zwanger geraken. :oops:

Om op uw vraag te antwoorden: Ik heb altijd al 14 dagen moeten spuiten vooraleer ik pick-up had.
Maar ik dacht dat het minstens 10 dagen was en max 15? Maar kan verkeerd zijn.
pu 6: 08/18 (Jette) zwanger --> zoontje geboren 19 mei 2019
CRYO: opstartgesprek 26 april 2022

MomSoon
Berichten: 130
Lid geworden op: 30 maart 2018, 14:36

Re: ICSI-clubje

Bericht door MomSoon » 23 augustus 2018, 1:16

Een beetje nood aan positivisme. Begonnen met Elonva, na 7d Puregon 225 eenheden bijspuiten, en dus ook Orgalutran. Maar echo vandaag was niet echt bevredigend. Max 3 follikels in ontwikkeling. Dokter zei :' merkwaardig hoe zwakke respons voor zo'n jonge vrouw met zoveel medicatie'. De moed zonk mij wel in de schoenen .. En dat zag hij. Uiteindelijk geëindigd met:'bms is prima' en ' enfin, 1 goed ei is in principe voldoende hé'. Maar dus ik ben een echte low responder (ook wel verwacht met zo'n lage amh). Iemand ook echt low responder met positieve feedback? Of enig idee hoe amh zo laag komt te staan? 3 jr geleden nochtans spontaan zwanger geraakt bij 1e maand poging. Ik begrijp er niet veel van.. Er raak er wat gefrustreerd door.. Precies dat ik enkel verhalen hoor over overstimulatie (wat uiteraard geen pretje is), maar dan denk ik in mezelf 'jullie hebben dan toch eitjes' ( I know.. De hormonen). Als ik geen of bitter weinig eitjes heb zitten mijn kansen dan ook onmiddellijk evenredig de dieperik in !? Ik kan het allemaal niet zo goed plaatsen..
01/2017: stop pil
03-07/2018: 3x IUI Gent (allen negatief)
08/2018: start ICSI Jette
10/9 BN: HCG 210 (nog 2 cryo’s over)
uitgerekend 19/5/2019 :D

jillvdw
Berichten: 131
Lid geworden op: 22 november 2017, 11:11

Re: ICSI-clubje

Bericht door jillvdw » 23 augustus 2018, 11:55

Deborah88 schreef:
1 januari 1970, 1:00
jillvdw schreef:
1 januari 1970, 1:00
Ondertussen heeft het gesprek plaats gevonden voor alsnog aan onze "nieuwe" eerste poging te beginnen begin september :-) en heb ik toch ook wel mijn positivisme terug gevonden na de tegenslag vorige week :D

Ik had gewoon brute pech en nu is het hopen dat het nieuwe aangepaste schema beter resultaat mag geven.

Mijn eicelreserve is nog steeds groot en aangezien Rekovelle niet het gewenste resultaat met zich meebracht, schakel ik over op Puregon. Ik vond het vooral een beetje geestig toen dokter Vloeberghs zei: jij kan veel beter! :lol:
Ze hebben dan ook lang overwogen om eventueel verder te laten spuiten of de eerste poging uit te stellen en dus kans op meer en uiteindelijk hebben ze daarvoor gekozen.
Ik ben hun wel dankbaar dat zij hun ervaring laten spreken en analyseren wat het beste voor je is.

Dus nu is het aftellen geblazen tot de nieuwe cyclus begint en dan vooral veel duimen dat er toch op zijn minst een PU kan gebeuren in de loop van september. :)

Succes iedereen die ondertss bezig is!

Puregon gebruik ik nu. Hoeveel eenheden moet jij gebruiken? Puregon wordt bij mijn laatste poging (6e) gebruikt en ze gaan voor fullstimulatie. Ik moet wel 225 eenheden opspuiten en vanaf Orgalutran bijspuiten.
Ik wens je enorm veel succes. Want dit is geen leuke start he.
toi toi
Hey Deborah88,

Ik ga 150 eenheden moeten spuiten van Puregon. Dag 2 moet ik buiten bloedafname, ook een echo laten maken omdat ze mijn eitjes willen zien(hier zie ik wel wat tegenop :roll: ).
Ik moet ook de eerste twee dagen Orgalutran zetten in de ochtend en nadien start ik pas met Puregon en dan de 2 terug gecombineerd (ik ken het nieuwe schema nog niet helemaal vanbuiten maar het is in elk geval helemaal anders als mijn eerste). :roll: Ik moet wel sowieso langer spuiten met Puregon als met het Rekovelle schema. En het is effectief geen leuke start maar we moeten zo veel mogelijk positief blijven dat wij er allemaal ook ooit geraken, hoe lang en hoe pijnlijk de rit ernaar toe ook mag zijn :shock: :shock: Ik hoop voor jou dan ook dat jouw laatste poging een super goed resultaat met zich mag meebrengen betreffende de PU en dat je nadien mooie resultaten mag verkrijgen en als kers op de taart natuurlijk een kindje :)
ICSI 1->TP blasto: 22-9-18 (bioch.zw.) - geen cryo's
ICSI 2- PU 26/11 'freeze all'-> geen cryo's :cry:
ICSI 3->TP 3daagse 31-1-19 ->12/2: pos. test->MK 8W(12/03) :cry:
ICSI3.1->TP cryo 25/06 neg
ICSI 4: TP 28/07 neg -geen cryo's

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 14 gasten