ICSI-clubje

ICSI Forum
cleo87
Berichten: 63
Lid geworden op: 25 augustus 2018, 7:27

Re: ICSI-clubje

Bericht door cleo87 » 25 augustus 2019, 13:51

Hey Jido, ik ben al een hele tijd niet meer actief op dit forum, maar af en toe kom ik nog eens piepen. Ik voel jullie frustraties en pijn nog elke dag. Topmadammen, jullie!
Na een struggle van bijna 7 jaar mallemolen, mag ik binnen ongeveer 9 weken ons 2e kindje verwelkomen.
Wat ik wilde zeggen: ik had ook steeds topembryos in Jette, ik was tussen mijn 2 succesvolle zs nog 3x zwanger maar 3x misgelopen voor 8 weken. Ik heb een hysteroscopie afgedwongen. Ze hebben een biopsie gedaan op mijn bm-slijmvlies. En wat bleek: een matige ontsteking, wellicht opgelopen tijdens mijn bevalling (met complicaties). Je merkt er dus zelf niks van en ze zien het ook niet in bloed/echo. Heb toen kleine 2 weken antibiotica moeten nemen. De TP erna was negatief, maar die daarop positief. En blijvend deze keer :-)
Ik wil maar even meegeven: laat een ontsteking onderzoeken, het kan echt een probleem vormen voor de innestelling. Veeeeeel succes gewenst!!
07/'12 : kinderwens
MMM in: Chlomid, IUI, IVF/ICSI
PU1: alle TP neg
PU2: verse TP neg, cryoTP zw
11/'16: dochter💝
01/'18 spontaan zwanger mk 7w
PU3 : verse TP mk 7w
08/'18: TP 2 cryo's mk 6w
11/'18: TP neg
PU4: freeze all
02/19: TP pos
10/19: zoon 💙

Stresskiekje92
Berichten: 55
Lid geworden op: 17 juli 2019, 18:52

Re: ICSI-clubje

Bericht door Stresskiekje92 » 25 augustus 2019, 19:14

Jido schreef:
24 augustus 2019, 11:55
Opnieuw een negatief resultaat 😔 verwacht maar toch weer een klap, want je hoopt toch steeds op een verrassing.. Geen idee waarom er geen innesteling komt, want we hebben toch steeds goeie embryo’s 😢 De moed nu weer samenrapen en bij mijn MS opstarten voor nieuwe poging. Ga toch eens een afspraak maken om nog te bespreken met de gynaecoloog! Bedankt voor de steun hier allemaal 😘
Veel sterkte Jido! Zo jammer :(! Hopelijk doen ze wat extra onderzoeken om te zoeken waar het probleem ligt! Je wilt toch weten waar het aan ligt he! Ik hoop heel hard dat het voor jou de volgende keer prijs mag zijn hoor!
* Kinderwens sinds januari 2018
* 19/7/ 2019 : start ICSI 1
* 1/8/2019: PU
* 6/8/2019 : tp
* 16/8/2019: bloedafname 🍀 => positief!
* 20/8/2019: echo met 2mm vruchtzakje 😊
* 31/8/2019: echo: hartje gehoord, uitgerekend 22/4/2020

Rosemie
Berichten: 79
Lid geworden op: 18 maart 2016, 14:20

Re: ICSI-clubje

Bericht door Rosemie » 26 augustus 2019, 8:25

Oh Jido! Ik had echt gehoopt dat het bij u goed nieuws mocht zijn! Telkens weer een klap hé.
Dikke knuffel! Ik begin terug weer wat moed te vinden om verder te doen. Ik hoop dat het bij u ook snel komt.

Ik heb wel het gevoel dat je in Jette achter alles moet vragen. Vorige keer heb ik een hysteroscopie laten doen op mijn vraag, terwijl mijn arts dat niet nodig vond. Alles was wel oke, maar toch, ik vind het jammer dat ze dit zelf niet voorstellen.
pil stop 2014
2016: 6 IUI
07/2016: IVF1: bio-chemische
12/17: natuurlijk zwanger - 8 w mk
01/19: ICSI2: neg
07/19: IVF3: dochter geboren
03/21: IVF4 zwanger - mk 17w
11/21: Icsi 5 - neg

Yvonne1983
Berichten: 708
Lid geworden op: 18 februari 2016, 12:20

Re: ICSI-clubje

Bericht door Yvonne1983 » 26 augustus 2019, 11:06

..
Laatst gewijzigd door Yvonne1983 op 26 september 2020, 8:16, 1 keer totaal gewijzigd.

Jido
Berichten: 714
Lid geworden op: 7 februari 2018, 11:25

Re: ICSI-clubje

Bericht door Jido » 26 augustus 2019, 12:22

cleo87 schreef:
25 augustus 2019, 13:51
Hey Jido, ik ben al een hele tijd niet meer actief op dit forum, maar af en toe kom ik nog eens piepen. Ik voel jullie frustraties en pijn nog elke dag. Topmadammen, jullie!
Na een struggle van bijna 7 jaar mallemolen, mag ik binnen ongeveer 9 weken ons 2e kindje verwelkomen.
Wat ik wilde zeggen: ik had ook steeds topembryos in Jette, ik was tussen mijn 2 succesvolle zs nog 3x zwanger maar 3x misgelopen voor 8 weken. Ik heb een hysteroscopie afgedwongen. Ze hebben een biopsie gedaan op mijn bm-slijmvlies. En wat bleek: een matige ontsteking, wellicht opgelopen tijdens mijn bevalling (met complicaties). Je merkt er dus zelf niks van en ze zien het ook niet in bloed/echo. Heb toen kleine 2 weken antibiotica moeten nemen. De TP erna was negatief, maar die daarop positief. En blijvend deze keer :-)
Ik wil maar even meegeven: laat een ontsteking onderzoeken, het kan echt een probleem vormen voor de innestelling. Veeeeeel succes gewenst!!
Hey Cleo

Ik herinner me jou nog van hier op het forum! Leuk om te horen dat alles goed loopt, bijna op het laatste van de zwangerschap! Geniet er nog met volle teugen van!
Ik heb nog maar 1x een licht positieve bloedtest gehad, maar was een superlage waarde dus kon nooit goed zijn. Voor de rest nog geen enkele keer iets wat wijst op innesteling. Bedankt voor de tip alvast! Zal het zeker eens aanbrengen bij de gynaecologe, morgen belt ze me eens op en dan kan ik het allemaal eens bespreken.
Mocht dat het probleem zijn en het kan zo vlot opgelost worden zou het handig zijn om te weten. We zullen zien. Dank u wel voor de succeswensen en om de moeite te nemen om dit hier even neer te typen! :wink:
Start KID voor brusje: juli '17
KID 1-11 -neg
ICSI1 09-11/'18 - neg (1TP)
ICSI2 01/'19 canc.
Overstap gyn
ICSI2.1 4-6-8-9/'19 - neg (4TP)
Hysteroscopie 11/'19 - OK
ICSI3 nov 19 - TP (2 em.)- neg - gn cryo
ICSI4 feb '20 -neg
4.2 mei '20 - 🤰🏻17/02/21 💙

Jido
Berichten: 714
Lid geworden op: 7 februari 2018, 11:25

Re: ICSI-clubje

Bericht door Jido » 26 augustus 2019, 12:26

Stresskiekje92 schreef:
25 augustus 2019, 19:14
Jido schreef:
24 augustus 2019, 11:55
Opnieuw een negatief resultaat 😔 verwacht maar toch weer een klap, want je hoopt toch steeds op een verrassing.. Geen idee waarom er geen innesteling komt, want we hebben toch steeds goeie embryo’s 😢 De moed nu weer samenrapen en bij mijn MS opstarten voor nieuwe poging. Ga toch eens een afspraak maken om nog te bespreken met de gynaecoloog! Bedankt voor de steun hier allemaal 😘
Veel sterkte Jido! Zo jammer :(! Hopelijk doen ze wat extra onderzoeken om te zoeken waar het probleem ligt! Je wilt toch weten waar het aan ligt he! Ik hoop heel hard dat het voor jou de volgende keer prijs mag zijn hoor!
Dankje, Stresskiekje! Wij hopen ook om eens een richting te krijgen en misschien eens iets te horen wat verklaard waarom het steeds blijft mislukken. Het is vooral frustrerend als alles allemaal goed lijkt en er dan toch telkens geen resultaat is. Telkens weer die hoop en dan weer terug in de put geduwd worden. Maar voorlopig blijven we doorgaan.
Start KID voor brusje: juli '17
KID 1-11 -neg
ICSI1 09-11/'18 - neg (1TP)
ICSI2 01/'19 canc.
Overstap gyn
ICSI2.1 4-6-8-9/'19 - neg (4TP)
Hysteroscopie 11/'19 - OK
ICSI3 nov 19 - TP (2 em.)- neg - gn cryo
ICSI4 feb '20 -neg
4.2 mei '20 - 🤰🏻17/02/21 💙

Jido
Berichten: 714
Lid geworden op: 7 februari 2018, 11:25

Re: ICSI-clubje

Bericht door Jido » 26 augustus 2019, 12:31

Rosemie schreef:
26 augustus 2019, 8:25
Oh Jido! Ik had echt gehoopt dat het bij u goed nieuws mocht zijn! Telkens weer een klap hé.
Dikke knuffel! Ik begin terug weer wat moed te vinden om verder te doen. Ik hoop dat het bij u ook snel komt.

Ik heb wel het gevoel dat je in Jette achter alles moet vragen. Vorige keer heb ik een hysteroscopie laten doen op mijn vraag, terwijl mijn arts dat niet nodig vond. Alles was wel oke, maar toch, ik vind het jammer dat ze dit zelf niet voorstellen.
Hey Rosemie

Het is inderdaad telkens een klap, zelf al ga je ervan uit dat het negatief zal zijn. U voorbereiden op het resultaat kan je toch niet echt. Ik zit zelf niet in Jette. Had al contact, maar kan er niet terecht met onze donorrietjes. Blijkbaar doen ze die overdracht niet meer. Toen ik bij het begin van de 2de poging vroeg wat ze eventueel konden doen bij mislukte pogingen zei ze dat ze er een goed oog op had dat het met de 4 pogingen wel kon lukken, maar dat er dan wel een paar dingen waren die ze konden doen.
Aangezien we nu aan 3/4de zitten, zou ik al graag eens horen wat er al kan en of het niet nuttig is om dat voor deze laatste poging te doen. Je weet nooit. Morgenvoormiddag zal ik het normaal horen.

Wanneer kan jij weer opstarten?
Start KID voor brusje: juli '17
KID 1-11 -neg
ICSI1 09-11/'18 - neg (1TP)
ICSI2 01/'19 canc.
Overstap gyn
ICSI2.1 4-6-8-9/'19 - neg (4TP)
Hysteroscopie 11/'19 - OK
ICSI3 nov 19 - TP (2 em.)- neg - gn cryo
ICSI4 feb '20 -neg
4.2 mei '20 - 🤰🏻17/02/21 💙

Jido
Berichten: 714
Lid geworden op: 7 februari 2018, 11:25

Re: ICSI-clubje

Bericht door Jido » 26 augustus 2019, 12:36

Yvonne1983 schreef:
26 augustus 2019, 11:06
Jido schreef:
24 augustus 2019, 11:55
Opnieuw een negatief resultaat 😔 verwacht maar toch weer een klap, want je hoopt toch steeds op een verrassing.. Geen idee waarom er geen innesteling komt, want we hebben toch steeds goeie embryo’s 😢 De moed nu weer samenrapen en bij mijn MS opstarten voor nieuwe poging. Ga toch eens een afspraak maken om nog te bespreken met de gynaecoloog! Bedankt voor de steun hier allemaal 😘
Aaah nee, ik had gewenst je pas op het zwangerschapsforum weer tegen te komen, mag je direct door of moet je een cyclus pauze nemen? Ik mag overmorgen beginnen met suprefact en ben echt heel bang dat ik overdag de neusspray ga vergeten pff zo'n spuit 's avonds vergeet je minder makkelijk dan 3x per dag even snuiven.
Had dat ook gehoopt, Yvonne. We beginnen er met momenten wat door te zitten en het komt precies iedere poging harder aan ook.. In principe mag ik direct door maar ik wil eerst de arts eens horen voor we aan de poging voor ons laatste cryo beginnen. Mochten bepaalde onderzoeken kunnen helpen overwegen we om dit eerste te laten doen en dan pas terugplaatsen. Morgen belt ze me op.

Ik zet steeds een alarm in mijn gsm anders vergeet ik dat ook. Op het werk is het voor mij het gemakkelijkste, tijdens mijn verlof was het een ramp. Veel succes met de opstart!! Mijn duimen staan klaar voor jou!
Start KID voor brusje: juli '17
KID 1-11 -neg
ICSI1 09-11/'18 - neg (1TP)
ICSI2 01/'19 canc.
Overstap gyn
ICSI2.1 4-6-8-9/'19 - neg (4TP)
Hysteroscopie 11/'19 - OK
ICSI3 nov 19 - TP (2 em.)- neg - gn cryo
ICSI4 feb '20 -neg
4.2 mei '20 - 🤰🏻17/02/21 💙

Jido
Berichten: 714
Lid geworden op: 7 februari 2018, 11:25

Re: ICSI-clubje

Bericht door Jido » 28 augustus 2019, 9:17

Gisteren contact gehad met de gynaecoloog. Ook mede omdat mijn nieuwe cyclus weer opgestart is en ik moest weten wat te doen.
Samen beslist om eerst nog deze TP te doen, maar in natuurlijke cyclus i.p.v. kunstmatige.
Door het overschakelen van gynaecoloog gaan we nu pas voor de 4de TP bij haar. Al de rest (inseminaties en eerste ICSI) was bij iemand anders waar we het gevoel hadden dat er geen goeie opvolging was. Onze huidige arts ziet nog geen directe reden tot paniek, maar wou wel eens iets anders proberen voor deze laatste TP.
Ze heeft ons wat gerust kunnen stellen.

Nu opnieuw afwachten.
Start KID voor brusje: juli '17
KID 1-11 -neg
ICSI1 09-11/'18 - neg (1TP)
ICSI2 01/'19 canc.
Overstap gyn
ICSI2.1 4-6-8-9/'19 - neg (4TP)
Hysteroscopie 11/'19 - OK
ICSI3 nov 19 - TP (2 em.)- neg - gn cryo
ICSI4 feb '20 -neg
4.2 mei '20 - 🤰🏻17/02/21 💙

Rosemie
Berichten: 79
Lid geworden op: 18 maart 2016, 14:20

Re: ICSI-clubje

Bericht door Rosemie » 28 augustus 2019, 10:07

Jido, wat fijn dat ze u wat gerust heeft kunnen stellen. Wij zijn gisteren ook op gesprek geweest bij onze arts in Jette maar ik ben er heel de dag niet goed van geweest. Van de 5 embryo's die nog overbleven op dag 5 hebben ze er maar 1 ingevroren terwijl de embryoloog zei dat ze het alle 5 heel goed deden. Ook had ik mijn vragenlijstje klaar voor de arts maar hij luisterde niet, hij wou ons zo snel mogelijk buiten hebben. Hij vond extra testen en aanpassingen bij TP niet nodig, allemaal zever zei hij. Toen ik vroeg of het kon dat de enige keer dat ik zwanger ben geweest ik een hoge dosis antihistaminica nam, of dit misschien iets met mijn immuniteit kan te maken hebben, antwoorde hij: "als iemand aan zee zwanger wordt, moet die altijd naar zee gaan om zwanger te worden dan". Ik vond dat erover. Ik heb mijn stoute schoenen dan maar aangetrokken en immuniteits- en stollingtesten geëist en bij TP baxter, cortisone, cardioaspirine en assisted hatching. Hij heeft dit dan maar voorgeschreven met een diepe zucht om van ons vanaf te zijn. En daarbovenop heb ik gevraagd welke arts ik beter neem die wel tijd wil maken. Ik heb voor oktober een afspraak bij iemand anders gemaakt. De rest van de dag zijn er veel tranen gevloeid.
pil stop 2014
2016: 6 IUI
07/2016: IVF1: bio-chemische
12/17: natuurlijk zwanger - 8 w mk
01/19: ICSI2: neg
07/19: IVF3: dochter geboren
03/21: IVF4 zwanger - mk 17w
11/21: Icsi 5 - neg

Bloempje08
Berichten: 160
Lid geworden op: 5 juli 2017, 11:06

Re: ICSI-clubje

Bericht door Bloempje08 » 28 augustus 2019, 11:18

Rosemie schreef:
28 augustus 2019, 10:07
Jido, wat fijn dat ze u wat gerust heeft kunnen stellen. Wij zijn gisteren ook op gesprek geweest bij onze arts in Jette maar ik ben er heel de dag niet goed van geweest. Van de 5 embryo's die nog overbleven op dag 5 hebben ze er maar 1 ingevroren terwijl de embryoloog zei dat ze het alle 5 heel goed deden. Ook had ik mijn vragenlijstje klaar voor de arts maar hij luisterde niet, hij wou ons zo snel mogelijk buiten hebben. Hij vond extra testen en aanpassingen bij TP niet nodig, allemaal zever zei hij. Toen ik vroeg of het kon dat de enige keer dat ik zwanger ben geweest ik een hoge dosis antihistaminica nam, of dit misschien iets met mijn immuniteit kan te maken hebben, antwoorde hij: "als iemand aan zee zwanger wordt, moet die altijd naar zee gaan om zwanger te worden dan". Ik vond dat erover. Ik heb mijn stoute schoenen dan maar aangetrokken en immuniteits- en stollingtesten geëist en bij TP baxter, cortisone, cardioaspirine en assisted hatching. Hij heeft dit dan maar voorgeschreven met een diepe zucht om van ons vanaf te zijn. En daarbovenop heb ik gevraagd welke arts ik beter neem die wel tijd wil maken. Ik heb voor oktober een afspraak bij iemand anders gemaakt. De rest van de dag zijn er veel tranen gevloeid.
Amai, ik vind het erg voor je dat je zo’n ongevoelige arts had. Chapeau dat je voor jezelf bent opgekomen en nu bij iemand anders terecht kan én de nodige testen krijgt. Logisch toch dat je wilt weten waarom het niet lukt en zelf ook nadenkt... dit is zo belangrijk! echt wel een arrogant antwoord van hem van die “zee”, het is al moeilijk genoeg. Hopelijk kan je ook terecht bij de verpleegsters/vroedvrouwen. Die zijn bij mij wel altijd superlief en meelevend!
Icsi 1 — • 1.1biochemische zw • 1.2 MA 9W • 1.3 neg
Isci 2 — • 2.1 neg • 2.2 💙 (2020)

Justbreathe
Berichten: 26
Lid geworden op: 10 juni 2019, 21:24

Re: ICSI-clubje

Bericht door Justbreathe » 28 augustus 2019, 11:25

@Jido verschrikkelijk is dit voor jou. Hopelijk lukt het inderdaad wel in deze cyclus!

@Rosemie zo gemeen van die arts, waar ging jij nuweer? Goed dat je een andere arts opzoekt. Ik zou daar ook echt niet goed van zijn!

Vandaag eerste echo na stimulatie met Menopur en Gonapeptyl. Ben wel sinds 2 dagen super misselijk, heeft nog iemand zo bijwerkingen gehad van die spuiten?
Rechts zitten er 9 eicellen klaar en links 7 maar ze zijn nog te klein om te zien hoeveel het er effectief kunnen worden. Maar ik denk dat het wel al een goed begin is niet?
09/18- start natuurlijk
03/19 - zaadstaal laten testen
06/19 - IUI - negatief
07/19 - IUI - negatief
02/09/19 - PU - 13 bevrucht
07/09/19 - Geen TP - 0 embryo’s
04/11/19 - PU - 12 bevrucht
09/11/19 - 1 TP - 1 cryo
20/11/19 - bloedafname - positief!

Jido
Berichten: 714
Lid geworden op: 7 februari 2018, 11:25

Re: ICSI-clubje

Bericht door Jido » 28 augustus 2019, 11:29

Rosemie schreef:
28 augustus 2019, 10:07
Jido, wat fijn dat ze u wat gerust heeft kunnen stellen. Wij zijn gisteren ook op gesprek geweest bij onze arts in Jette maar ik ben er heel de dag niet goed van geweest. Van de 5 embryo's die nog overbleven op dag 5 hebben ze er maar 1 ingevroren terwijl de embryoloog zei dat ze het alle 5 heel goed deden. Ook had ik mijn vragenlijstje klaar voor de arts maar hij luisterde niet, hij wou ons zo snel mogelijk buiten hebben. Hij vond extra testen en aanpassingen bij TP niet nodig, allemaal zever zei hij. Toen ik vroeg of het kon dat de enige keer dat ik zwanger ben geweest ik een hoge dosis antihistaminica nam, of dit misschien iets met mijn immuniteit kan te maken hebben, antwoorde hij: "als iemand aan zee zwanger wordt, moet die altijd naar zee gaan om zwanger te worden dan". Ik vond dat erover. Ik heb mijn stoute schoenen dan maar aangetrokken en immuniteits- en stollingtesten geëist en bij TP baxter, cortisone, cardioaspirine en assisted hatching. Hij heeft dit dan maar voorgeschreven met een diepe zucht om van ons vanaf te zijn. En daarbovenop heb ik gevraagd welke arts ik beter neem die wel tijd wil maken. Ik heb voor oktober een afspraak bij iemand anders gemaakt. De rest van de dag zijn er veel tranen gevloeid.
Wat een bullebak :shock: :shock: Klinkt een beetje als onze vorige arts, zoals ik het lees :roll:
Goed dat jullie overschakelen naar een andere arts! Het is al belastend genoeg, laat staan dat je dan nog een dokter hebt die je een raar/belachelijk gevoel geeft en zich er precies niets van aantrekt. Ik snap zelfs niet dat er nog zo'n dokters bestaan. Een beetje menselijkheid en empathie is toch wel op zijn plaats.
Heb je dan wel een goeie uitleg gehad over je embryo's? Hoe het komt dat er dan toch slechts 1 ingevroren werd? :(
Voel je u ondertussen al iets beter?
Laat ons hopen dat alle testen en de extra's bij TP mogen werken en jullie cryo'tje het straks goed doet in jouw buik.
Start KID voor brusje: juli '17
KID 1-11 -neg
ICSI1 09-11/'18 - neg (1TP)
ICSI2 01/'19 canc.
Overstap gyn
ICSI2.1 4-6-8-9/'19 - neg (4TP)
Hysteroscopie 11/'19 - OK
ICSI3 nov 19 - TP (2 em.)- neg - gn cryo
ICSI4 feb '20 -neg
4.2 mei '20 - 🤰🏻17/02/21 💙

Jido
Berichten: 714
Lid geworden op: 7 februari 2018, 11:25

Re: ICSI-clubje

Bericht door Jido » 28 augustus 2019, 11:37

Justbreathe schreef:
28 augustus 2019, 11:25
@Jido verschrikkelijk is dit voor jou. Hopelijk lukt het inderdaad wel in deze cyclus!

@Rosemie zo gemeen van die arts, waar ging jij nuweer? Goed dat je een andere arts opzoekt. Ik zou daar ook echt niet goed van zijn!

Vandaag eerste echo na stimulatie met Menopur en Gonapeptyl. Ben wel sinds 2 dagen super misselijk, heeft nog iemand zo bijwerkingen gehad van die spuiten?
Rechts zitten er 9 eicellen klaar en links 7 maar ze zijn nog te klein om te zien hoeveel het er effectief kunnen worden. Maar ik denk dat het wel al een goed begin is niet?
Dat lijkt me al mooi vooruit te gaan bij jou. 16 follikels voorlopig klinkt zeer goed. Nu enkele dagen afwachten om te zien hoe ze het verder doen en misschien heb je dan een voorlopige datum voor de pick-up!
Mijn eerste cyclus was ook met Menopur, maar daar had ik eigenlijk geen last van. Ik weet wel dat je sowieso vanalles kan voelen gewoon door de verschillende hormonen in uw lichaam die plots zo hoog staan. Ik ben enkel maar zeer misselijk en duizelig geweest bij mijn overstimulatie, maar dat zal hier nu niet het geval zijn.
Het kan ook een beetje met zenuwen te maken hebben? :wink:

Veel succes!!
Start KID voor brusje: juli '17
KID 1-11 -neg
ICSI1 09-11/'18 - neg (1TP)
ICSI2 01/'19 canc.
Overstap gyn
ICSI2.1 4-6-8-9/'19 - neg (4TP)
Hysteroscopie 11/'19 - OK
ICSI3 nov 19 - TP (2 em.)- neg - gn cryo
ICSI4 feb '20 -neg
4.2 mei '20 - 🤰🏻17/02/21 💙

Rosemie
Berichten: 79
Lid geworden op: 18 maart 2016, 14:20

Re: ICSI-clubje

Bericht door Rosemie » 28 augustus 2019, 12:22

Justbreathe, dat klinkt toch als een mooi begin uw aantal follikels! Hopelijk groeien ze allemaal mooi mee. Ik heb niet al te veel last van de hormonen bij stimulatie. Ik ben hier zeker niet misselijk van geweest. Maar elk lichaam is natuurlijk anders. Wanneer moet je terug voor echo en bloed? Het is bij u de eerste ICSI/IVF zeker? Spannend wel allemaal dan. Hier kan je steeds met uw vragen terecht maar iedere ervaring is wel een beetje anders. Veel succes in ieder geval!

Jido, uitleg over die overige embryo's heb ik niet gekregen, 'niet goed' was zijn antwoord. Mijn man wil wel eens naar de ombudsdienst bellen. Hij heeft schrik dat ze gewoon gebruikt zijn voor medisch onderzoek ipv in te vriezen en ze aan ons te geven. Hier geloof ik wel niks van. Dat zou gewoon TE erg zijn.

Ik ga in Jette. Ik raad niemand dokter Camus aan :D
Dank je voor de steun hier allemaal. Had het even nodig om mijn hart te luchten. Als ik er terug aan denk, word ik er weer emotioneel van. We zullen dit maar snel proberen te vergeten zeker en verder te strijden, vechten, strubbelen, rollercoasteren… maar ook dromen en hopen.
pil stop 2014
2016: 6 IUI
07/2016: IVF1: bio-chemische
12/17: natuurlijk zwanger - 8 w mk
01/19: ICSI2: neg
07/19: IVF3: dochter geboren
03/21: IVF4 zwanger - mk 17w
11/21: Icsi 5 - neg

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 11 gasten