ICSI-clubje

ICSI Forum
ViTa
Berichten: 486
Lid geworden op: 3 juni 2020, 0:48

Re: ICSI-clubje

Bericht door ViTa » 22 september 2020, 15:55

Ter info... Ik had vandaag een mail gestuurd naar mijn dokter om te vragen of we niets extra konden doen bij de volgende terugplaatsing (zoals @hope88 en @YDV), maar daarop kreeg ik net het antwoord dat hij niet direct de noodzaak voelde om iets extra voor te schrijven.
Wat Atosiban betreft, dat hebben ze vroeger gebruikt, maar geven ze niet meer.
Idem voor Inprosub, niet nodig, zou voornamelijk gegeven worden bij een te korte luteale fase. Eventueel wilde hij dat wel overwegen.
Maar zal dus pas besproken worden tijdens ons gesprek van 13/09.

Ik zou denken, we kunnen maar proberen, maar dan moet ik ze in Jette wel mee krijgen.
Voorlopig dus afwachten.
Start ICSI 01/'18
1: 1tp: Neg
ICSI MNC 06/'18
2.1: 1tp: Zwanger
Start ICSI MNC 09/'19 - Brusje
3.1 - 6.1: 9pu, 6tp: Neg
12/'20 Zwanger - 19w ⭐
6.1: 1pu, 2tp: Neg
08/'21 Zwanger

Emelie
Berichten: 289
Lid geworden op: 3 augustus 2020, 21:09

Re: ICSI-clubje

Bericht door Emelie » 22 september 2020, 16:49

Elvira schreef:
22 september 2020, 11:14
Juju schreef:
22 september 2020, 10:01
Emelie schreef:
21 september 2020, 18:26
Bloeding is zo goed als voorbij. Maar gisteren voelde ik me weer zo k*t. Mijn beste vriendin liet me weten dat ze ook zullen starten met proberen. Ook een andere dichte vriendin gaat voor een tweede. Pff ik gun het hen, maar ook mezelf zo hard. Ik vind het moeilijk, want weet dat ik nu mijn echte gevoel aan haar niet meer zal kwijt kunnen. Ik durf niet, want ze voelt zich nu al schuldig en slecht omdat ze weet wat wij doormaken en wat het met me doet. Ik durf niet meer zeggen dat het niet eerlijk is, dat anderen voor ons zwanger raken, ik durf de teleurstelling elke maand niet meer zo duidelijk te laten zien, want ik wil haar ook niet kwetsen. Aan de andere kant voel ik me zo k*t. Wanneer is het ons gegund? Wanneer moet ik niet meer elke maand teleurgesteld zijn en me zo verdrietig voelen? Wanneer zal ik me weer goed in mn vel voelen? Ik weet het allemaal niet meer... ik heb echt het gevoel dat ons geluk nog zo ver van ons af ligt, ook al is het deze maand toch eventjes goed gegaan. Ik ben gwn bang voor alles, maar ook voor mn mentale gezondheid...
Ooooh, Emilie,

Ik begrijp je gevoel HELEMAAL !! wij beginnen aan onze derde poging deze week, en zei gisteren nog tegen mijn psychologe dat ik zo een schrik heb dat ik die teleurstelling niet nog eens aankan. Ik denk dat dit een heel normaal gevoel is... Zorgen dat je een goed klankbord hebt, iets om je frustraties op uit te leven, zeker niet opkroppen omdat je anderen geen schuldgevoel wil geven. Jij hebt recht op je gevoelens, om je kut te voelen. Je vriendinnen begrijpen dat zeker ook... Misschien ook eens bespreken met hen dat je je er niet goed bij voelt, wees eerlijk en open...
En blijven geloven dat het ons ook ooit gegund gaat zijn!

Dikke knuffel en courage!!
Ik herken me hier ook enorm in... Mensen die dit niet meemaken kunnen zich echt niet goed voorstellen wat wij doormaken, daar ben ik al wel achter inmiddels. Ik heb vanavond een etentje met een vriendin dit zwanger is (van de tweede keer proberen), dus als er iemand nog tips heeft om dit te overleven??? ;) Ze heeft namelijk al gezegd dat ze teleurgesteld was over mijn reactie toen zij aankondigde zwanger te zijn. Ik was toen nogal in shock en moest mijn best doen om niet in huilen uit te barsten :( Dus Emilie nu voel ik mij ook nogal bezwaard om mijn emoties te laten zien, maar het is gewoon erg verdrietig wat wij doormaken.
Veel sterkte aan iedereen en een dikke knuffel
Ik ben ook blij te horen dat er hier gelijkgestemden zijn. Je kan het nu eenmaal niet snappen wat wij voelen als je het zelf nooit hebt meegemaakt, denk ik... Toen mijn schoonzus en broer vorig jaar aankondigden in verwachting te zijn van een tweede was het ook moeilijk om mn emoties te verbergen. Nadat mn ma ernaar vroeg moest ik toen ook wenen. Mn schoonzus heeft me dit erg kwalijk genomen en zag het eerder als 'ons kind is ongewenst'. Toen ik dit later hoorde, dat ze mijn tranen zo interpreteerde was ik ook enorm gekwetst en voelde ik me heel schuldig. Toont nog maar eens aan dat anderen zich er moeilijk kunnen inleven. Ik ga ook sinds een jaar naar een psychologe, maar voorlopig lag dit even stil nadat de pick up goed verliep. Heb nu toch een nieuwe afspraak gemaakt na ons miskraam en al het nieuws dat we te verwerken kregen. Hopelijk lan me dit ook weer verder helpen om positief te kijken.

Nu uitkijken naar morgen, hopelijk krijgen we dan goed nieuws en kunnen we nog deze cyclus een nieuwe tp plannen.
08/18 pilstop
04/19 PCOS start 6x clomid
10/19 start IUI (4x neg)
06/20 IVF/ICSI 1: 5 ❄ 2 ⭐ 3 ❌
03/21 ICSI 2: 1 ❄ 🥰 03/02/2022 Lily ❤

Julie
Berichten: 18
Lid geworden op: 21 augustus 2018, 17:31

Re: ICSI-clubje

Bericht door Julie » 22 september 2020, 21:22

Hoi allemaal, ik ben even ertussenuit geweest en heb alles even bijgelezen.
Ik leef zo met jullie mee en had echt oprecht gehoopt om meer positieve verhalen te lezen.
Zo herkenbaar jammer genoeg ook allemaal. Bij mij zijn er in de loop van de jaren ook veel 'vriendschappen' gesneuveld, maar de echt belangrijke zijn gebleven. Ik wens iedereen een paar oprechte schouders om op uit te huilen toe.

Na mijn vroege miskraam heb ik het toch even zwaarder gehad dan verwacht. Pas toen het bloedverlies stopte vorige week dinsdag (na 3 weken nonstop) voelde ik me terug wat meer mezelf. Toen kon ik het eindelijk ook wat van me afzetten, want zet zoiets maar eens uit je hoofd als je bij elk toiletbezoek bloed ziet...

Vandaag telefonisch consult gehad en ik mag morgen telefoon van de verpleegster verwachten. Zij gaat me zo snel mogelijk inplannen voor een tp. Ik hoop niet te lang meer wachten, want we zijn er klaar voor!

Succes allemaal en fijn dat we hier steun kunnen vinden ❤️
07/2016: kinderwens
najaar 2018: iui neg
08/2020 tot 11/2021 ivf 1 - 4 embryo's neg
04/2022: ivf 2 - 1 embryo neg
06/2022: ivf 3 - 3 embryo's - verse TP neg
11/2023: ivf 3.2 - FRET natuurlijke cyclus
01/2024: ivf 3.3 - allerlaatste kans

ZonderZorgen
Berichten: 1741
Lid geworden op: 9 juni 2019, 17:18

Re: ICSI-clubje

Bericht door ZonderZorgen » 22 september 2020, 21:41

Hey iedereen.
Gisteren de laatste pil genomen. Nu wachten we op ons bloedverlies. En dan hopen dat mijn baarmoeder een mooi lijntje is en geen bubbel meer is.

Als dan mijn bloed ook goed is mogen we in eens starten in een kunstmatige cyclus voor tp nr 7.
Start proberen 2015
20/06/19 gestart na 10 tp nog steeds geen wondertje. :cry: 2 mk
13juli 21 pu 2 18 eicellen 3 bevrucht 1 embryo :cry: 8+4 en weer mk
ICSI 3 :4/5/22 25 eicellen 18 bevrucht 3 embryo's ❌️❌️🦐

AnieN
Berichten: 310
Lid geworden op: 16 september 2020, 0:30

Re: ICSI-clubje

Bericht door AnieN » 23 september 2020, 0:46

Julie schreef:
22 september 2020, 21:22
Hoi allemaal, ik ben even ertussenuit geweest en heb alles even bijgelezen.
Ik leef zo met jullie mee en had echt oprecht gehoopt om meer positieve verhalen te lezen.
Zo herkenbaar jammer genoeg ook allemaal. Bij mij zijn er in de loop van de jaren ook veel 'vriendschappen' gesneuveld, maar de echt belangrijke zijn gebleven. Ik wens iedereen een paar oprechte schouders om op uit te huilen toe.

Na mijn vroege miskraam heb ik het toch even zwaarder gehad dan verwacht. Pas toen het bloedverlies stopte vorige week dinsdag (na 3 weken nonstop) voelde ik me terug wat meer mezelf. Toen kon ik het eindelijk ook wat van me afzetten, want zet zoiets maar eens uit je hoofd als je bij elk toiletbezoek bloed ziet...

Vandaag telefonisch consult gehad en ik mag morgen telefoon van de verpleegster verwachten. Zij gaat me zo snel mogelijk inplannen voor een tp. Ik hoop niet te lang meer wachten, want we zijn er klaar voor!

Succes allemaal en fijn dat we hier steun kunnen vinden ❤️
Hey Julie

Ik zie dat jullie ook al 4 jaartjes bezig zijn. Is al een enige tijd he. Wij zijn zelf ook 4jaar bezig geweest voor mijn eerste zwangerschap. Je ziet inderdaad veel zwangere vrienden passeren. Erg pijnlijk. Al die groepsaankondigingen, ik heb er een extra sensor voor gecreëerd denk ik :) En door fertiliteit gaan er inderdaad ook vriendschappen stuk. Maar ik denk dat dat altijd zo is. Veel "vrienden" zijn er alleen maar in goede tijden. Achteraf heb ik wel spijt gehad dat ik voor sommige vriendinnen niet blij was, geen babyshower heb meegedaan of op visite ben geweest. Nadien heb ik het hier nog wel eens lastig mee gehad. Maar op dat moment zit je te diep.

Hopelijk heb je snel terug een nieuwe tp en kan je het een plaatsje geven. Je bent aan het begin van ivf, nog vele kansen om te dromen. Ik duim mee! Het is iedereen zo hard gegund <3
Pilstop 7/2009
Rondes clomid: neg
5x IUI: neg
ivf 1: neg
Icsi 2: neg
Icsi 3: neg
Icsi 4 2012: tp 8 positief!
Icsi 5: brusje Jette: 1x tp blasto 11-11-2020 (11de tp - 15de embryo) Bn 23-11: hcg 336, bn 30-12: 3406 --> 3/8 J is geboren! *Compleet*

Monikyra
Berichten: 208
Lid geworden op: 1 juli 2019, 12:57

Re: ICSI-clubje

Bericht door Monikyra » 23 september 2020, 13:21

Dag allemaal..

Na die harde klap van geen enkel eitje te hebben bij punctie 4 hebben we besproken om naar Brussel te gaan deze keer, omdat ze daar toch iets verder staan, en we zeker al onze kansen goed willen benutten..
Wel is het terug even wachten, maar ja..

30/10 hebben we onze eerste afspraak, zal net na mijn MS zijn, dus dan starten met medicatie eind november..

We zien wel, onze hoop is wel even weg....
Zo moeite moeten doen, waarom vraag ik mij soms af..

Xxx

Emelie
Berichten: 289
Lid geworden op: 3 augustus 2020, 21:09

Re: ICSI-clubje

Bericht door Emelie » 23 september 2020, 13:42

Monikyra schreef:
23 september 2020, 13:21
Dag allemaal..

Na die harde klap van geen enkel eitje te hebben bij punctie 4 hebben we besproken om naar Brussel te gaan deze keer, omdat ze daar toch iets verder staan, en we zeker al onze kansen goed willen benutten..
Wel is het terug even wachten, maar ja..

30/10 hebben we onze eerste afspraak, zal net na mijn MS zijn, dus dan starten met medicatie eind november..

We zien wel, onze hoop is wel even weg....
Zo moeite moeten doen, waarom vraag ik mij soms af..

Xxx
Hey Monikyra,

De moed niet proberen opgeven, het is zoals je zegt, in Brussel staan ze wat verder. Misschien dat ze daar iets kunnen doen of beter kunnen waardoor het jullie wel lukt! Ik weet dat het moeilijk is om altijd moed te houden, ook voor mij is het soms zo uitzichtloos, maar zonder dat sprankeltje hoop is het moeilijk. Probeer je op te trekken aan andere lichtpuntjes in je leven en dan is 30/10 er sneller dan je denkt!

Ik duim mee voor jou!
08/18 pilstop
04/19 PCOS start 6x clomid
10/19 start IUI (4x neg)
06/20 IVF/ICSI 1: 5 ❄ 2 ⭐ 3 ❌
03/21 ICSI 2: 1 ❄ 🥰 03/02/2022 Lily ❤

Julie
Berichten: 18
Lid geworden op: 21 augustus 2018, 17:31

Re: ICSI-clubje

Bericht door Julie » 23 september 2020, 14:24

Monikyra schreef:
23 september 2020, 13:21
Dag allemaal..

Na die harde klap van geen enkel eitje te hebben bij punctie 4 hebben we besproken om naar Brussel te gaan deze keer, omdat ze daar toch iets verder staan, en we zeker al onze kansen goed willen benutten..
Wel is het terug even wachten, maar ja..

30/10 hebben we onze eerste afspraak, zal net na mijn MS zijn, dus dan starten met medicatie eind november..

We zien wel, onze hoop is wel even weg....
Zo moeite moeten doen, waarom vraag ik mij soms af..

Xxx
Goed dat je de stap naar Brussel hebt gezet! Ik herken de radeloosheid en ik heb jammer genoeg geen pasklare oplossing. Maar zoals Emelie zegt, omring je met andere lichtpuntjes en probeer te blijven vertrouwen in de toekomst.
Dikke knuffel x
07/2016: kinderwens
najaar 2018: iui neg
08/2020 tot 11/2021 ivf 1 - 4 embryo's neg
04/2022: ivf 2 - 1 embryo neg
06/2022: ivf 3 - 3 embryo's - verse TP neg
11/2023: ivf 3.2 - FRET natuurlijke cyclus
01/2024: ivf 3.3 - allerlaatste kans

Julie
Berichten: 18
Lid geworden op: 21 augustus 2018, 17:31

Re: ICSI-clubje

Bericht door Julie » 23 september 2020, 14:31

AnieN schreef:
23 september 2020, 0:46

Hey Julie

Ik zie dat jullie ook al 4 jaartjes bezig zijn. Is al een enige tijd he. Wij zijn zelf ook 4jaar bezig geweest voor mijn eerste zwangerschap. Je ziet inderdaad veel zwangere vrienden passeren. Erg pijnlijk. Al die groepsaankondigingen, ik heb er een extra sensor voor gecreëerd denk ik :) En door fertiliteit gaan er inderdaad ook vriendschappen stuk. Maar ik denk dat dat altijd zo is. Veel "vrienden" zijn er alleen maar in goede tijden. Achteraf heb ik wel spijt gehad dat ik voor sommige vriendinnen niet blij was, geen babyshower heb meegedaan of op visite ben geweest. Nadien heb ik het hier nog wel eens lastig mee gehad. Maar op dat moment zit je te diep.

Hopelijk heb je snel terug een nieuwe tp en kan je het een plaatsje geven. Je bent aan het begin van ivf, nog vele kansen om te dromen. Ik duim mee! Het is iedereen zo hard gegund <3
Ja, die 4 jaren voelt echt al als een eeuwigheid. Ik hoop dat er in de nabije toekomst een moment komt waarop we dit hoofdstuk in ons leven kunnen afsluiten. En als het toch zonder kinderen is, dat we dan de kracht vinden om een leven zonder kinderen op te bouwen.

Maar zo ver zijn we nog niet. Nu echt alles op alles, want we staan inderdaad nog maar aan het begin van het ivf-traject.
Ik heb vandaag bericht gekregen dat ik ten vroegste 9/11 kan opstarten voor een nieuwe tp. Dus ik ga die maand extra tijd benutten om mijn lichaam optimaal voor te bereiden en natuurlijk ook nog lekker genieten van q-time met m'n man.

Liefs x
07/2016: kinderwens
najaar 2018: iui neg
08/2020 tot 11/2021 ivf 1 - 4 embryo's neg
04/2022: ivf 2 - 1 embryo neg
06/2022: ivf 3 - 3 embryo's - verse TP neg
11/2023: ivf 3.2 - FRET natuurlijke cyclus
01/2024: ivf 3.3 - allerlaatste kans

Elvira
Berichten: 593
Lid geworden op: 24 juni 2020, 20:23

Re: ICSI-clubje

Bericht door Elvira » 24 september 2020, 10:28

@Vita ik hoop inderdaad dat je nog een terugplaatsing kan doen voor je volgende gesprek! Ik had trouwens ook aan mijn arts gevraagd of we iets konden doen om straks de innesteling te bevorderen, maar zij zei dat dit niet nodig was. Ze gaf aan dat ze liefst een natuurlijke cyclus proberen bij mij, omdat er geen aanwijzingen zijn dat er iets mis is. Ik zal dus enkel Prygnil krijgen voor de eisprong, maar geen utro of zo...

@Emilie, jouw verhaal van je schoonzus lijkt erg op dat van mij. Op jullie aanraden heb ik het van de week wel besproken met die vriendin van mij, en ze kon zich gelukkig wel voorstellen dat het voor mij moeilijk was om met haar zwangerschap om te gaan. Ik heb uitgelegd dat mijn blijdschap voor haar samen komt met veel verdriet voor mijzelf, en dat begreep ze wel. Heb jij nog nieuws gehad over een eventuele terugplaatsing deze cyclus?

@Julie wat een moeilijke tijd moet je achter de rug hebben, hopelijk brengt de tp weer wat perspectief en positiviteit. Ik duim voor je!

Mijn eisprong is nog steeds op komst, dus nog maar wachten tot de volgende echo die pas voor zaterdag gepland staat!
jun 2019 - aug 2020: 10x IUI: neg
sept - dec 2020: ICSI pick up & 3 TP
6 jan 2021: vierde TP - pos! 💛 bevallen op 13 sept 2021

Emelie
Berichten: 289
Lid geworden op: 3 augustus 2020, 21:09

Re: ICSI-clubje

Bericht door Emelie » 24 september 2020, 11:58

Elvira schreef:
24 september 2020, 10:28
@Vita ik hoop inderdaad dat je nog een terugplaatsing kan doen voor je volgende gesprek! Ik had trouwens ook aan mijn arts gevraagd of we iets konden doen om straks de innesteling te bevorderen, maar zij zei dat dit niet nodig was. Ze gaf aan dat ze liefst een natuurlijke cyclus proberen bij mij, omdat er geen aanwijzingen zijn dat er iets mis is. Ik zal dus enkel Prygnil krijgen voor de eisprong, maar geen utro of zo...

@Emilie, jouw verhaal van je schoonzus lijkt erg op dat van mij. Op jullie aanraden heb ik het van de week wel besproken met die vriendin van mij, en ze kon zich gelukkig wel voorstellen dat het voor mij moeilijk was om met haar zwangerschap om te gaan. Ik heb uitgelegd dat mijn blijdschap voor haar samen komt met veel verdriet voor mijzelf, en dat begreep ze wel. Heb jij nog nieuws gehad over een eventuele terugplaatsing deze cyclus?

@Julie wat een moeilijke tijd moet je achter de rug hebben, hopelijk brengt de tp weer wat perspectief en positiviteit. Ik duim voor je!

Mijn eisprong is nog steeds op komst, dus nog maar wachten tot de volgende echo die pas voor zaterdag gepland staat!
Hey Elvira

Goed dat je het met die vriendin besproken hebt, want vaak beseffen ze niet hoe het bij ons binnenkomt...

Ik gisteren op controle geweest. Hcg was nog 14 maar baarmoeder volledig leeg. Dus mocht vanaf vandaag starten met 6 keer daags progynova. Volgende vrijdag dan echo om dan hopelijk 5 dagen later de terugplaatsing te doen. Een hele opluchting, maar het was dubbel. Gynaecologe heeft enekel keren herhaald dat het niet mijn schuld was en dat was wel confronterend te horen. Ergens weet je dat wel, maar toch voel ik me ook deels schuldig...
08/18 pilstop
04/19 PCOS start 6x clomid
10/19 start IUI (4x neg)
06/20 IVF/ICSI 1: 5 ❄ 2 ⭐ 3 ❌
03/21 ICSI 2: 1 ❄ 🥰 03/02/2022 Lily ❤

Monikyra
Berichten: 208
Lid geworden op: 1 juli 2019, 12:57

Re: ICSI-clubje

Bericht door Monikyra » 24 september 2020, 15:58

Julie schreef:
23 september 2020, 14:24
Monikyra schreef:
23 september 2020, 13:21
Dag allemaal..

Na die harde klap van geen enkel eitje te hebben bij punctie 4 hebben we besproken om naar Brussel te gaan deze keer, omdat ze daar toch iets verder staan, en we zeker al onze kansen goed willen benutten..
Wel is het terug even wachten, maar ja..

30/10 hebben we onze eerste afspraak, zal net na mijn MS zijn, dus dan starten met medicatie eind november..

We zien wel, onze hoop is wel even weg....
Zo moeite moeten doen, waarom vraag ik mij soms af..

Xxx
Goed dat je de stap naar Brussel hebt gezet! Ik herken de radeloosheid en ik heb jammer genoeg geen pasklare oplossing. Maar zoals Emelie zegt, omring je met andere lichtpuntjes en probeer te blijven vertrouwen in de toekomst.
Dikke knuffel x
Dank je! <3

Monikyra
Berichten: 208
Lid geworden op: 1 juli 2019, 12:57

Re: ICSI-clubje

Bericht door Monikyra » 24 september 2020, 15:59

Emelie schreef:
23 september 2020, 13:42
Monikyra schreef:
23 september 2020, 13:21
Dag allemaal..

Na die harde klap van geen enkel eitje te hebben bij punctie 4 hebben we besproken om naar Brussel te gaan deze keer, omdat ze daar toch iets verder staan, en we zeker al onze kansen goed willen benutten..
Wel is het terug even wachten, maar ja..

30/10 hebben we onze eerste afspraak, zal net na mijn MS zijn, dus dan starten met medicatie eind november..

We zien wel, onze hoop is wel even weg....
Zo moeite moeten doen, waarom vraag ik mij soms af..

Xxx
Hey Monikyra,

De moed niet proberen opgeven, het is zoals je zegt, in Brussel staan ze wat verder. Misschien dat ze daar iets kunnen doen of beter kunnen waardoor het jullie wel lukt! Ik weet dat het moeilijk is om altijd moed te houden, ook voor mij is het soms zo uitzichtloos, maar zonder dat sprankeltje hoop is het moeilijk. Probeer je op te trekken aan andere lichtpuntjes in je leven en dan is 30/10 er sneller dan je denkt!

Ik duim mee voor jou!
Wat super lief van je! Dank je.. Zal ik zeker doen! X
Ook voor jouw enorm veel succes!

Lotusje0506
Berichten: 241
Lid geworden op: 30 december 2017, 23:50

Re: ICSI-clubje

Bericht door Lotusje0506 » 24 september 2020, 16:14

Dag dames

Na een maandje pauze, zouden wij bij de volgende cyclus opnieuw van start gaan. Vermoed morgen mijn maandstonden te krijgen.

Dient er nog steeds bij aanvang van start of voor een pick-up een Covid-test afgenomen te worden? Zo ja, hoe gaat deze in z'n werking? Heb dit immers nog nooit moeten doen.

Groetjes!
Start 2016
ICSI1:MK 8W3
ICSI1.1:Neg
ICSI1.2:Cancel
ICSI2:Neg
ICSI2.1:Bioch.zw
ICSI3:Fr.all
ICSI3.1:Neg
ICSI4:Fr.all
ICSI4.1:Bioch.zw
ICSI4.2:Bioch.zw
ICSI5:Postief! Een zoon💙06/2019

ZonderZorgen
Berichten: 1741
Lid geworden op: 9 juni 2019, 17:18

Re: ICSI-clubje

Bericht door ZonderZorgen » 24 september 2020, 19:07

Lotusje0506 schreef:
24 september 2020, 16:14
Dag dames

Na een maandje pauze, zouden wij bij de volgende cyclus opnieuw van start gaan. Vermoed morgen mijn maandstonden te krijgen.

Dient er nog steeds bij aanvang van start of voor een pick-up een Covid-test afgenomen te worden? Zo ja, hoe gaat deze in z'n werking? Heb dit immers nog nooit moeten doen.

Groetjes!
Ik ben terug gestart na mijn mk voor een nieuwe tp. Een covidtest heb ik niet moeten doen.
Maar een pick-up is wel een operatie/ opname en dan is het verplicht. Je hebt dan ook iets langer en nauw contact.

Maar alles is omhoog aan het gaan!
Start proberen 2015
20/06/19 gestart na 10 tp nog steeds geen wondertje. :cry: 2 mk
13juli 21 pu 2 18 eicellen 3 bevrucht 1 embryo :cry: 8+4 en weer mk
ICSI 3 :4/5/22 25 eicellen 18 bevrucht 3 embryo's ❌️❌️🦐

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 25 gasten